Jump to content

Filtru aer sport


suzu
 Share

Postare recomandată

??? dar cat de sport era.... cumva plasa de tantari :P . particulele parea mari dupa ce urme au lasat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 145
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 5TORM

    17

  • ninu

    15

  • Bogdan_wrc

    8

  • DORU_14

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mi-am comandat azi un filtru de aer sport de la K&N , detin un vw scirocco 2009 ...

Am luat doar filtrul adica doar il schimb , pe acela de hartie cu acesta sport .

Intrebare :

Se va modifica sunetul ?

Multumesc anticipat !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atentie mare cu el. Traim in Romania.Si eu eram pe cale sa-mi montez unul dar am renuntat in ultimul moment.Schimband doar filtrul nu vei obtine nici o diferenta in comportamentul masinii, dar ii face un foarte mare rau : ineci motorul cu mizerie, frunze si jeg de pe strazile patriei. Gandeste-te bine daca vrei sa faci asta, cand o sa vrei sa pui inapoi filtrul de aer original de hartie, o sa ai deja stricaciuni la motor...Ai masina noua, nu iti bate joc de ea. E doar o parere , incerc sa te ajut sa te bucuri de masina ta cat mai mult, e noua si frumoasa :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atentie mare cu el. Traim in Romania.Si eu eram pe cale sa-mi montez unul dar am renuntat in ultimul moment.Schimband doar filtrul nu vei obtine nici o diferenta in comportamentul masinii, dar ii face un foarte mare rau : ineci motorul cu mizerie, frunze si jeg de pe strazile patriei. Gandeste-te bine daca vrei sa faci asta, cand o sa vrei sa pui inapoi filtrul de aer original de hartie, o sa ai deja stricaciuni la motor...Ai masina noua, nu iti bate joc de ea. E doar o parere , incerc sa te ajut sa te bucuri de masina ta cat mai mult, e noua si frumoasa :icon_thumright:

Pai stai 2 secunde , eu vorbesc de filtru de aer intake , adica care il bag in carcasa originala ... iar filtru acesta este din bumbac , nu crezi ca filtreaza mai bine decat cel de hartie ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deloc. Filtrul K&N are porii mai mari si mai desi. Rezulta ca filtreaza mai PROST aerul. Trece multa mizerie prin el. de asemenea si mai mult aer - > mai multa putere. Asta e teoria. Practica insa te serveste numai cu distrugerea motorului in timp....Inca odata: pentru ca traim in RO

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oke , am inteles ... mersi mult .

Am renuntat la comanda :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bine ai facut, sunetul nu se schimba nici macar putin si nu castigai nici macar 0.01 hp :vaidecapulmeu:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

??? dar cat de sport era.... cumva plasa de tantari :) . particulele parea mari dupa ce urme au lasat

Filtru apexi ,nu e prima turbina la care am vazut astfel de lovituri,dar e prima la care am si poze :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La TDI vad ca problema este destul de serioasa cu filtrul sport, in schimb la motoarele pe benzina TSI filtrul sport(K&N in cazul meu) face o treaba foarte buna crecand puterea si scazand turbo lag-ul si consumul.Pe langa aceste lucruri, am verificat admisia din 5000-7000 mii kilometri, fiind fara urma de murdarie chiar si dupa 15 mii kilometri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La TDI vad ca problema este destul de serioasa cu filtrul sport, in schimb la motoarele pe benzina TSI filtrul sport(K&N in cazul meu) face o treaba foarte buna crecand puterea si scazand turbo lag-ul si consumul.Pe langa aceste lucruri, am verificat admisia din 5000-7000 mii kilometri, fiind fara urma de murdarie chiar si dupa 15 mii kilometri.

salut

k/n e made in usa, america e f mare de la granita cu mexic unde e o clima tropicala cu desert si nisip pina in canada cu clima polara.daca nu erau bune nu le produceau nici pentru piata lor .folosesc k/n sint f multumit.

optiunea apartine fiecaruia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai nici o probleme cu filtrele sport pe benzina deoarece nu ai MAF, problemele apar la diesel unde pe traseul de intake este maful si ala se umplu de praf.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si daca pui pe diesel si mai cureti din cand in cand mafu? in vara am facut si eu un experimet cu un filtru sport care se monta in cutia originala la un bmw 320. l-am luat si l-am montat pe un ford escort 1.8 td infara cutei ca pe unu conic. comportamentul masini s-a schimbat adica urca mai repede in ture si tragea mai bine. nu e vorba de efectu placebo pt ca am luat cu mine pe un prieten care a zis ca masina trage mai bine fara sai zic ca am pus filtru sport. dupa nu mult timp am renuntat la el doarece am observat ca daca il tineam la lumina vedeam prin el si decat sa stric motoru prefer sa pierd din performanta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai nici o probleme cu filtrele sport pe benzina deoarece nu ai MAF, problemele apar la diesel unde pe traseul de intake este maful si ala se umplu de praf.

Cum sa nu ai MAF la motoarele pe benzina? Asta din poza cu mufa ce crezi ca e? :)

post-3765-1264786409_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

My BAD :icon_thumright: Credeam ca 2.0tsi este ca si motorul de pe Renault Megane RS II ala nu are maf.

Modificat de ANdi B.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

de ce la diesel se strica MAF-ul si la benzina nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am asa ceva pe masina, si ma gandeam sa revin la carcasa originala in care sa pun un filtru sport k&n . voi ce ziceti ? merita, sau mai bine il las pe asta BMC ?

filtrul e ok, nu e uzat, plus ca l-am dat jos si curatat cu solutie speciala, si spray cu ulei de filtre.

mai are cineva BMC pe masina ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salutare ,

Am si eu o nelamirire in legatura cu filtru de aer acel micut , eu am un bezinar de 1.6 16 V si in general aproape in totalitate filtrarea aerului e facut sub capacul motorului .

Acum intrebarea mea este , acel filtru micut , unde vine montat la acest tip de motor.

Mentionez ca nu Vb despre filtrul Sport , vb despre celalat filtru acela micut pe nume Breather .

daca cineva stie , da-ti un pm

va multumesc !

Modificat de Zoly-VW
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Care mai are cold air intake pe 1.8T....si ce filtru aveti ???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

buna m-ar interesa daca ma poate sfatui cineva cei mai bn sa fac.....am o bora din 2005 1.9 tdi si vreo 46000 km... mai am umpic si trebuie sai fasc schimbu de ulei si celelalte...acuma ca tot schimb mai multe as vrea sa schimb filtru de aer cu unu sport....daca il schimb ce se intampla va merge altfel sau...? dauneaza cu ceva masini aceasta schimbare? si cam la ce preturii se gasesc? astept un raspuns ms mult...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Ai putea sa citesti topicul asta inainte de a intreba...

La diesel nu se recomanda, din cate stiu eu (nu sunt expert in dieselare) primul afectat este debitmetrul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Haideti va rog sa lamurim de ce la disesel nu se recomanda, primul lucru pe care ar trebui sa il luam in considerare ar fi principiul pe care il urmeaza un filtru de aer sport. Acesta induce o cantitate mai mare de aer in motor. Acest lucru creste AFR-ul (Air to Fuel Ration), pentru a nu avea temperaturi f. mari de ardere ECU baga carburant mai mult, si deci rezulta mai multa putere, asta se intampla cand AFR-ul este dinamic, adica la benzina, la disele nu este acelasi principiu, AFR-ul este static el oscilind f.f. putin.

Modificat de ANdi B.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ms baieti....orcum ma mai citit dar am mai si intrebat pe unii preteni care au zis ba cai bn da ca nui bn...am vrut sa stiu exact daca i bn sal schimb cu unu sport...msss

Regulament Art. 2. Pe l
Modificat de forceturbo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

in legatura cu filtrul de aer sport, am si eu o intrebare: la mine debitmetrul de aer, e deasupra cutieide la filtru, ma rog, e montat deasupra filtrului! Se poate schimba filtrul cu unul sport?! daca da, explica-ti-mi si mie cum! Atasez mai jos o poza cu motorul! Nu inteleg unde se duce debitmetrul cand schimb filtrul!

photo0576p.th.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!