Jump to content

Filtru aer sport


suzu
 Share

Postare recomandată

cand il cureti vezi si admisia sa o cureti ca s-ar putea sa gasesti un cadou acolo:)

Pentru curatat recomand masina de spalat:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
  • Replies 145
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 5TORM

    17

  • ninu

    15

  • Bogdan_wrc

    8

  • DORU_14

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

cum adica si admisia? nu stie nime ce sa fac cu furtunasu ala mic? de unde vine si ptr ce ii? Masina merge bine suna nervos(incep sa ma satur) da cand accelerez fuge , merge bine dar cand las acceleratia se dezacelereaza foarte repede adica trebuie sa o scot la punctu mort. am crezut ca ii de la placutzele sau discurile pe spate care is ff duse si suna dar cand o scot la punctru mort merge normal .

Nu stiu de la ce ie probabil de la furtunasul acel mic sau chiar de la filtru care is trage aer mai mult sau mai putin cand nu accelerez ??

have a good time

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adica galeria de admisie...intra o teava de la intercooler in ea,intra egr-ul in ea si e fixata pe bloc nu ai cum sa o ratezi.Furtunasul ala mic e un bypass il poti pune pe filtrul conic sau lasa liber cu dop nu te ajuta la putere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MasinaPoporului

Acel furtunas,este furtunasul pe unde supapele de vacuum trag aer filtrat de praf pt actionarea EGR-ului,pentru actionarea actuatorului de la turbo,pentru actionarea clapetei de aer.Vezi ca sunt niste filtre conice si pt acel furtunas.

2ib14pj.jpg

2004ufs.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc ''Masina Poporului'' deci furtunasu acela nu trebuie sa il ''astup'' sau sa il las atarnat? ce risc ? am avut un filtru din asta mic de 8 mm da nu am stiut ce sa fac cu el si ii l-am dat la un prieten sa il puna pe un ford focus 2006 benzinar ca mia spus ca eu nu am ce face cu el... as vrea sa te intreb de cati mm ai pus? si unde lai prins ca pe poza nu pot sa imi dau seama...

multumesc de info.

have a good time

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MasinaPoporului

Furtunasul poti sa il lasi atarnat dar gandestete ca pe acolo trage aer la toate supapele de vacuum de pe acolo,poti urmari traseul lui ca e usor.Eu nu mi-am pus filtru de ala mic pt ca nu am gasit.Dar daca u ai filtru conic il pui pur si simplu in capatul furtunasului cu o mica conducta in furtunas(tevusoara) ca sa nu il strangulezi cand strangi colierul daca nu poti face o improvizatie cum am vrut sa imi fac si eu.Filtru conic mare are si o parte metalica(tabla) in partea in care se conecteaza furtunul la admisie.Poti da o gaura si sa pui o reductie(un conector cu filet,o tevusoara)in care sa conectezi acel furtunas,asta daca nu gasesti acel filtru mic.Uite o poza cu filtrul care l-am avut eu si cu furtunasul cu pricina.

eh0p6o.jpg

qq69sp.jpg

Dar vreau sa mai zic ceva despre filtru sport :vaidecapulmeu: :intradevar castigi cativa CP(eu am si catalizatorul si finala data jos si se simte bine,s-au se simtea bine ca l-am scos)dar ne avand acel kit de intretinere,acel ulei su care se da pe filtru pentru a opri mai multe particule de praf sa stii ca nu faci decat rau motorului in timp.Eu am tinut filtrul doar in iarna asta cand a fost mai putin praf.Asa ca nu stiu ce sa te sfatuiesc,eu acum mi-am facut remapare si e mult mai bine.

P.S:daca vrei un filmulet cu performantele filtrului la mine lasa un PM. :offtopic:

Modificat de MasinaPoporului
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc mult ''Masina Poporului'' in sfarsit am aflat a cui este superbul golf de pe youtube ce suna foarte nervos team prins tu esti (lol) . in legatura cu filtrul exact asa l-am prins si eu filtrul meu in fosta lui cutie numai ca filtrul meu nu ie deschis ca si altau adica este gen BMC adica in cutie este destul de protejat de praf si uleiurile alea o sa le cumpar sa il curatz sau daca nu o sa cumpar altul (nu coasta numa 20

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca la decelerare scade f brusc turatia deja s-a imbacsit deaia face asa...ai grija.Evident ca la rece trage mai bine pt ca motorul este inca rece si deci nu arunca caldura spre filtru....deaia trage mai bine.Poate daca ai incerca un paravan mai mare intre motor si filtru ar fi mai ok...eu unul nu sunt fan filtru sport la diesel din cauza prafului din romania care acum il ai prin motor:) .Verifica egrul admisia si vezi singur:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa cum a spus si 5torm cred ca cea mai mare prostie este filtru "sport" sa spunem asa la dieseluri.

Am deja filtru K&N in cutia(nu cel conic) de vreo 1 an si deja se pare ca am probleme,deja debitmetrul este pe moarte si cam scade puterea brusc cand las pedala de acceleratie.Deja a trebuit sa il spal si sa-l ung datorita drumurilor din Ro,cu toate ca trebuie spalat cam pe la 50.000 de km,era prea imbacsit.

Cu toate ca este un filtru de renume si este in carcasa originala,ma gandesc ce putea face unul conic,no-name.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cel mai bun filtru in cutie pt dieseluri este produs de firma green....diferenta e dar tre spalat foarte des gen la 2-3000 de km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu toate ca trebuie spalat cam pe la 50.000 de km,era prea imbacsit.
:blink:

cred ca ai vrut sa spui 5000, nu 50 000!

un filtru normal se schimba indicat la 15 000 sau in germania la 30 000...d-apai asta sport...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

;)

cred ca ai vrut sa spui 5000, nu 50 000!

un filtru normal se schimba indicat la 15 000 sau in germania la 30 000...d-apai asta sport...

Pai acolo scria nu mai stiu cate mile si mi-a iesit ceva la 50.000, clar erau data pentru S.U.A(alte conditii de drum).

Dupa cum am spus si eu, deja l-am spalat si l-am uns, iar aceasta s-a realizat pe la vreo 14.000 de km(in conditiile in care s-a condus doar Romania), iar filtrul arata foarte foarte urat.

Daca am ocazia sa gasesc aceea foaie care vine in pachet cu filtru am sa postez, dar nu stiu daca am sa o mai gasesc:d...

Modificat de H0lyBoy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate ca e garantat 50 de mii dar nu cred ca se spala la 50 de mii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam la ce pret ar ajuneg un filtru sport pentru 1.9 TDI ?! :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si castigi 0,000001 cai :D

daca te uiti la un filtru stock, dupa 10 000km, vei vedea ca e imbacsit, si asta in conditile de mers pe sosele bune, nu prin praf. d-apai ala sport.

eu il spal la 5000, si cred ca voi face asta mult mai des.

daca se imbacseste e muuult mai restrictiv decat ala stock.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din punct de vedere al castigului nu are rost sa discutam :D...chiar nu se simte nici o diferenta, clar nu e pentru dieseluri asa ceva.

Pretul a fost bun pentru mine(250 Ron-luat fara adaos), pretul undeva la 300 Ron, iar garantia o are ceva mai mult.

Bogdan_wrc si filtru tau Green cam tot aceeas metoda de curata are precum K&N-ul nuuu???(solutia de curatare,spalare cu apa si ungere)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, exact. setul e la fel, fie ca e panel sau conic. se spala cu samponul ala, si se da usor cu mana, se clateste bine, se lasa sa se usuce, se da cu ulei, 1 data doar, pe partea superioara/exterioara, si se lasa 1 noapte la uscat.

si asa mereu, la 4-5000km.

toate filtre sport sunt lifetime...

dar la TDI, mare grija cu debitmetru...de la uleiul ala poate avea probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna, urmarind putin posturile de pe pagina aceasta vreau sa va spun,raspund la subiectul '' filtru sport pe TDI'' tin sa precizez ca nu sunt un exper, doar ca sunt un posesor care il are instalat de mai bine de 3500 km si merge la fel ca in prima zi. Dupa cum ati vazut am pus si eu mai multe intrebari inainte sa il instalez si m-am interesat putin . L-am instalat exact ca si in poza postata de ''MasinaPoporului'' adica cu furtunul plasticat de origine prins pe debimetru si pus in carcasa de orifgine (partea de jos din carcasa de origine) si tras cat mai departe de motor. Furtunasul de care vorbeam l-am prins cat de cat inafara prafului da fara filtru acela mic inca. In legatura cu intretinerea cu va ziceam am deja peste 3500 km si merge tot asa ca in prima zis si raspunsul dat de 5TROM la intrebare postata de mine cu dezaccelerarea nu este dupa ceva timp am avut aceasi sintoma si in prima zi cand l-am montat sa dezacelereaza mai repede (nu ff brusc ca si cum s-ar ineca) decat ca cu cutia si filtru de oprigine si face un sunet nervos. O sa ma uit daca trebuie curatat dar nu cred, in legatura cu curatare pe unele produs de curatare scrie ca intre8000 si 15000 depinde de marca styl de filtru conic (in carcasa sau nu) .Deci in concluzie eu sunt destul de satisfacut, am gasit ce am cautat adica un sunet ''frumos'' (mie imi place ), un gastig de putere, precizez ca este destul de putin dar este un mic + care nu il aveam pana acum si o economie importanta in timp.

have a good time

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ti se pare ca trage ca in prima zi dar te asigur eu ca nu trage ca in prima zi.Poti verifica si singur pe vag com...il speli vezi cat e cuplul ....mergi 3-4-5-10 mii de km fara sa il speli si mai masoara odata cuplul si vezi care e treaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sincer sa fiu nu l-am testat nu stiu sigur cat cuplu aveam si cat am acum dar se simte in pedala ; si 5TROM tu crezi ca de aia mi se dezaccelereaza mai brusc ca si inainte (precize ca se dezaccelera si prima data cand l-am pus la fel) ??? In legatura cu spalatu la cati km am fost azi si m-am interesat deci pe produsl green scrie ca garanteaza intre 8000 si 15000 km fara sa il cureti dar numa ce lai spalat o data cu produsele lor deci primadata cand ii nou nu scrie nicaieri cati km poti sa faci fara sa il speli, deci ii un pik de tiapa de aia prefer sa cumpar un filtru mai ieftin de exemplu ca al meu Kracing (20

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da mane ia-te dupa producator ca sunt sigur ca si la ei e la fel de mult praf ca si la noi.Cand ai nevoie de reparatie la motor sau turbina imi zici:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

buna revin cu niste vesti .

azi mi-am dat jos filtru sport si sincer incep sa regret si sa im lipseasca vreau sa precizez ca nu l-am dat din cauza ca ar fi plin de praf sau de altceva, l-am dat jos ptr ca am intalnit ceva probleme si credeam ca provin de la debimetru (problema: credeam ca am ceva limp mode pe la 160km/h )

fara filtru nu mai am impulsurile alea de puter brutale in prima si a doua viteza acuma este mult mai linear si dureaza mai mult .Bineintales ca nu mai am sunetul ala nervos de "tractor" gti tin sa precizez ca am mers cu filtru aproape 7 mi de km fara probleme

have a good time

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

puneti chip schimba duzele ,capul de pompa etc...mult mai bune variante decat filtrele sport...oricum nu am vazut producator sa scrie for street use....toti spun for track use only....stiu ei de ce nu le catalogheaza ca road legal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce parere aveti despre kituld de admisie SIMOTA impreuna cu un filtru K&N ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!