Jump to content

Intrebari tehnice despre Octavia 3


Makron
 Share

Postare recomandată

gctinvalentin

da se potrivesc aceleasi prezoane.....nu se potrivesc in cazul in care ai distantiere 

Modificat de gctinvalentin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Am un drum mai lung de facut si eram curios daca nivelul de ulei din poza este ok... Am 1.2 tsi

post-121550-0-93556400-1405922291_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu strica sa-i mai pui putin... parereamea e ca nu e bn sa mergi cu nivelul spre minim mai ales ca e cald...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am un drum mai lung de facut si eram curios daca nivelul de ulei din poza este ok... Am 1.2 tsi

Manualul de utilizare și întreținere zice că e ok.

Atenție însă la condițiile de măsurare:

Pe loc drept și cu motorul cald, după ce motorul a fost oprit 1-2 minute. Recomandarea din manual este să măsurați după ce ați alimentat cu carburant la benzinărie. Sigur atunci aveți motor cald și sigur veți fi fost oprit motorul pentru alimentare.

Această verificare e bine să se facă din când în când, chiar dacă auto e dotată cu senzor nivel și calitate ulei.

Cele bune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce motorul sa fie oprit de doar 1-2 minute? A avut timp uleiul, chiar cald sa se scurga tot in baie? Si daca e dupa mai mult timp... De ce nu e bine?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e vorba că nu e bine. Așa zice cartea că se măsoară corect. Atunci toate traseele de ulei din motor sunt pline, blocul și chiulasa sunt maxim dilatate iar surplusul de pe pereții motorului are timp să se scurgă în baie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As avea o intrebare... motorul pe benzina de 1.8 are distributia tot pe lant??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce mi-au zis cei de la Avia o are pe curea...dar o curea ce nu se inlocuieste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Super cureaua aia... cica la a mea ( 1.4 tsi) se schimba prima data la 180 000 km... nu stiu daca eate adevarat... 180 k sau cat timp?...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai e timp, doar km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

.."tot pe lant" ca care alte motoare :)?

Ca 1.8 TSI de pe O2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

credeam ca conversatia este despre O3; in fine, postul acesta si #808 se pot sterge din moment ce nu aduc nicio contributie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problemele lanțurilor de pe vechea generație au lăsat un gust amar posesorilor, fanilor și-au speriat potențialii. De-aia cred că întreba laur_vd, el având pe yeti lanț.

Lăsăm totuși, poate mai folosește informația.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. TSI-urile curente de pe O3 au cumva turbina cu geometrie variabila? dar intercooler?

 

2. citeam zilele trecute de depunerile de carbon datorate injectiei directe, mai ales la primele FSI-uri ... la TSI-urile de acum nu se mai plinge lumea atit de mult, cum s-a mai remediat problema?

 

3. pt. cine are sistem audio Canton, subwoofer-ul din portbagaj e prins solid acolo sau daca trage 'cineva' mai tare de el pleaca cu el la sub-brat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai mult ca sigur TSi-urile nu au geometrie variabila; da, este o masina in grup (997) cu asa ceva, dar nu cred ca vor impartasi tehnologia :).

la restul nu stiu sa raspund.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Nuuuu, o turbină cu geometrie variabilă de la Porsche 911 (turbo sau GT2) costă cât o fabie datorită elementelor ceramice din ea care rezistă la 1000-1100C.

2. Tehnologia FSI a fost lăsată demult baltă. Ce e acum (tsi) e marketing.

3. Nu știu :D dar mă documentez.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. de ce nu se pot folosi turbine similare cu cele de la TDI, care au geometrie variabila fara sa coste mult mai mult?

2. in ce sens marketing? nu mai au injectie directa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Pentru ca nu ai acelasi regim termic.

3. Nu pleci cu el la subrat daca nu vii cu scule si te apuci sa demontezi pe acolo. In general incintele audio trebuie bine fixat de suporti, altfel introduc vibratii nedorite. Din interiorul portbagajului nu sunt suruburi la vedere si trebuie demontat din elementele din jur.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru ca, spre deosebire de motoarele cu ardere interna Diesel, cele Otto functioneaza la temperaturi mult mai mari; aceste temperaturi mai mari in motor inseamna si gaze mai fierbinti pe evacuare, iar cum turbosuflanta este amplasata acolo (pe evacuare), folosirea geometriei variabile ar necesita folosirea de materiale mult mai scumpe, care sa reziste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2. 1.8 TSI si 2.0 TSI au acum si injectie directa si injectie indirecta, practic doua sisteme separate de injectie, cu doua injectoare / cilindru si tot ce presupune. Zice-s-ar ca unul din motivele pentru care au adaugat injectie indirecta ar fi tocmai ca sa nu mai apara acele depuneri de carbon, desi oficial VW spune ca ar fi pentru indeplinirea normelor de poluare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2. din ce am mai citit, BMW a introdus sistemul asta cu un al 2-lea injector suplimentar care insa nu mai injecteaza direct in cilindru (ca primul) ci functioneaza pe sistemul vechi (MPI) unde benzina din acest al 2-lea injector se amesteca cu aerul si la trecerea de supapa de admisie mai 'spala' din depuneri ... asa o fi si la 1.8 si 2.0, sint curios daca si la 1.2 si 1.4 ... btw, alte firme datorita injectiei direct au ajuns cu raportul de compresie pe la 13-14:1, TSI-urile astea noi pe la cit se 'invirt'?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La 2.0 TSI raportul de compresie este 9,6:1.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

[EDITAT: INFORMAȚIE ERONATĂ]

Turbo de Diesel sunt proiectate să reziste la temperaturi de gaze eșapament ce nu depășesc 700-750C, gazele evacuare de benzinare ajung la 1100C iar acele vane de direcționare a fluxului de gaze peste turbină trebuie să fie al dracului de rezistente pentru 1100C, să n-aibă dilatații etc etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BLiTZ, eu faceam referire la noile motoare 1.8 TSI si 2.0 TSI (CHHA/CHHB) din grup, care au sistem dual de injectie (link 1, link 2): DI + MPI, si da, chiar au 2 injectoare / cilindru - cine are ELSA de exemplu poate confirma.

Modificat de cris.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Bebeee a deschis acest topic
  • vdragos a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!