Jump to content

Intrebari tehnice despre Octavia 3


Makron
 Share

Postare recomandată

Salutare. Am si eu 2 dileme.. Prima este legata de sistemul Start-Stop care nu merge mereu.. Nu pricep motivul. Am citit in carte ca este functional doar atunci cand ai centura pusa, capota este inchisa, temparatura uleiului este ridicata. Faza e ca indeplinesc intodeauna aveste conditii insa imi apara in maxi-dot acel A taiat cand stationez.. Nu pricep care este secretul de functionare.. Ba merge ba nu merge.. A 2-a chestie este o belea.. Aceea ca am calcat pe o guma de mestecat pe care am si plimbato cu masina si sa lipit pe covoras.. Nu stiu cum sa o scot de tot.. Ce solutie ar trebuii folosita pentru a o inlatura ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sistemul start/stop mai este dezactivat si de catre clima... daca tu ai temperatura pe 20 grade si in mașină este mai cald atunci motorul o sa porneasca singur sau nu o sa se opreasca.. si cat despre guma... daca nu ma insel, cu ziar si cu fier de calcat... NU STIU SIGUR...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles ca ar iesii si cu diluant sau acetona..

Azi am mers cu masina 7-8km fara aer conditionat si nu se oprea, m-am uitat si la temperatura uleiului care era peste 90 de grade insa nimic.. Chiar nu pricep motivul dece nu merge uneori. Nu vad logica atata timp cat eu respect ceea ce este scris in manual..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te poti uita in bolero de ce nu merge cat despre guma, cauta pe google... eu am gasit ceva de genu:

1 Cu gheata

2 Cu un uscator de par

Nu pot sa pun poza cu textul din site

Modificat de cipriantinu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rareori o sa functioneze start/stop-ul cand aerul conditionat e pornit. Masina consuma prea multa energie ca sa poata opri motorul. Insa cum zicea si colegul cipriantinu, cel mai bine vezi in Bolero motivul pentru care nu functioneaza.

Modificat de rifflections
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am swing nu bolero, insa m-am uitat peste tot si nu imi apare ca as avea vreo problema. Am citit mai bine in manual si cica ar fi nefunctional sistemul cand afara este prea frig sau prea cald.. Cu frigul mai inteleg dar daca e cald nu vad motivul nefunctionarii..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   Pai daca este cald afara cum se poate opri motorul dar aerul conditionat sa mearga? Ca doar compresorul de AC este antrenat deocamdata de motor prin cureaua de accesorii, nu este electric.

   Baga covorasul cu guma de mestecat in congelator si astfel guma se intareste, devine casanta si o poti rade usor cu unghia sau un cutit neascutit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa cum ti-am zis si mai sus, masina are nevoie de mai multa energie si din cauza asta nu opreste motorul. Din punctul meu de vedere nu e mare pierdere, din ce-am observat eu start/stop-ul asta nu prea ajuta la consum...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O intrebare pentru cei cu anvelope 205 55/15 (eventual Michelin Energy Saver): la voi au burta pe fata? Eu bag presiune de la OMV-uri, imi place ca indica bine, insa nu stiu cat de real - in general cu anvelopa rece bag pana la un 2.3-2.4 bar probabil ne-reali. In conditiile astea cam fac oleaca de burta in stationare pe fata. Pe spate aproape nu au burta, dar acolo e mai usoara si bag cam 2.1 cu acelasi aparat.

Imi e teama sa nu stric anvelopele, plus ca azi intre 140 si 160 am simtit un tremur in volan, si am luat f putine gropi-le numar pe degete in 11.000km, si doar vreo 2 denivelari mai nasoale. Plumbii nu par sa imi fi zburat, nu se vede urma. 

Deci, la voi au burta? Cred ca o sa incerc sa maresc presiunea, desi mie imi plac moi ca se simte mai soft.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am continental si cu 2.2-2.3 pe fata au un pic burta. Partea proasta este ca toate 4 sunt un pic deformate de la stat. Este produsa in luna 6 si inmatriculata in a 10-a, adica a cam stat doua, trei luni. Pe la 140 incepe sa se simta, incepe sa sa vibreze si parasolarul daca este desfacut. Pana acum nu mi-a trecut prin cap....oare face obiectul garantiei? Mentionez ca eu am luat-o la 8000km dar masina are garantie pana in 2017

Modificat de Alexandru P
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aditu` deci tu vrei sa bagi ami mult de 2.4?!?! Eu am 2.1 pe fata si 2.2 pe spate si asa o las si cand am masina incarcata si, crede`ma, la 200 km/h nu simt nimic. la ce presiune ai tu in ele, DIN PUNCTUL MEU DE VEDERE, sunt bolovan. Din cate stiu eu se baga mai putin pe fata si mai mult pe spate.. parca asa scrie si pe capacul la rezervor..

As mai vrea sa stiu si eu daca vreun coleg cu octavia 3 si`a schimbat luminile de interior ( plafoniere, picioare si portbagaj) in leduri...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am vrut sa pun leduri dar am luat de proba becuri philips blue vision si sunt f multumit, lumina alba,diferenta enorma fata de stock....nu merita deranjul cu ledurile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2.4, dar nu sunt sigur ca sunt chiar reali. Cand ma uit pe strada nu prea vad anvelope cu burta. Poate doar la masinile prea vechi.

Daca nu se rezolva din presiune o sa merg sa verific echilibrarea rotilor, desi nu am luat gropi, si nici stata nu e masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Recomandarea mea este sa te duci la o vulcanizare serioasa si sa iti pui presiunea corecta in roti. Daca nu esti sigur ca indica bine aparatul unde faci presiunea acum si bagi presiune prea mica sau prea mare,  uzezi prematur anvelopele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost acum de dimineatza, pe racoare. Desi mersesem 4km, cand am pus manomentrul, pe fata aveam 2.0 si pe spate 1.9. Am bagat 2.3 si 2.1 dupa noua indicatie, care parea mai ...de soi. O sa mai verific tot acolo dar sa vad cum fac sa am rotile mai reci, sa nu fac mai mult de 1-2km.

Si mie imi e putin team sa nu fii uzat aiurea anvelopele. O sa pun si ceva poze ca am obs ceva dif de uzura comparand fata cu spatele.

Poate si din cauza ca cele de pe fata sunt directionale, si capata alta uzura de la viraje.

 

LE: pozele - primele 2 sunt de pe fata st-dr, partea dinspre exterior (si pe interior au ceva similar), sunt usor rotunjite muchiile; ultima poza e de pe spate.

post-17144-0-43636300-1405150813_thumb.j

post-17144-0-67863300-1405150837_thumb.j

post-17144-0-63698000-1405150854_thumb.j

Modificat de Aditu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   Oricum fata se uzeaza mai repede decat spatele ca doar ai tractiune fata. La anul le mai schimbi locul. Cat despre burta la anvelope, este normal sa para mai lasate pe fata ca doar este mai mare greutatea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa inteleg si eu, tu pui 2.3 pe fata si 2.1 pe spate?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru greutatea Octaviei eu iti  recomand 2,4 cu 2,2  ,sa ai uzura uniforma ,rulaj cu zgomot mai mic ,consum si demaraj mai bun.Mai bine rulezi cu o presiune putin mai mare dacat cu una mai scazuta.Oricum ele datorita diferentelor de temperatura cu timpul se mai inmoaie in contact cu asfaltul cald si temperatura ridicata .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da...pun usor mai mica pe spate datorita puntii, sa lucreze mai soft. Mai fac probe si vad la ce presiune ma opresc. Clar o sa schimb locul unde imi faceam presiunea.

Modificat de Aditu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ptr 2- 3 lei mergi la o vulcanizare k-lumea. Acolo o sa fi sigur de presiunea băgată. ..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lasa ca am am patit eu, daca nu se uita ala perpendicular pe ceas te face usor de 0.2-.04 bari, Numai sa ma lase pe mine cu mana mea. O sa caut un manometru mcat de cat bun, sau o pompa buna, si atunci imi fac eu acasa cum trebuie :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1

2

Cel mannesmann il folosesc si eu si indica bine, doar ca e rebranduit Bottari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oricum diferenta vor exista, desi nu ar trebui. Am facut presiunea la o vulcanizare si apoi mers la alta vulcanizare si am cerut sa imi faca presiunea, imi iesise diferenta de 0.2-0.3bari(nu mai retin daca la toate rotile), la ambele vulcanizari am spus sa imi bage 2.2 la toate rotile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aditu, expre m-am uitat pe capacul de la rezervor, chiar si acolo scrie ca presiunea de pe rptile din spate sa fie mai mare sau egala cu presiunea din rotile din fata atasez o poza cu ce am gasit eu pe capac : post-133304-14051751137491_thumb.jpg fin cate stiu, tu ai motorul de 1.2 si cred ca 2.5 atm sunt mult prea mult pe fata...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am bagat acu 2.3 fata si 2.1 spate. Nu stiu cat o fi de buna dupa noul manometru la care am facut presiunea.

Modificat de Aditu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Bebeee a deschis acest topic
  • vdragos a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!