Jump to content

Intrebari tehnice despre Octavia 3


Makron
 Share

Postare recomandată

Si uite ca ma alatur si eu celor care au probleme cu masina "din frageda pruncie".

Te duci de urgență la service Skoda, fiind vorba de sistemele de siguranță activă ale mașinii (ABS, ESP etc).

Uleiul sau zeama de acolo n-are legătură cu servodirecția care este electrolecanică, adică fără fluide.

Reclami în scris cele două probleme, adică erorile și scurgerea observată, și nu pleci de acolo până nu primești explicații despre cum au fost rezolvate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multan fain de sfat. Deci zici ca e safe sa o duc pe rotile ei pan la dealer?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@cipriantinu ... Tot ce e posibil, dar tot "simply clever " este :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta cu geamurile poate fi codata, cel putin la o2 merge, poate si la o3

Sent from my HTC One X using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta va fi prima codare care o voi face masinii...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A facut cineva codarea: cand ploua si ai geamurile deschise să se inchida? Cum se numeste?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rainclosing se numeste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ionut ai reușit să o activezi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am activat functia ca am uitat de ea. Data viitoare  facem si asa ceva !

Modificat de ionut_slatina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multan fain de sfat. Deci zici ca e safe sa o duc pe rotile ei pan la dealer?

Liniștit. Codul de culori e așa:

Galben - mergi cu atenție mărită și viteze reduse până la cel mai apropiat atelier specializat; unele sisteme de siguranță nu sunt funcționale sau funcționează în regim de avarie

Galben care clipesc (motor de obicei) sau roșu în cazul celorlalte sisteme - te oprești si nu mai continui deplasarea. Chemi platforma. Vezi că beneficiezi și de serviciul de asistență rutieră gratuită în perioada de garanție.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multan fain de sfat. Deci zici ca e safe sa o duc pe rotile ei pan la dealer?

Liniștit. Codul de culori e așa:

Galben - mergi cu atenție mărită și viteze reduse până la cel mai apropiat atelier specializat; unele sisteme de siguranță nu sunt funcționale sau funcționează în regim de avarie

Galben care clipesc (motor de obicei) sau roșu în cazul celorlalte sisteme - te oprești si nu mai continui deplasarea. Chemi platforma. Vezi că beneficiezi și de serviciul de asistență rutieră gratuită în perioada de garanție.

Asistenta rutiera gratuita?

Unde gasim informatiile astea? Exista numere de telefon la care putem suna (pentru Romania / Europa) pentru a beneficia de acest serviciu?

Intrebarea 2:

Este normal ca in aprox 8k km masina (1.4tsi - din semnatura) sa necesite completari cu 2l+ de ulei (Castrol Edge Prof 5w30 LongLife 3) ??

Multumesc pentru lamuriri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exista , iar informatia este pe site-ul skoda: http://skoda.ro/service/garan_ie/

Descarca PDF si citesti acolo ce ai nevoie.

De asemenea poti suna la dealer (eu asa am facut, am sunat la Brady cand am ramas cu ea in drum)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uitandu-ma azi mai mult in oglinda retrovizoare am observat ca luneta spate deformeaza putin obiectele. Mentionez ca am sunset. A mai observat cineva chestia asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la fel e si la a mea..nu cred ca e de la sunset ci mai degraba de la antena radio? mie mi se pare ca distorsioneaza in dreptul antenei..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai unde e antena radio? Pe luneta?

Si daca e pe luneta....e chiar pe centrul ei? La mine acolo deformeaza...fix in mijloc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai fratilor care-i faza cu consumul de ulei la 1.4 tsi? Am verificat si eu ieri pentru prima oara uleiul, am 9500 km. Nivelul este aproape de.minim. Asa a venit sau a consumat? Mi se pare fff mult. Pt ca o sa plec in 2 saptamani in corfu, maine la service...,... Oricum penibil pentru o masina noua

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tinand cont ca e noua, scrie si in carte ca e posibil sa consume ceva ulei initial.

Sa nu te surprinda daca si ulterior intre revizii va trebui sa completezi cu pana la 500ml.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O intrebare adresata posesorilor O3 motorizare 2.0 tdi. In mod normal turatia motorului la relanti sta la 750 rpm. S-a intamplat recent ca, la relanti turatia sa urce la 1000 rpm, crescand automat si consumul de combustibil. Nu s-a aprins nimic la bord.

S-a mai intamplat o data si se simtea in spatele masinii un miros de ceva ars.

Este posibil ca una din cauze sa fie filtrul de particule? La bord nu s-a aprins nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   Dar este topic pentru regenerarea filtrului. Citeste acolo. Este normal sa se regenereze periodic filtrul si creste turatia si consumul. In cartea cu care a venit masina nu scrie? In bord se aprinde martorul doar daca filtrul este atat de imbacsit incat nu s-a reusit regenerarea. ( dupa 180.000 Km de obicei).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O intrebare adresata posesorilor O3 motorizare 2.0 tdi. In mod normal turatia motorului la relanti sta la 750 rpm. S-a intamplat recent ca, la relanti turatia sa urce la 1000 rpm, crescand automat si consumul de combustibil. Nu s-a aprins nimic la bord.

Se regtenereaza filtrul de particule. Motorul suna putin altfel, mai rontait, ventilatoarele din compartimentul motor functioneaza la turatie maxima.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cat timp dureaza regenerarea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si am ajuns cu masina in service pentru problema cu ABS/ESC. Dupa diagnoza se pare ca "sectorul de ABS de la roata drapta fata e stricat. Defect de fabricatie ce se repara pe garantie".

Partea proasta e ca mi-au dat ca timp de rezolvare aprox. 7 zile timp in care masina e imobilizata la ei in service. Pentru o piesa fie ea si asa "exclusivista" cum ar fi un ABS (senzor sau rulment) mi se pare foarte mult.

Pff... am asteptat masina 3 luni, am condus 3 luni si acum o saptamana e blocata in service pentru reparatii. Nu e un inceput bun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti cere masina la schimb :). Si a mea a stat 10 zile pentru un calculator care a cedat :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Bebeee a deschis acest topic
  • vdragos a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!