Jump to content

Intrebari tehnice despre Octavia 3


Makron
 Share

Postare recomandată

El voia poza cu partea de sus, exact unde se termina sageata rosie (cred). :)

Modificat de TudorM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Faru e căptușit bine. .. cum ar fi sa mergi la revizie si sa te întorci cu un far spart( o mica inlocuire de catre băieți:)) )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am comandat si eu Octavia 1.2TSI si am 2 întrebări: mașina va veni cu radioul din dotarea standard (Swing) si ma întrebam cum avertizează senzorii de parcare in acest caz (la Bolero am văzut o imagine foarte frumoasa pt senzori, dar din păcate nu am mai avut bani de tot ce-mi doream așa ca nu am comandat cu Bolero). Si tot legat de display, toate seturile pe care cei cu Bolero le faceți direct pe ecran, la mine cum vor fi? Pe MAXI-DOT? Vor fi toate pe care le au cei cu Bolero? Este vorba de echipare Elegance.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e elegance are bolero

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai din cate am vazut in configurator, acum vine pe Elegance Radio MP3-player Swing MIB 2 display color 5" cu touch-screen fara unitate CD conectivitate SD, Aux-IN, USB redare MP3/WMA. Deci clar o sa poti butona pe RADIO setarile masinii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din păcate pe Elegance nu vine Bolero ci exact ce a spus ionut_slatina. Ar fi super dacă as putea sa vad informațiile pe display-ul de la radio

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Presupun ca acest nou Swing va arata identic cu Bolero singura diferenta fiind lipsa CD-player-ului. La vechiul swing am butonat eu prin el si erau toate setarile doar ca iti era mai greu dar nu imposibil de navigat printre ele.

 

Pe Swing-ul anterior - Senzorii de parcare ii arata tot ca la O2: https://www.youtube.com/watch?v=a0HlP13HfVM

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Referitor la front assist: mi-a intrat in functiune de 3 ori pana acum. De 2 ori doar vizual si sonor iar 1 data a si franat usor. In toate 3 datile masina era in treapta 2 sau 3 la viteza de aprox 30-40kmh si masina din fata a franat brusc. Am observat ca daca ma aoropii de o masina ce stationeaza nu se activeaza. La fel...daca e pe liber si ma apropii de cel din fata tot nu se activeaza...acelasi comportament si daca tin ambreiajul apasat. E normal sa nu functioneze in aceste cazuri? La voi cum a intrat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sistemul nu se activeaza fata de obiecte stationare, scrie si in manual. Apasarea ambreiajului sau nu, nu cred ca are vreo relevanta. Pur si simplu a crezut ca nu esti in pericol de accident. La mine s-a activat pana acum exact in conditiile descrise in manual. :)

 

PS: Vezi ca mai are o avertizare inainte de cea puternica cu simbolul mare si rosu pe Maxi-dot. Iti apar doua masini mici cu "!" intre ele in locul kilometrilor parcursi (stanga-jos).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu am gasit in manual unde scrie de obiectele stationare. Il am pe cel in engleza de pe site-ul lor...tu pe care il ai?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Guys...sa nu radeti va rog...au venit numerele permanente si nu imi dau seama deloc cum se desfac suportii de numere. Mentionez ca sunt cei de la Avia. Aveti idee cum se desfac? M-am tot uitat la ei...nu vad nimic de care sa trag.

Modificat de barqqsanu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pune poza cu ei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In stanga apuca de zona dintre A si M si in dreapta din zona similara si trage inspre tine. O sa iasa toate bucata aceea pe care scrie Avia Motors cu nr de telefon. Are 2 aripioare care intra in laterale si cateva "clipsuri" care intra in restul suportului de numar. Dupa tragi de numar in jos.

Modificat de gabip
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am febra in acest moment din cauza cotierei de la sofer. Din cate stiu daca o ridic umpic in sus si o las in jos, se prinde datorita unor zimti si ramane la o pozitie mai inalta fata de normal. Am impresia ca sa rupt ceva la ea ca atunci cand o ridic incet si apas pe ea sa ramana mai sus, pica jos. Ceea ce vreau sa va intreb este daca si la voi face la fel sau este defect clar. Va rog sa verificati la masina si sa imi spune-ti si mie ca sunt panicat.. Nu am chef de probleme..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar trebui sa ramana sus daca ridici cate putin pana la un punct maxim cand revine in jos. Si da, ca sa iti raspund, la mine asa face.

Te-oi fi lasat cu toata greutatea pe ea tu sau altcineva pe care l-ai avut in masina...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am lasat cu cotul pe ea... Gen cu 4-5 kg.. Acum numai merge cum trebuie si simt ca inebunesc.. Deci sa inteleg ca am stricat cotiera ? Nu pricep dc sa se fi stricat ca doar este facuta sa te sprijini pe ea cu cotul, doar nu m-am urcat cu picioarele..

Modificat de son1k
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si uite ca ma alatur si eu celor care au probleme cu masina "din frageda pruncie".

Astazi am fost rasfatat cu eroarea din pozele atasate, respectiv problema cu sistemul ESC, ABS. S-a aprins imediat ce plecasem de la munca si am accelerat pana pe la 60km/ora. Pe langa eroarea afisata si directia a devenit greoaie. Imediat ce am coborat viteza la 30 km/h erorile au disparut. Au reaparut la accelerare.

Ajuns acasa am ridicat capota si am vazut scurgeri de ceva lichid. Nu stiu ce e exact dar sigur nu e de bine. Pana luni nu pot decat sa va cer o parere.

Deci, aveti idee despre ce ar fi vorba? Luni dimineata sa merg "cu spatele" pana la service (pfff, deja service la numa' 4000km).


Si inca doua poze cu fusta ridicata

post-130791-0-67307900-1402149544_thumb.

post-130791-0-94207100-1402149549_thumb.

post-130791-0-58097700-1402149717_thumb.

post-130791-0-08869700-1402149721_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scurgerea aceea era de ulei ? Sistemul start-stop este activ doar atunci cand ai nivelul de temperatura la ulei ridicat.. De aceea ma gandesc ca daca ai scurgeri il impiedica sa mai functioneze..

Fragile mai sunt masinile din ziua de azi.. Ca dai 20.000€ sau 100.000€ tot intampini probleme..

Cunosc pe cineva cu Audi A8 care sa trezit cu plafonul interior ud datorita zapezii..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E ulei, dar eroarea a aparut in nici un km de la pornire, iar masina fu in parcare approx 5 ore. Nu credit ca a crescut temp ulei. Super sa fie un colier sau un furtun crapat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

son1k, te lasi pe ea dar nu cand e suspendata. Si nici atunci nu abuzezi ca nu e scaun sau masa.

kidmanis, ai pus mana si ai mirosit de zici ca e ulei? altfel putea sa fie condens de la AC sau lichid de racire. Oricum. toata treaba e bizara. Cred ca ar fi mai bine sa o duci cumva oprita pana la service. Sper sa se rezolve usor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aditu, nu am mirosit, dar e prea gros sa fie ulei. Ma gandesc ca e legat de directie, eroarea indicand sistemul ESC - abs. Ciudat ca nici park asist nu e functional. Parca directia e electrica. Interdependenta asta e mare dezavantaj. Well, 2 zile nu o sa mor...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inca de cand am luat masina volanul sta orientat putin spre dreapta cand merg pe drum drept. Am zis ca e de la presiune...dar am facut-o 2.3 pe toate rotile si tot asa sta. A mai venit vreuna asa? Credeti ca o rezolv pe garantie? Masina nu trage dreapta si nici nu vibreaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tare faza cu cotiera..habar nu aveam ca se regleaza si pe inaltime :). Azi m am jucat cu launch control, si am ramas surprins ca iti poti "alege" turatia cu care sa pleci de pe loc, in functie de cat se tare tii apasat pe acceleratie.. Diferentele sunt enorme, la 1500 rpm nu scartie nimic si pleci destul de tare , dar nu suficient, pe cand la 2500 pierde aderenta dar si pleaca glont. O sa ma uit maine sa vad de curiozitate care sunt turatii posibile .

Si o alta chestie foarte simply clever, daca am geamul deschis, opresc motorul si deschid una din usi, la revedere nu il mai pot inchide decat din cheie cand ies din masina sau pun contactul sa il ridic. Asta e chiar o idiotenie...

Modificat de bogdann81
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chestia cu contactul si geamul dupa ce deschizi masina este d3 cand ma stiu... adica de la sharan 2001 pana la octavia tour 2006 ( a fost ultima mea mașină). Acum colegii care au avut mai mult de'aface pot sa ma contrazică...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Bebeee a deschis acest topic
  • vdragos a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!