Jump to content

Acumulator/baterie - sfaturi alegere, schimbare, etc


mmneg
 Share

Postare recomandată

Mulțumesc! Nu țin să iau de la eMAG, doar că mi-a atras atenția acea baterie cu specificații identice cu ce am pe mașină. Legat de celelalte întrebări mă poate ajuta cineva? 

Mulțumesc 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie baterie cu coduri BEM si scrise cu vcds-ul in modulul 61 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Am un Passat 2011, 1.6tdi cu Start-Stop.

 Masina am luato in 2014 cu bateria asta si a mers ok.5K0915105G-14.jpg.39cc3928dc1ffa14269068b68980174f.jpg

Vreau sa schimb bateria. Ce imi recomandati? Una la fel ca cea pe care o am - pe care nu scrie AGM dar care in ultimii 3 ani de cand e masina la mine a fost ok sau 

O baterie recomandata de vw care e AGM pt start-stop - adica asta

1487672749000915105CC.thumb.jpg.29b2390fe54f9c830ef5e71e046521a5.jpg

Am gasit o baterie similara cu ce am eu acum la un pret accesibil pt o baterie VW - adica asta:

1487686396JZW915105A.jpg.556edd880ec101ebb0c1e81e00aae6fc.jpg

Multumesc.

LE: As mai avea varianta Exide EK700 AGM StartStop

 

Modificat de Manuel N.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut. Am un G5 1,4 tsi si are bateria originala(are pe borna data, corespunde cu a fabricatiei masinii) , Varta 70A, becul de control e inca verde :). Insa cred ca sunt sanse mari sa nu mai treaca iarna asta cu bine asa ca vreau sa o inlocuiesc. Exide Premium EA 722 72 A sau Varta Silver Dynamic E38 74A?ce sa aleg? Poate imi recomandati si un vanzator ok in Bucuresti. Merci. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mergi pe Exide. Pret bun la masina anterioara cand am schimbat-o am gasit la sawauto.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scria cineva aici de verificare la 6 luni pt cele vandute la sawauto.... Mi se pare aiurea, asa se proceda cand aveam cyclon pe dacie, prin 97,98 :))) E drept, cam tot ce e la noi pe piata sunt alta calitate, o varta e38 in De  costa 200e, o diferenta foarte mare banuiesc ca si calitatea e alta. 

Modificat de vali zak
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cauta baterie cu garantie 24 luni fara verificare din 6 in 6 luni cum incearca unii sa prosteasca cientii....si sa NU fie mai veche de 6 luni de la data fabricatiei!
Am avut Exide de 45Ah care ma tinut din 2009 pana in 2017 .... si eu am mers in continuare tot pe Exide, dar de data acesta pe Exide Premium 64Ah EA640 pentru benzinarul meu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am ales Exide premium 72 Ah carbon boost de la sawauto,ei au avut pretul cel mai bun-merci Pronet:emthup:.Nu mai cer verificare la 6 luni,bateria are garantie 24 luni fara intretinere.Tot ei verifica si incarcarea,pentru garantie.Toate bune insa noua baterie este cu mult mai usoara decat varta veche,oem vw.Sper sa tina macar jumatate-cea veche are 9 ani si 4 luni si inca are becul verde si animeaza cu succes dacia bunicului :).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Bateria de pe masina mea are 10 ani. Incepe usor sa dea semne de imbatranire la pornire, in sensul ca nu mai invarte cu suficienta putere si parca dureaza cu o invarteala doua in plus pana porneste motorul. Va atasez o poza cu bateria si am rugamintea sa imi spuneti daca atunci cand o voi inlocui trebuie setata cu vcds-ul, cea noua. Multumesc

IMG_8384.JPG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare...ce sectiune au cablurile de la baterie...par 35mm2 sau 50?

As vrea sa schimb bornele si sa stiu ce iau...

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Odata cu revizia am facut si un test de baterie. Intrebarea mea este, cat de elocvent este rezultatul lui(vezi poza)? Pot citi cu VCDS niste parametrii mai exacti care sa imi dea o idee despre cat m-ar mai putea tine?

Ma intereseaza daca ma mai duce si iarna aceasta. Ca si detalii, bateria este AGM, originala(07.2012). Sistemul SS functioneza iar in istoricul de service apare in Ianuarie 2014 operatiunea de reincarcare pe redresor a bateriei.

Cel de la Avia mi-a recomandat inca o reincarcare la ei peste noapte dar ideea este ca inainte sa merg la ei am mers cu masina zilnic aprox. 100Km in afara localitatii si ma gandesc ca ar fi avut timp sa se incarce.

Va multumesc.

IMAG3384.thumb.jpg.bfe042a93211560adeb10c3bcc095b1a.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunt 50% sanse sa nu te scoata din iarna. faptul ca are sub 12.6 V chiar daca mergi zilnic cu ea, arata ca e cam obosita. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da i o sansa si pune o pe redresor.

Sunt acumulatori foarte rezistenti, cei originali.

Eu fac drumuri scurte si dese de ex.

Am pus o pe redresor toamna trecuta si a mers excelent.

Asta in conditii de iarna destul de geroasa si regimul mai sus mentionat.

Urmeaza sa o pun iar la incarcat pana n iarna.

A mea este cu un an mai veche si nici nu ma gandesc sa o schimb.

Incearca si vezi ce ti indica dupa incarcare.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si mie mi se pare destul de devreme sa "capituleze" dar nici nu stiu cum s-a mers primii 4 ani ai masinii.

O sa duc probabil masina in service sa o las peste noapte pentru ca am inteles ca este un redresor "mai special" pentru AGM.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi la Lidl , poate mai gasesti redresorul lor la 70 lei. e perfect pentru toate tipurile de acumulatori si are protectii la temperatura, supraincarcare, scurt-circuit, etc

 

 

31r8naCahJL._SX355_.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact la acest redresor ma uitam acum deoarece unii spun ca ar fi ok si pentru AGM, ca ar fi testat de ADAC, etc.

Din ce vad este in oferta la Lidl. Pana la urma cred ca ii dau o sansa si incerc cu el o reincarcare.

O sa caut si prin VCDS sa vad ce informatii gasesc acolo deoarece banuiesc ca sunt mai apropiate de adevar decat un test de baterie.

Multumesc.

L.E. De fapt in oferta acum este unul care are si display. Cel postat de tine din ce am citit este prima generatie.

Modificat de identitate78
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am amândouă redresoare.primul e stricat deja.Al doilea functioneaza inca are și afișaj. Din păcate nu pot spune ca sunt f bune.Dacă ai baterie morta stai și te uiți la el ca nu o încarcă. Doar dacă are vreo 10 V minim.poate softul trebuia gandit altfel sau sa deschida si la voltaj mai mic.Ce este bun este ca are etapele pt incarcarea masini cu variatia de tensiune pe fiecare etapa.Poate ar trebui sa cuplezi un bec ca și consumator.Mai bine cauți altceva.E părerea mea personala. Am unu făcut de tata cu care am resuscitat o gramada de bateri.

Modificat de tttrix
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

4 hours ago, andrei_221 said:

sunt 50% sanse sa nu te scoata din iarna. faptul ca are sub 12.6 V chiar daca mergi zilnic cu ea, arata ca e cam obosita. 

   Eu la masina noua cu baterie noua desigur, nu am niciodata mai mult de 12,35V dupa oprirea masinii. ( la masina veche fara AGM, am 12,8). La anul cand are 2 ani si ma duc la prima revizie o sa-i intreb de starea bateriei. Din ce am vazut la altii, cu 2 ani inainte de a te lasa bateriile AGM, incepe sa nu mai functioneze start-stopul. De incarcat stiu ca se incarca dupa o logica stiuta doar de masina, probabil si starea lor nu se apreciaza ca si la bateriile clasice.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe T4 am o Varta Blue dupa spusele fostului luata prin ianuarie. Si dupa doua saptamani de stationare bateria are undeva la 12.7V

Pe Golf si Bora am Exide Premium - ambele urmand sa infrunte a 4-a iarna. La nici una nu am vazut nici macar dupa oprire mai mult de 12.5V in vara asta, iar dupa o saptamana de stat (acum cand e inca cald) cea de pe Bora are 12.3, 12.4 iar pe golf 12.1-12.2. Banuiesc ca Bora ma va tine pana in primavara, la Golf am dubii, mai ales ca iarna trecuta dupa o saptamana de stat pe ger aveam cam 11.8 - insa masina pornea perfect.

Ambele pornesc fara ezitare, invart foarte ok, dar se aprind lung becurile de abs si esp cand dau la automat. Doar in prima iarna a bateriei de la Bora nu am vazut becurile alea la pornire. De mentionat ca toate 3 masinile incarca la fel - 14.1 - 14.3 functie de consumatori.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca dupa o saptamana de stat in frig inca porneste atunci e inca buna bateria, nu trebuie sa iti faci griji. Eu in sezonul rece evit sa las masina nepornita atat de mult timp, de obicei nu sta mai mult de 1-2 zile parcata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa speram ca ai dreptate - cel mai mult a stat iarna trecuta pe ger Bora 2 saptamani nepornita - a pornit, insa destul de greoi. Vedem...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 28.09.2017 at 14:28, andrei_221 a scris:

vezi la Lidl , poate mai gasesti redresorul lor la 70 lei. e perfect pentru toate tipurile de acumulatori si are protectii la temperatura, supraincarcare, scurt-circuit, etc

 

 

31r8naCahJL._SX355_.jpg

Confim si eu ca acest redresor este extraordinar de bun, eu l-am folosit doar 1 singura data desi il am de cca 2 ani, dar l-am imprumutat la peste 10 persoane si toti au avut numai vorbe bune de zis despre el si au fost extrem de multumiti cum incarca!

Modificat de mariuscbn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Costa in jur de 20 euro in germania. Am si eu unul cumparat pentru a incarca o  baterie de 6v de la o masinuta pentru copii.

Merge bine.

Acum doua zile am vazut ca in lidl are modelul cu afisaj digital.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

După FIX 5 ani, bateria mea Rombat Premier de 75Ah și-a dat sfârșitul. Am mai avut probleme o dată în ianuarie, în perioada în care 2 săptămâni au fost doar temperaturi negative, atunci am pus-o pe redresor și m-a scos din iarnă, ba chiar m-a ținut până ieri, când a început să se răcească vremea.

Am cumpărat tot Rombat Premier 75Ah, pret 329 lei cu bateria veche la schimb. Montajul și verificarea gratuite, garanție 3 ani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!