Jump to content

Acumulator/baterie - sfaturi alegere, schimbare, etc


mmneg
 Share

Postare recomandată

Din pacate, nu mai sunt ce au fost... dar eu zic ca sunt peste alte marci autohtone, care le cumperi... la noroc.

 

Acum, nici masina nu mai este noua... alta incarcare, alti consumatori..... mai tine si de modul de utilizare.... oricum, daca in ziua de azi, o baterie cumparata din magazin, te tine 4-5 ani... e mare treaba....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ieri mi-a picat bateria Varta Silver 74 AH/750 CCA la masina de servici.cert este ca nu a mai fost pornita de cel putin 2 luni(criza bat-o vina)Buba e ca nu mai stiu cind a fost cumparata.Acestea sint codurile stantate intre borne-

C0C9882312141

577040

Banuiesc ca a fost produsa in decembrie 2008

Tocmai ce am pus-o la incarcat pe un aparat PRO USER de 6Am .Cam cit timp trebuie tinuta la incarcat? are idee cineva?

Modificat de rayn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai orice redresor are un ampermetru, si trebuie sa scada spre 0 ca sa fie incarcata bine

si in alea 2 luni chiar nu s-a gandit nimeni sa-i mai dea o cheie ? adica na, o fi criza, dar nu poti abandona o masina in ideea ca nu consuma nimic daca sta nepornita..

o baterie noua acum te va costa cat un plin de benzina :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un prieten are un charger cu procesor, incarca bateriile la avioanele personale. Merge sa pun o varta black pe el? Scula e luata din Italia, a costat peste 100 €, deci nu e vreo infectie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai si noi de unde sa stim ce avioane are? Ce acumulatori are pe avioanele alea?

 

Daca sunt aeromodele, mi-e teama ca bateriile sunt pe LiIon si n-ai ce sa faci cu el...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt ULM—uri Zenair, motoare Rotax.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am gasit nimic despre partea electrica de la avioanele respective. Daca ai posta modelul de incarcator ar fi mai bine.

In principiu, daca incarcatorul nu tre sa scoata mai mult de 14.4V, si sa suporte un curent de cel putin 1/10 din capacitatea bateriei (de ex, pt o baterie de 50Ah, incarcatorul trebuie sa suporte macar 5A).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai orice redresor are un ampermetru, si trebuie sa scada spre 0 ca sa fie incarcata bine

si in alea 2 luni chiar nu s-a gandit nimeni sa-i mai dea o cheie ? adica na, o fi criza, dar nu poti abandona o masina in ideea ca nu consuma nimic daca sta nepornita..

o baterie noua acum te va costa cat un plin de benzina :D

Redresorul asta nu are decit 2 led-uri din pacate si cred ca este fabricat prin 99* .Am gasit un manual online al aparatului si zice ca: sa nu stea la incarcat mai mult de 10 ore pentru o baterie de 35-45 Amh ,a mea avind 75A .Mie cam frica sa las bateria la incarcat nesupravegheata peste noapte Asta e la 5 pm deconectez si o pun din nou maine dimineata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acuma nu 

 

Mie cam frica sa las bateria la incarcat nesupravegheata peste noapte Asta e la 5 pm deconectez si o pun din nou maine dimineata.

 

 

Acuma daca ei asa zic, probabil ca e bine sa nu depasesti alea 10h (pentru 10h se presupune ca bateria e descarcata complet. Asta fiindca se recomanda curentul de incarcare 1/10 din capacitatea bateriei). Dar ca idee, un incarcator bun, n-o  sa depaseasca cei 14.4V (atat cat incarca si alternatorul). In felul asta poti s-o lasi pe redresor fara probleme.  Ar fi culmea ca dupa 10h sa tragi pe dreapta...

 

Acuma, sa incarci o baterie de 75Ah cu un incarcator de 6A (probabil in sarcina o sa aiba ~5A) ar trebui s-o lasi cel putin 15 ore presupunand ca e descarcata complet.

Modificat de crispus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rezolvat (de pe desktop).

post-117502-0-50778500-1390923636_thumb.

Modificat de Lucian M
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pus la incarcat, is curios cand termina treaba. Avea un pic peste 13v inainte sa cuplez bornele, cand termina se deconecteaza automat, asa mi-a zis Marcel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

presupun ca merge, daca spune ca desulfateaza bateria. astea de pe dacii sunt pe acid, so.. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si-a facut treaba, acum incarca o baterie de UPS.

 

Uite ce face jucaria asta:

"Diagnoses, recovers, charges, checks & maintains your battery automatically for months.  All major battery manufacturers recommend maintaining starter batteries FULLY CHARGED during periods of non-use. OptiMate 6 is totally safe for months-long connection and maintenance of irregularly or seasonally used batteries even while still connected to the vehicle. The sophisticated charging algorithm ensures no risk of over-charging."

http://www.optimate..../optimate 6.htm

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OK am reusit sa o readuc la viata o VARTA silver 75A  dupa 13 ore de incarcare, acum 10min  a pornit masina fara probleme, sa vedem cit tine bucuria :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am adus si eu o varta black de mai putin un an vechime - ce se descarcase pe la 7V.

masina respectiva e in "hibernare" si bateria e la caldurica, asa ca e irelevant ca sta binemersi de luni de zile la 12.3-12.4V

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut!cine ma ajuta si pe mine cu o recomandare pentru o baterie pt passat b6 2.0 Tdi 2008 103 kw?multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar daca costa cu 100-150 ron in plus,merita sa pui originala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe Bora mea am o baterie Car Technic 556 400 048, 12V, 56Ah, 480A (EN), detalii in atasament. Trecand peste faptul ca nu am mai auzit de aceste baterii (ce parere aveti de aceasta firma), ce inseamna Absolutely maintenance free (Absolut fara intretinere)? Ca nu are acele borne unde putem completa cu apa distilata? De ce? Sunt recomandate aceste baterii fata de cele cu intretinere? Si ce parere aveti despre tehnologia calciu-calciu dupa cum scrie la descriere? Sunt alte modele mai bune? 

JC_PD_40_27289_00659_8.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Traiti, raportez!

Am incarcat bacteria cu incarcatorul ala jmecheros, vad ca praseste excelent! La -18 grade a pornit din prima, destul de usor (bine, nu ca vara). Am cateva zile de cand am montat-o si nu intrevad probleme, cred ca trec iarna cu ea. Sau asa sper.

Bacteria e o varta black de 70 A, stiu ca e o infectie, dar isi face treaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare!

 

a venit timpul sa schimb acumulatorul de pe masina (audi a4 avant, 2.0 tdi, 170 cp, quattro, BRD), acumulatorul este cel din fabrica, original, moll kamina start classic, 95 ah, 760 a curent de pornire la rece, ce are venerabila varsta de 6 ani si 6 luni, intrebarea mea este: ce acumulator sa cumpar? 

eu m-am oprit la 2 acumulatori, si anume:

 

1. Exide Excell ( ** gama medie) de 95 ah, 800 c.p. 24 luni garantie la 380 ron

 

2. Moll M3 plus K2 (gama de varf) 95 ah, 850 c.p. 40 luni garantie la 600 ron

 

pe care sa o cumpar? merita diferenta de pret intre moll si exide?

 

multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu exide am avut in ultimii 2 ani probleme.

mergi pe Varta silver de 85 / 800, o gasesti in jur de 450 lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

varta a avut golful din fabrica de 75 ah si tinut tot cam aproape de 7 ani, dar din cate am inteles nu prea ar mai fi asa bune cum erau inainte, plus ca se fac in aceeasi fabrica cu bosch in cehia, si daca ar fi as lua bosch ca e mai ieftina decat varta, ma refer la modelele din aceeasi gama, varta blue 410 ron si bosch s4 370 ron.... 

eu as inclina spre exide excell ca e mai ieftina si nu cred ca moll-ul o sa tine de 2 ori mai mult decat exide.... 

nu a avut sau nu are nimeni moll m3 plus k2 sa ne spuna niste pareri?

ce fel de probleme ai avut la exide?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am de vreo 5 ani bateria asta...

http://bateriiauto-moto.ro/0,53,baterie-12v-77ah-fulmen-xtreme-fa770-(552-lei-fara-baterie-uzata-la-schimb).html

Am primit-o de la tatal meu dupa ce a mai folosit-o si el un an...

Bateria este foarte heavy...eu merg foarte rar cu masina si pe distante scurte si nu m-a lasat niciodata...plus ca ma sunau vecinii sa le dau curent...si le dadeam cu ea oprita( stiu aroganta :)) ) dupa care parcam si o mai porneam dupa cateva zile si o lua la sfert...

puteti lua in calcul si varianta asta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!