Jump to content

Acumulator/baterie - sfaturi alegere, schimbare, etc


mmneg
 Share

Postare recomandată

Salut.Imi puteti da un sfat doua in legatura cu inlocuirea bateriei la un Golf IV 1.4 tip motor BCA.Acum am pe el o baterie Varta de 60Ah.Am fost la un test al bateriei la service unde mi s-a spus ca mai are undeva la 35% capacitate pornire, asta dupe ce mi s-a aprins in bord ''generator werkstatt''.Bateria este pe masina de cand am luat-o respectiv 2008 si cine stie dianinte de cat timp...As vrea sa merg tot pe o Varta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiam ca becul de baterie se aprinde cand sunt probleme pe la alternator/incarcare - nu la bateria in sine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi m-a lasat si pe mine bateria. 

M-am hotarat pe EXIDE AGM 70Ah, 760 A pornire, tehnologie start-stop cu gel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru Skoda, nu? Ca pentru Golf ar fi cam mare. Ai start-stop sau vrei AGM in speranta ca o sa tina mai mult?

 

@dakul. Ciudat...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@dakul: ai testat incarcarea cu toti consumatorii porniti presupun. Ca altfel, nu e relevanta testarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mad-kat, pe circuit ajuta, ca e mai usoara si asigura o incarcare perfecta in timp ce negociezi o curba cu 3.4G :D.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu imi spune de greutate pe fatza - ca am 156-le cu v6-le atarnat in fata :D Si stiu cum face pe circuit. E mai simplu de mutat in portbagaj bateria normala pentru scopuri d-astea. Eu deocamdata adun materiale si la primavara asta voi face probabil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  ptr. Al....

buna, dar scumpe rau. si un alt aspect este greutatea. am la munca pe tehnica AGM  de 100A si fiecare cantareste 40kg.

sa o porti sanatos ca o sa vinzi masina cu ea. apropo daca o lasi mai mult de 6 luni nefolosita(depozitata) se incarca cu redresor cu impulsuri nu mai mult de 2A.

Modificat de mami
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

are 20 kg, in comparatie cu un exide de 77Ah premium care are 18kg.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor, la masina din semnatura, am o baterie Varta E38 74Ah de vreo 4-5 ani, cam asa. e normal sa isi dea obstescul sfarsit? nu mai vrea sa ma ajute......

 

O saptamana nu am pornit-o, si putin frig si nu mai functioneaza.

 

Daca stiti cam care ar fi valoarea curentului absorbit in stanby pentru G4 AXR TDI? sunt curios sa il masor, sa nu cumva sa am consumatori paraziti sau alte mici defectiuni.

 

Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Încarc-o pe un redresor, poate nu a fost bine încărcată înainte să vină frigul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am facut testul de baterie si a rezultat ca trebuie inlocuit acumulatorul cu care a venit masina din fabrica (12V, 61Ah, 540A) - 5 ani de utilizare.

Am optat pentru a pastra acel manson de protectie. Daca am gresit sau nu pentru ca am pastrat mansonul in detrimentul unei baterii de amperaj mai mare ramane de vazut.

Am cumparat un acumulator Varta - Silver Dynamic D39 12V 63Ah/610A.

Pareri?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuie sa fie ok.... timpul va demonstra.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,la masina din semnatura cred ca am bateria din fabrica (12v70AH340A DIN ...570 A EN/SAE /1j0 915105 AE ) si de dimineata la prima cheia invarte cam greu 5-6 ori apoi porneste.ce baterie ma sfatuiti sa iau ?72 sau 74ah / 680 e ok sau prea mare ?Multumesc anticipat !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este mare, dar mai înainte verifică încărcarea şi pune-o vreo 12 ore pe un redresor, poate-şi revine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut un Banner P B de 72 ah...cumparat acum un an jumate ...numai probleme...vara invartea binisor,iarna la -3...-5 cu mari emotii...la -12 a decedat.A fost retinuta de cei de la service de 3 ori (statea la ei pt "verificare si incarcare " 2 saptamani)..rezulta ca acumulatorul este "bun".M-am saturat de cate ori a fost verificata incarcarea,lipsa consumatorilor...etc. Azi am lasat masina la service ,incuiata (bineinteles ca am blocat accesul ) si rostit cuvintele magice OPC !!!...In max o ora am fost sunat si rezolvata problema---restituirea contravalorii,300 ron.Urmatoarea va fi Caranda.Cea originala m-a tinut 6 ani. SARBATORI FERICITE !!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prietene ,mai pune 100 ron la cei 300 recuperati ,cumpara un Varta Silver 70-74 Ah daca vrei sa nu mai treci prin calvarul bateriei. Caranda este o pocnitoare de baterie.Ai diesel ,ai nevoie de curent nu gluma.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Apropo !...dupa ce am cumparat Banner-ul ,o recomandam unui coleg...la cateva luni ,el a cumparat o  Varta Silver,tot pt diesel...IA GHICI ..e la fel de "performanta " ca cea de care am scapat eu..asa ca...fiecare cumpara pe riscul lui !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da dar riscul este mai mic,la o baterie de calitate .Macar ia un Exide sunt facute in Italia si au iesit bine la teste.

Modificat de calin.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa parerea mea treaba asta cu tara unde e fabricata bateria e un moft... fabricarea de baterii nu e manufactura, e un proces automat in mare parte si materia prima provine de obicei de la acelasi producator. In functie de grosimea placilor rezista mai bine sau mai putin bine la vibratii si are o viata mai lunga. Pentru cine are nevoie de ajutor la pornire luati si va minunati  http://youtu.be/z3x_kYq3mHM  legat cu o baterie mai mica care sa-i tina incarcati vor merge mai bine decart orice banner sau exide...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca pui problema asa, majoritates componentelor sunt fabricate automat, pe o linie de productie. Dupa parere mea, diferenta se face la controlul calitatii. Orice linie de productie are si rebuturi, depinde unde iti pui pragul pentru ceea ce numesti rebut :).

 

Problema cu condensatoarele este ca nici ele nu tin mult. In timp le creste rezistenta serie si ajungi la probleme similare cu bateriile. Iar costul pentru niste condesatoare babane nu cred ca este deloc de ignorat.

Modificat de toni
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

Am schimbat si eu ieri bateria originala de pe masina (era Varta, a tinut 11 ani de zile :) cod 1J0915105AC ), cu o Varta Blue Dynamic 60Ah / 540A.

Porneste motorul la sfert de cheie, sunt foarte multumit de prestatie.

 

Problema (de care mi-am dat seama numai dupa achizitie), e ca bateria veche avea 175mm pe inaltime, iar cea noua are 190mm.

Am montat-o asa, dar nu mai intra suficient capacul acela protector, capota parca nu atinge, cel mult atinge izolatia pe care o are aceasta in interior.

 

S-a mai lovit cineva de problema asta? Are rost sa incerc s-o vand sa-mi caut una cu 175mm?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am pus una mai inalta (sa am 95Ah) si nu intra capacul perfect. O am de vreun an si n-am avut nici o problema. Nu vad rostul sa o schimbi...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Sorin

  Vin si eu cu o problema!

 La masina din semnatura am o baterie Rombat Cyclon de 62Ah de 3.5 ani.Intr-o dimineata la -5.5 grade a fost complet moarta nici nu a incercat sa ivarta decat s-au stins becurile la bord.E normal sa moara asa daca pana atunci a mers fara probleme?Am pus-o pe redresor si in urmatoarele doua dimineti a pornit bine.Ce este curios ca ieri am luat pe cineva in masina si mi-a aprins o plafoniera din spate.eu nu am vazut si a ramas aprinsa de la 13.30 pana a doua zi dimineata la 07.30,si cu toate astea a pornit foarte bine.Care sa fie problema,o baterie proasta cred eu ca murea cu becul ala aprin atatea ore,nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!