Jump to content

Acumulator/baterie - sfaturi alegere, schimbare, etc


mmneg
 Share

Postare recomandată

conteaza si ce baterie ai avut pe dacie si te-a tinut 3 ani, tinand cont de faptul ca nu incarca la fel de bine bateria ca un vw. deci dupa parerea mea daca te-a tinut bateria pe dacie 3 ani pe un vw bun trebuie sa te tina minim 3 ani!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare.

Am un golf 4 1.9 TDI. Cand dau la automat mi se inchid usile si dupa pornirea motorului imi da alarma de emisii gaze si ramane martorul de motor aprins.Este posibil sa fie din cauza bateriei caci este cam slaba sau alceva...

Ce tip de baterie ai?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu astazi am cumparat o Varta Blue Dynamic de 74 Amperi,680 curent de pornire,garantie 2 ani pret 435+20 montatu+5 lei atentia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu astazi am cumparat o Varta Blue Dynamic de 74 Amperi,680 curent de pornire,garantie 2 ani pret 435+20 montatu+5 lei atentia.

Parerea mea este ca bateriile Varta sunt cele mai bune (si nu doar bateriile de masini).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, bine spui, PAREREA TA. Si trebuie sa accepti ca nu exista studii si nici clasamente oficiale care sa sustina PAREREA TA PERSONALA, deci probabilitatea ca parerea ta sa fie una gresita este extrem de ridicata.

Salutare.

Am un golf 4 1.9 TDI. Cand dau la automat mi se inchid usile si dupa pornirea motorului imi da alarma de emisii gaze si ramane martorul de motor aprins.Este posibil sa fie din cauza bateriei caci este cam slaba sau alceva...

Ce tip de baterie ai?

Ce are sula cu prefectura?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu vreau sa fac o polemica despre "bateriile" - acumulatorii auto dar si eu sunt de parere ca acumulatorii VARTA sunt de calitate.

Daca un acumulator Varta tine pe masina echipata din fabrica 6-10 ani fara mentenanta (daca masina nu are probleme la instalatia electrica), ma intreb ce-ti poti dori mai mult? Si nu ma refer aici la acumulatorii VARTA "entry level" branduiti doar VARTA care sunt niste acumulatori oarecare dar la un pret de 2-3 ori mai mic, cu o durata de viata de 2-3 ori mai redusa.

Sunt de parere ca orice am cumpara nu iesim in pierdere DACA pastram raportul pret/calitate si respectam recomandarile producatorului auto.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, bine spui, PAREREA TA. Si trebuie sa accepti ca nu exista studii si nici clasamente oficiale care sa sustina PAREREA TA PERSONALA, deci probabilitatea ca parerea ta sa fie una gresita este extrem de ridicata.

Salutare.

Am un golf 4 1.9 TDI. Cand dau la automat mi se inchid usile si dupa pornirea motorului imi da alarma de emisii gaze si ramane martorul de motor aprins.Este posibil sa fie din cauza bateriei caci este cam slaba sau alceva...

Ce tip de baterie ai?

Ce are sula cu prefectura?

Sincer, nu vad cu ce te deranjeaza pe tine faptul ca eu is curios ce model de baterie are (inclus detalii tehnice) pe masina prezentata de el.

Modificat de neohq
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce imi recomandati si mie pt un golf IV 1.4 16v. astazi mi-a murit bateria, am avut o VARTA de 44A, cred ca era originala. as vrea sa pun ceva mai mare, peste 60A, are ceva? dauneaza cu ceva la masina? voi ce imi recomandati?

PS.: scuze pt topicul deschis mai devreme dar nu mai gaseam topicul acesta. sorry

Modificat de ionut_mdln1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am avut si eu tot varta de 44 si am schimbat-o zilele astea cu un rombat premier de 50 si merge n-are treaba.incape si husa pe ea

Modificat de Birba
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua,

S-a mai confruntat cnv cu ramanerea martorului de la abs aprins si palpairea martorului de la frana de mana, dupa schimbarea bateriei?

Senzori de la placute sunt anulati(inaditi).

Masina este un golf IV variant 1.9 tdi 90cp an de fabricatie 2000

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai incercat sa scoti borna, o lesi 10-15min si pui inapoi?

Eventual pui interfata pe masina si stergi erorile...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina a fost facuta pana la urma.

A fost lasata cu bateria pusa vreo 20 d minute si a plecat dupa la prima cheie.

Fara alte neplaceri.

Dar totusi daca are cineva raspuns,la problema,as fi fericit sa il aflu,sa stiu exact ce s-a intamplat.

Multumesc anticipat!

P.S.-Nu aveam cum sa o cuplez la nimic,eram in spatele blocului,si a inceput si ploaia.

Se pare ca am avut noroc,pana la urma.

Modificat de solo24
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Baieti,

Am nevoie de o baterie care sa o pot pune in habitaclu, pe langa cea din fata.

Una standard nu este buna, datorita gazelor ce le emana.

Singurele optiuni sunt AGM-urile. Rombat sau Caranda nu stiu daca au acest tip in oferta.

Inafara de Bosch si Varta care mai sunt ?

PS. Nu ma intereseaza deep-cycle.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut

Tocmai a crapat baterie de pe seatul sotiei.

Am vazut ca are niste fire trase si niste sigurante pe baterie, de fapt intr-o cutiuta pe baterie.

Aveti idee ce baterie trebuie sa iau si ce marca?

Seat Ibiza 2001.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aveti idee...cand ledul de la portiera palpaie des de tot inseamna ca bateria e pe duca?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa face cam 20 - 30 secunde de la inchiderea usilor pana se seteaza alarma. Este normal sa palpaie repede cam 20 - 30 secunde. Daca depaseste acest timp verifica cu

VAG-ul starea alarmei. Nu are treaba bateria masinii cu becul din usa mai ales ca este un led si consumul este insignifiant.

O seara buna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, mi-a murit si mie ieri bateria originala (avea 8 ani) si acum nu sunt hotarat daca sa cumpar Varta BLUE dynamic 80 Ah 740 A sau SILVER dynamic 85 Ah 800 A. Bateria originala era de 80 Ah. Diferenta de pret intre cele doua este doar de 50 RON. As cumpara varianta silver, dar cred ca si prima e ok ... si referitor la dimensiuni, ambele sunt 315/175/175 e ok pentru Passat, nu ?

Ceva pareri ? :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

macristian1 multumesc pentru raspuns. Treaba e ca face tot timpul asa,adica palpaie din secunda in secunda si parca inainte nu face asa des(facea o data la 3 secunde din ce imi aduc aminte). Alarma nu stiu sa am din fabrica,oricum o vagcomul va spune precis care-i buba.

Modificat de Ch33sus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

astazi am avut neplacerea sa ma urc in masina din semnatura si sa gasesc bateria moarta. Atat de descarcata a fost incat nici luminile interioare nu mergeau ok... In disperare de cauza, maine aveam envoie de masina la prima ora, am dat fuga la un dealer/depozit Rombat pe care il stiu de cel putin 15 ani si am cumparat o baterie BANNER, fara intretinere, de 100Ah garantie 2 ani. O sa postez pareri cand temperaturile o sa scada mult sub 0 grade

Mi-a placut faptul ca se gasesc astfel de baterii de capacitate mare la dimensiuni acceptabile.

ps: de necrezut dar baietii de acolo mi-au spus ca am avut bateria originala montata pe masina.. BERGA din 2001.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, mi-a murit si mie ieri bateria originala (avea 8 ani) si acum nu sunt hotarat daca sa cumpar Varta BLUE dynamic 80 Ah 740 A sau SILVER dynamic 85 Ah 800 A. Bateria originala era de 80 Ah. Diferenta de pret intre cele doua este doar de 50 RON. As cumpara varianta silver, dar cred ca si prima e ok ... si referitor la dimensiuni, ambele sunt 315/175/175 e ok pentru Passat, nu ?

Ceva pareri ? :Driver:

Ma poate ajuta cineva ? Maine merg sa cumpar bateria si as vrea o parere mai avizata. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cumpara o bateria cu o capacitate de peste 70 Ah si curent peste 700 A. Sfatul meu este sa cauti o VARTA Silver dynamic ( Silver-ul e recomandat de Varta pt. Dieseluri datorita tehnologiei superioare ) dar de o putere mai mica : 74 Ah si 750 A (cod E38) sau 77 Ah si 780 A (cod E44). Teoretic cele cu un curent mai mic rezista mai bine in timp decat cele ce au un curent mai mare. Asta bineinteles daca nu ti-ai montat pe masina cine stie ce mari consumatori suplimentari ( gen scule muzicale deosebite, proiectoare, incalzire in ... usi sau mai stiu eu ... vre-un aparat de sudura :lol: Altfel nu vad de ce-ai avea nevoie de curent de 800 A !

Esti sigur ca ce ai tu acum pe masina e bateria originala ? Adica a montat neamtul o baterie de 80 Ah care te tine de 7 ani ?

Eu voi fi in locul tau foarte curand si o sa caut o VARTA Silver de 77 Ah cod E44. Tu la ce preturi le-ai gasit prin TM ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, pana la urma mi-am cumparat Varta Silver dynamic de 85 Ah 800 A. Bateria era cea originala, 100% pentru ca avea scris pe ea acel cod VW iar pe borna era stantat 3202. Era de 80 Ah.

Bateria am cumparat-o de la Ciclop Timisoara, cu reducere a fost 450 RON. Dar distractia abia acum incepe. Cei de la Ciclop mi-au zis ca o monteaza gratuit, dar cand m-am dus in spate la garaj, dupa ce au ridicat capota, mi-au zis ca ,,a, asta e model din ala nenorocit (se refereau la masina) si ca o schimbam dar ma avertizeaza ca sigur o sa se rupa plasticul acela de la stergatoare"

Cand am auzit asta, le-am zis ca ma descurc, si am plecat. Acum astept sa ajunga mecanicul in oras sa merg sa platesc sa mi-o schimbe ....Am incercat si eu dar m-am lasat pagubas pentru ca nu e loc deloc, si nu ma bag la scos furtune si din astea. Ms orium de sfat.

L.E. - bateria originala era moll

Modificat de Mad Cow
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cine ma lamureste si pe mine cum citim pe o baterie Data Fabricatiei ?? Mai peste tot pe unde am intrebat respectivii se eschivau cum ca ar fi un cod dar nu stiu sa-l citeasca, nu stiu unde sa se uite dar bateriile sunt noi noute ...etc. Probabil majoritatea sunt tinute ceva timp si pentru a nu baga clientu in sperieti ca bateria e de 3 ani spun ca nu se pricep !!

Data fabricatiei in sistemul vechi era reprezentata de un numar format din 4 cifre in care primele doua reprezentau saptamana fabricatiei, iar ulimele 2 anul fabricatie, exact ca DOT-ul de la anvelope.

De ex. o baterie care avea stantat pe borna 1503, era fabricata in saptamana 15 (martie) din anul 2003

Mai nou se foloseste un cod alphanumeric format dintr-o litera si o cifra stantat pe baterie, unde litera reprezinta luna fabricatie, iar cifra anul fabricatiei. A - este pentru Ianuarie, B - Februarie, etc ... dar fara I pentru a nu se confunda cu 1. Noiembrie este J, iar Decembrie este K. De ex. o baterie cu codul D9, este fabricata in Aprile 2009.

L.E. O baterie este considerata "proaspata" daca este achizitionata la mai putin de 6 luni de la data fabricatiei.

Modificat de Mad Cow
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!