Jump to content

Golf 6 - Probleme distributie 1,2 TSI


lafi
 Share

Postare recomandată

 Sunt proprierarul unui golf 6 1,2 tsi din anul 2010 ,cumparat de la reprezentanta din Romania,cu 2 verificari tehnice facute la ei.Masina are 26500 km si lantul a sarit de la punct in mers,spargand motorul(deviz estimativ 13800ron)

Service-ul va trimite constatarea in Germania si sunt curios daca vor accepta plata integrala.

   Mai are(sau a mai avut cineva ) un caz asemanator?Daca da cum s-a rezolvat problema.Multumesc!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 64
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • lafi

    14

  • Rave

    12

  • alina24

    7

  • bogdanpiatra

    5

Vezi mai sus ca au fost mai multi in situatia ta si s-a rezolvat pe kulanta, poate doar manopera sa o platesti tu.

 

 

Intreb pe cunoscatori, daca sare distributia de ce trebuie schimbat blocul motor? Sunt curios ca am avut ocazia sa vad masini cu distributia pe curea rupta si toate au fost reparabile, schimbat supape si cel mult pistoane noi, dar blocul motor nu avea absolut nici o problema. Acum nu am vazut lanturi rupte dar nu imi dau seama cum pot afecta blocul motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil de frica sa nu apara crapaturi sau altceva in blocul motor. Asta e varianta mai safe, mai simpla si mai logica pentru cineva care nu se uita la bani.

E mult mai mult de munca sa-l faci pe bucati decat sa-l iei de-a gata, verifici planeitati, alexaje, cauti fisuri, schimbi valve, pistoane etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda avand in vedere costul manoperei in reprezentanta  probabil e mai simplu asa. Blocul motor nu are ce sa pateasca decat daca se rupe o valva si ciupeste un cilindru dar si asa nu e distrus, nu se poate fisura de la atata lucru. Iar chiulasa se poate repara dar cred ca sunt extrem de putini meseriasi car ar putea face asa ceva in Romania: http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=175661

 

Si din punctul de vedere al clientului e mai bine sa-ti schimbe tot motorul cu unul facut de fabrica ca sa stai fara griji.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Sunt proprierarul unui golf 6 1,2 tsi din anul 2010 ,cumparat de la reprezentanta din Romania,cu 2 verificari tehnice facute la ei.Masina are 26500 km si lantul a sarit de la punct in mers,spargand motorul(deviz estimativ 13800ron)

 

costul estimativ de 13800 ce include mai exact?

 

Mersi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimbatul motorului care vine fara accesorii, adică e un short block.

Sent from my GT-I9105P using Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Subscriu la ceea ce spune Master_Blaster . Pana la urma am reusit , dar romanul tot roman ramane. Ma obliga sa platesc revizia tehnica ca oricum trebuia sa o fac in decembrie :). Restul plateste fabrica VW . Totul s-a rezolvat cu "kulanta" . 

Multumesc frumos VWFORUM. 

Modificat de unSTOPpable
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

La mine cei de la Autec l-au schimbat pe cel de-al doilea lant fara prea multa vorbarie desi nu zornaia alarmant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Salutare tuturor!

 

Si eu am G6 din generatia cu probleme la distributie. Am schimbat primul lant la 27000 km. Acum am un lant ceva mai gros, despre care reprezentantii din service VW spun ca nu mai zornaie. Au fost probleme si cu cea de-a doua generatie de lant? L-a mai schimbat cineva? Dupa cati km a inceput sa se manifeste zornaitul?

 

O zi buna!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din septembrie 2010. Distributia cea noua o am din martie, anul acesta.


Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva de cand se monteaza "noul" model de lant pe 1.2 tsi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • GabiB77 changed the title to Golf 6 - Probleme distributie 1,2 TSI
  • 3 months later...

Masina mea e din 2010, octombrie si am cu ea 45000 km. Cand pornesc motorul la rece (la cald nu face), se aude zornaitul distributiei timp de 2-3 secunde, apoi brusc dispare si merge normal. E normal, sau ar trebui sa-mi fac griji? S-a remediat problema cu lanturile, cele care vin acum sunt ok?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...

Am schimbat in cele din urma distributia in reprezentanta. Cei de acolo spun ca un zgomot pana in 3 secunde la pornire e normal pana se amorseaza intinzatorul. Daca zgomotul depaseste 3 secunde trebuie schimbata distributia. Lantul care vine acum e la a treia generatie (a mai fost unul intermediar care facea probleme si el). Acum merge ok, sa vedem cat timp. Totul a fost 2000 lei, inclusiv schimbul de ulei si filtru de ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Ex member a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!