Jump to content

Revizii periodice Golf 7


codz
 Share

Postare recomandată

Daca mai are cineva nelamuriri legate de intervalul de schimb, ne lamureste VW.

 

20160809_184013_HDR-800x450.jpg

Modificat de dadu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tampita "reclama". Cred ca au gresit pe undeva in exprimare... Probabil ca VW deja a dat directiva sa il concedieze pe cel care ar fi putut explica partea buna din aceasta anti-reclama.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Apropos de ulei, am patit o chestie ciudata. Duminica trecuta, cand reveneam in Bucuresti dintr-o scurta excursie, mi s-a aprins martorul de ulei cand intram de pe A1 in Bucuresti. Asta dupa o runda intensiva pe Dealul Negru, si destul de multe talpi grele pe A1. Dupa ce am luat contactul si am repornit, eroarea a disparut. Am verificat pe joja dupa racirea motorului, si nivelul era la mijloc, intre minim si maxim. Am pus intalmplarea pe seama regimului de mers mai sportiv, desi nu era prima data.

Duminica aceasta, aceeasi intamplare. Tot la intrarea in Bucuresti si tot dupa o runda intensiva pe Transfagarasan, serpentinele spre Baraj Vidraru, apoi A1, la fel s-a aprins martorul de ulei. De data aceasta eroarea nu a mai disparut nici dupa luarea contactului si a persistat si la urmatoarele 3-4 reporniri. Am plecat in cautarea uleiului si dupa mai multe opriri am gasit un bidon de 1l Castrol Edge LongLife 5W30 la NorAuto. Minune, cand am plecat de acolo eroarea a disparut din bord, fara sa completez ulei.

Deocamdata nu am completat ulei, si nu stiu ce sa fac. O fi vreo problema la senzorul de ulei? De cand am masina (un an si noua luni) nu s-a aprins niciodata senzorul de ulei si nu am completat niciodata vreun strop de ulei in afara schimburilor de la revizii. De la cea de-a doua aprindere de ieri nu am mai reusit sa verific nivelul uleiului la rece. O sa o fac azi cand plec de la munca. Daca este tot la mijloc intre semne ma gandesc sa nu completez, daca nu se mai aprinde martorul in bord. Mai am trei luni de zile pana la a doua revizie anuala. Masina are ~40.000km.

Modificat de CristiM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inainte sa ti se stinga martorul pt nivelul uleiului ai deschis capota ? Daca o deschizi se reseteaza si se aprinde dupa un nr prestabilit de km daca nivelul este tot sub minim.

Nivelul uleiului il verifici cu motorul la temperatura optima de functionare ( 90 grade pe bord, de preferinta si uleiul tot in aceeasi zona de temperatura) , dupa o stationare de cateva minute, cu masina pe un loc drept. Nivelul la rece nu are nici un fel de relevanta in cazul acestor motoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De curiozitate, de ce nu are relevanta verificarea uleiului la rece?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat din nou nivelul azi cand am plecat de la munca si era tot intre cele doua limite, putin mai sus de valoarea medie.

Da intr-adevar inainte sa se stinga martorul din bord am ridicat capota de la motor; nu am stiut ca acest lucru il influenteaza.

Am sa verific din nou nivelul uleiului maine cand ajung la munca, ca sa fie motorul cald.

Modificat de CristiM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ori ai probleme la senzor ,cablaj ori la pompa de ulei.Poti verifica presiunea uleiului daca este in parametri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Fanel  nu are relevanta pentru ca la rece ai majoritatea uleiului in baia de ulei. Pe tine te intereseaza ca atunci cand circula uleiul prin motor ( cand conduci) , pompa de ulei sa aiba de unde sa traga ulei. Ia in considerare si faptul ca la cald uleiul va fi ars daca temperatura sa depaseste un anumit prag si cu cat ai mai mult ulei ( pana la maxim pe joja ) aceste va fi mai rece.

Daca tu  la rece il ai la maxim ( 4l pt 1.2 tsi ea211), o data pornit motorul, acesta iti va duce ulei si in zonele de unde se scursese ( zona tachetilor, turbina, variator ax came etc). Daca ti-a tras o anumita cantitate din baia de ulei atunci acolo, in timpul mersului , nu il vei mai avea la maxim ci la 4l - cantitatea dusa in restul motorului iar acea cantitate ramasa poate face ca nivelul ramas in baie sa fie sub limita de siguranta pentru functionarea normala. Dupa ce opresti motorul , chiar daca astepti putin nu se va scurge tot uleiul in baia de ulei si vei avea o cantitate insemnata, atat cat sa difere nivelul intre cald si rece, si in restul motorului.

Sper ca s-a inteles ce am vrut sa spun.

 

PS si in manualele autoturismelor spune sa fie verificat nivelul la cald.

Modificat de gabip
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de raspuns.

Eram curios, e prim data cand aud asa ceva, la cald.

Nu stiu ce manual si cine spune.

Dar, nivelul uleiului se masoara dupa ce-l putin 1 h de stationare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alta masina, dar si la mine spune cum zice @dadu 15 min dupa stationare, in plan!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, am sa refac masuratoarea la 15 min dupa stationare si revin cu info.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai pune-i ulei daca ti se aprinde becu. Nu umbla cu ea asa. Mai ales ca in Ro e ieftin uleiul.

Apropo de asta: te lasa astia sa iti aduci uleiul propriu daca masina e in garantie? Ar fi culmea ipocriziei sa nu te lase, dar sa scrie in cartea masinii ca trebuie completat ulei cand se aprinde martorul "Check oil level".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu siguranta daca se aprinde ii voi completa. Mai ales ca l-am si cumparat. Dar am zis sa il mai las sa vad cum se comporta in continuare. Nu am reusit inca sa fac acea verificare a nivelului uleiuliu la 15 minute de la oprirea motorului.

Nu stiu daca ma lasa sa vin cu uleiul meu. Mai am doua luni si jumatate pana la revizie si o sa le cer din nou sa foloseasca ulei OEM. Data trecuta desi le-am cerut la fel, mi-au pus ulei Castrol si au motivst ca nu aveau OEM pe stoc, desi le solicitasem asta de cand am facut programare pentru revizie.

Modificat de CristiM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi in drum spre munca mi s-a aprins iar martorul de ulei. Dupa ca am ajuns la munca am facut o verificare de nivel dupa 15 minute de la oprirea motorului. Nivelul era normal, cam pe la mijloc intre minim si maxim. Am completat 250ml ca sa fiu eu sigur. Il monitorizez si daca se mai aprinde voi face o programare in service.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost si eu azi cu masina la revizie, in Bruxelles. Ca aici locuiesc momentan.

In urma cu cateva luni, cand am venit din Romania, pe drum mi s-a aprins martorul Check Oil Level. Nu stiam ce e asta, nu mai avusesem masina diesel pana atunci, l-am sunat pe frate-meu care mi-a zis sa iau un litru de ulei si sa completez. Zis si facut, numai ca litrul de ulei din asta in benzinarie era 30 de eur. Am luat, n-am avut ce sa fac. Dar am zis ca o sa iau din timp si n-o sa mai iau asa scump altadata. Cand am ajuns in Bruxelles, am gasit ulei pe la acelasi pret. Motiv pt care cand m-am dus in Romania data urmatoare mi-am luat 5 l de Castrol sintetic LL de pe emag cu 178 de lei. 

Azi a venit ziua reviziei si cei de la concesionarul VW au fost f ok. Mi l-au acceptat. Ma gandeam deja ca l-am adus degeaba ca sigur astia n-o sa mi-l accepte. Am avut noroc poate. Puteam sa prind ceva nasol care sa nu accepte. Who knows?

Am schimbat filtrele de aer si polen, verificarea in sine, mi-a mai completat ceva lichide si in total am platit 240 de eur. Scump, avand in vedere ca uleiul a fost al meu... Asta e...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 hours ago, Maximus27 said:

... pe drum mi s-a aprins martorul Check Oil Level. Nu stiam ce e asta, nu mai avusesem masina diesel pana atunci ...

Care e legatura intre martorul ala si masina diesel? Acelasi martor mi s-a aprins si mie si am motor TSI. E un martor de ulei si nu are nici o legatura cu tipul de combustibil utilizat de motor.

Modificat de CristiM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am ridicat capacul de plastic la un G7 1,6 tdi CLHA 105 cp  si am vazut ca a aparut o piesa destul de mare in plus la motorul de 1,6 de pe G7 fata de cel de pe 1,6 de pe G6 . . Ce este si cu ce se ocupa aceasta piesa ? Mecanicii de la reprez nu prea stiau si isi dadeau cu parerea ... 

1,6 CLHA.jpg

Modificat de skodita100
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este extrem de trist ca mecanicii de la reprezentanta nu au stiut.... 

este noul tip de intercooler, racit pe apa, integrat in galeria de admisie.

generatiile vechi le aveau clasic, intercooler racit pe aer, in bara din fata. 

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Valeo 818265 sau 818268 depinde de sasiu. La tsi se pare ca este racit tot cu apa

chargecooler.png

charge tsi.png

Modificat de GTD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La 1.2 si 1.4tfsi erau deja racite cu apa aka chargecooler de pe generatia precedenta. Chiar de la 1.4 122 de pe Golf 5 avea asa racirea turbinei.

Acum s-a trecut pe TDI-uri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 27/08/2016 at 8:19 PM, CristiM said:

Care e legatura intre martorul ala si masina diesel? Acelasi martor mi s-a aprins si mie si am motor TSI. E un martor de ulei si nu are nici o legatura cu tipul de combustibil utilizat de motor.

Da, am uitat. Noile motoare pe benzina turbo au aceleasi "probleme" ca cele Diesel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Codul de Intercoolder la vw G7 diesel este Valeo M157812 F(sau alta litera in functie de revizie cred) iar pe cod de grup vag este 04L129766 H (sau alta litera in functie de revizie ) . 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!