Jump to content

Revizii periodice Golf 7


codz
 Share

Postare recomandată

1 hour ago, cris.g said:

Am inteles. Nu stiu ei la ce te referi, eu de fiecare data precizez "OEM, nu Castrol", ca sa inteleaga ce vreau. Iar dupa aia, incepe dansul: "dar de ce nu vreti Castrol, ca e mai ieftin"; "dar aveti doar 10k km si aveti interval extins, de ce vreti sa schimbati uleiul acum ca n-are rost, il puteti schimba la 30k km"; "dar de ce sa schimbati filtrele ca abia aveti 10 luni de la ultima revizie, mai bine le curatam". Vorba cuiva: baaa, ej nebun?! E masina mea si asa consider eu ca trebuie sa fac, va dau bani, deci de ce tre' sa va conving eu pe voi ca asa vreau eu sa-mi ingrijesc masina? :)

Na poftim raspuns oficial primit de la reprezentantul de service PBN : "Uleiul OEM este produs sub licenta Castrol si este, practic, identic cu cel comercializat de Castrol (LongLife III 5W30, norma 504 00). Dupa cum puteti vedea si in pozele atasate, fabrica VW recomanda utilizarea uleiurilor Castrol. " ( si imi ataseaza 2 poze cu Castrol recommended ) :) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, mi-au mai spus-o si mie p-asta. Eu din ce am mai citit prin diverse locuri, nu ar fi acelasi lucru. Pe de alta parte intr-adevar nu am gasit nicaieri negru pe alb cine il fabrica, sau o fisa tehnica de la cel OEM.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles ca uleiul OEM este iar ~97 lei. In primavara 2014 si primavara 2015 a fost ~97. Prin toamna ajunsese la ~135 si se pare ca este iar ~97.

O sa confirm la sfarsitul saptamanii care este adevarul.

Modificat de Silviu_7
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

15 hours ago, Silviu_7 said:

Am inteles ca uleiul OEM este iar ~97 lei. In primavara 2014 si primavara 2015 a fost ~97. Prin toamna ajunsese la ~135 si se pare ca este iar ~97.

O sa confirm la sfarsitul saptamanii care este adevarul.

Unde l-ai gasit la acest pret? Reprezentanta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Castrol EDGE Prof 5W-30 bidon 1L  = 74 lei  (Avia Motors Pantelimon)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

confirmat - Midocar Otopeni - 74lei/ L ulei OEM LL cu seria GVW 052195M6L

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

revizie 15k km - DONE @ Midocar Otopeni 

- filtre aer, polen, ulei

- schimb ulei OEM 4l - 88 lei/L

- dezinfectare AC 

- solutie degresat/curatat incheieturi usi

total 1260 RON.

Durata operatiune : 2 ore, desi initial mi au zis 3.5 ore

Personal receptie : execrabil, arogante ieftine, necunostinta de cauza pe alocuri ( e.g imi pusese pe deviz inclusiv filtru de benzina...)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pun mai jos bonul reviziei de 30k (27.3k) si lista cu ce s-a verificat la masina. Revizia a fost facuta la PBN. Am putut sa fiu de fata cand s-a turnat uleiul si s-au schimbat filtrele.

Schimbul de ulei a fost efectuat cu ulei OEM, nu Castrol.

Revizie%2030k_3.jpg

Revizie%2030k_1.jpg

Revizie%2030k_2.jpg

 

 

On 3/14/2016 at 4:24 PM, mariusbtc said:

confirmat - Midocar Otopeni - 74lei/ L ulei OEM LL cu seria GVW 052195M6L

Bun pretul, doar ca este la butoi de 60L. Nu zic ca e rau, dar de aici vine probabil diferenta de pret.

La PBN am platit 94lei/L, la bidon individual.

Modificat de toni
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inspectia + revizia de 60k (la 56k).

22_zpsg2tjqrp5.jpg

Modificat de dadu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am facut si eu revizia, la 1 an, 12.020 km.

Sandra Iasi:

- filtre aer, polen, ulei

- schimb ulei OEM 5l - 83,27 lei/L (TVA inclus), la bidon de 1 litru.

total 898 RON.

 

Modificat de Mohicanu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristianionut

Am o intrebare:

stiti cumva unde se afla situat filtru de ulei la 1,6 tdi?

La ITP cel care verifica masina nu l-a gasit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 4/2/2016 at 1:02 PM, toni said:

Pun mai jos bonul reviziei de 30k (27.3k) si lista cu ce s-a verificat la masina. Revizia a fost facuta la PBN. Am putut sa fiu de fata cand s-a turnat uleiul si s-au schimbat filtrele.

Schimbul de ulei a fost efectuat cu ulei OEM, nu Castrol.

Bun pretul, doar ca este la butoi de 60L. Nu zic ca e rau, dar de aici vine probabil diferenta de pret.

La PBN am platit 94lei/L, la bidon individual.

Daca ma uit pe bon vad 88lei pe litru ...deci cred ca e la bidon individual si in cazul meu. Nu am avut acces la schimbarea uleiului, la anul merg la PBN si eu :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Apropo de ulei, saptamana trecuta am luat de la PBN 1 litru ulei OEM (original VW, am avut nevoie sa completez vreo 300 ml dupa ~6k km) si am prins o discutie interesanta: "avem ulei original? nu cred ca avem" - "ba da, avem, ca au adus vreo 4 litri pentru garantii, daca e nevoie de completat". Desi nu este o certitudine, pentru mine acest lucru este inca un indiciu asupra faptului ca uleiul OEM nu e acelasi lucru cu cel Castrol, altfel nu si-ar fi batut capul sa aiba OEM pentru completat.

Pentru cei interesati si pentru referinte ulterioare, pretul a fost de 87 lei cu tot cu TVA.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 5/4/2016 at 2:23 PM, cris.g said:

Apropo de ulei, saptamana trecuta am luat de la PBN 1 litru ulei OEM (original VW, am avut nevoie sa completez vreo 300 ml dupa ~6k km) si am prins o discutie interesanta: "avem ulei original? nu cred ca avem" - "ba da, avem, ca au adus vreo 4 litri pentru garantii, daca e nevoie de completat". Desi nu este o certitudine, pentru mine acest lucru este inca un indiciu asupra faptului ca uleiul OEM nu e acelasi lucru cu cel Castrol, altfel nu si-ar fi batut capul sa aiba OEM pentru completat.

Pentru cei interesati si pentru referinte ulterioare, pretul a fost de 87 lei cu tot cu TVA.

intr-adevar....insa nu inteleg de ce VW si dealerii ( in special la revizii ) recomanda cu insistenta deranjanta Castrol....

Eu dupa ce am facut prima revizie (15k ) unde am trecut la ulei OEM ( initial am avut Castrol la butoi , vrac ) parca simt ca trage mai bine si consuma mai putin.....insa nu stiu, poate e doar o senzatie de-a mea.

Modificat de mariusbtc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai din cate stiu eu, "originalul" e de fapt tot Castrol. So..teoretic, nu ar trebui sa conteze prea mult, e acelasi ulei in alte bidoane. Ca cel vrac o fi (?) ceva mai slab, se poate..

Pacat ca nu imi pot pune eu Motul si va trebui sa merg pe OEM / Castrol ... - macar de or avea surse bune si nu contrafacut cine stie pe unde...- uite si un posibil avantaj al celui vrac :)) 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu asta incercam sa subliniez, daca OEM ar fi acelasi cu Castrol, de sa se mai chinuie sa tina ulei OEM pe stoc pentru completat la masinile care inca au uleiul de fabrica? De ce nu pun tot Castrol daca tot e aceeasi zeama? Just sayin'...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai nu stiu, dar multi oameni probabil vor ulei "d'ala original" nene... Poate fi si asta o justificare...

Mai e si latura financiara, sigur la pret este o diferenta intre ele. Ca si marketing banuiesc ca e bine sa ai doua produse in loc de unul. Plus ca daca unul din ele este vrac iar celalalt la bidon, mai sunt si aici 2 oferte diferite...

 

Modificat de CristiALF
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, posibil, doar ca pentru completat uleiul din fabrica nu iti pun ce vrei tu. Intr-adevar exista partea de marketing si financiara, dar pe de alta parte cum spunea si mariusbtc - cand te duci la revizie dealerii promoveaza agresiv Castrolul. In fine, era doar o informatie, noi aici speculam pe marginea subiectului. :)

PS: Eu sunt unul din "caposii" aia care tin musai sa puna "d-ala original nene", pentru ca daca sunt si 5% sanse sa fie mai bun, platesc bucuros 100 de lei pe an in plus la revizie. :icon_cheesygrin: Stiu ca multi ma considera fraier ca "arunc banii de pomana", la fel ca si pentru faptul ca refuz sa tin uleiul mai mult de 10k km in motor, dar nah, fiecare face cum crede ca e mai bine pentru el si masina lui. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrebare de baraj: ar fi ceva diferente intre Castrol Proffesional Edge Long Life 5W-30 si cel OEM care mi se pare ca tot asta este doar scrie OEM pe ea? Mie pentru completare de asta au dat, nu au pomenit dimic de OEM la reprezentanta. 70 lei litrul. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce completare? Ti s-a aprins vreun martor prin bord? 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Nu mi s-a aprins nimic, dar nu am vrut sa umblu cu ulei mai putin... am completat pana la maxium cu motorul cald, 250 ml... ca sa am eu linistea sufleteasca. La schiumbul de ulei o sa folosesc ce a ramas...oricum in maxim o luna o sa-l efectuez...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Si eu am completat cu 500ml ulei Castrol Long Life Titanium Fast 5W30, la 18046km, era mai sus de mijloc pe joja, km facuti din ianuarie pana in prezent, nu e indicat de mers cu nivel ulei sub jumatate... daca stam dupa senzori... 

Inca nu am schimbat filtrele si uleiul, fiind setata la 30000km/2ani

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!