Jump to content

Caldura doar cu motor turat


Helloween
 Share

Postare recomandată

termostat ok, verifica bine si instalatia de clima/ac... si atunci ramane doar caloriferul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Termostatul e ok! Nu misca acul de la pozitia verticala la semnul cu pricina. Ce mai vroiam sa adaug este ca la pornire, la rece, se aude un clipocit, ca o balbotare ori de la motor, ori de la calorifer... undeva in centrul bordului sau spre afara. Acum stiu bine ca aerisirea sa face automat, dar totusi se aude ca si cum ar fi aer pe instalatie... Nu stiu ce sa mai cred... Cu motorul cald nu se mai aude, dar in primele minute tot se aude ceva ”giuruind”

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cateodata mai raman ceva bule pe instalatie..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa-i o spalare caloriferului la interior fara sa-l demontezi din bord.Ambele furtune care merg spre calorifer sunt calde ?

Scoti furtunele de tur si retur din el,bagi apa de cu presiune (ATENTIE ! cu presiune medie spre scazuta nu cu presiune mare sa iti bubuie caloriferul) si faci o spalare in ambele sensuri in jur de 10 minute.

Vezi daca iti ies sedimente sau mizerie din calorifer.

Mare tampenie cu motorul asta BFQ si cu termostatul lor de kkt,sunt multi care au belele cu racirea-incalzirea.

Modificat de GABIVVX
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Spalare i-am facut si acum doi ani si parca s-a simtit o mica ameliorare... dar problema a reaparut iarna urmatoare... Este adevarat ca nu am insistat cu spalarea ca nu mi s-a parut sa fie infundat. O sa incerc din nou o spalare mai insistenta, dar nu prea am presiune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma bag si eu in discutie, desi am passat,fiindca am patit asta iarna aceiasi chestie .....o sa expun pe larg toata patania sa vedeti pana unde poate merge prostia omeneasca ........deci , luasem masina , toate bune si frumoase , dupa o luna de zile vine frigul , cand comut pe caldura nimic , asa ca ma duc la mecanic ......primul verdict , calorifer infundat , ma duc la spalatorie bag apa cu presiune pe el , nu iasa nimic , doar apa curata , refacem legaturile , am caldura putin apoi iar deloc .......al doilea verdict , radiator infundat , iarasi drum la spalatorie , aceiasi chestie ......al treilea vinovat , termostatul, desi apa incremenea la 90 pe bord , schimb vreo doua termostate , degeaba , mai pierd si vreo 5 litri de antigel , vreo 5 de apa distilata .......in momentul acela nimeni nu intelegea de ce am temepratura corecta la motor si caldura nu , am mers pana intr-acolo incat am spalat toate furtunele , ba chiar mi sa recomandat schimbatul garniturii de chiulasa .........pana la urma mi-am dat singur jos pompa de apa , pentru ca pe unde ma duceam nimeni nu stia ce sa ii faca si se jurau toti ca nu are rost sa ma uit la pompa ..........pompa de apa era de tip turbina cu paletele de plastic si patise urmatoarea chestie , se rupsese turbina exact langa ax de parca cineva o taiase cu cutitul , la relanti nu se invartea deloc , insa in turatie reusea sa impinga atat cat trebuia apa, ca sa tina motorul la temperatura optima , ajuta si faptul ca era rece afara deci motorul se racea destul de bine .........imediat cum am schimbat pompa am avut caldura instant , fara aerisiri sau alte chestii , pur si simplu am pornit si a plecat caldura imediat ce a deschis termostatul , asadar ESTE POSIBIL SA AVETI PALETE RUPTE LA POMPA CHIAR DACA SE EFECTUEAZA RACIREA MOTORULUI mai ales in sezonul rece ......

Modificat de lucian.1950
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc frumos pentru sfat si ca ne-ai impartasit experienta ta numai ca eu doar ce am schimbat pompa de apa si nu a fost ea de vina. Inca mecanicul spunea ca mai garanta el 30-40 000 de km pentru pompa data jos. In cazul meu sigur nu e pompa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Buna ziua!

Revin si eu dupa mult timp

De doua saptamani am caldura la ralanti

Inlocuit pompa de apa cu una noua(hepu)

Cea veche a-nceput sa curga, nu era pusa de mine, am dat-o jos si nu are nici o stanta cu o denumire.

Dupa am constatat ca am caldura la ralanti, sa sper ca va tine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Revin cu ultima noutate legata de caldura la ralanti. Astazi am ”plitocit” iar caloriferul, cu furtun legat la reteaua de apa (nu am avut aparat din acela pentru spalat masina - cica era mai bine asa - doar cu presiunea de la reteau comunala de apa, am bagat pe retur, apoi pe tur, apoi iar pe retur, am repetat de 4-5 ori acesta operatie, nu mi s-a parut sa fi iesit mizerie de acolo, in orice caz vreau sa trag concluzia ca pana la urma tot caloriferul este de vina. Adica vreau sa spun ca dupa aceasta ”clisma” caldura si-a revenit la ralanti, nu total (adica nu e aerul fierbinte tare), dar baga caldura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Aceeasi problema am avut-o si eu cu passat-ul. Rezolvarea - inlocuit caloriferul.

Modificat de georgebegan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Buna ziua!

Ma poate ajuta careva cu o poza din Etka sau alt program de acest gen, pentru codurile furtunelor pentru turul si returul din caloriferul de caldura. Ma intereseaza dimensiunile acestor furtune, diametrul exterior si interior. Am montat GPL, iar unul din furtune a crapat unde este strans cu colierul, acolo pierzand lichidul de racire si nu stiu ce piesa sa caut. Imi cer scuze daca sunt off toppic, dar daca se tot discuta despre capitolul caldura la BFQ, am considerat ca as putea cere ceva informatii aici.

Modificat de Helloween
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In ETKA nu iti da diametrul interior si cel exterior, doar codul produsului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E bun si codul, am vazut ca sunt magazine on-line care dau detalii despre produs, si poate gasesc acolo dimensiunile.Nu de alta, dar sa dau jos bucata aia de furtun, ca sa iau dimensiunile, apoi pune la loc, ca sa pot pleca in  oras sa caut...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...
On 13.12.2015 at 3:45 PM, georgebegan said:

Salut. Aceeasi problema am avut-o si eu cu passat-ul. Rezolvarea - inlocuit caloriferul.

Cred că până la urmă toți vom ajunge acolo.. Am deschis topicul din 2013, povestea se repetă an de an, până nu clătesc caloriferul, nu am căldură. Probabil peste vară, apar alte depuneri. De data asta, când am clătit, apa care iese din calorifer am colectat-o într-o găleată. Iese mizerie, unele ca niște pietricele, altele niște jeleuri portocalii (probabil de la antigel). Am băgat oțet apoi apă diluată cu sare de lămâie (cum am citit prin alte posturi), nu a ieșit cine știe ce...  Dar ținând cont că în fiecare an pritocesc prostia asta de calorifer, am antigel proaspăt de la un an la altul, curat, nu-i așa? De unde naiba se tot adună mizerie? Rămâne odată sa schimb tot antigelul, să încerc o curățenie generală (dar asta probabil când voi cumpăra calorifer nou).

  Eu personal, cred că o să mai trag de el o perioadă, am doi mecanici pe care-i tot ameninț ca vreau să schimb caloriferul, dar ambii mă trimit de la unul la celălalt zicând că este „foarte migălos, înseamnă o zi de muncă și te costă manopera cât costă caloriferul!”

Modificat de Helloween
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

caloriferul este imposibil de spalat . DEsi tuburile sunt mari in diametru, in interiorul lor este o spirala foarte fina , pentru ca apa sa circule turbionat. Deci nicio sansa sa mai scoti sedimentele din el.

caloriferul costa o nimica toata, Hella este 80-100 lei

https://www.epiesa.ro/schimbator-caldura-incalzire-habitaclu-skoda-octavia-1u2-1-6-hella-8fh351311-021/8009/100347/idprod-7712541/

manopera e cea care te omoara. Insa un priceput o face in 4-6 ore

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

degeaba, tot ce disloca din motor, se filtreaza in calorifer. Din calorifer nu o sa mai reusesti sa scoti mizeria.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, cam asta tot citesc de când mi-a trimis Gabi soluțiile de mai sus (și îi mulțumesc și lui pentru amabilitate), dar se pare ca dracul ăsta de calorifer reține rahaturile din instalație, prin construcția sa... Mulțumesc tare mult pentru sfaturi!  Până una-alta, am găsit pe cineva care mă ajuta sa suflu caloriferul cu aer. Sper să nu crape:huh:. El a zis că a mai făcut și la alte mașini și cică te închini ce iese de acolo. O sa va țin la curent. În altă ordine de idei, are cineva codurile pentru furtunele care pleacă, respectiv intră, în calorifer? Acelea două, tur-retur, care sunt legate una de cealaltă?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mulțumesc pentru cod! (de multă vreme caut furtunele astea, dar nu găseam exact ce-mi trebuie)

Modificat de Helloween
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
Eduard Cristian

Salutare tuturor! Sunt nou aici si am o Skoda Octavia Tour 2009, 1.6 BFQ benzina!


De cateva zile masina nu mai baga caldura la relanti. Mentionez aici ca au fost schimbate urmatoarele:
-Termostat
-Senzor temperatura motor
-Pompa de apa
-Sonda Lambda banc 1
-Bujii
-Curatat instalatie apa si calorifer/radiator cu apa cu presiune


Dupa toate acestea, masina tot nu baga caldura in habitaclu la relanti! In mers nu am probleme cu ea, baga caldura bine, nu ca inainte dar baga cat sa nu ingheti!


Nu stiu ce sa ii mai fac . Un sfat mi'ar fi de mare ajutor! 


Va multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trei posturi mai sus scrie ca nu se poate curata tipul asta de calorifer, trebuie inlocuit. Ai citit?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Calorifer nou si vei avea caldura dorita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eduard Cristian

Salut Calin! Multumesc frumos pentru raspuns si timpul acordat! Voi schimba caloriferul si voi reveni cu un feedback sper eu pozitiv!

Citarea inutila se sanctioneaza!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Si eu am aceeasi problema, am schimbat distributia am curatat caloriferul de sub bord si azi schimb si termostatul sa vad daca face la fel

Am citit mai sus ca sa zis de capacul de la vas, are legatura ca nu mai tine presiunea ? 

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!