Jump to content

Probleme cu pornirea 1.9tdi ALH


rolands1983
 Share

Postare recomandată

buna ziua.sa incep de la inceput.mi s-a accelerat masina singura cum au patit-o si altii.rezultat turbosuflanta crapata iar la motor pistoanele topite iar bielele rupte.in fine s-a schimbat turbo si s-a facut motoru.merge f frumos motoru doar ca,cand vrea porneste si se opreste dupa 1 secunda.la a doua sau a treia pornire nu se mai opreste si merge pana ce il opresc eu.pe urma la fel.nu m-ar deranja dar seara trecuta mi-a facut-o ca pornea si se oprea de vreo 20 de ori.la a 24incercare nu s-a mai oprit.am fost cu ea si la tester si cica nu are nimik pe partea electronica.orice idee e binevenita.va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut dragi forumisti sunt un proaspat proprietar al unui mk4 tdi de 90 de ponei(alh), ceva de genul acesta am si eu la pornire si anume, dupa ce o las mai mult timp nepornita mai ales noaptea, cand dau cheie dimineata sa plec, nu porneste din prima, adica motorul invarte dar nu vrea sa porneasca, daca porneste si merg cu ea si opresc dupaia si repornesc imi fura cheia din mana, un prieten a verificat supapa dupa filtrul de motorina si a spus ca este buna,pe tester nu arata nici o eroare, cineva mi-a recomandat sa curat electromotorul, dupa ce i-am facut soft :D , 2 zile imi fura cheia din mana si seara si dimineata acuma parca se pune in unghii, ofi oare de la electromotor?????am sa verific bateria sa ved daca este in parametri si revin............ a era sa uit, un prieten s-a uitat pe furtunul transparent de pleaca din filtru si a vazut o bula de aer ce sa fie cu ea?? multumesc :icon_cry:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

avansul nu stiu dar restul e ok.ma gandesc daca ar fi avansul as simti vreo diferenta cum trage masina sau???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ar fi o diferenta mare,daca avansul nu e corect. Pe grafic,aveam cam 7-9 unitati, iar mesajul era "too retarded to plot" adica nici nu se vedea pe grafic de retatrdat :)  ce era. Noroc ca am verificat si cu motorul le vreo 75 de grade si se vedea ceva. Normal trebuie sa fie undeva peste 45 de unitati. Dupa reglaj s-a imbunatatit si la mine pornirea la temperaturi scazute insa nu s-a rezolvat de tot problema,iar masina trage cam la fel nu sunt diferente nici de 10 % insa a scazut usor consumul.  Verificati avansul, e foarte simplu si furnizeaza multe informatii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chestia asta cu opritul după o secundă pare a fi problema de imobilizator adică să nu citească cipul. Normal ar fi să rămână şi eroare stoacată. Încearcă şi cu cealaltă cheie.

Dacă face tot aşa vezi pe unde este poziţionat cipul în cheie  şi în timp ce porneşti cu o cheie poziţionează cipul celeilalte cât mai aproape de butuc.

Oricum nu cred că este avansul, ar avea un comportament mai constant nu aşa de aleatoriu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este posibil sa fie pornirea greoaie si de la clapeta de la egr care nu inchide cum trebuie??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mi-a explicat acuma cineva sa desfac furtunul de vapori de ulei si sa pun degetul in capul lui timp de 5-10 sec si dupaia sa i-au mana sa vad daca pufaie si cel mai sigur este sa ii verific compresia, am pus testerul pe ea si nu are nici o eroare, bateria este in parametri,bujiile da scanteie, nu scoate fum, a zis ca daca era pompa de injectie nu porneste masina de loc, pe cand la mine porneste greu prima cheie dupa ce o opresc si repornesc porneste ceas, ceva sfaturi, multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bujiile incandescente nu dau scanteie.

 

La tine cel mai sigur trage aer pe instalatie. Schimba garniturile de la T-ul de pe filtrul de motorina sau chiar T-ul in sine. Verifica si furtunele sa nu traga aer pe undeva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mecanicul asta care ti-a zis sa "i-ei" mana ti-a scanat masina si a spus ca  "da scanteie" si ca totul e ok? oare a observat ca ai diesel ma intreb?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poi cu scanteia am verificat cu fir de la baterie si da scanteie pe toate, am schimbat si supapa de pe filtrul de motorina si la fel am aceeasi pornire si cu cealalta


maine ma duc sa ii verific compresia sa vad ce valori imi da, injectoarele dadeau in parametri pe tester, are legatura softul cu pornirea????? cel ce m-i la facut a marit putin debitul la modorina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil sa fie blocate pe deschis supapele de la sorbul de motorina din rezervor si sa dea motorina inapoi. Ar fi bine sa le verifici si pe alea. Avansul cum e?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la avans sincer nu m-am uitat( nici nu ma pricep la el) cum se verifica??? dupa ce masor compresia si vad valorile ma duc la un atelier de pompe de injectie sa imi verifice tot ce tine de ei, sincer nu mai suport este un chin pornirea dupa o noapte freiguroasa, dupa ce imi porneste asa greu o opresc si dupaia ii dau cheie imediat si mi-o fura din mana, ce explicatie sa fie????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Avansul se verifica cu VCDS-ul. 

 

engine->measuring blocks->switch to basic settings->tdi timing ... aici setezi din dreapta jos codul tau de motor, iar avansul trebuie sa fie aproape de linia de mijloc. Pot pune pariu ca la tine nici nu e in grafic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sincer am pus testerul pe masina si baiatul de m-i la pus a spus ca totul functioneaza perfect daca a vazut corectie la injectoare banuiesc ca a vazut si reglajul la avans.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foarte posibil să fie din avans. Dacă, de exemplu, momentul injecţiei este mult prea devreme, atunci injectarea motorinei se face în condiţii de presiune şi temperatură scăzute şi de asta porneşte greu, poate să nici nu pornească. După ce ai pornit motorul se încălzeşte camera de ardere şi la următoarea pornire temperatura nu mai este aşa scăzută. Dar asta în cazul în care nu funcţionează bujiile. Trebuie verificat şi dacă primesc curent, altfel degeaba sunt bune (pui un beculeţ pe o bujie şi vezi dacă stă aprins cât stă arculeţul în bord)

 

LE La avans poate s-a uitat poate nu, ăla nu se vede chiar din prima, tebuie intrat în Basic settings

Modificat de lupo_bv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

faza cu bujiile le-am citit dupa internet si mi-a facut proba un prieten acuma pe seara, am tras fir de la plusul de la borna si a pus in capul fiecarei buji sa vada daca da scanteie si au dat toate, si inca ceva mortorul de bujii la mine nu sta aprins mai mult de 2 sec in bord se stinge si dupaia se aude tacanitul de releu, maine verific compresia sa vad ce valori imi da, daca ies bune ce ar trebui sa verific cel mai bine??? multumesc pt sfaturi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă pe frigul ăsta stă mai puţin de 2sec atunci s-ar putea să fie dus senzorul de temperatură. Vezi mâine dimineaţă dacă nu stă în jur de 5 sec ( în funcţie de temperatură) scoate mufa de la senzorul de temperatură al lichidului de răcire (Engine coolant temperature (ECT) sensor în pdf-ul atasat) şi în cazul ăsta ar trebui să stea destul.

Aşa ca să ştii, dacă senzorul spune că temp este peste 5 grade bujiile nu se mai conectează, aşa că degeaba sunt bune. Cu mufa scoasă calcultorul vede o temp foarte scăzută (ceva gen Siberia :frigbaitata: )

Modificat de lupo_bv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca motorul este alh se pot verifica injectoarele pe tester? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe tester în grupul 13 se văd compensaţiile de combustibil pe care ECU le aplică fiecărui cilindru astfel încât puterea generată de cilindri să fie egală. Valorile alea dau indicaţii despre starea cilindrului în ansamblu, dar coroborând aceste valori cu alte simptome ale maşinii (trepidaţii ale motorului, fum etc) poţi să-ţi faci o idee despre starea injectoarelor. Asta în special la cele precum ALH. La cele cu PD unde mai intervine şi electronica injectorului aceste valori ajută mai mult la diagnosticarea injectoarelor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iti multumesc de sfaturi, chiar daca senzorul ar fi defect nu ar trebui sa apara pe tester???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu va suparati dar s-o cam deviat de la topicul pe care l-am deschis.problema pe care o are boobby(fara suparare) s-a mai discutat pe forum daca dadea un search gasea.azi dimineata iar mi-a facut-o de 6ori a pornit si s-a oprit dupa care s-a descarcat bateria si gata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am scos mufa de la senzor si tot asa greu porneste, sta mai mult martorul de bujii aprins, dar acuma cu mufa bagata la loc a inceput sa stea martorul mai mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect, boobby intra aici, o sa gasesti mai multe topic-uri, citeste in principal "importanta avansului injectiei", mai pe la urma. Foloseste si search-ul, ca te ajuta.

 

Rolands, motorul diesel se opreste in doua moduri. Ori nu are motorina, ori nu are aer. Ai verificat clapeta de shut-off sa nu cumva sa se inchida cand pornesti motorul? Motorina iti vine pe furtun? Vine cu aer? Releul 109 in ce stare e? Avansul cum e? Bujiile cum sunt?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!