Jump to content

Turbosuflanta 1.8 aspirat 90cp stock?


adrianviperdodge2012
 Share

Postare recomandată

adrianviperdodge2012

Da,e incorporata clapeta in evacuarea turbinei,dar nu sta inchisa tot timpul,ci deschisa.Wastegate-ul de care e vorba si pe care nu il am acasa momentan face asa ceva:

pana cand face turbina o anumita presiune,el sta inchis,adica si clapa aia din turbina sta tot la fel,inchisa

cand turbina ajunge sa faca o presiune mai mare,aerul care este bagat fortat in motor impinge  printr-un furtun mic supapa din wastegate deschizand-o,care la randul ei trage de o tija,atunci deschizandu-se supapa aia mica din turbina,de pe evacuare.

clapeta mea ar trebui sa stea normal inchisa,dar neavand ce sa o tina pe pozitia inchis si care sa o elibereze in timp si presiune utila,am zis sa o las asa  momentan(cateva zile pana cand ii mai fac teste..etc)

Pe o portiune de 5m sa zic am fortat tija clapetei din turbina sa stea inchisa cu un bat pentru a face presiune ,iar diferenta de putere era clar sesizabila.

Modificat de adrianviperdodge2012
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, corect, supapa e tinuta inchisa de catre actuator. Dar totusi, presiunea de pe evacuare nu ar trebui sa o inchida? Mie asa mi se pare normal, ca acea clapeta se deschide in interior.

 

Adrian, cred ca tu vorbesti de o valva de control, fix ceea ce te-am intrebat in postarea din susul paginii.

 

LE: floro_st205 ba face presiune si cu clapeta aia libera, ca gazele nu se duc toate prin wastegate, mai trec si prin elice.

Modificat de MRC
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adrianviperdodge2012

Presiunea(gazele ) de pe evacuare,in cazul in care clapeta este deschisa,nu mai ajung toate sa invarta axul turbinei,ci ies direct pe evacuare fara sa ajute axul sa se invarta,dar in moment ce supapa este inchisa,toate gazele ajut la buna functioare a axului din turbocompresor.MRC ,vorbim despre acelasi wastegate/supapa de presiune,probabil o sa imi montez o supapa care sa imi tina presiunea mai mult in turbina,un fel de boost controller,dar este riscant,mai intai sa merg eu cu ea cca 200-300 km fara probleme si sa vad cum se comporta in orice stadiu,apoi trec la dezvoltarea puterii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De asta nu intelegeam eu la ce te referi tu ... wastegate-ul e doar clapeta aia care lasa gazele sa iasa, nu intreg sistemul (valva control presiune, actuator etc).

 

Bine bine, aer ii dai, dar benzina nu? Ce faci cu benzina? Cum te-ai decis sa-i dai mai multa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adrianviperdodge2012

Cu benzina e mai delicat,daca bag dintr-o data piciorul in ea tinde sa se inece(asta la relanti),dar daca motorul are cca 1500-200Rpm,trage bine benzina din rezervor,insa nu suficient,ma gandesc cum pot sa ii dau mai multa benzina,ceva sfaturi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

injectia monopunct functioneaza cu 0.3-0.5 bar , cea multipunct 2-3 bar . 

o pompa de benzina de la un golf cu inj multipunct si un regulator mecanic (e simplu de facut si acasa in garaj)

 

nu stiu nici eu cum functioneaza un regulator pentru inj monopunct sau daca are  :tuktuk:

 

pe mine ma preocupa mai mult aprinderea 

 

aici ii dau dreptate colegului MRC , poti rezolva mai multe probleme cu o remapare .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are regulator în corpul injector. Am pus 2 doc să vedeţi cum vine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adrianviperdodge2012

lupo_bv ,pe aceasta cale iti multumesc pt pdf-uri

Am scos masina pe drum,am rezolvat problema scurgerii uleiului.Golful da semne ca are nevoie de benzina,turbina incepe sa fluiere de la 2500 ture,dar nu stiu exact ce presiune face pt ca am montat prima oara furtunul de la ceas in turbo si nu a mers corect,acum l-am legat aproape de admisie si tot nu e bine(in sensul ca de cate ori bag piciorul in ea imi creste presiunea negativa-vacuumul),stiu ca ceasul de turbo se leaga pe traseul compresor-admisie,dar cred ca e o pozitie anume unde se leaga..

Masina e pregatita sa i se monteze un SMIC si va intra in urmatorul moment la bancul pt soft apoi pe dyno.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adrianviperdodge2012

Am zis sa urc cateva poze :Dpost-90714-0-64707400-1388567576_thumb.jpost-90714-0-53812100-1388567589_thumb.jpost-90714-0-64391400-1388567610_thumb.jpost-90714-0-13104200-1388567621_thumb.j

 

La multi ani tuturor! :RO flag:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adrianviperdodge2012

Are cineva idee de ce mi se aprinde becul de ulei,iar la 1min incepe sa porneasca si un mini piuit in bord?Daca incep sa o turez in timp ce bordul ma avertizeaza sonor despre ulei,incepe sa "urle" !! De la ce sa fie? :( ajutor..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred că indică lipsă presiune ulei, atenţie nu merge cu maşina aşa că faci motorul praf. Anulează circuitul suplimentar pe care l-ai făcut pentru turbo şi vezi dacă mai face.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adrianviperdodge2012

Pai si cum as putea regla presiunea de ulei?din soft se poate face asta?ma gandesc ca atunci cand m-as duce pentru remap,as rezolva si cu uleiul..?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-are treabă cu softul. Pompa de ulei nu este comandată de ECU, ea îşi modifică presiunea în funcţie de turaţia motorului. Probabil trebuie altă pompă. Dar înainte de asta verfică dacă fără circuitul suplimentar şi fără turbo este ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adrianviperdodge2012

Da,greseala mea,m-am legat la filtrul de ulei,in circuitul principal si i-am cam luat toata presiunea. :))  . O sa ma leg la axul cu came in partea dreapta a capacului de la culbutori,pe partea opusa curelei,are un mic surub("inel de etansare"-daca e sa ne luam dupa specificatiile producatorului),iar presiunea este de 0,3 bar.Dupa parerea mea este suficienta presiune pentru circuitul de alimentare al turbosuflantei,nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

presiunea minima e 0,3bar dar nu e chiar asa safe, ar trebui sa treaca de 0.8-1 bar de la 1000rpm in sus . 

verifica supapa de suprapresiune de pe pompa de ulei sa nu aiba pierderi, eventual foloseste un ulei mai "gros" .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adrianviperdodge2012

Golful 5.3 il trag pe dreapta,din cauza investitiilor masive .De 1 zi a inceput sa imi bage turbo ulei peste tot(admisie),evacuare.Cand se incalzeste motoru,masina incepe sa fumege,scoate fum de sub capota,de sub masina,iar de pe toba finala poti strange uleiul care picura....pacat de proiect,masina era unicat,am investit o suma enorma de bani in ultimele 4-5 luni si nu imi mai permit sa restaurez turbina.Va multumesc prin aceasta cale tuturor celor care m-ati ajutat cu sfaturi si idei.

Numai bine tuturor.post-90714-0-58335900-1388912825_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!