Jump to content

Resoftare motor 1.6 TDI


micuzzu_marius
 Share

Postare recomandată

2 hours ago, Dolfin said:

Ai exprimentat tu aceste lucruri?

da, am facut cateva zeci de downgrade-uri pana acum, stiu ce vorbesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eroarea e de semnal implauzibil, si apare sub 1600 rpm, in frana de motor.

Modificat de bysus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

7330 - Mass Air Flow Sensor (G70) 
          P0101 00 [101] - Implausible Signal

 

dap, aia e

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Clar. Se scoate si acea sita. Cand am schimbat filtrul de aer am uitat sa verific daca am asa ceva. Probabil ca da.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am nici o eroare la scanare deci este.

Il vom gasi si scoate vineri  :rolleyes:

 

Modificat de CristianH
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut si eu pasul. Impresii dupa drumul Brasov - Sighisoara: in treptele 1 si 2 nu este diferenta mare doar ca o poti tura mai mult (nu e stilul meu), in 3, 4, 5 diferenta este foarte mare masina e parca mai usoara si este mult mai vioaie. In serpentinele din panta in Padurea bogatii nu mai este nevoie de treapta a 2-a este cuplu suficient pentru a 3-a. Consumul a fost acelasi la dus si intors 5.5l/100 doar ca la intors am avut ceva reprize mai tari din curiozitate deci probabil consum mediu va fi mai mic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Revin cu impresii dupa o calatorie de 3800 km. Au fost 2800 km autostrada, restul drumuri europene si nationale. Masina incarcata la dus cu vreo 200 kg de zacusti, muraturi, dulceturi/gemuri etc. 2 persoane, bagajele noastre pe bancheta spate. Impresii: in treapta 4, 2000 rpm 80 km/h sau in treapta 5, 2000 rpm 100 km/h , cand calci acceleratia, masina raspunde extraordinar de bine. In zona 3000-4000 rpm este ceva extraordinar. Am facut depasiri fara nici un stres. In treapta 6 in DE, la inceputul rampei aveam 130-140 si la final aveam 160-170 fara nici un efort (aici nu stiu cine e de vina, CP sau Nm). In concluzie motorul CAYC de 105, acum la 140 este ceva deosebit. Referitor la consum: consum mediu pe MDF 6.0 l/100. In iunie, la acelasi drum, consumul a fost 6.2. Consum la pompa 5.7 l/100 in conditiile: AC permanent, viteza 135 HU+A, 160 DE, 90-110 pe european. cred ca a fost una din cele mai bune investitii in masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

reiterez opinia mea ca 1,6TDI cu softul stock este ca o femeie frumoasa langa care dormi noapte de noapte dar ea are centura de castitate :-)

si da, e de departe cea mai eficienta investitie in masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua, ce recomandari imi puteti da pentru un stage 1.

1.6 tdi  

La cine sa ma duc sa-l fac ? 

Multumesc anticipat! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Am fost eu la TCM Turbo.

Ca si prima impresie e ca motorul nu trage mult mai bine in condus bormal, nu creste dianmica masinii, se conduce la fel.

Datele problemei se schimba la 3/4 din talpa (pedala de acceleratie) cand primeste diferenta de putere, si aici te ajuta mult in depasiri.

Ca si concluzie, masina nu se va schimba ca si comportament, nu se va simti mai "usoara" asa cum ziceau altii, ci vei avea rezerva de putere necesara pentru depasiri.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si pentru ca altii au avut alt software decat ai tu. De ce crede toata lumea ca toate soft-urile sunt la fel doar pentru ca scot puteri in aproximativ aceeasi zona?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este si in Arad firma buna + dyno pentru a verifica puterea. 

Cautati pe fb: CarsX Garage

Eu la ei am facut Polo 1.6 TDI de 171 CP (cu fisa dyno)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adevarul este ca i-am dublat caii cu stage 1 =)) Masina cu softul de fabrica a scos doar 68 CP (varianta de 75 cp de fabrica). Dupa stage 1 a scos 136 CP. Apoi au mai urmat mod hardware pt 171 cp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

@jarco se poate si mai sus. Cu turbina de 20TDI + intercooler am reusit sa facem stage3 la o Skoda O3 1.6TDI cu rezultat 180cp si 350Nm

Desi masina a aratat de la 2300rpm la 3000rpm cuplul constant de 350Nm ca apoi sa scada usor pana la 296Nm @ 4000rpm clientul vrea sa trecem de 350Nm. 

In schimb cum zice si @qwk motoarele de 1.6TDI 75/90cp ce reusesc pe configuratia OEM cu soft ok sa scoata 140-150cp sunt uimitoare (stage2 si atat, fara upgrade-uri IC sau turbo)

LOG-01-IDE00021_6.CSV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
On 22.08.2018 at 15:22, Thedictator a scris:

Salut baieti!

Am dat pe fiecare buton de la 1.....13 si totusi am cateva intrebari.

1. Cei care si-au facut acum 4/5 ani, stage 1 la 1.6 105 cp, cum mai este motorul masinii acum, a avut nevoie de interventii din cauza puterii suplimentare ? (daca o mai aveti)

2. La 260.000 km, mai este indicat sa fac un stage 1? Mentionez ca am un stil de condus destul de sportiv si totusi intentionez sa mai tin masina.

3. Unde este cel mai indicat sa fac resoftarea si relativ aproape de Constanta/Bucuresti?

Multumesc anticipat!

Salut Thedictator,

Ma intereseaza daca pana la urma te-ai "urnit" si ai facut resoftare pentru bolidul tau. Detin si eu un Passat B7 , 250.000 km , tot 1.6 TDI si as dori un plus de putere mai ales cand am bagaje si vreau sa intru intr-o depasire fara frica..nu sunt amator de viteza sau teribilist, deci nu as folosi puterea suplimentara in mod constant..

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Salut! Am facut si eu resoftarea la golfuletul meu si sunt foarte multumit. Masina se misca mult.mai bine,cu siguranta in viitor am sa ii fac si un stage 2. Am condus-o destul de putin dupa resoftare,dar se simte clar diferenta. Turbina am impresia ca intra mai tarziu,pe.la 1800 rpm cred,poate ma insel,dar de acolo in sus trage excelent. A scos 102 cp pe dyno si in jur de 250 nm,iar acum are 132 si in jur de 300nm. Merita banutii. Sarbatori fericite!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!