Jump to content

Resoftare motor 1.6 TDI


micuzzu_marius
 Share

Postare recomandată

Update-urile repara bug-uri dar uneori creaza bug-uri. EU pe masinile mele intotdeauna am facut update la ultimele versiuni de software.

Vezi screen shot-ul atasat si ai sa intelegi mai bine. Exista zeci de versiuni de software pe un calculator, si exista zeci de calculatoare montate pe motorizarile 1,6TDI.

Daca tu iti tunezi masina nu se schimba versiunea XXXX, pe tester va aparea tot codul initial VAG ( 03L906023GL 9972 de exemplu ), dar parametrizarile din spate vor fi diferite. 

 

Untitled.thumb.png.ff944f33a9f4bb768b2536a8ebae0f4e.png 

 

 

Screenshot 2017-05-06 09.39.08.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

S-a intrebat de mai multe ori in thread cum sunt afectate emisiile de noxe dupa remaparea motorului, dar nu a raspuns nimeni concret.

Poate sa raspunda cineva la intrebarea asta?

Si daca sunt numai avantaje dupa modificarea asta de ce nu vine motorul asta setat asa direct din fabrica? Sau de ce nu apare ca si varianta de motorizare cu ciifrele astea?

Mersi anticipat pentru raspuns.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Vesti bune-bune-bune, al doilea provider de scule de tuning a lansat protocolul de tuning FULL OBD ( nu mai necesita deblocare ) pentru ECU-urile de pe CAYA, CAYB, CAYC. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Buna ziua, Stie cineva unde se poate face un tuning pentru 1.6 TDI CAYC (Passat B7) fara a se demonta ECU? Sunt din Bucuresti. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Salut, a facut cineva remapare dupa dieselgate update?

Eu am facut update-ul asta si mi-a crescut consumul cu 0.7-1 litru iar comportamentul masinii a ramas aproape la fel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce nu faci downgrade? Se scoate “sita” de pe admisie si se revine la versiunea anterioara. Cerei celui care a lucrat masina sa faca acest lucru

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

@Mircea_vwg majoritatea cu soft de dieselgate au remaracat regenerari mai dese in oras. Acestea sunt cauza acelui consum marit ce-l regasesti dupa noul soft. Cum zicea koz poti face downgrade la diversi chiptuneri punand softul pre-dieselgate. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

regenerarile ca regenerarile, dar EGR-ul lucreaza ca nebunul, saptamana asta mi-au venit 3 Dieselgate-uri cu EGR-ul omorat dupa 1 luna de la update ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult pentru raspunsuri, Koz si Voinea.

Am intrebat la service de downgrade dar mi-au spus ca nu se poate face, nu au voie.

EGR-ul functioneaza bine (deocamdata) si am update-ul facut de 6 luni. Probabil voi face o regenerare fortata de DPF sau o mapare.

Maparea pare mai tentanta pt ca castigi doua lucruri dintr-o data.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cei cu update-ul de dieselgate ati gasit cadoul acesta de la Vokswagen in admisie ? 

2017-11-20_17_36_18.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salutare tuturor!

De curand am intrat si eu in familia VW cu un Golf VI 1.6 TDi 90 CP, DSG 2 pe care i l-am cumparat viitoarei sotii. Fiind mare pasionat de automobile am mai mesterit softuri insa pentru BMW si Opel(masinile personale). La VW m-am jucat doar cu VCDS-ul si cu VAS-ul prea putin.

Intrebarea mea este daca a pus cineva softul de pe Passat 1.6 TDi 120 de cai pe Golf VI 90 CP sau 105 CP folosind Odis Engineering? Sau macar softul de Golf de 105 cai. Nu ma intereseaza solutii de tuning pentru ca pentru modelul meu de ECU nu am solutia tehnica. La BMW se poate face usor remove de power reduction sau activa anumite functii  programand module de pe masina pe baza altor VIN-uri de la alte masini.

O sa incerc singur dupa sarbatori insa pana atunci orice sfat, sugestie ar fi binevenite.

Multumesc si sarbatori linistite tuturor!

thumbnail.jpg

Modificat de danielonweb
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Omule, opreste-te pana cand nu e prea tarziu, pleci de la niste premise gresite si ai sa o nenorocesti sigur.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Dupa cum am scris pe alt topic,am vb cu doi specialisti in resoftare de aici din vestul tarii,si unul a zis 200 euro si celalalt a zis 350 euro. Masina e un golf 7 1.6 tdi 105 cp. Cum sa imi dau seama de diferente,ce sa intreb? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-a raspuns ca egt ul este un senzor de temperatura pe turbina,a zis ca ma refer la cuplu? 310 nm cuplu. Ce ziceti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

EGT vine de la exhaust gas temperature. Treci mai departe ???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel care cere mai multi banuti a zis ca o sa creasca cu 50 100 grade c,nu stie sigur pana nu masoara,dar mai putin decat la regenerari. Ce ziceti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

catalindarius, vezi ca in Arad ai pe cineva cu dyno. Iti recomand sa mergi la el. Asa si vezi ce se intampla cu motorul inainte si dupa soft

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel recomandat a zis ca e complicat fara dpf off,ca egt e mare si asa si o sa creasca cu 30 de grade. Dar nu o sa scoata limita de temperatura. Dar e mai mica temperatura cu dsp off. Sfaturi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dute la BV. Baietii stiu ce fac si la întoarcere faci si o probă adevărată.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

topicul este despre resoftare dar vin catre voi cu o intrebare pentru proiecte mai speciale 1.6 TDI CLHA recomandati pe cineva ? ma intereseaza sa dublez puterea. Piesele ca piesele se rezolva intr-un fel sau altu dar problema mare o vad cu soft-ul, cine iti face un soft la asa ceva.

merci de raspunsuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt destui care fac softuri custom. 

Eu am 1.6 TDI CAYA (75 CP), momentan are 150 CP si deja are hardware pt 170-180 CP. 

Cat de curand urmeaza si softul (nu a fost timp pana acuma). Cu o alta turbina se putea urca si spre 200 CP, dar ce i-am montat acum a fost de pe Ibiza, deci gratis :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am timp sa merg la bv,in schimb sunt aici la arad sau in zone cativa care fac resoftari,dar nu vreau dau de unu habarnist,sa butoneze aiurea. Sa inteleg ca toti sunteti multumiti dupa resoftari?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, cea mai buna investitie facuta pana acum, la masina.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!