Jump to content

1.2TSI vs 1.4


Bogdan_wrc
 Share

Postare recomandată

Sunt in situatia de a lua alt Polo nou. Am vazut ca au re-bagat in configurator motorul de 1.4 si au scos HOT ORANGE la culoare.

Acum, stiu ca 1.2 TSI e mai nou, si probabil consuma mai putin ca 1.4. Cat am avut 1.2TSI scoteam si 5.0% consum. 1.4 ma indoiesc ca scoate consumul asta. Si ca tehnologie e putin mai vechi, fiind MPI.

Stiu ca inca sunt probleme cu lanturile..deci..ce ma sfatuiti sa fac?

sa trec la 1.4 riscand un consum mai mare (cu cat mai mare? are cineva motorul asta?) dar mai sigur ca motor..sau sa raman la 1.2TSI..riscand probleme cu lantul peste 10-20k km?

 

1.4 e DOAR pe confortline.

sa iau 1.4 cu confortline + optionale decente ( RCD 310, jante, clima, faruri ceata..pachet confort-eventual) sau sa raman la 1.2TSI si Highline?

preturile..sunt comparabile...1.4 iese mai ieftin putin, cam cu 5-600e in functie de ce dotari decid.

 

As dori topicul sa ramana aici, si nu mutat la versus, ca ma intereseaza STRICT parerea posesorilor de Polo, nu in general. Eventual..si de Golf VI...dar asta e putin mai greu, deci si consumul difera. 

Daca se considera, sunt de acord si cu mutarea in topicul cu sfaturi de achizitie..dar am preferat topic nou, ca sa fie clar si pt altii, si sa nu se piarda intre alte discutii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 101
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Bogdan_wrc

    27

  • Rave

    15

  • bogdanpiatra

    12

  • bgd_b92

    9

ca si utilizator indirect de polo 1.4 an 2006 pot sa spun ca nu am reusit sa scot consum de 5%. o sa intreb proprietarul ce consum are deoarece foloseste masina mai mult si revin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa mult consuma un Polo?? Te-ai si la Up! & friends? Un golf nu-s convins ca consuma cu mult mai mult doar pe principiul ca e mai grea, uite in semnatura ce consum am eu cu Passat Variant. Avand in vedere ca e si diesel, probabil ca costurile cu combustibilul sunt mai mici ca la Polo...

Modificat de Geisterfahrer
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.4 MPI, mult mai simplu si mai usor de reparat.. Dar lipsa cuplu si agilitatea de la TSI..

Dar la noul 1.2 TSI nu au trecut pe curea la distributie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca schimbi masina cati bani pierzi? Pentru ca de pierdut pierzi vrand-nevrand...

De ce te intreb, fii atent:

 

La 1.2 TSI, daca o sa ai probleme cu distributia tu o sa o auzi, pentru ca sunetul este totusi puternic si ciudat pentru cineva cu orice fel de inclinatii mecanice, asa ca o sa eviti probleme gen distributie sarita si motor distrus. Dupa ce o auzi lasi masina 2-3 zile la reprezentanta si o sa schimbe distributia, gratuit, sub garantie. Si atat!

Daca e sa se intample lucrul asta in afara garantiei si ei sa refuze totusi schimbul gratuit, sau macar o reducere substantiala sub forma de kulanza, atunci poti sa schimbi distributia singur.

Schimbul costa intre 1.000 si 2.000 de lei, in functie de locul in care il faci, si dupa ai garantie 2 ani la el, la fel ca la orice alta piesa schimbata.

Acum, costurile unui 1.2 TSI sunt de:

- distributie

- revizii

- benzina

La 1.4 costurile sunt:

- revizii (la fel ca la 1.2)

- benzina (mai mari ca la 1.2)

- costul buy-back-ului

Acum eu zic ca ai pierde mai multi bani la schimb decat ai pierde sa schimbi distributia in regim propriu, asta daca o sa refuze ei schimbul in garantie, din care mai ai 3 ani, sau sub kulanza, ceea ce nu ar trebui sa se intample atata timp cat ai reviziile la timp si in service-uri autorizate. Daca adaugam la asta un motor mai slab, cu consum mai mare, si cuplu mult mai mic, care conteaza la mersul in oras unde o sa-si duca veacul masina asta; o echipare inferioara si aspect subiectiv mai slab (culoare), atunci eu zic ca nu merita schimbul.

Modificat de Rave
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai sa ne concentram pe intrebarea din topic, sa nu deviem. NU vreau Up!, nu vreau alte informatii ca nu ma uit de ieri-azi pt masina :) 
Stiu ce vreau si intre ce ezit. 

NU vreau comparatii passat Diesel, Polo...nu ma intereseaza asemenea informatii. Stiu diferente de consum, de achizitie, de intretinere intre TDI si TSI...de aia am spus ca vreau ceva strict, fara "offtopic".

De asemeni nu vreau comparatii dpdv financiar intre ce am si ce vreau sa am :) Nu se pune problema banilor la achizitie. Nu se face buy-back. va fi alta masina.

 

As dori pareri de consum de la posesorii de Polo 6R, ca asa mai stiu posesori de Ibiza 2010 care nu scot sub 7% pe 1.4 si stiu ca difera cutii, greutate etc. (am avut Ibiza SDI care avea alta cutie ca polo SDI).

 

bebee, la Polo tot pe lant e. 

 

Cu masina va merge tot mama, deci nu stau sa o intreb des daca aude ceva. Si vreau sa fie 100% safe si fiabila. la orice ora din zi si/sau noapte. Masina o voi cumpara tot la PBN, si cu Cardinal Ploiesti nu am incredere..deci nu vreau drumuri inutile.

Modificat de Bogdan_wrc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cat vrei sa pastrezi masina? Daca o vei avea sub patru ani - cat se da acum garantie - atunci uita de problema lantului, ca ea va fi acoperita de garantie sub orice forma va aparea (doar distributie sau si motor, desi nu cred ca se va ajunge pana acolo). Daca te gandesti sa o pastrezi mai mult de 4 ani atunci uita-te adanc in sufletul tau si vezi cat de frica iti este de o potentiala problema, cea generata de distributia pe lant.

 

Avand in vedere ca am condus patru ani Polo 9N3 cu 1.4MPI  si acum am Polo 6R 1.2TSI (77KW) iti pot spune urmatoarele:

 - consumul in Bucuresti este absolut identic intre cele doua modele, undeva  in jur de 10% (evident ca poate varia mult in functie de cat de aglomerat este traficul. Cu cat este mai liber, cu atat 1.2TSI va scoate un consum mai bun decat 1.4MPI)

 - consumul extraurban, in cazul meu, cu stilul meu de condus, este undeva in jurul unui litru si jumatate la suta in favoarea noului model.

 

Consumul per total urban+extraurban pentru cele doua modele : 1.4 MPI 30.000 km - 8.7%; 1.2 TSI 26.000 km 7.6%. Profilul de utilizare este identic in cazul celor doua modele, cu trafic extraurban egal cu cel urban.

Ca stil de condus as zice ca merg in 60% din cazuri bataneste, la consum, dar am si porniri mai descreierate cand ma infig in pedala din dreapta.

 

Stiu ca nu te intereseaza acest aspect, dar eu personal, ca barbat tanar cu sangele fierbinte, nu as mai avea de ce sa aleg 1.4 MPI.

Bafta !

Modificat de Dun
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dun, multumesc de cifre. O sa merg cu un 1.4 sa vad cum trage. 1.2 chiar mi-a placut. o va tine probabil peste 4 ani. Dar asa ziceam si de cea luata fix acum 1 an.

Fixpixu, bun link.

 

deci o sa revin si dupa ce fac un testdrive cu 1.4. dar daca mai are cineva consumuri si opinii legate de 1.4...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am 1,4 si intr-adevar consumul este majoritatea timpului intre 9,5 si 10 dar in Bucuresti si la ore destul de aglomerate.Cand este mai liber,nu vorbesc de weekenduri,este in jur de 8 ( cine vorbeste de consumuri de 5 sau 6 se minte singur,sau merge cand este liber orasul,asa fiind posibil,dar foarte greu ).

Modificat de FRE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.4 MPI este un motor potrivit pentru Polo. Sau pentru un utilizator linistit care sa se poarte decent cu masina. Ofera ceva dinamism daca il calci si este super-OK atat pentru mediul urban cat si pentru cel extra-urban. Fac aceste consideratii prin prisma situatiei mele. Eu am mers mai mult singur in masina, cel mult cu prietena, care este o finuta. Bagaje am avut mereu doar pentru doua persoane retinute. Nu am carat niciodata ca disperatul.

Daca merg patru persoane cu masina lucrurile se schimba. La fel si daca masa totala transportata creste simtitor. Dar chiar si atunci, pentru cineva care nu are pretentii, motorul MPI face fata cu scucces. Cred ca o cutie DSG l-ar face sa para si mai potrivit pentru aceasta masina.

 

Dar, daca vrei o masina care sa aiba vana, care sa poate face depasiri in forta, depasiri in panta, atunci nu asta este motorul pentru Polo.

 

Cat priveste consumul ... ce sa zic ... Fa si tu socoteala plecand de la datele pe care le-am dat eu. Ai o diferenta de 1l/100 in favoarea motorului 1.2TSI. Adica, la un rulaj de 15.000 km/an rezulta o diferenta de 900 de lei in favoarea noului motor. Ca sa o luam pe latura pragmatica, asta ar  in semna o revizie completa gratuita pe an.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scriu si eu aici, daca vrei masina fiabila, fara cheltuieli suplimentare ia 1.4.

Da, 4 ani garantie, lant inlocuit, chestii, trestii... dar tine cont ca multi din acest forum au schimbat lantul cu telefon antemergator( zic si eu ca cel din biblie, sa dea in mine cine nu se simte). deci schimbarea lantului presupune drum la service, lasat eventual masina, filmare, luat masina, asteptare raspuns fabrica, luat masina si programare, dus la service conform programarii, plecare(sau 4-5 ore asteptare) mers la service, ridicat masina!

Spui ca masina va fi condusa de o femeie, deci s-ar putea ceva carente la condus motor turbo! deci peste ceva ani posibil probleme la turbo!(au fost ele destule si asa).

1,2 tsi mai scump cu 600 E, rezulta un casco mai mare cu 40 E si rca mai mic cu 50-100 Ron! Mai fa ceva diferente.

60000 de km revizie cu bujii: la tsi ngk de cel putin 50 ron buc, la 1,4  mpi cred ca merg orice la 20 ron bucata. filtru ulei la tsi cu supapa=90 ron, la mpi =50 ron, etc, etc.

Ca sa nu mai spunem de cat de bine se preteaza acest mpi la un gpl, in caz de se doreste multi, multi km!

 

Parerea mea , ca un 1,2 tsi cu reclama negativa trebuie evitat. daca era cel nou pe curea, hai sa zic, ne mai riscam odata cu ceva nou marca vw, dar asa, cu ceva vechi si dubios te mai incurci?

Stima!

Modificat de bogdanpiatra
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scriu si eu aici, daca vrei masina fiabila, fara cheltuieli suplimentare ia 1.4.

Da, 4 ani garantie, lant inlocuit, chestii, trestii... dar tine cont ca multi din acest forum au schimbat lantul cu telefon antemergator( zic si eu ca cel din biblie, sa dea in mine cine nu se simte). deci schimbarea lantului presupune drum la service, lasat eventual masina, filmare, luat masina, asteptare raspuns fabrica, luat masina si programare, dus la service conform programarii, plecare(sau 4-5 ore asteptare) mers la service, ridicat masina!

Spui ca masina va fi condusa de o femeie, deci s-ar putea ceva carente la condus motor turbo! deci peste ceva ani posibil probleme la turbo!(au fost ele destule si asa).

1,2 tsi mai scump cu 600 E, rezulta un casco mai mare cu 40 E si rca mai mic cu 50-100 Ron! Mai fa ceva diferente.

60000 de km revizie cu bujii: la tsi ngk de cel putin 50 ron buc, la 1,4  mpi cred ca merg orice la 20 ron bucata. filtru ulei la tsi cu supapa=90 ron, la mpi =50 ron, etc, etc.

Ca sa nu mai spunem de cat de bine se preteaza acest mpi la un gpl, in caz de se doreste multi, multi km!

 

Parerea mea , ca un 1,2 tsi cu reclama negativa trebuie evitat. daca era cel nou pe curea, hai sa zic, ne mai riscam odata cu ceva nou marca vw, dara asa, cu ceva vechi si dubios te mai incurci?

Stima!

Cam tot ce ai mentionat tu mai sus m-au determinat sa iau 1,4 si uite masina are 2 ani si nici o problema.Nu este o sportiva,dar in cazul unei fete/femei este un motor decent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din aceleasi considerente ca si mai sus, te sfatuiesc sa mergi pe 1.4. La un calcul mai detaliat cred ca ai iesi mai bine cu 1.4 si ca si costuri, nu doar fiabilitate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma intereseaza STRICT parerea posesorilor de Polo, nu in general. Eventual..si de Golf VI...dar asta e putin mai greu, deci si consumul difera. 

1,4 MPI, 80 CP

In general folosesc masina pe distante scurte in oras si nu prea urmaresc consumul pt ca e irelevant. Dar cu ocazia unor drumuri mai lungi l-am urmarit. Cateva exemple:

Constanta – Viena si retur: 5,94 %

Arad-Constanta: 5,7%

Mangalia-Constanta 5…5,5%

35.000 km la bord, zero probleme la motor.

Modificat de Bismark
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...ok, multumesc de sfaturi. voi merge in weekend cu o Ibiza cu 1.4 ca sa vad cum trage si ce consum instant scot prin oras..dar 90% deja sunt convins de 1.4.

probabil in 2-3 saptamani dau comanda. sper sa iau culoarea oxyswhite. a vazut-o cineva live? 

 

de 1.2 TSi am ramas surprins placut de consum si cum trage..dar prefer fiabilitatea acum.

 

bogdanpiatra, n-are treaba femeia cu carentele la condus cu turbo. am cunostiinte vaste si cunostiinte reale (daca intelegi) din fabricarea turbinelor si nu mai e ca pe vremuri. nu va fi modificata, ca sa fie probleme aici.

La fel si la casco. Am oferte mega bune, si nu-mi fac griji aici ca va creste costul cu ceva. oricum o voi plati toata transa o data, si deci alta reducere care e procentaj din suma. deci tot spre zero trage diferenta.

Iar la achizitie, desi 1.4 e doar pe confortline, ii pun optionale care ajung la nivel de highline, si cu reducerea oferita tot ies sub highline., diferenta din motor fiind de aproape 1500e. de aia si cred ca voi alege oxyswhite.

 

Am vorbit si au schimbat si faptul ca daca iei pachet sport (care implica volan din piele) cand selectezi pachet white sa nu-ti mai ceara iar volanul din piele. era o problema de sistem.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Indiferent ce megaoferte ai la casco, procentul se aplica la valoarea politei, care la randul ei rezulta din valoarea de catalog(sau de factura la masinile noi) a masinii asigurate. deci valoarea politei va fi diferita in cazul a doua valori diferite a masinii, de unde se aplica reducerea data de director si reducerea la polita platita integral( sunt agent de asig in timpul liber si stiu ce vorbesc).

 

Referitor la femei , nu sunt misogin, dar oricum ar fi masinile cu turbo, ca=s noi sau vechi trebuie conduse mai turate, mai cu simt de raspundere , si o femeie isi mai vede si de ale ei mai mult decat de ale masinii. O parere doar!

 

Oricum, succes in achizitionare si multe zile fericite alaturi de masinuta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi pare rau sa vad atata lipsa de incredere pentru un motor care, desi a avut bubele lui, este foarte bun... :(

Eu in continuare sunt de parere ca merita riscul de a plati 2.000 de lei pe o distributie, desi ar trebui sa fie acoperita de garantie si/sau kulanza, pentru cuplul, puterea si agilitatea motorului comparativ cu un aspirat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am ibiza 1.4 86 cp aspirat. daca m-ai pune sa aleg, la orice ora as merge pe TSI...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bogdanpiatra, asta cu condusut turat la turbo (vorbim de benzinare, da?) e relativa. nu tot timpul face bine. turbina se incinge..arde uleiul...etc.

nu doar ca el te indica sa schimbi, dar si DSG iti schimba jos. vorbim de mers normal. am condus destule benzinare turbo (cu sau fara DSG) incat sa stiu ce vorbesc. Numai cu 1.2TSI aveam ~14 000 condusi in 10luni. cu Audi am 100 000. si tot asa...diferite GTIuri...etc. nu mai zic de TDIuri ca am cu alea peste 400 000km. 

daca am de gand sa ma duc sa ma plimb, sau sa-mi fac treaba prin oras, doar nu o sa o turez..doar ca asa se conduce un turbo. ii dau cand e cazul..si cam atat. 

 

avand in vedere ca pretul masinilor este comparabil (maxim 500e diferenta), repet..casco nu reprezinta un index de luat in calcul. vorbim de pretul pe factura. 

 

Rave...tocmai asta e..daca AR FI AVUT...nu m-ar fi deranjat. dar SE PARE ca mai are. si trecerea la Golf VII cu curea..mi-a lasat de inteles ca ar fi bine sa evit motorul asta. in afara de asta, as minti sa spun ca 1.2TSI m-a suparat cu ceva.  poate doar cu lipsa cuplului la turatii f mici. dr sigur aici si 1.4 are lipsuri.

diferenta de putere intre ele..inseamna 4 cai (frumosi).

vorbim de 1.2 TSI de 90 versus 1.4 de 86. si de 160 versus 132 Nm la cuplu. Probabil ai vrut sa zici diferenta de turatie intre obtinerea cuplui, unde aspiratul este clar dezavantajat, pt ca o obtine la 3800, fata de turbo la 1500. 

avand in vedere ca masina ar face cam ~15000km pe an..inseamna ca la 18 luni sa-i fac distributia. pt ca pe la 20 000 se pare ca face lantul probleme. nu e ok. pt mine...1.2TSI nu merita deranjul asta (de fapt asta e intrebarea din topic). nu e ca si cum 1.4 E ASA PROST in rest. 

 

bgd_b92..motiveaza te rog. de ce? doar ca e tehnologie mai noua?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am uitat ca tu compari 1.2 TSI de 85/86CP (are 90CP pe Polo?) cu 1.4 de 80CP (86 pe Polo?)...

Mda, in cazul asta diferenta dintre ele e doar turatia la care e livrat cuplul si consumul oarecum mai mic, ambele in favoarea 1.2-ului. Eu comparam cu cel de 105 si acolo nu prea inteleg de ce ar alege cineva 1.4...

 

Cat despre bube...

A avut cu turbina - s-au rezolvat

A avut unele de soft la lansare - s-au rezolvat

A avut unele zgomote - erau niste conducte care se loveau de caroserie - s-au rezolvat sau se pot repara usor cand/daca apar; nu o consider problema tehnica sau grava sincer

A avut cu distributia - ei zic ca s-au rezolvat. Eu am schimbat una in garantie la 30.000 Km si pana acum, am aproape 50.000Km, nu a mai zis nimic. Si eu am si soft pe el... Altii cica sunt la al 3-lea lant (majoritatea pe Skode, nu stiu de ce...)

Au fost motoare picate - e legat de distributie si eu bag mana in foc ca inainte sa crape motorul ala lantul de distributie facea zgomot si nu l-a bagat nimeni in seama/ l-au ignorat/n-au stiut ce-i ala. Kulanza, daca sunt intrunite conditiile, acopera costul schimbarii motorului dar nu si al manoperei.

 

Asa ca singura problema care ar ramane se pare ca e distributia. Si e un risc pe care eu il accept, in cazul in care imi refuza garantie/kulanza, costul nefiind prea mare dupa cum am zis. Merita din plin banii astia pentru ce ofera motorul. Dar eu ma refer la al meu, 105 CP+, pentru cel de 85CP...

Daca nu pierzi prea multi bani la schimbul asta, sau deloc, atunci da, banuiesc ca este un risc in minus, dar eu tot as prefera sa conduc un motor turbo decat un aspirat...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, eu am avut 1.2TSI de 90. de asta vorbesc. cel de 105 iese din calcul, pt ca nu merita pt mine. din cauza pretului (diferenta de ~1500e, desi are doar ECU diferit si cutia in 6). mama nu va simti diferenta intre 90 si 105. singura diferenta ar fi ca cel de 105 are cutia in 6. 

eu doar de lant mai imi fac griji, atat. 

desi la modelul fabricat in NOI 2012 inca se auzeau zgomotele alea de la conducte.

 

deci intre 1.2 TSI de 90 si 1.4MPI(?) de 86. 160 vs 132 Nm la 1500rpm vs 3800rpm.

 

dar ce te faci cu distributia daca pleci, cum am fost eu cu Polo si faci 8000km intr-o luna prin europa? daca-ti face la prima pornire dupa..Arad? te duci si lasi masina 2-3 zile in austria? sau cum am plecat din arad seara si am condus non stop pana la munchen? ce fac? ma rog sa nu ma lase pe drum? 

daca pleaca mama...si eu nu "ascult" masina? iarna se pare ca face mai rau chiar. la Polo pe care l-am avut nu stiu daca mai facea, pt ca l-am folosit vara. dar parca incepuse sa faca in primavara.

hai sa privim mai in ansamblu..nu doar la mersul prin bucuresti :)

si repet...sa dau 2000ron o data la 18luni..plus 2 drumuri pierdute la dealer..samd trebuie luate in balanta cu dezavantajele lui 1.4...care ar fi doar..consumul si poate flexibilitatea motorului (care tot in consum s-ar traduce). 

 

pt scopul acestei masinii, aspiratul mi se pare mai apropiat pt ca este mai fiabil. si de asta zic..hai sa ne imaginam pt cine e masina. ca si eu sunt fan turbo..dar in unele masini, aspirata sta mai bine.

 

pt parintii vostrii..ce ati lua? iti dai seama ca daca extrapolam...1.4 va avea mai multe sanse sa ajunga la 300 000km fara reparatii, decat 1.2TSI.

 

gandest-te si la raspunsul pedalei/motorului la aspirat vs turbo..daca tot o luam cu cupluri.

Modificat de Bogdan_wrc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am facut 6.000 Km in 3 saptamani si am stat fara griji! Banuiesc ca puteam sa mai fac inca 2.000 in inca o saptamana. :) Oricum, de la primul zgomot si pana cand ajunge sa se lungeasca lantul destul de mult cat sa sara distributia de la punct trec destule mii de kilometri, nu e chiar On-Off asa, dar iti inteleg punctul de vedere.

Eu nu mi-as face griji d-astea, e posibil inclusiv sa nu apara deloc probleme la distributie, masina fiind destul de noua, si in cazul in care apar ele se rezolva in garantie gratis.

 

Si nu trebuie privit ca X suma la Y luni. Sunt cativa care sunt la al 3-lea lant, marea lor majoritate schimband primul lant pe la inceputurile motorului, 2009 - 2010, adica au schimbat lantul cu altul identic si acela evident ca a dus iar la aceleasi zgomote. Toata lumea zice ca cica s-a schimbat producatorul, si se pare ca si modelul lantului, si ca cele care faceau buba asta, cum am avut si eu pe masina, n-ar trebui sa se mai gaseasca. Adica cine schimba acum ar trebui sa schimbe cu unul bun si acolo sa se termine tarasenia. Daca au dreptate sau nu... nu stie nimeni dar semnele sunt pozitive.

 

Ma repet totusi, daca nu pierzi multi bani la schimb si nu te deranjeaza diferenta de dotari, HL are unele chestii in plus fata de CL care nu se pot comanda, atunci schimba-l. Diferenta e foarte mica intre cele doua motoare si daca asa o sa dormi mai linistit noaptea... de ce nu? :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Personal, as alege la orice moment TSI in favoare cuplului care te ajuta foarte mult la turatii joase, si in speta la 2500-3500 rpm, acolo unde este folosita masina cel mai des, pentru placerea de a conduce un motoras turbo, pt simplu fapt ca printr'un soft s-ar imbunatati cu mult puterea si cuplul fata de una aspirata, pentru valoarea mai mare la revanzare, pt consumul cu 1-2% mai mic ( daca se conduc ambele in aceleasi conditii ) , si poate or mai fi si altele...dar daca ar fi sa aleg pt parintii mei, mai ales pentru o doamna, care nu o intereseaza datele tehnice ci vrea sa se deplaseze din pct A in B fara un motor mai potent, atunci as alege aspiratul clasic, pt a nu avea batai de cap.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Salut,parerea mea daca conteaza pt. tine este sa achizitionezi un 1,4 pentru ca motorul acesta are multi ani de cand a aparut si te poti baza pe el.Iar parinti tai nu  cred ca ar  muri de dorul celor 5/6 caluti in plus.Motorul meu este unul de 1.2 am 53000 km, si nu am avut atatea dureri de cap precum cativa colegi de forum, am  ales siguranta  in  locul    unui motor nou aparut pe piata care mai are nevoie de mici retusuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!