Jump to content

Audi A3 Sportback 2.0TFSI


golfix

Postare recomandată

Eu nu inteleg chestia asta...da e foarte frumos cand vezi niste jante pe 18-19 cu nush ce suspensii,dar nush de ce va mai puneti daca va vaitati ca poate atinge sau cand vezi vreun hop,sau orice cum a zis mike podurile pe A2 cand treci peste orice sa treci cu teama sau sa te faca sa asculti sau sa incetinesti din cauza ca atinge,toate astea doar pentru ca arata frumos ca nu cred ca mergeti cu 200 km/h in curbe si trebuie stabilitate:))).

Fara flame,fara sa supar pe nimeni,nu e mai frumos sa mergi cu masina linistit fara sa-ti faci griji ca treci peste niste mici denivelari sau cine stie ce...De ce nu alegeti 17 sau 18 maxim...de ce va duceti pana la 19.

Iti multumim ca ne-ai expus parerea ta :).

@volvol: Si eu am cateva ciupituri pe buza jantelor, insa foarte fine si in numar redus (2 pe o janta, cate una pe alte doua jante si niciuna pe cea de-a 4-a). Eu am calculat diferentele intre 235/35/R19 si 225/35/R19, folosind ca reper dimensiunea cu care a venit masina incaltata din fabrica - 225/45/R17; am considerat ca diferenta mai mica intre echiparea OEM si 225/35/R19 si aspectul usor stretched al anvelopei impreuna cu riscul de rubbing scazut imi sunt suficiente ca argumente pentru a merge pe aceasta solutie.

Link către comentariu

 Eu am calculat fata de 225 40 18 pe care le aveam pentru vara. Am concluzionat ca diferenta de inaltime a talonului fata de 235 35 19 este de 8mm. Practic rezulta un diametru mai mare cu 16mm al rotii pe 19,ceea ce se traduce prin garda la sol mai inalta cu 8mm,si arc GAP scazut cu 8mm. Corect?

Am zis sa nu trec in extrema,da mike are drepate se vede mult mai bine cu 225 35,insa pierzi destul la confort si expui buzele jantelor. Intentia mea este de a cobora masina pana aproape de nivelul aripii.

 

Conform calculelor 225 40 18, cu 8J ET42 cum aveam, este acelasi lucru cu 235 35 19 8,5J ET48 cum voi avea.

Link către comentariu

Uite cateva poze, sper sa fie concludente:

post-55088-14220032213076_thumb.jpg

post-55088-14220032412892_thumb.jpg

post-55088-14220032975655_thumb.jpg

post-55088-14220033250123_thumb.jpg

Am vazut aceleasi jante pe MK5 cu 235/35 si m-am bucurat ca am optat pentru 225/35 :).

* Ca sa nu iti poluam topicul, dupa ce vezi pozele, da un report postului astuia ca sa fie sters.

Modificat de mike.
Link către comentariu

Nu poluam,mersi mult. imi poti spune si ce configuratie au jantele? J si ET?

 

Am gasit niste poze cu 235 35 pe BBS Speedline 19x8,5 ET48. Credeti ca atinge pe spate daca o cobor?

 

Eu ma facut urmatorul calcul sa imi spuneti daca gandesc corect:

 

225 40 18 cu 8J fata de 235 35 19 cu 8,5J  >>>> 10mm mai lata anvelopa de 235.  0,5J mai lat inseamna 0,5 x 2,66 - 13mm. Asta inseamna ca voi obtine un stretch cu 3mm mai bun decat 225 pe 8J. 

post-8814-0-66180700-1422008742_thumb.jp

post-8814-0-15655500-1422008758_thumb.jp

post-8814-0-28338800-1422008766_thumb.jp

post-8814-0-40445400-1422008774_thumb.jp

Modificat de golfix
Link către comentariu

Am 225/35/R19, pe 8.5J, ET 45, tot pe PQ35 - Golf 6, cu Bilstein B14 lasata maxim, dupa fender screw mod am mai auzit foarte foarte foarte rar rubbing.

:d

Mie pe spate nu imi atinge si nici nu cred ca mi-ar atinge lasata mai mult.

Modificat de mike.
Link către comentariu

Sper sa fie ok si la mine,compensez cu un ET cu 3mm mai mare ( ET48). Daca nu cade perfect si imi atinge,o sa roluiesc foarte putin spatele

Link către comentariu

ET48 este mai in interior roata cu 3mm fata de ET45 ...deci..problema sa nu fie invers..nu la aripa

Link către comentariu

Am mai umblat putin la card :)) Un capacel nu il aveam pe jante,iar unul era putin exfoliat.

post-8814-0-02909100-1422020237_thumb.jp

Link către comentariu

Daca spuneai, ti le dadeam eu de la Speedline, eu o da pun cu VW.

Cat a fost bucata?

Link către comentariu

35 lei bucata, diametru de 70mm.

 

Si inca cateva poze cu 235 35 19  / 8,5J  ET48. Eu cred ca sunt ok pentru drumurile noastre

post-8814-0-51667900-1422022761_thumb.jp

post-8814-0-19065900-1422022767_thumb.jp

post-8814-0-33797600-1422022771_thumb.jp

post-8814-0-16603300-1422022777_thumb.jp

post-8814-0-74668000-1422022786_thumb.jp

post-8814-0-98242300-1422022792_thumb.jp

Modificat de golfix
Link către comentariu

Avand in vedere platforma noastra, odata cu coborarea, roata tinde sa ia o traiectorie oblica spre interiorul masinii (Camber) Eu nu cred ca vor atinge.

Link către comentariu
@volvol: Si eu am cateva ciupituri pe buza jantelor, insa foarte fine si in numar redus (2 pe o janta, cate una pe alte doua jante si niciuna pe cea de-a 4-a). Eu am calculat diferentele intre 235/35/R19 si 225/35/R19, folosind ca reper dimensiunea cu care a venit masina incaltata din fabrica - 225/45/R17; am considerat ca diferenta mai mica intre echiparea OEM si 225/35/R19 si aspectul usor stretched al anvelopei impreuna cu riscul de rubbing scazut imi sunt suficiente ca argumente pentru a merge pe aceasta solutie.

 

Inteleg ca odata ce ai coborat masina prea mult, odata ce ai montat jante mai mari in diametru (si implicit vor creste si rotile in diametru), odata ce ai montat jante mai late cu un offset mai mic ... ai nevoie ca anvelopele sa fie intinse bine pe janta si cu talonul mic. Nu te contraziceam ca asta ar fi solutia pentru masinile trantite, doar relatam ce s-a intamplat in cazul meu, cand probabil ca au fost mai multi factori care au contribuit la deteriorarea rapida a jantelor, si care nu cred ca se vor regasi (cel putin nu toti) si in cazul lui golfix.

- nu toate anvelopele au aceiasi latime (desi dupa specificatii sunt de 225) si probabil ca eu am avut un model mai putin lat

- protectia de janta nu a fost la fel de proeminenta in comparatie cu alte anvelope

- anvelopele de iarna au o compozitie mai moale

- buzele jantelor Interlagos au o forma destul de ciudata (parca sunt mai groase decat la alte jante)

- 90% din km s-au facut pe autostrazi, unde mai intalnesti si denivelari ciudate (iarna, noaptea si la viteza mare)

Cu noile anvelope, mai late, am urmarit special sa vad daca se comporta la fel si deocamdata nu a fost cazul, desi s-a circulat in acelasi regim. Probabil ca multa lume a mai circulat cu 225/40 pe 8J si nu au avut aceste probleme, insa imi vine greu sa cred ca jantele mai arata ca noi dupa un numar de km.

Marimea anvelopelor/jantelor depinde de cum te folosesti de masina (pe unde ai nevoie sa circuli, cat de mult etc). si colegul golfix pare ca este atent cu masina. :)

Modificat de volvol
Link către comentariu

Oricat de mult mi-as dori un 225 pe 8,5J,trebuie sa mai gandim si cu capul,nu numai cu ochiul :)) Sper sa fie o alegere buna. Ideea e ca mie imi place sa merg mult cu masina,am luat reglabila insa nu o voi pune pe burta,dar as vrea sa elimin aproape tot wheel gap-ul.  

Link către comentariu

Hai ca am gasit si cu anvelopa pe care mi-am comandat-o,235 35 19 pe 8,5J. Cred ca depinde foarte mult si de janta la cum vine in margine. Ca prima impresie parca se intinde putin

post-8814-0-14060400-1422301026_thumb.jp

post-8814-0-80519900-1422301032_thumb.jp

Modificat de golfix
Link către comentariu

Cel mai usor e sa ridici masina, scoti o roata pe spate si pui janta de 19" , pui un cric sub punte si ridici oleaca sa vezi daca iti intra janta sub aripa sau trebuie roluite.Cauciucul 235 oricum vine aproape la linie cu janta, nu o sa fie stretch.

Link către comentariu

@Andrei da,8,5J

@armando voi vedea cand pun suspensia,daca atinge o ridic mai sus pana rezvolv,insa eu cred ca nu va fi nevoie.

 

Si 3 poze de vara trecuta

post-8814-0-33437100-1422343913_thumb.jp

post-8814-0-30936800-1422343921_thumb.jp

post-8814-0-46542000-1422343928_thumb.jp

Link către comentariu

Cineva care a montat reglabila pe plaforma de golf5/audi a3/skoda/seat imi poate spune unde se monteaza reglajele spate ale suspensiei,la partea de jos a arcului,in bascula,sau la partea de sus? Eu le-am pus anu trecut pe cele de ta technix la partea de sus.

post-8814-0-42404500-1422371312_thumb.jp

Link către comentariu

Pai tocmai asta e,nu se face cu ele pe masina...tre sa dai jos arcul,de asta mi se pare putin ciudat.

Link către comentariu

Mda,interesant. Vad ca suspensia din filmulet a venit cu alte puffere pe sapte la amortizor(opritoarele alea). Banuiesc ca noi trebuie sa mai taiem din cele oem de pe masina,fiind mai lasata,ca sa evitam practic ca masina sa stea pe acel puffer si sa impiedice amortizorul sa lucreze?

Link către comentariu

Eu cand am avut TA Technix pe Golf 5, am avut piulitele de regaj montate sus si nu am avut nicio problema cat am tinut suspensia.

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!