Jump to content

Golf 6 - Discutii revizii


YEP
 Share

Postare recomandată

In acest topic se discuta despre revizii, nu despre service-uri (pentru care exista arie dedicata) . Posturile offtopic au fost sterse.

Va rog sa ramaneti ontopic, altfel se vor aplica sanctiuni.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu inteleg de ce astia au bifat astia la 30 mii Inspectie de service, de ce a facut Intervale de service la fiecare 15mii si au schimbat filtrele de aer si polen si la 30 mii si la 45 mii.

Ce ar trebui sa fac acum pt revizia de 60 mii? Ce e neaparat de facut/schimbat si daca are rost sa schimb acum lichidul de frana, sau pot astepta pana la anu cand face 3 ani?

Foarte dubioase reviziile astea... cu toate ca am stat seara asta numai cu nasul in cartea de service si pe facturi (ca le am pe toate 3 ) tot n-am inteles mare lucru.

Si eu sunt in aceeasi situatie, au completat de chichi

Inlocuirea lichidului de frana, in cartea de service, scrie ca se face prima la 3 ani, apoi la fiecare 2 ani.

Dar sunt metode de a se verifica daca trebuie schimbat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,o mica intrebare daca se poate,am un golf 6 1.6 benzina 102 cp model 2008 si 80000 km si vreau sa stiu si eu la cat se schimba cureaua de distributie,bujiile si lichidul de frana?intreb asta pt ca in cartea masinii nu scrie absolut nimic,am intrebat si prin service-uri si unii mecanici mi-au zis ca la 90000 km se schimba cureaua,altii au zis ca la 120000 km sau chiar la 60000 km,eu nu mai inteleg nimic,daca stiti mai bine va rog sa imi spuneti,aceeasi chestie si cu bujiile sau lichidul de frana,pareri impartite.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut G5 cu aceeasi motorizare ca a ta. Distribuitia am facut-o la 116000. Indicat este la 120000.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

În câţi ani ai făcut cei 116.000 km?

Cred că există şi o limită de timp, nu numai de km în care trebuie schimbată (deşi în cartea de service se specifică doar nr de km).

Dacă de ex faci 120.000 în 15 ani, nu cred că poţi merge atât fără să o schimbi.

Modificat de Bismark
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina avea aproximativ 5 ani cand i-am facut distributia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aha. E ok atunci. 5 ani e o limită rezonabilă de timp la care să-i schimbi distribuţia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pt raspunsuri,in acest caz o sa schimb cureaua de distributie la 120000 mii km,In legatura cu bujiile si lichidul de frana stiti la cati km sau la cati ani se schimba?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Citat din planul de service ediţia 2009:

- bujii: 60.000 km

- lichid de frână: prima dată la 3 ani, apoi din 2 în 2 ani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Revizie 30.000 km, la 1,2, 105 cp.

Am ales Brady, ca la 15.000, pt. ca mi s-au parut rezonabili la pret fata de Porsche si Avia.

Discutia initiala, in jur de 800 ron. Pana la urma am platit doar 420 ron. Mi-au schimbat distributia dupa ce le-am spus de zgomot suspect la pornirea motorului. Tehnicianul de service s-a plimbat cu mine pe traseu sa vada cum se comporta. A tot pornit si accelerat incetisor si pana la urma a conchis. Trebuie schimbata distributia. Si fiind pe garantie m-au scutit de ulei si filtru la plata. Mi-au pus si distantier la turbina. N-au reusit sa-mi faca update-ul de soft pentru ca nu le mergea reteaua. Mi-au spus sa revin intr-o zi -doua. Pana aici supermultumit.

Dupa 2 zile plec dimineata la ale mele si pe drum, la un moment dat, imi pica turbina. Dragut, cat nu a avut distantier nu a picat. S-a trezit acum dupa ce i-au pus distantier. Sun la service, ii intreb daca mai pot merge asa cu masina, imi spun ca da si sa ma duc la ei. Am trecut pe la birou ca aveam oaresice probleme de rezolvat, iar dupa vreo ora jumatate cand termin si plec catre Brady, turbina isi revenise. Am ajuns bine mersi. au bagat masina in service si dupa vreo 30 min. m-au chemat iar consilierul de service mi-a spus ca a fost din cauza faptului ca nu se facuse update-ul. Nu prea am inghitit-o dar nici nu am avut alt argument in acel moment. Cert e ca de-atunci nu a mai facut, dar parca nici nu se mai infige la fel ca mai inainte. Ce e cert, ca inainte, la 2000 ture cand intra turbina ma baga in scaun. acum totul e lin. Un amic de-al meu spune csa e mai sanatos asa, dar mie imi placea mai mult inainte. Oricum sper ca de-acum incolo sa nu mai am probleme.

Voi ce credeti, sunt sanse sa mai pice turbina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu cred ca asta e efectul cand te intinzi prea mult din putin.., adica vw a cam exagerat 105 cp din 1200cm..

de asta turbinele pica, si probabil ca sa fie si mai ieftine masinile, au mai scazut la calitate si piesele, si BMW si a luat teapa 2 ani cu alte turbine, dupa care a revenit la producatorul initial ..

ca o paranteza, VW de la Golf 7 pune distributie pe curea la TSI, ca s au saturat cate au schimbat pe lant in garantie..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este exagerat sa scoti 105 cp din 1200cm3. Are acelasi raport cp/cilindree ca 1.4 122.

In plus Ford a scos 1.0 de 125litri :))

Reducerea de costuri si motorul nou introdus ar fi explicatii mai plauzibile.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu cred ca asta e efectul cand te intinzi prea mult din putin.., adica vw a cam exagerat 105 cp din 1200cm..

Bigger is better? Atunci ce parere ai de motor aspirat de 1.2 si 130cp? Ca sa nu mai zic de 1L si 195cp ...Dar suntem off-topic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fara update de soft doar cu distantierul montat clapeta de wastegate ajunge in pozitii considerate invalide, moment in care turbina a fost "oprita". Probabil dupa ce ai oprit si pornit motorul a pornit din nou. Update-ul de soft e doar ca sa corespunda cu noua cursa a clapetei.

Mi se pare si mie mult 105 cp din 1.2 litrii, cel putin cu dsg, cum ii sugerezi "da si mie oleaca de putere" cum sare in 5000 de ture. Dar daca se va dovedi fiabil in timp, traiasca, ca si consumul de benzina e pe masura (cu 1 litru/suta mai putin decit aveam pe fabia, motor 1.4 60cp si vreo suta sau doua de kg in minus)

Modificat de danb1974
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

trebuie sa fac revizia de 2 ani pt Golf 6, 1.2 tsi 85cp. am sunat la cardinal constanta pret ~ 400 ron cu uleiul de la ei, si filtrele sa le cumpar eu. De unde si ce filtre (ca brand) sa cumpar ? Si un pret aprox.

nu am citit toate topicurile ca nu am cand, astept un rasp cat mai rpd posibil, multumesc :)

Modificat de ilhan02
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi se pare mult 400 lei doar uleiul. Intra si manopera?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intreaba si la autogrup-skoda. eu acolo am facut revizia la 2 ani.

ulei 200, 4 filtre tot 200, luate de la autokarma, plus 100 lei manopera.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma poate ajuta cineva cu niste informatii privind schimbul lichidului de frana? Ce tip de lichid trebuie, costuri, daca merita facut la reprezentanta etc. Golful meu tocmai a facut 3 ani si stiu ca trebuie facut acest schimb. Multumesc!

Modificat de StefanSSD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am schimbat lichidul de frana anul trecut in februarie si a costat undeva la 200-300 ron cu tot cu banc test frana ceea ce service-urile de cartier nu au asa ceva.

Parerea mea ca merita la reprezentanta.

Vezi in postarile de anul trecut cum un coleg se plangea ca nu ii mai tine frana bine dupa ce a schimbat lichidul la un service de cartier.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cybernet P. Neamt, skoda octavia, 180 lei inclusiv stand frana! Super convenabil zic eu! Asistat la schimb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ada motors galati, revizia de 30.000km-830 lei, ulei, filtre si un bec

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut si eu azi schimbul de lichid de frana si testul de franare pe stand. Multumesc colegilor de mai sus pt informatii! Schimbul l-am facut la reprezentanta la Tess Brasov, a durat cam 45 de minute, 132 ron a costat totul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare ! mai am in jur de 1000km si urmeaza sa ajung la a 2-a revizie. ce parere aveti sa schimb toate filtrele si consumabilele sau doar ce este obligatoriu ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La combustibilu si prafu din Romania eu zic ca nu merita sa faci rabat pentru cativa lei...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!