Jump to content

Golf 6 - Discutii revizii


YEP
 Share

Postare recomandată

Salut,

am si eu o nedumerire: trebuie schimbat lichidul de frana la 3 ani? in cartea masinii scrie ca da.. dar cei de la PBN, mi-au scris initial (la prima revizie -2010) ca trebuie sa il schimb in 2012, iar la a doua revizie (2011) ca trebuie sa il schimb in 2013... intrebarea e daca la 25.000 km cat am, e necesar sa il schimb...si daca da, stie careva cam cat ar costa operatiunea? (manopera + lichidul).

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu cred ca tine de numarul de km parcursi ci de timp, e vorba ca si mai pierde din proprietati(nu total) dupa mai multi ani lichidul de frana ca si antigelul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

am si eu o nedumerire: trebuie schimbat lichidul de frana la 3 ani? in cartea masinii scrie ca da.. dar cei de la PBN, mi-au scris initial (la prima revizie -2010) ca trebuie sa il schimb in 2012, iar la a doua revizie (2011) ca trebuie sa il schimb in 2013... intrebarea e daca la 25.000 km cat am, e necesar sa il schimb...si daca da, stie careva cam cat ar costa operatiunea? (manopera + lichidul).

Multumesc

Acest subiect s-a discutat si la Skoda Octavia II.

La masinile fabricate pana in 2010 (inclusiv), schimbul se face din 2 in 2 ani. Incepand cu masinile fabricate din 2011, primul schimb se face la 3 ani si apoi din 2 in 2 ani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce parere aveti, trebuie schimbat filtrul de combustibil la revizia a 2-a (2 ani) - cazul meu 1.4 mpi? Am abia 18.000 km.

Nu mentioneaza in planul de service ca ar trebui.

Mie, la prima revizie (la 1 an) in mai 2011, mi-au scris in planul de service Inlocuire lichid frana in mai 2013, deci peste 3 ani. Dealtfel, asa si scrie in planul de service, prima data la 3 ani, apoi din 2 in 2 ani. Masina e din 2010.

Modificat de Bismark
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da.. si eu ma gandesc sa schimb filtrul de benzina.. dupa 3 ani. Daca e un pret decent, voi schimba si lichidul de frana... am avut inainte Tico si Megane 2..la alea se schimba la 4 ani lichidul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie mi-au schimbat filtrul de benzina la a2a revizie.Acum la a3a nu, dar il voi schimba eu in curand pentru ca nu am incredere asa de mare in combustibilii din Romania.Un filtru Mann de benzina pentru 1.4 59kW CGGA costa cam 85 de lei,la reprezentanta pe original(probabil ufi sau bosch) e 140 de lei,la Focsani.

La prima revizie mi-au schimbat doar uleiul si filtrul de ulei,si restul filtrelor mi-au zis ca merg 2 ani(pe cel de polen si cel de aer le-au suflat).Vara am probleme cu mirosul de pe galeriile de climatizare probabil din cauza frunzelor adunate si putrezite acolo timp de 2ani.

Acum schimb filtrul de polen de 2 ori pe an(Mann cu carbon activ-35lei fata de 90 cat e la reprezentanta,primul cu care a venit masina din fabrica era tot Mann),filtrul de aer,ulei si benzina in fiecare an.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Filtrul de benzina la 1.4 tsi este in rezervor sau pe teava?

Modificat de TDR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Dreapta spate, nu se afla in rezervor, costa aproximativ 100lei pentru TSI-ul tau.

Numai bine,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu recomand la nimeni sa mearga pe solutia suflat filtru de aer..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut si eu revizia de 7500km la PBN astazi.

Costuri:

- Inspectie service: 150.00

- Inlocuit filtru aer: 16,74

- Inlocuit filtru praf si polen: 16,74

- Filtru aer: 107.81

- Filtru polen: 97.53

- Filtru ulei: 76.69

- Ulei CASTROL Edge: 372(74.4*5)

Professional 5W30 - 5L

- Buson baie ulei: 8.33

TOTAL: 845RON

Modificat de JUG
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Master_Blaster

Tu nu o sa-ti schimbi admisia? Dece ai mai schimbat filtrul de aer?

Luni am cumparat acelasi ulei pt Tiguan si am dat 48lei pe 1l, masina are aproape 10k si intre revizii bea mai multe 1,5l de ulei.

Saptamana viitoare ma programez la revizie la PBN tot pt prima revizie. Ce o sa ma amuz daca revizia la 1.2tsi costa cat aia la R. :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai da, montand admisia nu mai aveam nevoie de filtru nou, dar a notat gresit consilierul si am zis ca asta e, il pastrez pentru alte dati( daca 'oi avea nevoie de garantie).

Mi s-a parut foarte scump uleiul, in rest n-am ce comenta. Clar din ulei isi scot parleala pentru celelalta servicii relativ ieftine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si din "inspectia service" unde (nu) iti verifica becuri, (nu) iti greseaza incuietori si alte 20 de chestii pentru care tu semnezi ca ei le-au facut

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

JUG, atat este uleiul la PBN din pacate, am patit la fel in toamna, tot Castrol Edge 5w30 insa era longlife III.

Aproape dublu fata de cat este in comert. De ce totusi mai folosesti 5w30 si nu treci la 40?

In ce a constat inspectia?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu toate ca e cam mica diferenta, 5W30 e mai putin vascos si, implicit, mai bun pentru lubrefiere iarna. Cu atat mai mult cu cat am avut o asemenea iarna si eu cred ca se va tot repeta situatia.

Reversul medaliei cred ca e vara cand devine cam subtire, dar sa vedem.

Cred ca de la urmatoarea revizie imi bag picioarele in garantie si trec la Motul si revizii in alta parte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti sa vii cu uleiul tau si filtrele tale si sa platesti doar manopera. In plus mai exista si service-uri skoda/seat ca optiune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

unde asta? ca la pbv anul trecut mi-au zis ca pot, dar ei nu imi asigura garantia reviziei ca nu sunt piesele lor. adica daca se intampla ceva referitor la ce se schimba la revizie ulterior, ei nu au nicio vina, vina e numai a mea, de parca mi-as schimba singur piesele.

Trebuie sa fac si eu revizia de 30k (am 22k). Din ce am sunat, la brady e de departe cel mai bine ciudat e ca mi-au zis ca filtrul de benzina se schimba la 60k, nu la 30k cum mi-au zis toti ceilalti. Bine, daca e in jur de 100 ron, am sa cer sa il schimbe. Inteleg din ce am citit pe aici ca mai toti ati fost multumiti de brady trade.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristianionut

La porche bucuresti vest este 200 de lei manopera si restul de filtre si ulei poti veni cu ele.Evident ca vor scrie in cartea masini acest aspect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da si daca iti pica motorul iti vor zice ca a fost din cauza ca era uleiul de provenienta dubioasa.Eu ii recomand sa mearga la Brady,au fost foarte ok si jumatate de masinile din service erau VW .

Modificat de TDR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Master_Blaster

Am facut azi prima revizie (15k / 1an) la PBN si a costat in total 720.73:

- Receptie directa: 0lei-

- Schimb ulei: 83.70

- Inlocuit filtru praf si polen: 16,74

- Inlocuit filtru benzina: 50.22

- Filtru polen: 97.53

- Filtru ulei: 73.83

- Ulei CASTROL Mag pro (5w40): 224.14(62.26*3,6)

- Filtru benzina: 154.94

- Buson baie ulei: 8.33

- Materiale mici: 11.30

Mi-au pus saiba la turbina si cred ca au si resoftat creierasul masinii. :P

Si am aflat ca faza cu aeroterma care nu a pornit e o problema care poate aparea la toate golf-urile. Se face condens in aeroterma care ingheata si aeroterma nu mai porneste ca sa nu se arda, are o protectie. Nu exista rezolvare, daca problema persista pot desface aeroterma pe garantie si sa o curete. Probabil daca folosesti AC nu ai problema asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PBN, revizie la 7992km, aproape 1 an: Service schimb ulei 77,5 lei, Materiale mici 8lei, Castrol Edge Longlife 5w30 91,76x3,6= 330lei, Filtru ulei 69lei, Buson baie de ulei 7,69lei. Cost total 492lei.

Observ ca au marit preturile la buson, la schimb si filtru de ulei. Probabil ti-au pus 5w40 pt ca vine vara. Ai vrut tu Magnatec in loc de Edge?

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact ce mi-a spus consilierul de sercvice si am spus ei eu mai departe - folositi compresorul de AC! Usuca aerul si face doar bine iar diferenta la consum este infima.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Master_Blaster

Eu cred ca preturile variaza in functie de curs, mai mult ca sigur toate sunt aduse din afara si platite in euro si de aici fluctuatia.

Oho vine vara si la mine chiar o sa rugineasca compresorul de AC ca doar nu degeaba am 4 geamuri electrice care se deschid si inchid din telecomanda, iar AC-ul meu e la piciorul drept, mult mult mai distractiv. Norocul compresorului e ca pasagerii sunt mai mofturosi, pana acum nimeni nu a rezistat rezistat cu 4 geamuri deschise la 160+. Eu visez la un G6 cabrio... :(

Modificat de Master_Blaster
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E greu in tara noastra sa mergi cu geamurile jos fara sa ai straturi de nisip in masina :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si am aflat ca faza cu aeroterma care nu a pornit e o problema care poate aparea la toate golf-urile. Se face condens in aeroterma care ingheata si aeroterma nu mai porneste ca sa nu se arda, are o protectie. Nu exista rezolvare, daca problema persista pot desface aeroterma pe garantie si sa o curete. Probabil daca folosesti AC nu ai problema asta.

Asa am patit si eu la Golful 6 intr-o iarna pe un ger de crapau pietrele -15 C, aeroterma mea era un bloc de gheata. Din cate stiu eu si din cate mi s-a zis atunci de mecanicul de la PBN, se pare ca de vina ar fi un defect de proiectare. Adica, apa, adusa de stegatoare care se scurge prin grila de la parbriz pica direct pe aerotema si ingheta daca e frig.

Totusi de la condens e prea putin sa nu porneasca. Oricum e inadmisibil pentru fauve, dar ce ne mai mira in ziua de azi...

Modificat de iepumare
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!