Jump to content

B6 Mananca Ulei?


dintzauru
 Share

Postare recomandată

Deci tin sa cred ca sunt motoare bune CR`urile facand o comparatie cu cele PD cand am spus acum ceva timp ca un prieten cu acealsi motor dar PD la 6.000km a completat cu 1L ulei

Asta nu inseamna ca PD-urile sunt proaste. Este specificat de producator ca consuma ulei. Si chiar si cu acest dezavantaj daca ii putem spune asta, prefer PD pt brutalitatea specifica...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
  • Replies 344
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • GRooVe

    23

  • alxrro

    14

  • Riddler

    13

  • dintzauru

    11

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu-mi mai consumase ulei de vreun an. Intre timp am facut si revizia de 30.000. Acum am facut un drum lung de vreo 2500 km si mi-a luat cam 700 ml.

Am observat ca la mine imi consuma ulei numai cand o scot la drum lung.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La prima revizie adica 14.300 KM am bagat 500 ml ulei ,la a2a revizie mi s-a aprins dupa 10k si am pus tot 500 ml si acuma am 37 k mai am inca 6k pana la revizie si vad ca-i in regula cu uleiul . Precizez uleiul este texaco havoline 505.01 iar masina este un passat 2.0 TDI motor :BKP

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe baza zicalei "nu zi hop pana nu sari gardu'...", am ajuns la urmatoarea concluzie

dupa ce laudam motorul de 1.9 ca dupa 45.000 km e satul sa haleasca ulei si cum intre revizia de 30.000 si 45.000 km n-am bagat nici un miligram, am ajuns la concluzia data mai sus

si anume, acum saptamana (anu' trecut mai exact) mi-a aparut martorul in bord si a cam trebuit sa-i bag 300 ml de ulei :)

nasol este ca de la ultima revizie si pana acum abia am facut 5000 km, deci mai am 10.000 (dublu) si sunt curios cam cat o sa mai "ceara" :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As vrea sa va intreb daca a facut cineva dintre voi tratament cu DURALUBE ?

merita sau nu ?

Ca daca o sa continuam sa complectam la fiecare 5000 de km cate 500 ml o sa coste mai mult uleiul decat masina !

Nu mai vorbesc de cei care in perioada de rodaj au facut raliuri .

Mie mie ciuda ca consuma ulei si nici macar nu mi-am batut joc de ea .

Ca nu sunt acest gen de sofer .

Modificat de @DRI@N
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU! Nu face gresala sa pui Duralube! E o porcarie, teflonul din el se depune in motor si risti sa te coste reparatia cat 100 tuburi de astfel de "aditiv"...

Mai bine cumperi un ulei mai performant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si puteti sa-mi spuneti ce marca de ulei sa pun inafara de CASTROL ?

Ca ma cam streseaza faptul sa stiu ca masina mea care tin la ea papa ulei de noua !

Modificat de dm76ro
Nu mai da quote la mesajul anterior. Citeste regulamentul.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incearca la urmatoarea revizie sa-ti pui ulei Mobil1 SyntS 5W-30 cu norma VW 505.01 :scratch: ( e vreo 60 RON litru la reprezentante, 47-49 RON prin comert )

...Ulei de la Mobil am eu in masina si pana acum cateva zile nu m-am plans ( intre revizia de 30.000 si 45.000 n-am bagat nici 1 militru de ulei :angry: )

Modificat de Riddler
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

7300 km pe bord si am completat a doua oara cu inca 500 ml...poate de unde am facut ultimii 2500 km mai mult pe afara dar nu la viteze superluminice ,batraneste 130 - 140 .Pe mine personal nu ma deranjeaza de loc acest fapt sunt doar curios sa vad cat mananca un motor nou fata de unul la venerabila varsta de 250k de pe fostul meu passat b5.5.In rest nota 10 pentru B6.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

I-am sunat pe cei de la Porsche sa-i intreb daca e normal sa consume ulei motorul meu care-i un asv,m-au intrebat cat consuma le-am spus cam 500ml la 10 mi,mi-au raspuns ca ,consumul e ok,daca aveam pompe duse putea sa-mi consume si 1l la 8 mi km in functie de cum o exploatezi ,acest consum mi-au spus ca e dat de fabrica constructoare .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

2L ulei in 23.000km - primul litru pe la 10.000km si al doilea acum cateva zile la 23.000km.

Al doilea litru l-am luat de la un PetromV si am dat pe el 70ron, cam scump, dar eram intr-o zona unde nu gaseam altceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inainte puneam Castrol si imi lua cam 700-800 ml intre schimburi. Acum am pus Mobile 1 si in 8.500 km am completat 350 ml, dar nu ca mi-a cerut, ci ca asa am considerat eu verificand joja. In prezent am un pic peste 78.000 km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma mir ca mai aud persoane care nu se plang de mobil...

@alxrro: Mobil 1 cat ?! Syst S 5w-30 VW 505.01 cumva ?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, e vorba de Mobil1 SyntS 5W-30 cu norma VW 505.01.

De ce spui asta? Eu am trecut de la Castrol la Mobil 1 la sfatul lui Vlad Rusnacenco (elad) si pot sa spun ca niciodata Vlad nu m-a invatat de rau. In plus masina merge foarte bine si de cand am schimbat uleiul masina mananca ceva mai putin. Deci, care ar fi problema?

Plus ca, oricum, Mobil 1 este un ulei de calitate, alaturi de Castrol, Aral si Shell.

Eu cred ca daca pui un ulei de calitate recomandat pentru tipul tau de motor si ii faci schimbul de ulei si de filtre in mod corespunzator nu ar trebui sa ai probleme din acest punct de vedere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

perfect de-acord cu tine legat de schimbul la termen al consumabilelor, dar la mine idee e urmatoare:

- dupa 5000km de la ultima revizie (cea de 45.000 km) a trebuit sa adaug 300 - 400 ml

- de-atunci am ~1500 km facuti si toate's ok, nivelul pe joja fiind in zona zimtata (optim)

- mai am ~8500 km si presimt ca o sa intre tot bidonasul de ulei pana la urmatoare revizie (sper sa nu mai fie necesar sa iau si altu' :D)

...sa nu mai zic ca multi mi-au recomandat sa trec pe Castrol 5w-40 care ar fi mai potrivit pt climatu' nostru, unul al extremelor (cu verii foarte calduroase si iernii foarte geroase), iar 5w-30-ul nu prea e facut pt asa ceva, de-aici aparand si consumul

asta fiind sfatul unora care au in dotare motoare TDI PD de la VW, in schimb diversi mecanici imi zic ca din cauza frigului duc lipsa de ulei el fiind "inchegat" prin motor (poate o avea dreptate, tinand cont ca aseara au fost -14 grade in Brasov :D)

tu in acelasi interval de km intre revizii, mai tii minte cat ulei ti-a "papat" ?! :D ...macar sa stiu daca e normal si sa raman fidel marci mobil sau sa ma duc la Castrol...

Modificat de Riddler
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-ati innebunit toti cu uleiuriile astea mult laudate CASTROL si MOBIL1 ,eu am masina din semnatura la prima revizie de 15.000 km am pus cam 400-500 ml , la a2a cam tot asa si acuma am 37.000 km nivelul este putin sub maxim . si mai am cam 5700 km si n-a papat un gram de ulei !!! Uleiul este havoline texaco 5W30 syntehtic 505.01 si oricum consumul de ulei depinde foarte mult la ce turatie schimbi vitezele ,daca schimbi numai in 3.000-4.500 rotatii sa nu te miri ca va papa si 1-2l de ulei ! Sa auzim numai de bine !

Modificat de euurus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:offtopic: Daca ai sa mergi subturat, sa nu te miri de alte probleme (turbine alea alea) ...cum o dai tot ai niste cheltuieli...prefer sa-mi pape ulei decat sa schimb turbina :-)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tu in acelasi interval de km intre revizii, mai tii minte cat ulei ti-a "papat" ?! :offtopic: ...macar sa stiu daca e normal si sa raman fidel marci mobil sau sa ma duc la Castrol...

Pai, asa cum am spus, pana sa fac ultimul schimb imi lua cam 700-800 ml intre schimburi, asta punand Castrol. Ultima data am pus Mobile 1 si am deja vreo 9000 km in care am adaugat eu vreo 350 ml, dar doar asa, de siguranta, ca masina nu a cerut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In cazul meu, pentru masina din semnatura, am ajuns la 18600 km. Fiind meticulos, verific o data pe luna nivelul de ulei (si nu numai). Masina a venit din fabrica cu CASTROL 0w30 (service long life la 30000 km). Specific ca circul doar afara unde locuiesc. Nu mi-a consumat un gram, n-am adaugat nimic.

Conduc destul de piparat, schimb vitezele tot timpul (odata ce motorul e cald) la peste 2500 ture. La fostul passat pe care l-am dus pana la 180000 km (115 tdi, motor ATJ) nu a fost nevoie niciodata sa adaug ulei. Parerea mea este ca data se respecta cu strictete periada de rodaj (dupa mine min. 8000-10000 km) nu sunt motive de ingrijorare. Desi e normal (dupa manual) sa existe un consum, sunt surprins sa vad ca unii sunt nevoiti sa adauge pana la 1 litru de ulei intre doua revizii, cu atat mai mult cu cit in Ro acestea se fac la 15000 km (recomandarea VW este de 30000 km intre revizii la masini din grup produse dupa iunie 2007).

Poate eu sunt norocos, passatul fiind luat de la sursa si nu livrat pentru EU de est.

Mirc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrebare: ce se intampla daca masina ar fi avut nevoie doar de 500grame si eu am pus 1litru? :huh:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine la motor exista un stiker special pe care scrie sa nu completezi cu mai mult ulei decat trebuie. Iar la mine se recomanda sa completez numai cu 300ml cand se aprinde becul (mereu am completat imediat dupa ce s-a aprins). Pe stikerul respectiv scrie ca daca completezi cu prea mult ulei, poti cauza pagube insemnate motorului... :huh:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine cand s-a aprins becul eram pe langa Valcea, am completat intai cu 500grame, becul s-a stins si am mai parcurs inca vreo 300km, dupa care ma enerva sticla de ulei si am mai pus si restul de 500grame.Sper sa fie bine...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact al fel am facut si eu, numai ca eu eram pe Valea Oltului. De atunci am mai facut 2000 km si nu s-a intamplat nimic.

Modificat de FlorinC
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrebare: ce se intampla daca masina ar fi avut nevoie doar de 500grame si eu am pus 1litru? :D

Daca e peste nivelul admis, uleiul din motor poate sa ajunga in catalizator si sa-l distruga. Rezultatul va fi ca masina nu o sa treaca testele de fum de la ITP, iar un catalizator nou costa enorm de multi bani.

Pentru a determina nivelul corect de umplere, lasati masina oprita sa stea intr-un loc plan cel putin 5-10 minute, completati treptat si folositi joja de ulei pentru verificarea nivelului.

Daca cumva din greseala ati completat prea mult, apelati la un service ca sa extraga surplusul.

Se poate scoate si cu un furtunas si o seringa in caz ca nu e vreun service prin zona.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru lamuriri.

Cred ca de data asta o las asa, dar o sa am grija pe viitor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!