Jump to content

B6 Mananca Ulei?


dintzauru
 Share

Postare recomandată

Eu am Octavia 2 cu motor 2 litri, 140 caluti, deja aproape 7000 KM (masina luata acu` 3 luni) si dintr-un bidon de 1 litru am pus 2 sau 3 degete...uleiul sta pe minim si nu misca...sunt super incantat.

Si la mine statea pe minim la joja, dar am completat cam tot cu 2 degete dintr-un bidon de 1 L pentru mai multa siguranta. Poate mergeam si eu cateva mii de km fara sa se aprinda becul la bord. Un vecin are tot Octavia 2 ca tine insa probabil a mers cu el pe minim pana s-a aprins martorul de ulei la bord, el nu l-a verificat deloc mai mult de 13.000 km. Si motorul inca merge super si nu se plange deloc, nici macar 1 l intreg nu i-a papat pana acum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 344
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • GRooVe

    23

  • alxrro

    14

  • Riddler

    13

  • dintzauru

    11

Top Posters In This Topic

Posted Images

problema la o masina noua este cum ii faci rodajul.!!!

Daca ii dai forja de la inceput normal ca nu se mai face 'oglinda' pe 'camasi' (impopriu zis pentru ca nu sunt detasabile ca la Dacia ;)) si in felul acesta nici segmentii nu-si mai fac treaba si motorul incepe sa consume ulei.

Asadar Atentie la rodaj

Modificat de ManiacuV6
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...uleiul sta pe minim si nu misca...

@DArtagnan

@Burady

Pai daca sta pe minim nu inseamna ca motorul a consumat o cantitate de 0,7 - 1 litru de ulei ?

Si ce inseamna exact minim, care dintre reperele de jos, ca sunt doua, cel situat putin mai sus care ar corespunde la ~ 0,7 l sub nivelul maxim si reperul cel mai de jos care ar corespunde la ~ 1 l sub nivelul maxim ?

Nu vreau sa reiau discutia privind consumul de ulei la 2.0TDI (care are alt topic), mi se pare normal sa avem la acest motoare consumuri de peste 1 l la 10.000 km, dar as vrea sa stiu ce intelegeti voi prin “minim la joja”, de ce credeti ca ar trebui ca nivelul uleiului sa fie acolo si nu mai sus, precum si daca stiti care era nivelul initial al uleiului pe joja, adica atunci cand ati luat masina, noua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Idea este ca la mine masina a venit cu ulei pe minim si asa a ramas.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu stiu cat avea exact la inceput, insa am completat la primii 2.000 km cam de 2 degete dintr-un bidon de 1 L , sper sa fie ok. Acum imi arata la nivelul de sus al jojei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multa lume se sperie de treaba asta. Eu nu am avut nici o problema cu uleiul. Nu ma uita zilnic la nivel, ce-i drept, dar nici nu mi se aprinde pe bord vreun martor. Chiar toata lumea a avut problema asta cu mancatul de ulei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a mea octi cu 2.0tdi si 140 cai nu a mancat gram de ulei in 10k , sa nu credeti ca nu ma dau la ea din cand in cand , dar tot nu a luat ulei , nu stiu ce sa zic ... la mine e ok:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multa lume se sperie de treaba asta. Eu nu am avut nici o problema cu uleiul. Nu ma uita zilnic la nivel, ce-i drept, dar nici nu mi se aprinde pe bord vreun martor. Chiar toata lumea a avut problema asta cu mancatul de ulei?

La tine e o mica diferenta, ai injectoare piezo-electrice, nu e ca la un PD normal, e cu totul altceva. :angry:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si injectoarele piezo ar fi o cauza pentru scaderea drastica a consumului de ulei la 2.0TDI ? :angry:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Evident ca nu... poate, subliniez, poate sistemul de ungere si / sau blocul motor o fi altfel construit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, dar ma indoiesc!

Mai curand poate fi vorba de variatii individuale de consum, asa cum e si cazul la 2.0TDI 140 CP, cand vedem diferenta mare de consum intre unii forumisti (cum ar fi cristirenault) care declara consumuri foarte mici, si alti forumisti (intre care ma numar si eu) care declaram consumuri de peste 1 l la 10.000 km …

Oricum eu cred ca in general nu are importanta acest consum, mic totusi, dar daca tot a venit vorba … :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o intrebare pt cunoscatori....

Am avut o probl cu lagarele de la turbina, au cedat, tot uleiul din baie s-a dus pe turbina si apoi pe evacuare dar martorul de ulei de la bord a ramas absolut inert!!!!!

Masina era pe garantie, in 6000 km parcursi si pana atunci nu i-am pus nici un gram de ulei pt ca n-a cerut...

sau poate nu-mi arata mie ca n-am ulei :blink:

Am spus celor de la service cand mi-au schimbat turbina, ca n-am avut nici un martor de ulei la provocarea evenimentului si mi-au spus ca martorul de ulei functioneaza, dar nu-i cred! Cum pot testa daca el e ok sau nu in conditiile in care refuz ca periodic sa verific joja de ulei cand pot vedea la bord daca becul se aprinde sau nu!

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai pt inceput ai putea sa vezi daca se aprinde macar atunci cand pornesti motorul.

Modificat de GRooVe
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutari!

Am si eu o dilema.

Mi-a sosit acum o saptamana masina, un Passat B6 1,9 TDI 105 CP.

Cand am luat-o, stiind de pe forum despre problemele cu consumul de ulei, l-am intrebat pe agentul de vanzari despre acest lucru. Mi-a spus ca atunci cand se aprinde martorul pe bord sa adaug ulei cat mai repede, verificand nivelul pe joja.

Pana acum am mers vreo 770 km si nu mi s-a aprins nici un martor.

Intrebarea mea ar fi daca este in regula sa astept pana se aprinde martorul si apoi sa adaug cat mai repede ulei in cantitatea corespunzatoare, sau sa verific eu dinainte si, eventual, daca e cazul, sa completez. Ma gandesc ca masina fiind si in rodaj, nivelul uleiului ar putea avea un efect mai accentuat... Voi ce ziceti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari!

Am si eu o dilema.

Mi-a sosit acum o saptamana masina, un Passat B6 1,9 TDI 105 CP.

Cand am luat-o, stiind de pe forum despre problemele cu consumul de ulei, l-am intrebat pe agentul de vanzari despre acest lucru. Mi-a spus ca atunci cand se aprinde martorul pe bord sa adaug ulei cat mai repede, verificand nivelul pe joja.

Pana acum am mers vreo 770 km si nu mi s-a aprins nici un martor.

Intrebarea mea ar fi daca este in regula sa astept pana se aprinde martorul si apoi sa adaug cat mai repede ulei in cantitatea corespunzatoare, sau sa verific eu dinainte si, eventual, daca e cazul, sa completez. Ma gandesc ca masina fiind si in rodaj, nivelul uleiului ar putea avea un efect mai accentuat... Voi ce ziceti?

Verifici si completezi daca este nevoie... nu trebuie sa astepti sa se aprinda martorul. Cred ca este cel mai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari!

Am si eu o dilema.

Mi-a sosit acum o saptamana masina, un Passat B6 1,9 TDI 105 CP.

Cand am luat-o, stiind de pe forum despre problemele cu consumul de ulei, l-am intrebat pe agentul de vanzari despre acest lucru. Mi-a spus ca atunci cand se aprinde martorul pe bord sa adaug ulei cat mai repede, verificand nivelul pe joja.

Pana acum am mers vreo 770 km si nu mi s-a aprins nici un martor.

Intrebarea mea ar fi daca este in regula sa astept pana se aprinde martorul si apoi sa adaug cat mai repede ulei in cantitatea corespunzatoare, sau sa verific eu dinainte si, eventual, daca e cazul, sa completez. Ma gandesc ca masina fiind si in rodaj, nivelul uleiului ar putea avea un efect mai accentuat... Voi ce ziceti?

Mai ai putina rabdare. Pe la 5000 o sa incepi sa tot pui ulei. Dar ar fi bine sa-ti iei din timp ulei de la dealer, pt ca nu prea gasesti in alta parte. Si nici acolo nu e sigur mereu ca vei gasi. Eu am avut un super noroc si am luat ultimul bidon...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma sperii! :o

Oricum, acum, la 775 km, am verificat nivelul uleiului si nu consumase deloc ;) . O sa vad din nou pe la 2000 km cum e (daca intre timp nu se aprinde martorul).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Tocmai am verificat in dimineata aceasta nivelul uleiului. Aveam 1920 km. Nu e cazul sa completez, nivelul pe joja e in zona de maxim. (verificare cu motorul rece, pe teren cat mai orizontal posibil)

Astept sa vad la 3000 km cum o fi, ca pana cu' e bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

azi m-a anuntat martorul de la ulei sa mai iau un bidon (al 2-lea). si am 12.000 :lol:

si cand ma gandesc ca asta (consumul mare de ulei) a fost unul din motivele pt. care nu am vrut 2.0 ... ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

In duminica ce trecu mi s-a intamplat ceva ce nu prea inteleg :lol: . Daca ma poate lumina si pe mine cineva ...

Am verificat pana cum uleiul de vreo 3 ori, dimineata, cu motorul rece. Masina am pornit-o pentru cateva secunde si am miscat-o cat sa o dau jos de pe bordura, ca sa fie cat mai orizontala (nu ca bordura ar fi foarte inalta, ba chiar e destul de joasa, dar pentru precizie :P .) Dupa aceea am mai lasat-o inca vreo 5 - 10 min si abia apoi am masurat. De fiecare data nivelul a fost in zona superioara pe joja. Ultima data, la 3000 km, era in zona punctata ce delimiteaza zona superioara de cea mijlocie.

Duminica, dupa un drum relativ scurt, de vreo cativa km, am oprit masina in fata casei si am lasat-o vreo ora, o ora si jumate. Intre timp a venit un prieten pe la mine si ne-am apucat sa-i verificam un pic masina (ulei, lichid de spalat faruri, antigel ... ) Dupa aceea, a mea fiind parcata langa, am zis asa, la plezneala, ce-ar fi sa-i verific si eu uleiul la a mea? (cu toate ca mai verificasem cu 100 km in urma). Si am constatat cu surprindere ca pe joja imi indica maximul :P . Motorul mai era un pic caldut, dar, dupa mai bine de o ora, cred ca nivelul uleiului ar fi trebuit sa fie foarte aproape de real.

Deci, in concluzie, de ce dimineata la rece nivelul e cu juma de cm sub maxim, iar la cald e pe maxim (daca dupa mai mult de o ora de stationare motorul se mai poate numi cald)? Mentionez ca de fiecare data am verificat de cel putin doua ori.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am 12.000 Km cu al meu Passat 1.9 Tdi 105 B6 si pana acum am completat adica am trecut la al-doilea bidon de 1l( deci 1l si 100-200 ml), dar am inceput sa pun ulei cam de la 5000 Km incoace.

Sper dupa cum spuneti si voi,ca dupa 15000Km sa nu mai pape asa de mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Toata lumea isi face probleme cu o prostioara "CONSUMUL DE ULEI". Masina asta daca nu o forjezi prea tare nu are cum sa consume prea mult ulei. La mine 1.9TDI - B6 la 9200km am completat 300ml de ulei. Deci nu cred ca masina asta inghite ulei asa cum se spune. Am facut si demaraje in tromba si accelerari rapide dar daca in general o menajezi nu are voie sa manance prea mult.

Ulei intr-adevar nu gasesti pe toate drumurile (stiu ce am patit cautand W507) dar va pot spune unde o sa gasiti mai mereu(oamenii cred ca sunt dealeri castrol) - Aleea Botorani intrarea din Sebastian. cum intrati pe alee pe partea stanga este o limentara cu rosu. intrati acolo si intrebati de ulei (nu radeti alimentara si magazinul au acelasi patron :lol: si e vb de ulei de masina nu de gatit :rolleyes:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Toata lumea isi face probleme cu o prostioara "CONSUMUL DE ULEI". Masina asta daca nu o forjezi prea tare nu are cum sa consume prea mult ulei. La mine 1.9TDI - B6 la 9200km am completat 300ml de ulei. Deci nu cred ca masina asta inghite ulei asa cum se spune. Am facut si demaraje in tromba si accelerari rapide dar daca in general o menajezi nu are voie sa manance prea mult.

Ulei intr-adevar nu gasesti pe toate drumurile (stiu ce am patit cautand W507) dar va pot spune unde o sa gasiti mai mereu(oamenii cred ca sunt dealeri castrol) - Aleea Botorani intrarea din Sebastian. cum intrati pe alee pe partea stanga este o limentara cu rosu. intrati acolo si intrebati de ulei (nu radeti alimentara si magazinul au acelasi patron ;) si e vb de ulei de masina nu de gatit :)))

Si de ce sa nu luam de la un dealer obisnuit gen Porsche?

Pret mai bun ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu am zis sa nu iei de unde vrei. M-am gandit ca este un pret bun avand in vedere ce a scris un coleg mai sus ca ar fi de fapt 30 euro/litru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!