Jump to content

B6 Mananca Ulei?


dintzauru
 Share

Postare recomandată

Pai LL2 gasesti pe la 80 Ron iar LL3 tot pe acolo e ca pret....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
  • Replies 344
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • GRooVe

    23

  • alxrro

    14

  • Riddler

    13

  • dintzauru

    11

Top Posters In This Topic

Posted Images

In sfarsit, astazi, la 7640 km parcursi, a tipat si a mea dupa ulei. I-am completat 300 ml.

Eu zic ca e OK, tinand ca cel putin 60% din acesti km sunt facuti in Bucuresti, in traficul infect pe care-l stim cu totii. Pana la urma, sa nu consume absolut deloc cred ca ar fi anormal (si chiar imposibil zic si eu).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate sa ma lamureasca si pe mine cineva de ce unele motoare consuma si altele nu (ma refer la 1.9 TDI PD de pe octi 2 care nu a "tipat" dupa ulei in primii 10.000 km / tatal meu a luat decizia sa schimbe mai devreme de limita impusa de producator) La masina mea a "tipat" la 6000 prima oara si de atunci pina acum a consumat 1 l. (acum am 10.500 km)

1. de ce unele PD consuma si altele nu?? :D (unele au canale longitudinale si altele nu??)

2. Ce test sa solicit sa se faca pt. a ma convinge ca e consum "normal" si nu altceva (Andrei sugera un test de compresie, altcineva a zis sa verifice motorul optic sa nu transpire ulei pe undeva; imi scapa ceva??) :)

Nici nu sunt panicat - da nici nu vreau sa se uite din fundul curtii (fara sa verifice nimic) si sa zica ca e normal. (ca vezi doamne daca nu consuma mai mult de 1l /1000km nu are nimic).

Modificat de MOTANUL
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca ai ce face. Stiai de la inceput ca asa consuma acest motor.

La mine, am apeoape 10.000 km, am completat cu 1,5 l.

Dar, recunosc ca in ultima vreme nu am mai iesit cu masina deloc din Bucuresti, deci...pe undeva e normal.

Nu toate masinile Diesel consuma ulei, dar la Passat s-a spus treaba asta inca de la inceput.

Asa ca...Bafta tuturor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Teoretic si eu as fi interest de ce unele motoare TDI PD consuma mai mult … mai ales unele din cele mai noi ca si conceptie, problema mi se pare realmente foarte interesanta.

Practic nu cred ca este insa nici o problema daca trebuie sa completam 1 litru sau 2-2,5 litri intre schimburile de ulei (15.000 km), pentru ca nu cred ca un consum de ulei mai mare ar fi invers proportional cu longevitatea unui motor …

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am trecut de faza in care ma enerva completarea cu ulei din cand in cind. Totusi ramin interesat sa aflu de ce unele consuma si altele nu?

De mentionat ca o medie ar fi 1 l / in primii 15.000. (extremele sunt 500 ml - probabil atat ar fi intre minim si maxim si 2,5 l)

Ce au in plus sau in minus motoarele care consuma putin? De la 8.000 la 10.500 am mers exagerat de ponderat - am lucrat la stilul de conducere; intre 6.000-8.000 am mers o idee mai tare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina anterioara, Skoda Octavia I, motor 1,9 TDI 90 CP tunat pana la 120CP, nu mi-a cerut niciodata ulei intre schimburi, cel putin pana la 96.000 km cand am vandut-o.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai sa nu incurcam motoarele. 1.9 tdi de 90 CP f. probabil nu este PD. (am avut si din ala si este alta poveste; nici la mine nu a consumat nici macar in perioada rodajului). Eu compar 1.9 TDI PD cu 1.9 TDI PD. (unul pe octi 2 altul pe leon - asta conteaza mai putin).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai dreptate, nu era motor PD. Am prezentat-o doar ca o comparatie. Un motor mai vechi ca si conceptie, cu mai multi cai putere decat am eu pe actualul, cu aceeasi capacitate cilindrica, si care nu consuma aproape deloc ulei.

Inca odata, eu am incercat doar o comparatie. Daca nu esti de acord, nu o lua in seama. Si eu as fi f.f. curios sa stiu de ce motoarele mai noi de 1,9 mananca mai mult ulei. Chiar daca asta nu reprezinta o problema si e ceva normal, tot nu e in regula. De ce sa fie totusi e asa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca citeai in urma exista si explicatia: exista niste canale longitudinale prin care un pic de ulei este consumat-Ok; mai mult acest ulei prelungeste viata motorului - iar OK.

Intrebarea mea - de ce unele nu consuma in primii 10.000 si altele consuma 1l (sau 2.5l cum afirma razdan) :( :D

Modificat de MOTANUL
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar nu stie nimeni? Nici cum faci diagnostic diferentiat intre un motor care consuma mult dar "normal" si unul cu probleme?? :) :unsure:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Banuiesc ca se merge mai "normal" si fara exagerari dat fiind perioada de rodaj.

Personal era sa inebunesc cind am vazut ca pe la 3000 km mi s-a aprins becul de ulei. Nu stiam ca e normal sa consume si m-am dus la service.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrebarea este de ce unele consuma si altele nu? Consideram normal consumul - dam problema la o parte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost sa testez masina;

Nu transpira ulei pe nicaieri - motorul era curat si uscat pe toate partile. Au verificat si conductele de la intercooler sa nu aiba ulei pe dinauntru - s-au mirat cat de curate erau si alea.

In concluzie nu transpira pe nicaieri - dar de consumat - consuma.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt nou pe forumul acesta......am vazut ce a spus fiecare despre aceasta problema cu uleiul, intr-adevar mananca ulei si scoate fum negru dar asta pana la prima revizie......dupa prima revizie totul e okei , nu mai scoate fum si nici nu mai consuma..ulei;innainte umblam cu 1 L de ulei tot timpul dupa mine, bine tre sa recunosc umblu si acuma dar din obisnuinta....... :king:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt nou pe forumul acesta......am vazut ce a spus fiecare despre aceasta problema cu uleiul, intr-adevar mananca ulei si scoate fum negru dar asta pana la prima revizie......dupa prima revizie totul e okei , nu mai scoate fum si nici nu mai consuma..ulei;innainte umblam cu 1 L de ulei tot timpul dupa mine, bine tre sa recunosc umblu si acuma dar din obisnuinta....... :king:

Partea de fum negru nu am intalnit-o. Consumul da.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Partea de fum negru nu am intalnit-o. Consumul da.

eu am obs la multe passaturi ca scot fum negru si nu numai la passaturi......daca conduci nu prea ai cum sa vezi fumul negru...doar daca iti spune cineva..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine cel putin nu a aparut problema asta. Am vazut si eu la cateva Passaturi facand asta, dar nu e caz general.

Modificat de GRooVe
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca apare fum negru, nu este nici o problema. Iar la pasaturile noi, 2.0 TDI, nu au harta de fum, in comparatie cu un Audi modelul nou. De aici si prezenta fumului negru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am passat din 2003 si la 175k km cat are la bord mananca cam 1 l la 10.000. ( condus si sportiv si normal - si mers cu 190 .... )

Modificat de mircea dudu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am passat din 2003 si la 175k km cat are la bord mananca cam 1 l la 10.000. ( condus si sportiv si normal - si mers cu 190 .... )

E cam grav. Ca stiu ca astea vechi nu consumau deloc.

Iar cand un motor diesel incepe sa manance ulei la km aia...nu e bine deloc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi se pare mie sau am inteles eu ca un consum de ulei de 1L/10 000Km vi se pare mult???? E infim! Daca te gandesti ca o parte din fractiile uleiului sunt volatile, vara mult se si evapora, consumul real e practic inexistent.

Fum la acceleratie puternica subtrurat mai ales e ok oricand si oriunde.. parerea mea la TDI :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Partea de fum negru nu am intalnit-o. Consumul da.

Pai ai DPF (filtru de particule) de aia nu ai avut parte de fum :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa stiti ca am condus si eu o octavia 2 in primii 7000 de km si a trebuit sa completez, ca mi se aprinsese becul, (asta ca exemplu) mai departe nu stiu daca a mai trebuit sa se completeze ca nu mai merg eu cu ea si nu ma mai interesat.

La passat eu am facut deja revizia de 15 000km si sper sa nu mai consume ulei-desi sincer sa va spun eu am completat cam cu 1l - 1.3l, si dupa cate am vazut mai sus vad ca nu e mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!