Jump to content

Parere montare Oil Catch Can (Separator Ulei)


RTR
 Share

Postare recomandată

racingparts.ro

Vad ca va place sa faceti tiganii. Dc nu montati un oil catch can dedicat? Nu costa foarte multi bani 2-300 ron maxim. 

Pe ebay se gaseste un catch can foarte bun cu filtru, la oferta 36 sterline acum.  Are intrare si iesire de 25mm, totul trece prin filtru iar pe fund are scurgere. 

Cautati Provent 200 

Un catch can este foarte util ptr a tine departe uleiul de admisie. Recent am montat si eu unul construit de mine din aluminiu cu elemente filtrante dupa modelul APR  cu scurgere in plus. 

images?q=tbn:ANd9GcRQrWgtkgiX4Dh1u8J95s9

Modificat de racingparts.ro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

Salutare,

Dupa ce am fost certat nitel ? ca fac tiganii, revin cu cateva poze cu noul set up

Oil catch can-ul este o chinezareala de 17 parai si restul sunt tot de la magazinele de bricolaj

I-am adaugat si un robinet de scurgere la baza (tot bricolaj) 

Bafta!!

20190308_210247.jpg

20190308_210325.jpg

20190310_164904.jpg

20190310_164910.jpg

20190310_164927.jpg

20190310_164933.jpg

20190310_164939.jpg

20190310_164946.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Da, majoritatea chinezariilor de pe ebay au stutul de intrare si iesire mai subtire decat furtunul de gaze carter si .....cam face presiune sub capac. Eu am schimbat stuturile, cam greu, ca nu se potriveau dimensiunile si filetele cu ce avem noi stuturi in comert, dar am reusit. Concluzia: tot la tiganii am ajuns si cu vreo 250 de lei dati! Mai bine faceam tiganie de la inceput si economiseam  200 lei!!! Acum sa vedem ce se aduna!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da cu fabricantul auto ati vorbit? De acord ca uleiul in admisie creeaza probleme ,dar lipsa lui sa nu creeze probleme si mai mari,gen lipsa ungere scaune supape,plus rol de ungere suplimentara a cilindrului? Zic si eu...cred se putea monta din fabrica acel separator de ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Supapele se ung cu uleiul de la axa cu came, vaporii astia nu prea au rolul decat de imbacsire a aerului din admisie, daca se pot recupera altfel, motorul respira mai curat, acelasi principiu e si la EGR, sa recircule gazale de evacuare in admisie, din pacate asta aduce funingine multa pe tot traseul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   La masinile noi cu injectie directa uleiul din admisie este mai daunator decat la masinile mai vechi gen MPI.  La MPI benzina care se injecta in galeria de admisie spala supapele si nu prea conta ca ajunge ulei in admisie. La TSI benzina injectandu-se direct in cilindrii, nu mai spala supapele de admisie. Uleiul din admisie duce la formarea depozitelor de carbon pe supapele de admisie, de aici misfire si probleme. Cred ca la masinile noi un oil catch can este mult mai folositor decat la cele vechi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact, la DI problema e mare cu gazele ce fac depuneri masive pe valve in admisie. Eu trebuie sa desfac si sa curat ..ce bucurie. Apoi am sa montez un catch si pe RS. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...
On 6/25/2018 at 10:48 AM, Catalinul said:

 

Salut,

Cam asa arata "setup-ul "meu DIY,

Piese sunt toate luate de la un magazin de bricolaj:

Filtru de apa (filtrul are si interior un fltru, pe care l-am umplut cu bureti de spalat vase)

Teava de apa rece, cam 5 lei pentru 4-5 metri (confirmat de catre lucrator ca teava tine si la temperatura)

Conectori de 1/2 pentru teava de apa

Coliere

Va atasez pozele pentru ca se intelege mult mai usor.

P.S. Prinderea pentru filtru este facuta din colier (pentru cabluri electrice) si este prinsa de filtru de ulei.

20180623_181721.jpg

20180623_181735.jpg

20180623_181744.jpg

20180623_181752.jpg

Ti'a rezistat la temperatura cat timp ai tinut prima improvizatie, nu s'a topit nimic?

Modificat de blast
Schimbare sistem
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Am instalat si eu la masina din semnatura. Tot azi am dat drumu la uleiul din intercooler. Era dat deja gaura dinainte de 2014 cand am luat masina. Am pornit masina si am turat. La un moment dat a vibrat urat de parca iesea motorul sa plece singur si iesea fum de undeva. Am oprit. Am repornit. Totul ok. Ramane de vazut la drum lung. Filtrul de la dedeman. Furtun de la piese auto de tractor. Rezistent la ulei dar de 16.  Nu am gasit de 20. Sper sa nu obtureze. Am inversat furtunasul dintre epurator si admisie. Am pus o teava de cupru la intrarea in admisie conectand furtunul lung cu admisia. In ianuarie am reconditionat turbina. In speranta ca nu mai papa ulei. Dar mecanicul vroia bani si cred ca m-a mintit. Ca eu tot am ulei la egr. Cam 50 ml a iesit din intercooler. Am pastrat cartusul filtrului cu 300 microni. Dar partea de jos am eliminat-o de jur imprejur pt a expira mai bine gazele. Celelalte sectiuni sunt de ajuns. Daca nu prinde nimic bag spalator de vase.

received_480403790448294.jpeg

received_1090959941583331.jpeg

Modificat de Alex2015
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Update: dupa 700 km s-a adunat ulei cat e capacul de la filtru. Fara spalator. Doar sita cu partea de jos taiata si celelalte doua lasate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...
On 4/28/2022 at 10:33 PM, Alex2015 said:

Update: dupa 700 km s-a adunat ulei cat e capacul de la filtru. Fara spalator. Doar sita cu partea de jos taiata si celelalte doua lasate.

adica in jur de 250-200ml in 700 km? si intre schimburi cam cat completezi? ma gandesc ca la volumul acesta de pierdere poti ramane fara ulei cam la jumatatea schimbului...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!