Jump to content

Parere montare Oil Catch Can (Separator Ulei)


RTR
 Share

Postare recomandată

undertacher2001

Nu rezista.Prin el trece doar apa rece.Cauta cum au pus baietii(negru) prin magazinele gen dedeman etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut băieți mi-am montat si eu acest sistem pus de ioanidis84 , ce nu îmi place ca face mult condens ceia ce ajunge in tubulatură de admisie aer care merge spre turbo întrebarea mea este ca nu are nimic ca ajunge vapori de apa in turbo?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adevaru e ca un colier mi S-o desfăcut probabil o intrat aer rece!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are dreprate .....pe perioada ierni am observat si eu ca se formeaza condens in recipientul de colectare solutia este sa ti montajul cat mai aproape de motor unde este tem ridicata si nu permite formare condensului. Nu ar trebui sa ajunga in turbo ci sa se decanteze in colecto cel putin eu asa gasesc primavara. De ce se formeaza? Cred ca datorit diferentei mari dintre gazele din interior si mediul înconjurător ajutat si de faptul ca tubulatura este foarte lunga in comparatie cu montajele originale...de aceea cred ca este indicat sa nu incercam reintroducerea uleiului colectat in baie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am avut tubulatura foarte scurta(cat cea OEM) si tot gaseam acolo multa apa(cateva sute de ml pe an). Condensul aparea in special in perioada rece. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am băgat un burete inox de Bucătărie in mijlocul sitei al picuratorului sper sa nu mai condeseze !!! Dacă mai condeseză i-l dau jos!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar nu ar trebui sa ajunga in admisie...la fel ca vapori ar trebui sa condeseze in recipient eu in fundul recipientului unde are dopul acela sigilat am mai pus un furtun transparent in care se strange uleiul ca sa nu se acumuleze in filtru iar suflul gazelor sa il introduca in admisie

post-125557-0-77926000-1449406149_thumb.

post-125557-0-40078400-1449406158_thumb.

Modificat de ioanidis84
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...
On 10/16/2013 at 8:45 AM, R Z F said:

in acel epurator de pe capac este o pasla care face exact ceea ce urmaresti,schimb-o mai des.

Salut, al meu nu are acea pasla. Se găsește separat? Tot filtrul.epurator se.pare ca este 580 lei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu.l-ai desfacut si nu are nimic in interior?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

l am dat jos si pare gol. fara nimic in el

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...
popoviciu ioan mihai
On ‎09‎.‎03‎.‎2015 at 7:46 PM, Planetara said:

Am facut si eu azi un epurator Dedeman. Sper sa tina. Daca are cineva alta idee de pozitionare sa imi zica. Merci.

epurator.jpg

 

Just now, popoviciu ioan mihai said:
On ‎19‎.‎10‎.‎2013 at 11:34 AM, RTR said:

Salutare,

Update la tot ce am zis mai sus.

Astfel dupa recomandari am mers o zi cu un furtun direct din epurator pana afara sub scut....aproape 0 fum. Superb! Inainte de asta am dat jos intercooler-ul si l-am curatat....apropo daca il curatati cu solutii inflamabile lasati-l sa se aeriseasca, eu nu am facut asta si la prima cheie s-a dus in 5500 de ture direct...ziceai ca sunt pe NOS.... :))

 

Apoi m-am interesat de acel catch can...sunt cam praf pentru ca trebuie modificate, nozzle-urile alea sunt prea mici si sufoca motorul....astfel am facut un shopping spree prin magazine si am luat urmatoarele:

 

1. Filtru pentru pompe cu sita de inox 120microni - 30RON -Dedeman- zona de gradina - parca e facut pt ce aveam nevoie :)

2.Set 10 coliere metaline 6.9 RON din Mr. Bricolage - cel mai ieftin pana acum;

3. 2m de furtun de gradina (diametrul interior de 20) ce rezista la indoire si pana la 60 de grade - nu sunt multumit dar asta e tot ce am gasit - daca stiti de unde sa cumpar special auto si negru va rog sa imi spuneti; - 10lei-2m - DEDEMAN

4. Fiting-uri de Cupru- 2 coturi si ceva imbinari tot pe 20-22 mm - undeva la 10 lei

Total : 56.9RON  Mult mai ieftin decat de pe ebay  :)

 

Rezultatul il vedeti in poze. Ma gandesc sa scot acea sita de inox si sa umplu tot cu bureti de bucatarie de inox, sa aiba la ce sa adere vaporii de ulei. Am vazut asta in multe DIY pe tot netul. 

Aseara am terminat tarziu si am facut doar un scurt test. Nu e la fel de bine ca si cu un furtun scos afara...dar asta e stilul Dacia 1300 si nu vreau sa il practic....

Voi mai face ceva teste si va tin la curent ....oricum fumul s-a diminuat de la 100% la 20% prin acest sistem.

Voi face poze la primele drenaje...apropo filtrul are si capacel jos daca vrei doar sa drenezi...superb :)

Astept pareri! O zi faina!

 

image.jpg image.jpg image.jpg image.jpg image.jpg image.jpg image.jpg

On ‎19‎.‎10‎.‎2013 at 11:34 AM, RTR said:

Salutare,

Update la tot ce am zis mai sus.

Astfel dupa recomandari am mers o zi cu un furtun direct din epurator pana afara sub scut....aproape 0 fum. Superb! Inainte de asta am dat jos intercooler-ul si l-am curatat....apropo daca il curatati cu solutii inflamabile lasati-l sa se aeriseasca, eu nu am facut asta si la prima cheie s-a dus in 5500 de ture direct...ziceai ca sunt pe NOS.... :))

 

Apoi m-am interesat de acel catch can...sunt cam praf pentru ca trebuie modificate, nozzle-urile alea sunt prea mici si sufoca motorul....astfel am facut un shopping spree prin magazine si am luat urmatoarele:

 

1. Filtru pentru pompe cu sita de inox 120microni - 30RON -Dedeman- zona de gradina - parca e facut pt ce aveam nevoie :)

2.Set 10 coliere metaline 6.9 RON din Mr. Bricolage - cel mai ieftin pana acum;

3. 2m de furtun de gradina (diametrul interior de 20) ce rezista la indoire si pana la 60 de grade - nu sunt multumit dar asta e tot ce am gasit - daca stiti de unde sa cumpar special auto si negru va rog sa imi spuneti; - 10lei-2m - DEDEMAN

4. Fiting-uri de Cupru- 2 coturi si ceva imbinari tot pe 20-22 mm - undeva la 10 lei

Total : 56.9RON  Mult mai ieftin decat de pe ebay  :)

 

Rezultatul il vedeti in poze. Ma gandesc sa scot acea sita de inox si sa umplu tot cu bureti de bucatarie de inox, sa aiba la ce sa adere vaporii de ulei. Am vazut asta in multe DIY pe tot netul. 

Aseara am terminat tarziu si am facut doar un scurt test. Nu e la fel de bine ca si cu un furtun scos afara...dar asta e stilul Dacia 1300 si nu vreau sa il practic....

Voi mai face ceva teste si va tin la curent ....oricum fumul s-a diminuat de la 100% la 20% prin acest sistem.

Voi face poze la primele drenaje...apropo filtrul are si capacel jos daca vrei doar sa drenezi...superb :)

Astept pareri! O zi faina!

 

image.jpg image.jpg image.jpg image.jpg image.jpg image.jpg image.jpg

 

 

 

buna acest recupeator asi face treaba doresc sa ami fac si ieu unul la masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Eu zic, ca mai benefic este sa nu mai duci turul in tubulatura de la turbo.

Pui un filtru de scutere in capat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Revin, dupa mult timp. Am strans cam 100 ml de ulei in catch can-ul improvizat, in 2000 km. Acum un an si jumatate, am pus recuperatorul ciclonic de BMW, luat de pe Ebay cu 13$. Nu am nici acum un recipient in care sa adun ce iese din epurator, n-am gasit solutia optima, dar am pus un furtun care evacueaza sub scut uleiul. La inceput, parea o solutie foarte buna, nu aveam urme de ulei la intrarea in EGR, dar in 15.000km s-a murdarit din nou. Poate trebuie curatat si epuratorul asta cu ceva solventi, la un interval oarecare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu prea vad de ce ai pus returul de la gaze pe admisie vazand ca exista un mic vacuum care se creeaza datorita turbinei care trage aer ..inclusiv din carterul motor.

Nu o fi un vacuum foarte mare dar totusi.

La CR exista deja un oil catch system care nu e nici el prea grozav, dar se poate imbunatati.

Un recipient cu intrare laterala a gazelor, inaltime 15cm cu filtru metalic in interior tip burete rezistent la ulei, robinet de scurgere ulei jos, filtru micut deasupra ptr eliminarea gazelor din carter fara a le duce iar in admisie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Furtunul care rezista la 60 grade e bun sau ați avut neplăceri ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

racingparts.ro

Cumperi furtun siliconic. Rezista pana la 250 grade.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

prin ce magazine gasesc tipul asta de furtun ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

 

Salut,

Cam asa arata "setup-ul "meu DIY,

Piese sunt toate luate de la un magazin de bricolaj:

Filtru de apa (filtrul are si interior un fltru, pe care l-am umplut cu bureti de spalat vase)

Teava de apa rece, cam 5 lei pentru 4-5 metri (confirmat de catre lucrator ca teava tine si la temperatura)

Conectori de 1/2 pentru teava de apa

Coliere

Va atasez pozele pentru ca se intelege mult mai usor.

P.S. Prinderea pentru filtru este facuta din colier (pentru cabluri electrice) si este prinsa de filtru de ulei.

20180623_181721.jpg

20180623_181735.jpg

20180623_181744.jpg

20180623_181752.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!