Jump to content

Zgomot la volant/cutia de viteze


petervirtual
 Share

Recommended Posts

59 minutes ago, cascadoru said:

la tine, ptr ca ai DSG, cred ca ai doar volant ... restul e in cutie.

deci, cred ca ai de schimbat doar volant.

 kit -ul intreg se schimba la cutie manuala, unde ai placa presiune, disc ambreiaj si rulment ..... din cate stiu eu.....

iti vor spune exact cei care iti vor face oferta ptr piese dupa seria sasiu.

 

 

Ms de raspuns, o sa merg la un service si o sa vad ce rezolv. O sa postez si aici ce am schimbat.

Link to comment
Share on other sites

Totusi, parca si dsg are set volant/disc

Link to comment
Share on other sites

imi cer scuze colegilor, daca am dat informatii eronate.

eu asa stiam, de asta am si zis ca .... " cred " .

incercam sa ajut si se pare ca mai rau am incurcat.

ma retrag din discutie lasand loc colegilor mai avizati.

succes.

Link to comment
Share on other sites

Arunca un ochi aici-

 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Bai dar toate Passat-urile au problema asta cu volantul?

Am ajuns la 155.000e si trebuie sa schimb si eu. Ma enerveaza ca trebuie sa scot din buzunar 2.000e, cam naspa treaba... N-ar trebui oare sa fie declarat defect de fabricatie, dupa atatea cazuri?

Link to comment
Share on other sites

Stai linistit si la Audi e aceiasi problema cu ele,toate au joc,defapt tot grupul Vag,este la fel!! nu se mai considera defect de fabricatie de mult,mai nou intra la consumabile:biggrin:..ei saracii din ce sa mai traiasca?

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Miron Nicolae

LA DSG se schimba doar volant sau e tot kit ul ca la manuala?

Link to comment
Share on other sites

Daca tot desfaci e pacat sa nu schimbi si discurile de ambreiaj.

Link to comment
Share on other sites

Salutare. Detin de curand passat b7, 2.0, 143cp si constat abia la un drum mai lung ca atunci cand trec peste o denivelare mai proieminenta, imi sare doar din viteza a 6a, pur si simplu o arunca afara din viteza. Vreo idee ce poate fi?! 

Si inca o chestie pe care am sesizat.o, atunci cand calc ambreiajul la rece = nepornita si la cald se aude un "clanc".

Nu stiu daca au o legatura intre ele, dar la prima problema sper sa nu fie din cutie.... sper.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Salut.

Ma poate ajuta cineva cu codurile ETKA pentru kit ambreiaj si volant?

 

mersi.

Link to comment
Share on other sites

Buna ziua,

 La masina Golf 6 2.0 TDI, se aude un zgomot ca o bataie, doar la cald, dupa ce merg cu masina cam 30 min. La rece deloc. Daca turez motorul indiferent cat de putin, sau apas abreiajul, nu se mai aude deloc. Am pus un filmulet. Va rog sa imi spueti parerea voastra, pt mine conteaza mult.

Multumesc

 

Edited by migspeed
Link to comment
Share on other sites

cu ambreiajul calcat, se mai aude ?

pare a fi zgomot de volant.

@Aiman, " clanc_ ul ala este specific.

si eu il am.

ca sare din viteza 6 ... nu stiu sa-ti spun de ce, poate fi (in cel mai bun caz) ceva de la maneta/levier comanda - timonerie.

Link to comment
Share on other sites

Salutare,

Cand apas pedala de ambreiaj nu se mai aude deloc, si nici cand accelerez. ceea ce ma intriga este faptul ca la rece dimineata nu se aude absolut deloc nu simpt bataie in pedala, porneste foarte lin(am citit despre acest topic si toti se plangeau ca bate la rece). Mentionez ca masina are 159000 km, ma intreb daca cumva se poate sa fie de la schimbul de lichid de frana facut in urma cu 2000 km

Multumesc.

Link to comment
Share on other sites

Zgomotul poate sa fie de la volant sau de la rulmentul de presiune. In principiu de la volant. Asa face si bmp-ul meu duce ce se incalzeste prin oras. Am zgomotul prezent de mai bine de 70k km. 

Link to comment
Share on other sites

daca debraiaza ok, nu e de la lchid.

ambreiajul are circuit separat de lichid de frana, doar vasul cu lichid le e comun ( lui si franelor ).

volantele astea sunt pacatoase.nu suna toate la fel, din pacate.

cand accelerezi nu se mai aude ptr ca ii cresti turatia si e scoperita de zgomot, plus ca turatia mare atenueaza jocul intre cele 2 talere ale volantului.

 

Link to comment
Share on other sites

ok, am prins ideea, mai astept sa se acutizeze pb, apoi schimb kit-ul de ambreiaj.

Tin sa va multumesc pt promtitudine.

 

Edited by migspeed
Link to comment
Share on other sites

Va salut! Până la urmă a aflat cineva cum e la DSG? Se mai schimbă și altceva în afară de volantă? Poate îmi zice si mie cineva un preț informativ la toată treaba asta. Si mie îmi face urat volant când e rece motorul. B7, 2.0, CFFB, DSG, 2011

Link to comment
Share on other sites

Volant si atat :) pe mine ma costa la reprezentanta seat spania in jur de 1100,europeni, sapt viitoare duc masina la reparat.

Link to comment
Share on other sites

Salut,m-am interesat de preturi pe la diversi furnizori.

La motorul CFFB,cu start-stop, pretul volantei LUK,respectiv Sachs pleaca de la 1600ron ,pana la 3000 ron.(la 3000ron am gasit OEM)

Kitul de ambreiaj,fara rulment presiune preturi de la 1000ron-1500ron

Rulment presiune aprox 180-200ron.

cel mai ieftin kit(si aici nu ma refer la anumite site-uri dedicate de la noi,al caror piese mi se par dubioase) este undeva la 2700ron (kit ambreiaj+volant+rulment)

 

astept zilele urmatoare sa bag masina in service.

 

manopera in mures:intre 300-500ron.

Edited by leW
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

As dori sa aflu cod ambreiaj SACHS ,la passat 2011,2L,manuala ,CFFB a inceput sa bata si pretul pe piata este cam mare visavis de B6 care are cam acelasi kit .

Multumesc

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Si luk si sachs costa cam 2600 setul. Difera si start/stop sau fara.

Edited by yuk
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
On 11.03.2016 at 6:44 PM, Georgel.M said:

Buna seara! Masina parintilor prietenei mele tocmai a inceput sa aiba niste simptome. Dupa urechea mea, poate usor neavizata cred ca este vorba de discul de ambreiaj si acele batai fine de la volant. Masina are 156.000km reali. Voi ce pareri aveti?

 

Salut,

Din pacate eu sunt unul din cazurile nefericite care a schimbat cutia la masina tocmai pentru ca nu am mers imediat la service cand am auzit aceste sunete la relanti ci abia dupa ce a inceput sa vad ulei sub masina.Am un passat B7 din 2012 pe care l-am achizitionat in vara si de atunci am observat ca uneori,la relanti se auzea acest zgomot de frecare insa am neglijat sa merg la mecanic si acum am vazut urme de ulei sub masina.Din pacate cand am ajuns la mecanic era prea tarziu...constatarea,acel arc sau inel,ce o fi el,de la placa de presiune mi-a frecat in cutia de viteze pana mi-a spart-o.Am schimbat cutia de viteze care pentru ca masina are start-stop m-a costat 5600 lei second-hand,fara start stop ma costa 2000 lei tot second-hand.Motorizarea este 2.0 TDI,140 CP,6 trepte.Am schimbat si placa de presiune(ambreajul era foarte bun),pe care de data aceasta am pus-o fara acel arc(acei dinti )pe care ii avea cea veche si sper sa nu mai am astfel de probleme pentru ca recunosc ca m-a usturat si o sa ma usture buzunarul cateva luni de acum incolo asa ca cei care auziti acest zgomot la relanti mergeti urgent la service pentru a nu pati ca mine.

Link to comment
Share on other sites

Salutare. Ce chit  (volant+ambreiaj)sa pun la masina ? luk (4550 lei) si  sachs(4350) la ambele manopera este inclusa in pret. Cu sachs cica au avut ceva probleme la vreo 2 masini anul asta ,cu luk nu au avut.

Multumesc

Link to comment
Share on other sites

La B7 de care vorbeam mai sus i s-a pus SACHS si proprietarul este foarte multumit, motiv pentru care recomand SACHS. Am un prieten cu G6 2.0 110cp care a vrut sa schimbe un volant LuK si noroc de inspiratia mecanicului de a "verifica la mana" volantul cel nou sa-si dea seama ca avea defect de fabricatie si daca era pus ar fi putut fi mai rau decat cel vechi, l-au dat inapoi si a luat altul sachs. Poate o fi fost vreun accident dar mie mai multa lume mi-a recomandat SACHS. Ca fapt divers si offtopic, un amic cu parc auto care aduce multe masini din europa, mi-a recomadat kit-ul original VW care costa insa aproape dublu, dar el spune ca e diferenta de calitate este considerabila.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Salutare,

Am o problema, astazi dupa ce am schimbat filtru de aer, am avut "norocul" sa scap una din piulite de la cutia pt filtru aer intre furtune. Aceasta a cazut pe tavita de sub, apoi nu am mai vazut-o. De sus nu o vad nici pe scut(cazul ideal ar fi sa fie acolo). Intrebarea mea e urmatoarea, daca a cazut acolo, poate afecta cu ceva? sau in cel mai rau caz o sa fie un zgomot candva daca nu a ajuns pe scut? Undeva sub furtune e cutia dsg cu termostatul dublu si de-aia imi fac griji. Atasez o poza mai explicativa,
Multumesc frumos pt pareri

20TDI_zps8e678e74.jpg

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!