Jump to content

Zgomot la volant/cutia de viteze


petervirtual

Recommended Posts

petervirtual

De ceva timp aud un zgomot in zona volantei cand masina este pornita si pe liber. Daca apas un pic ambreiajul (2-3 cm), acest zgomot dipare. E ca si cum o parte metalica, o tabla ar fi zgaraiata de o roata dintata. M-am bagat sub ea, am demontat protectia de dedesubt dar nu e posibil de vazut nimic. Zgomotul vine chiar din zona volantei.

Acelasi zgomot de aude si daca merg in treapta intai la relanti. Probaabil ca e prezent si in celelalte trepta dar nu imi este posibil sa-l mai aud.  Cineva stie despre ce este vorba?

Link to post
Share on other sites
  • Replies 135
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • cascadoru

    18

  • Calin-Ionut

    12

  • Geisterfahrer

    8

  • steff88

    8

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Volantul este pe duca,daca apasati pe ambreiaj dispare zgomotul,sau cand se accelereaza iar dispare(in turatie se echilibreaza , nu mai face) si revine in ralanti,mai pronuntat este cand se incalzeste

salutare. din pacate, revin cu o problema nu tocmai placuta. dupa cca 13500-14000 km facuti cu noul ambreiaj (volant+rulment+placa+disc),  cand calc pedala de ambreiaj cca 2-3 cm si tin

rog unul dintre moderatori sa inchida contul: " vally_37 ". " cascadoru " a fost creat intr ucat nu mai stiam parola de la cel vechi deci, este aceeasi persoana. eu am inercat sa l sterg ins

Posted Images

Volantul este pe duca,daca apasati pe ambreiaj dispare zgomotul,sau cand se accelereaza iar dispare(in turatie se echilibreaza , nu mai face) si revine in ralanti,mai pronuntat este cand se incalzeste bine,mai ales dupa ceva timp de mers.Solutia este sa va pregatiti de un chit complet de ambreiaj,format din placa,disc,rulment si cel mai important volant.Se schimba in totalitate pentru a nu mai interveni ulterior.Numai asa primiti garantie la lucrare.A se efectua schimbul in service autorizat cu factura si garantie.Cautati sa mergeti putin mai turat decat in ralanti ,se echilibreaza altfel volantul si prelungiti viata lui,evitati pornirile si opririle dese fara a apasa ambreiajul .Orice pornire si oprire a motorului se face cu ambreiajul calcat.

 

Cati km. are masina ? Cam dupa 150k se cam duce ambreiajul,de regula primul cade volantul.

Edited by calin.g
Link to post
Share on other sites
petervirtual

Zgomotul nu dispare odata cu accelerarea motorului ci pur si simplu este acoperit de zgomotul motorului. Nu exista vibratie si nici vreo propagare in habitaclu. Dimpotriva inauntru nu se aude nimic, ci doar cu geamul deschis la relanti sau turatie mica. Zgomotul cum spuneam este ca si cum un element in miscare ar freca o tabla, ca  si cand o roata dintata ar freca o tabla pt ca nu este un zgomot liniar, continuu ci o rapida succesiune de hrascaieli. Masina are 2 ani si 50 000 de km. Faptul ca imediat ce apas pedala de ambreiaj un pic, acest zgomot dispare, ma face sa cred ca ceva de la ambreiaj atinge altundeva, dar nu ma pricep, nu am vazut niciodata ce elemente compun ambreiajul si cum sunt montate ca sa-mi pot imagina ceva. Ar fi util cineva care a demontat vreodata.

Link to post
Share on other sites
Geisterfahrer

2 ani? Deci tocmai ce-ai iesit din garantie? Daca nu, fugi la ei, nu mai pierde timpul pe forumuri...

Link to post
Share on other sites

Din experienta proprie va pot spune ca la B6 de la inceputul simptomelor pana la agravare ( zgomot continuu) , nu au trecut mai mult de 10000km , adica la mine insemnand 6-8saptamani , am contorizat pentru ca reviziile le faceam la 15000km.

Masini luate cu 0 km, la BXE schimb volant la 165000km la BKP la 185000km.

Masinile sunt la 200000 km si merg in continuare cu revizie si carte tehnica la dealer Audi.

La Skoda Superb DSG 170 hp la 83000 km!!

Nu am avut masina cu probleme la volant sau ambreiaj sub 80000 km, exceptie facand problemele la DPF chiar de la 50000 km. ( Audi A4-8K, Tucson, etc...)

Link to post
Share on other sites
  • 1 year later...

Salut !

 

De ceva vreme ma confrunt si eu cu probleme asemanatoare.

Masina este un Passat B7, 2011, motor CFFB 195000 KM.

La pornire, se aude un zgmot pronuntat. Am localizat acel zgomot undeva intre blocul motor si filtru / baterie. 

Daca incerc sa plec imediat cu masina, in mers se aud / simt niste batai. 

Daca merg cu geamul lasat, in treapa I aud niste zgmotote care dispar cand calc pedala de ambreiaj.

Pe masura ce se incalzeste, zgmotul dispare si masina merge f bine, fara smucituri, pierderi de putere, samd.

Dupa ce am citit (aici si pe alte forumuri) banuiesc ca ar fi volantul. Corect ?

La diagnoza nu a iesit nici un fel de eroare, deci as cam elimina problema injectoarelor etc.

 

Momentan nu sunt in Romania si am un drum de cca 8-900 km de parcurs inapoi (750 km doar pe autostrada).

Avand in vedere cele expuse anterior, ar fi safe sa ma avant la drumul asta ? Nu ca as avea foarte multe optiuni la dispozitie......

 

Multumesc !

Link to post
Share on other sites
Calin-Ionut

In urma cu circa o luna am schimbat setul de ambreiaj cu tot cu volant.M-a costat parca 1940 de iepuroi.Volantul costa mai mult decat ambreiajul pentru ca este bimasa.Exista chituri ca sa le adaptezi un volant monomasa care costa mai putin,dar nu este recomandata o astfel de varianta pentru ca atat planetarele cat si cutia de viteze sunt proiectate cu un volant bimasa care absoarbe o buna parte din vibratiile motorului.Chestia distractiva este ca nimeni-nici macar la reprezentanta VW din Romania cat nici de aici ,din Italia nu stiau ce tip de ambreiaj am montat pe masina cu toate datele pe care am putut sa le ofer!!! :lol:  Variantele erau doua :LUK sau SACHS. S-a dovedit a fi a doua varianta in cazul meu.Si eu auzeam un zgomot metalic care, atunci cand apasam pedala de ambreiaj,disparea.Si nu il auzeam intodeauna.S-a dovedit a fi un fel de inel care se rupsese si care se freca efectiv de calota cutiei de viteze.Mecanicii mi-au aratat ca daca mai intarziam mult,din cauza acelei frecari riscam sa fisurez blocul de aluminiu al cutiei de viteze si ar mai fi insemnat alta distractie.Numai ca ambreiajul si-a trait traiul si si-a mancat malaiul ! Masina are in bord cam 157000 de km, iar realii sunt cu 100000 in plus.Modificare facuta la cererea mea de catre cel care mi-a vandut masina si care a fost corect ( o persoana din Cluj Napoca,care mi-a restituit 1000 de iepuroi din banii pe care ii dadusem-deoarece intelesesem gresit pretul masinii-mai rar asemenea oameni !) Modificarea dorita de mine pentru a nu mai fi sacait de toti cei care sunt exasperati de "chilometrajul mare".Am facut si fotografii cu ocazia schimbarii ambreiajului dar nu stiu daca voi avea timp sa le si pun aici.

Edited by Calin-Ionut
Link to post
Share on other sites
Geisterfahrer

Haha, asta e tare. Nu am mai auzit niciodata de un cumparator care sa ceara singur sa ii fie dat kilometrajul inapoi cu 100k km (asta peste cat o fi dat samsarul singur inainte)....si nici de un samsar care sa dea 1000 eur inapoi. Ce sa mai...v-ati gasit! :D Nici nu vreau sa ma gandesc ce o fi vazut masina aia la viata ei. Dar sa nu te sacai si eu...:D

Link to post
Share on other sites
Calin-Ionut

Pai vezi ? Cum am spus ceva despre kilometrajul real al masinii.....hop! si discutia ! :lol:  Daca presupui ca si vanzatorul a dat kilometrajul inapoi......Te indemn sa-ti faci un calcul simplu, pe care mi l-am facut si eu: Masina inmatriculata in martie 2012 in Germania -avea in august 2014 ......circa 240000 de km. Sa spunem ca a facut 275 de km ZILNIC -30 de zile pe luna-inclusiv de sarbatori.....Oare crezi ca ,in REALITATE a facut cu mult mai mult? Oare crezi ca acea carte de servicii cu stampile,kilometri,date si schimburile sau interventiile facute sa fi fost falsa ? Oare , in acest caz, nu convenea sa falsifici ceva "mai mult " ? Daca masina are 400000 de km si esti om incorect,oare esti atat de tampit incat sa falsifici niste acte pentru a aduce masina la 240000-de km in loc de -sa spunem 150000 ???

  Oricum, la schimbul de ulei si filtre -in afara de filtrul de aer -mecanicul mi-a aratat si spus ca dupa el mai "mergeau" cel putin alti 10000 de km.Eu deja am facut mai mult decat km acestia .Schimbul l-am facut in urma cu doua saptamani circa.Si oricum ,nu imi pare rau.Sunt foarte multumit de cum merge si cat consuma masina.Am si eu ceva "greieri" dar putini,iar cu ocazia reviziei tehnice au verificat pe calculator si unica "hiba" ar fi ceva legat de comunicarea bordului-fapt care cred ca este datorat faptului ca am demontat RNS-ul 510 de teama hotilor,ca doar suntem in Italia ! :lol: Am de gand sa dau o "fuga" pana in Olanda sa-mi instalez un sistem vazut pe You Tube un fel de "capac" antifurt pentru navigator.In acest weekend am plecat din zona Milano ( mai la nord) sa vizitez San Marino si Ravena ( cu superbele sale biserici si /cu mozaicuri).Am facut plinul la San Marino -"m-am fatait" pe acolo o zi -am plecat la Ravena-plimbarit si pe acolo -intors alti circa 360 de km -ocazie cu care (sa nu spuneti la nimeni-am ajuns la 180 km la ora-doar pentru putin-putin timp in rest 140-150km orari) si mai am 2/3 din rezervor-care cred ca imi vor ajunge pentru aceasta saptamana de munca -plus un dus pana la Monte Carlo ( trebuie sa ajung la San Remo-dar de acolo merita sa mai fac cativa km pentru Monte Carlo-unde nu am mai fost din 2001 -cu Daciuta mea 1300-din 1980 ,in drum spre Spania). Sunt fericit si pentru faptul ca ,acum, cred ca am mai curatat filtrul antiparticule -avand in vedere ca eu folosesc masina -3,5 km dus in plin oras (5 semafoare) dus-3,5 intors-dimineata si alti 3,5 dus si 3,5 intors dupa amiaza.Cu alte cuvinte,motorul nu se incalzeste bine ca am si ajuns! De 4 ori pe zi !

  Eu am intervenit mai sus numai si numai in ideea de a fi cat mai de folos posibil-si sa avertizez pe colegii de forum ca schimbatul ambreiajului -"ca la carte" presupune un anumit efort financiar.Si asta in ideea ca poate multi dintre ei au kilometri "dati inapoi" .Sper sa nu am dreptate.Drumuri bune tuturor si sa va bucurati din plin de masinute !

Link to post
Share on other sites
Geisterfahrer

Daca masina a fost a unei firme de inchirieri, atunci 300 km zilnic in Germania (inclusiv de sarbatori!) e probabil sub medie. Dar asta nu conteaza, important e ca tu esti multumit de masina si ca i-ai schimbat consumabilele la timp.

 

Ce s-a intamplat cu masina inainte de a fi tu proprietar nu ne intereseaza, ca asta nu poti contola. Intrebarea mea aera alta: De ce ar schimba un proprietar la cumparare kilometrajul masinii si nu cu putin, ci cu 100.000 km?! Tu esti singurul pana acum ca a recunoscut asta si as vrea si eu sa inteleg care e motivatia....Si inca ceva, intre noi: manipularea kilometrajului e cel putin in Germania o infractiune, m-as mira ca in romania sa nu fie....deci de ce sa declari singur asta pe un forum??

Edited by Geisterfahrer
Link to post
Share on other sites
Calin-Ionut

Atunci cand domnul care mi-a vandut masina m-a avertizat asupra kilometrajului ( care pentru mine -care fac o medie de sub 20000 de km pe an -ma afecteaza mai putin-in sensul ca motorul-piesa cea mai importanta a masinii,ar trebui sa "tina" cel putin inca 300000 de km -in conditii de intretinere omenesti-deci inca cel putin 15 ani de acum incolo) si am comunicat acest fapt prietenilor mei apropiati-imediat am avut parte de o reactie negativa -neplacuta mie-din partea lor.Vanzatorul mi-a spus ca , oricum,"treaba" cu datul inapoi a kilometrilor este o treaba foarte usor de facut si pe care mi-o poate "rezolva" gratuit. Deranjat de reactia prietenilor,m-am suparat si l-am rugat sa dea in acest caz kilometrajul inapoi cu 100000 de km-"ca sa nu mai deranjeze pe nimeni".

  Legat de infractiune-in Germania stiu ca este ilegala o astfel de actiune-nu insa si in Romania.Pe de alta parte , ma simt cu totul si cu totul linistit , deoarece , cum nu am de gand sa vand masina-ci sa o tin "pana la moarte" -nu insel pe nimeni.Si oricum daca as fi decis sa o vand as fi avertizat asupra kilometrajului real eventualul cumparator.

 Nu am facut niciodata bani pacalind sau furand pe cineva -si nici nu am de gand sa o fac vreodata.

 PS .Mi-am mai adus aminte de alte "motivari" similare ale unor alti clienti ai domnului de la care am cumparat masina -unii din cauza ca sotia le sare in cap daca afla cat au cheltuit pe o masina "cu multi kilometri",altii pentru "gura" vecinilor sau a rudelor.Eu tocmai pentru ca nu imi place sa dezbat discutii pe aceasta tema -fac aici o exceptie pentru ca suntem pe forum.Dar eu am niste idei privind valoarea unei masini in care criterii kilometrajul nu este in mod sigur pe primul loc-iar alti apropiati au alte idei -alte criterii in care acelasi kilometraj ocupa un loc primordial-de unde eventuale discutii sterile in contradictoriu.Cam acelasi gen de discutii sterile in care , fiind la Targoviste -orasul meu natal-si vorbind cu necunoascuti -ma intreaba de unde sunt -deoarece vorbesc cu un oarecare accent ardelenesc.Si trebuie sa le povestesc "povestea vietii mele"-ca sunt nascut la Targoviste -dar am crescut la Oradea unde am facut si scoala primara,iar amandoi parintii erau nascuti la Cluj-Napoca..... De bine de rau ,aici in Italia -este destul sa-i spun unui italian ca sunt roman si omul este indeajuns de lamurit.....fara sa mai trebuiasca sa-i mai explic ce si cum.....

  Pe de alta parte , datul kilometrilor inapoi de fapt si de drept nu mi-a servit cu nimic ,deoarece , in rarele ocazii in care am fost nevoit sa dezbat un astfel de subiect am povestit ceea ce am povestit si aici......Oricum,cam toate persoanele apropiate mie si care m-au intrebat de acest aspect stiu adevarul....Asa ca.....Pace !

Edited by Calin-Ionut
Link to post
Share on other sites

In urma cu circa o luna am schimbat setul de ambreiaj cu tot cu volant.M-a costat parca 1940 de iepuroi.Volantul costa mai mult decat ambreiajul pentru ca este bimasa.Exista chituri ca sa le adaptezi un volant monomasa care costa mai putin,dar nu este recomandata o astfel de varianta pentru ca atat planetarele cat si cutia de viteze sunt proiectate cu un volant bimasa care absoarbe o buna parte din vibratiile motorului.Chestia distractiva este ca nimeni-nici macar la reprezentanta VW din Romania cat nici de aici ,din Italia nu stiau ce tip de ambreiaj am montat pe masina cu toate datele pe care am putut sa le ofer!!! :lol:  Variantele erau doua :LUK sau SACHS. S-a dovedit a fi a doua varianta in cazul meu.Si eu auzeam un zgomot metalic care, atunci cand apasam pedala de ambreiaj,disparea.Si nu il auzeam intodeauna.S-a dovedit a fi un fel de inel care se rupsese si care se freca efectiv de calota cutiei de viteze.Mecanicii mi-au aratat ca daca mai intarziam mult,din cauza acelei frecari riscam sa fisurez blocul de aluminiu al cutiei de viteze si ar mai fi insemnat alta distractie.Numai ca ambreiajul si-a trait traiul si si-a mancat malaiul ! Masina are in bord cam 157000 de km, iar realii sunt cu 100000 in plus.Modificare facuta la cererea mea de catre cel care mi-a vandut masina si care a fost corect ( o persoana din Cluj Napoca,care mi-a restituit 1000 de iepuroi din banii pe care ii dadusem-deoarece intelesesem gresit pretul masinii-mai rar asemenea oameni !) Modificarea dorita de mine pentru a nu mai fi sacait de toti cei care sunt exasperati de "chilometrajul mare".Am facut si fotografii cu ocazia schimbarii ambreiajului dar nu stiu daca voi avea timp sa le si pun aici.

Despre ce ''inel'' este vorba?! care inel se freaca de cutie?! nu de alta dar m-ai facut curios.Multumesc

Link to post
Share on other sites
Geisterfahrer

@Catalin-Ionut: Apreciez ca ai fost sincer cu motivele de manipulare a kilometrajului. Cu toate ca nu le inteleg deloc si nu sunt de acord  cu astfel de metode, apreciez totusi ca ai scris aici toata povestea.

 

Oricum, nu vreau sa iti dau peste cap cumva socotelile, dar o masina ca B7 consta din mult mai multe componente care se vor strica in mod sigur inaintea motorului (chiar daca acesta va rezista cei 300.000 km pe care ii speri tu). Dupa cum ai vatur, a picat ambreiajul si cei aprope 2000 EUR pe care i-ai platit pentru reparatie nu sunt un maruntis...Masinile actuiale nu mai sunt facute sa reziste atata, altfel oamenii nu ar mai avea nevoie de masini noi la fiecare 4-5 ani si industria auto n-ar mai vinde. In plus, nici macar VW nu crede ca B7-ul tau va rezista mai mult de 200.000km (REALI!). Dovada e ca in contractul de extindere a garantiei pe care l-am facut eu (in Germania) scrie clar ca acopera defectiunile doar pana la 200.000km! La BMW e chiar mai putin, 150.000km.

 

In concluzie, masina ta deja la cei 240.000km din Germania deja si-a trait traiul si e bine sa te bucuri dupa fiecare drum pe care-l mai face. Chestia e ca si aici in Germania o treime din masini au kilometrajul manipulat desi e ilegal. Dupa statisticile VW, masina ta deja nu mai merita reparata. Iti doresc kilometri cat mai muti cu ea, mai ales pentru ca acum se poate spune ca mergi pe gratis cu masina :D, insa fii pregatit sa te lase :(

Link to post
Share on other sites
Calin-Ionut

@ryan

   Am gasit fotografiile facute cu telefonul mobil ambreiajului,dar nu reusesc sa le "pun" aici....Trebuie sa imi gasesc timp sa inteleg cum functioneaza integrarea fotografiilor pe forum.Sunt foarte obosit acum ,dupa munca -si peste o ora trebuie sa merg iar la munca de data aceasta  la piscina unde fac pe instructorul de inot......

 Inelul la care ma refeream nu mi-am gasit inca timp sa-i inteleg utilitatea.Este vorba despre un cerc de circa 15-20 cm in diametru -cu niste canturi-caneluri orientate spre interior.

 @Geisterfahrer

  Iti multumesc pentru urarile de bine si eu iti doresc asemenea.

 Calculul meu este destul de simplu.Costul unui kilometru este mai mare la o masina la mana a doua unde ai posibilitatea de a trebui sa inlocuiesti mai multe piese -consumabile sau la o masina noua unde devalorizarea este extrem de puternica ( tinand cont ca eu am cheltuit sub o treime din pretul masinii respective -ca masina noua si cu dotarile pe care le are-masina care are multi kilometri -dar o "varsta " de doar 2 ani ) ? Binenteles aceste costuri vor fi cu atat mai mici pentru mine ,cu cat voi reusi sa fac mai multi kilometri fara a trebui sa intervin financiar.Pana acum - tot ce am cheltuit erau cheltuieli pe care le prevazusem-inclusiv cu ambreiajul-stiind kilometrajul-eu zic REAL al autoturismului.Mai putin circa 800 de Euro paguba facuta de un hot care mi-a furat navigatorul RNS 510 masina fiind sub fereastra casei unde locuiesc(alt navigator nou,geamul lateral spart,cablurile taiate -refacute), plus alti circa 1200 in alarma (Viper) pe care ulterior am montat-o.Faptul ca voi mai avea cheltuieli cu masina este de la sine inteles -gandindu-ma in primul rand la consumabile.Ramane de vazut cat ma va mai "tine" .Si in functie de asta -costul pe km si totodata daca cea mai buna varianta ar fi fost sa o cumpar noua -cu garantia data automat de fabrica si cu cheltuieli ulterioare mai mici -sau varianta aleasa de mine......si poate de multi altii.Chiar inainte sa cumpar masina am plecat din Italia spre Tara cu o doamna care se ocupa cu transportul de persoane din Italia la Oradea si care are un VW Sharan din 2011 cu .......480000 de km la bord -din spusele dansei -motor CFFB-140 de cai -2000 cilindrata -deci,EXACT motorizarea pe care o am-si mi-a spus ca nu a avut probleme deosebite cu motorul.Binenteles consumabilele sunt consumabile.Iar de la Ploiesti la Targoviste m-a luat la ocazie ( de fapt se ocupa cu asta) un domn cu un Opel a carui kilometraj depasise 580000 de kilometri !Intr-adevar masina era destul de vechiuta si zdranganea din toate cele.

  Vom vedea cat ma va "tine " si pe mine.

   Inainte am avut un Citroen Xsara Break -2000 cilindrata -110 cai -din 2002 -pe care l-am luat la 170000 de km si l-am dus la 265000-moartea lui a fost prostia mea -pentru ca am intrat intr-o zona cu apa-un pasaj rutier ,mi-a venit din sens opus o masina de teren care a facut valuri -si mi-a intrat apa la motor.In primul an,singura cheltuiala neprevazuta cu acea masinuta a fost un bec de semnalizare pe spate ! O masina zic eu foarte foarte buna pentru banii cheltuiti pe ea.Binenteles ca nu se compara din nici un punct de vedere cu B7-le.Putere,consum,silentiozitate,spatiu,etc.Alt timp,alta categorie,alt fabricant.....

Link to post
Share on other sites

Dupa ce ai postat dai #EDIT si o sa vezi o agrafa #ATACH  si atasezi poze,vezi sa fie micsorate.Nu stiu de ce  dar parca te vad ca o sa-ti para rau dupa xsara :))

Link to post
Share on other sites
Calin-Ionut

Mare figura mai esti ! :lol:  In loc sa ma incurajezi ......

 Tot incerc sa rezolv cu fotografiile......Sper si sa reusesc.....post-139838-0-43883400-1430419961_thumb.


 Aici este locul unde acel "inel" se freca de corpul cutiei de viteze si facea zgomotul ciudat.

 Din pacate ,vad ca unele fotografii nu reusesc sa se descarce desi au sub 1 MB....Ciudat.


Aici este cutia data jos....Imaginea de dinainte era un detaliu.


In sfarsit,vestitul "inel" :D


Restul "inelului" printre dintii placii de presiune......


Se pare ca peste acel "inel" apasa rulmentul de presiune pe "razele soarelui"-pe dintii placii de presiune.


Le cei circa 250000 de km se pare ca ambreiajul mai avea un pic de ferodou pe el.....


Vestitul volant  bimasa care costa mai mult decat insusi ambreiajul,cu partea dinspre discul de ambreiaj


Si ultima fotografie ( mai am cateva in telefon) pe care o pun este cea cu acelasi volant -dar cu partea dinspre arborele cotit -deci dinspre motor.

  Sper ca am fost destul de exhaustiv si mai ales sper sa fie de folos !Drumuri bune sa aveti cu totii !

post-139838-0-54905700-1430420239_thumb.

post-139838-0-49347200-1430420361_thumb.

post-139838-0-66534400-1430420643_thumb.

post-139838-0-00132300-1430420996_thumb.

post-139838-0-69768300-1430421370_thumb.

post-139838-0-76316300-1430421501_thumb.

Edited by Calin-Ionut
Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

am schimbat si eu ansamblul volant ambreiaj din aceleasi motive ca si colegul "Calin-Ionut"

acum masina merge bine insa, in ralanti, se aude ceva ... ca un vajait infundat, ( nu este bataie de nici un fel ) care la 

calcarea pedalei ambreiaj dispare. nu trepideaza.

a mai intalnit cineva asa ceva?


noua mea placa de presiune care este tot sachs ca cea demontata, nu mai are arcul acela care a facut atata prapad la rupere.

Link to post
Share on other sites
Geisterfahrer

Cati km are masina ta? ca la Catalin-Ionut vad ca avea spre 250k km...

 

Daca se aude la relanti, inseamna ca nu e ceva din cutie. Daca se auzea cu ambreiajul apasat as fi zis ca poate e rulmentul de presiune,, insa asa nu pate fi decat ceva de la motor/distributie sau ceva role de accsorii. Poate zgomotul e mai vechi, insa nu in auzeai din cauza problemelor la ambreiaj :)

Edited by Geisterfahrer
Link to post
Share on other sites

141 000 km.

 

daca ar fi fost role/distributie/accesorii s ar fi auzit si cu ambreiajul calcat

eu cel putin,nu vad cum poate influenta debraerea invartitul rolelor/distributie......

mai probabil sa fie zgomot de motor.....o sa merg sa o asculte un mecanic

ar putea fi cumva un defect de montaj ansamblu volant/kit ambreiaj/rulment?

daca ar fi zgomot de motor, nu s ar auzi si cu ambreiajul calcat?

Link to post
Share on other sites
Geisterfahrer

Pai ambreiajul nu prea ai cum sa il montezi gresit si sa mai si mearga....sa scrii aici care a fost problema, ca sunt curios.

Link to post
Share on other sites
Calin-Ionut

am schimbat si eu ansamblul volant ambreiaj din aceleasi motive ca si colegul "Calin-Ionut"

acum masina merge bine insa, in ralanti, se aude ceva ... ca un vajait infundat, ( nu este bataie de nici un fel ) care la 

calcarea pedalei ambreiaj dispare. nu trepideaza.

a mai intalnit cineva asa ceva?

noua mea placa de presiune care este tot sachs ca cea demontata, nu mai are arcul acela care a facut atata prapad la rupere.

 

Daca nu ma insel si la mine facea la fel, imdiat dupa montare si parca vazusem si pe ceva site italian ca spuneau ca acel zgomot va disparea in timp.Probabil este vorba despre noile piese ca isi fac rodajul.....se "acomodeaza una cu alta".Chiar sunt curios sa vad la taraboanta mea daca mai face ceva zgomot -dar mi se pare ca nu. Sper ca si tu sa ai doar acest mic inconvenient care va disparea in timp.....

 Profit acum sa va dau ceva informatii cam off topic-si sper sa nu fiu "tras de urechi".Am fost intr-o calatorie de exact 2000,1 kilometri -Italia,Elvetia,Germania,Luxemburg,Franta,Belgia si Olanda.In Germania am putut ,desigur in conditii cat se poate de legale sa conduc taraboanta cu viteza maxima.La bord am vazut 215 (pe digital) km la ora -si circa 3300 de turatii la minut,evident in treapta a VI-a. Taraboanta are 140 de cai,1967 cilindrata ,CFFB,cutie manuala. Pretul motorinei-un litru-in Italia 1,48 euro,Germania 1,21 ( la intors 1,28) ,Luxemburg unde stiam ca este si cea mai ieftina 1,091 . Ca in Romania ! :lol: Avand in vedere ca in Luxemburg oamenii sunt foarte foarte saraci,avand salariul minim garantat cel mai mare dintre tarile UE -de circa 1500 de euro la luna -e de inteles de ce la noi in Tara unde salariul amintit este o nimica toata-combustibilul este mai scump !  Plus ca in Germania si in Benelux autostrada este gratuita ( in Germania probabil inca doar acest an).Excursia am facut-o cu ocazia faptului ca am fost la reprezentanta VW din Aachen unde mi-au montat un antifurt-Navilock -pentru RNS-ul 510-pe care acum , am curaj ,in sfarsit,in Italia, sa il las in masina.Costul-468 iepuroi-din care 68 pentru ca mi-au rezolvat un defect -un cablu -din cauza caruia RNS-ul nu dadea bine semnal in difuzoare cand il conectam la telefon prin bluetooth.Am lasat masina la ei-la 8 dimineata -mi-au spus ca e gata la ora 16-mi-au pus la dispozitie o masina cu sofer ,care m-a dus( impreuna cu prietena)-in centrul orasului pentru a-l vizita,deja pe la 11.30 mi-au dat telefon ca sa imi spuna ca este gata.Si am gasit intr-adevar masina gata plus spalata si curatata "luna" si pe afara si pe dinauntru !Cu adevarat nemti ! :RO flag:  Va urez tuturor drumuri placute si sa va bucurati de masinutele voastre !

Edited by Calin-Ionut
Link to post
Share on other sites

si eu m am gandit ca ar putea fi un zgomot caracteristic. nici nu m am grabit sa merg la mecanic dar, cu prima ocazie o sa vefific si asta.

masina raspunde ok, dupa toate pataniile ( mers cu benzina 3:1 in motorina .... 26 litri benzina la un plin de motorina si venit asa din ungaria pana in bucuresti :) )

si crapat placa presiune in drum spre ungaria.... nu la acelasi drum  ... :)

drumuri linistite la toti soferii ...

Link to post
Share on other sites
Calin-Ionut

Imi pare rau ca ti-a crapat placa de presiune .Ceea ce totusi ma cam mira este fapul ca , in mod normal,in conditii de exploatare "omenesti" ,ambreiajul dureaza circa 250000 de km in timp ce placa de presiune ar trebui schimbata la 300000 de km. In cazul meu ,deci, ambreiajul era de asteptat sa trebuiasca sa fie inlocuit.Iar placa de presiune se pare ca era inca destul de bunicica-atata doar ca garantia pentru ambreiaj era conditionata si de schimbarea placii de presiune.Care , poate , nu merita sa o demontez si sa o schimb din nou dupa 2-3 ani ( conform kilometrajului meu mediu anual) si in plus sa risc sa o patesc atunci cand imi este lumea mai draga.

 Faptul ca ti-a mers atata amar de drum autoturismul cu un amestec de 3 la 1 motorina cu benzina nu ma face decat sa ma amuze teribil ( desigur aceasta in situatia in care am inteles ca nu ai avut nici o paguba din acest fapt, pana la urma).Oricum acum stiu ca nu trebuie sa ma ingrijoreze daca ,din greseala,la alimentare , voi "strecura" si cativa litri de benzina.:))

Link to post
Share on other sites

eu nu mai inteleg nimic....

nu tu spuneai ca ti  s a intamplat sa ti se rupa arcul la placa de presiune? nu ale tale sunt pozele cutiei de viteze cu 

capacul zdrelit de arcul rupt de la placa presiune?

acum spui ca placa ta nu avea nimic doar ca ai schimbat o ca tot ai demontat ambreiajul .... lumineaza ma si pe mine, te rog !

cat priveste perioada de viata in exploatare de cca 250 mii km la un ambreiaj dubla masa.... eu am retineri ....poate era deja al doilea iar

tu l ai pus pe al treialea ... set.

la mine avea deja inceput de bataie volantul de la cca 130 mii km.  masina luata cu acte ( factura, carte service cu semnaturi si istoic vw) ....

sa dea Domnul si sa fi fost masina ta exceptia .... eu unul n am auzit de ambreiaj dubla masa care sa tina 250 mii km .... ( ma refer aici la set cu volant si ambreiaj )

nu doar la disc.....ca nimeni nu desface sa schimbe doar discul .....

Link to post
Share on other sites
Calin-Ionut

Probabil ne incurcam in niste date tehnice .... :))))))) Eu nu am spus niciodata ,cred, cuvantul "arc" -ci am folosit termenul-foarte probabil impropriu ,de "inel".

 Dar...un mare DAR.......MEA CULPA !!! Am folosit , in mod GRESIT termenul de "placa de presiune" cand ,de fapt ma refeream la "volant".....Deci......bag "capul la cutie" si ma fac mic..... :lol: ......Doream sa spun ca ,de fapt ,am schimbat ansamblul volant -cu dubla masa si ambreiaj,desi ,se pare ca primul (volant-ul) nu avea probleme..........

  :beer:  Si pe a mea am luat-o cu factura,carte service ,care in plus fata de a ta -are si stampila pe langa semnatura :lol: ....si evident facute la o reprezentanta VW din Germania.Chiar m-ai facut curios si am sa ma mai uit prin ea.....

Edited by Calin-Ionut
Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...