Jump to content

Consum Golf 3 , 1,6 , 75 cp ,


tiranux
 Share

Postare recomandată

Niku1001, aceeasi problema o am si eu cu consumul, minim 10 de la 6 cat obisnuia sa consume....cu sonda conectata nu trage, se opreste la parcari si alte manevre, fara sonda ma rupe consumul....am schimbat tot corpul injector ( motoras, clapeta, sonda de temp) si nici o schimbare, am luat o sonda de la dezmebrari, exact acelasi lucru face, nici nu stiu daca are rost sa iau una noua, mi'e sa nu arunc banii degeaba...

chestia e ca am mai vb cu posesori de g3 care mergeau cu sonda decuplata, dar abia daca le-a crescut consumul cu 1-2 l , nu cu 6-7 ca la mine...nu stiu ce variante sa mai incerc,ca le-am eliminat treptat pe toate ( filtru aer, filtru benzina, etc...) daca i dai de cap anunta ma si pe mine

Modificat de cristi cbr
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 339
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • sharicmax

    20

  • Tracto

    16

  • Florin..

    16

  • phun

    15

Top Posters In This Topic

Posted Images

pai asa imi face si mie cu sonda. si nici nu ma gandesc sa iau una noua pt ca esapamentu nu inchide perfect si banuiesc ca nu va masura corect deci bani aruncati aiurea..nu am idee unei socu ca l-as scoate , de tot :)


+ cu sonda connectat fac pariu ca,cu una noua face la fel atata timp cat esapamentu nu inchide, va consuma mai mult ca nu trage se intrerupe...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Espamentul spart plus lipsa sonda si te intrebi de ce consuma ???? Chiar daca ai sonda buna si espamentul spart creste conumul in plus daca mergi mult fara sonda se strica catalizatorul. Lipsa sondei face ca motorul sa functioneze foarte foarte ineficient. Motorele pe injectie pentu o functionare in parametrii au nevoie neapart de senzor de oxigen altfel ramanea carburatorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Esapamentul spart iti mareste consumul! Sudeaza-l neaparat daca scapa inainte de lambda/catalizator. Baga-i lambda noua, bujii, ulei si filtre. Stiu ca suna costisitor dar contrazicandu-i pe toti pe forum si asteptand raspunsul minune pierzi doar timpul pe buzunarul tau. Eu la fabia am avut racordul flexibil spart si imi consuma mult. De la 6,2 am ajuns la 4,9 dupa ce am schimbat racordul flexibil, bujiile, uleiul si filtrul ulei + aer si distributia (era lantul intins). De asemenea am alimentat o perioada de vreo 2.000 km numai CO98. Acum bag CO95 si nu mai am probleme cu consumul. Stiu, vei spune ca e fabia, nu g3. Am avut vento 1.6 ABU care scotea 5,1 pe mfa la exterior dupa ce i-am schimbat aceleasi elemente, mai putin distributia si merge si acum la taicamiu cu acelasi consum (lambda fiind buna pe ambele).

Modificat de paul-vw
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce ziceam SChimbam doar lambda degeaba :)) . mersi de confirmare

Off topic merita sa dau golfuletu(95) meu pe un Polo din 96 1.0 Abu? masina are 150k km. Se aude la motor asta. Nu are pic de zgomot motoru. si are un consum de 6-8 oras. prob e ca e in 2 portiere dar orcum eu merg doar cu prietena in masina asa ca ar fi ok. Voi ce ziceti ? (masina a fost la un Copil mai pasionat de ea sa zic asa, si este Ingrijita)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

andrey_alecs15

Salutare ,am si eu o problema cu cosumul golf-ul meu mk3 1.8 90 cp din 92 motorul merge foarte bine si trage de rupe. Azi m-am gandit sa verific SONDA LAMBDA ,are mufa cu doua fire care erau aproape rupte , le-am lipit bine si le-am izolat , dar am constatat ca: ori conectez mufa ori o deconectez tot aia e ,am masurat sonda cu multimetru si are 0.70 si ceva Volti , are cineva vreo parere?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai şi consum crescut din cauza asta? Nu de alta, dar aici este topicul referitor la consum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

andrey_alecs15

Da consunul e destul de mare !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu multimetrul nu prea ai cum sa verifici sonda  doar poate sa iti dai seama ca nu a murit de tot. In schimb poti verifica cu un osciloscop sau mai bine cu o interfata de diagnoza profesionala. Eu am incercat cu un VCSD de la un amic dar nu sunt sigur de rezultate, intrefata aia de 2 bani nu prea zice mare lucru.

In principiu tensiune trebuie sa fluctueze daca e tot timpul 0,7v nu e bine dar atentie cu un multimetru digital ieftin care citeste tensiunea de 2 sau 3 ori pe secunda nu vezi nimic mai bine folosesti unul analog (cu ac).

In weekend daca am timp o sa incerc si eu sa imi verific sonda cu osciloscopul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu multimetru poti sa arzi intrarea sondei lambda in ecu daca masori spre ecu sau daca masori in timp ce ai sonda lambda conectata la ecu,deci atentie mare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

andrey_alecs15

Pai are 0,7 la relanti daca o turez creste putin daca o las iar la relanti scade pe la 0,3 apoi urca iar dar asta cu motorul la vreo 60 grade , multimetrul e digital , masoara destul de precis ,stiu ca nu se masoara cu multimetru , am vrut doar s-o verific daca mai "misca" iar pe tester nu am puso niciodata ,vara trecuta cu benzina omv extra 100 mi-a iesit consum de 5 , 3 % dupa cum am socotit eu (inafara)

Pai am masurat si firele care pleaca spre ecu si nici un semnal nimic

Modificat de andrey_alecs15
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

off topic:

 

i-mi cer scuze ....da ce piesa electronica se arde daca pui multimetru pe ia?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti,

 

Caut si eu o persoana din Brasov care poate sa-mi puna Golfuletu pe tester.Cred ca nu am postat unde trebuie dar poate citeste cineva.

 

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

andrey_alecs15

Cica intrarea in ECU de la sonda lambda

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca un votmetru poate distruge ceva deoarece in general au o impedanta de intrare mult prea mare pt a afecta si cea mai sensibila componenta, Dar in schimb daca mutimetru e setat din gresala  pe ohmmetru sau au ampermetru nu bag mana in foc ca nu s-ar intampla nimic, desi nu cred ca un echipament proiecat sa supravietuiasa intr-o masina ar fi asa firav.

 

In legatura cu testerul cam toti mecanicii au dar e extrem de greu sa gasesti pe cineva care sa stie efectiv cum sa il foloseasca, majoritatea il folsesc doar sa citeasca coduri de eroare.Daca nu apare nici un cod ai dat 50 de lei doar ca sa iti infiga o mufa in masina.

Cum am mai spus, eu l-am pus pe un vag-com din acela ieftin si mare lucru nu am reusit sa vad. Intradevar imi cam prind urechile cu softul ala dar pe mine ma interesa sa vad adjustarea raprtului aer-combustibil pe termen lung si scurt poate asa pot localiza problema conumului.

Daca cineva stie cum se pote vedea asta la un ABU as ramane recunoscator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci intrare in ecu de la sonda lambda e foarte sensibila,daca se masoara cu un ohmetru spre ia se poate arde si nu mai citeste datele de la sonda,si cu un pistol de lipit daca se atinge in timp ce functioneaza unul sau cele doua fire se poate distruge acea poarta din ecu.,deci mare grija!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

andrey_alecs15

Eu am pus multimetru setat pe volti si pe sonda si pe intrarea in ecu , dar nu-mi pot da seama cu ce o poate afecta , aparatul doar masoara , nu- i face scurt , azi mi-am montat mfa am setat pe consum si am scos mufa de la sonda si nici o diferenta insa cand am pus aparatul de masura sonda lucra dar la intrarea in ecu ,nici o valoare nimic , dar parerea mea e ca nici nu are cum sa dea vreo valoare pt ca primeste de la sonda ,nu trimite ,voi ce spuneti
 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand nu o sa vezi nici o diferenta in consum daca conectezi si deconectezi sonda doar la relanti si daca sonda nu a ajuns inca la temperatura optima de functionare (cateva sute de grade). Pentru a se modifica ceva la consum trebuie sa ii schimbi putin regimul de functionare a motorului in asa fel incat sa devina ineficient fata de valorile citite ultima data de sonda si asta nu se va intampla imdeiat ci dureaza putin.

Daca zici ca sonda totusi misca, verifica firele pana la ecu sau cel mai bine cu un tester sa vezi daca macar primeste semnal. Mai exista si posibilitatea ca sonda sa arate ca functioneaza dar sa nu fie in parametrii sau poate merge perfect si e altceva ce iti mareste cosumul.

 

Si e absoult normal sa nu ai nici o valore pe mufa care vine de la ECU semnalul vine de la sonda.

Modificat de Brighidau
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

andrey_alecs15

Nu stiu de la ce o fi , o sa incerc si treaba cu testerul , asta vara avea consum de 6% mers normal ,alalta ieri cand n-aveam ce face am izolat firele de la motor si la sonda cand i-am scos mufa erau aproape rupte se mai tineau un doua sarme altceva nu stiu ce sa fie motorul merge stas si trage de rupe uleiul in schimb la timp filtrul e curat bujii schimbate
 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

andrey_alecs15

Salut ,am facut azi un drum intins am dat reset la mfa si mi-a iesit consum de 6,5 % si cand m-am intors i-am dat iar reset si am deconectat sonda lambda si mi-a iesit consum de 6,7% am si mers un pic mai grabit deci ori cu sonda ori fara la mn e aceeasi chestie , nu am reusit sa o pun inca pe tester sa vad daca lucreaza sau nu saracia de sonda

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie imi consuma 7-7,5 in afara mers numa 140-150 :) in oras cu 9 litri de benzina fac 65-70 km . consumul e facut cu rezervoru gol. bagat 9 litri mers pana la golire iar. .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Dar de un consum de 20% pe acelasi motor de 1.6 ce spuneti?am mare nevoie de un "doctor" bun pentru ea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai schimbat distributia de curand?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Distributia arata destul de bine asa ca e posibil sa fie schimbata de curand dar eu abia am luat masina si mi sa parut umpic suspect ca atunci cand am adus-o acasa de la pitesti mi-a consumat undeva la 17 litri.apoi am inceput sa ma plimb cu ea mandru de noua masina si abia atunci am observat ca scoate fum negru,miroase a benzina in spatele ei,merge intrerupt si consuma undeva la 25% in oras.dupa care am fost cu ea la tester ca sa aflu ca am doua erori si anume una pe senzorul de la clapeta iar cealalta pe senzorul hall(nu stiu exact erorile)si ca e posibil sa am scurt in instalatia motorului.Am schimbat corpul clapeta+corp injector,fisele,bujiile,instalatia electrica la motor,insa fara nici un rezultat.urmeaza sambata un test de compresie si din nou la tester vineri.

Distributia arata destul de bine asa ca e posibil sa fie schimbata de curand dar eu abia am luat masina si mi sa parut umpic suspect ca atunci cand am adus-o acasa de la pitesti mi-a consumat undeva la 17 litri.apoi am inceput sa ma plimb cu ea mandru de noua masina si abia atunci am observat ca scoate fum negru,miroase a benzina in spatele ei,merge intrerupt si consuma undeva la 25% in oras.dupa care am fost cu ea la tester ca sa aflu ca am doua erori si anume una pe senzorul de la clapeta iar cealalta pe senzorul hall(nu stiu exact erorile)si ca e posibil sa am scurt in instalatia motorului.Am schimbat corpul clapeta+corp injector,fisele,bujiile,instalatia electrica la motor,insa fara nici un rezultat.urmeaza sambata un test de compresie si din nou la tester vineri.

Modificat de sharicmax
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mihai_mihai

La tester sa vezi daca sonda lambda lucreaza corect si senzotul de temperatura daca nu este decalibrat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!