Jump to content

Probleme electrice Sharan


Mmarius
 Share

Postare recomandată

daca ii scoti mufa si se opreste, cand merge aiurea... de la termocupla este.

 

verifica si temperatura de pe Engine, cu VCDS-ul, cand nu se opreste

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La 94,5 au cuplat ventilatoarele,am oprit motoru si au mers aproximativ 30secunde,Florin ce mufa sa scot,mufa de pe radiatoru de racire?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

atat merg.... sau minute ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu-i panica - doar monitorizare, sa nu ramana prea mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

salutare colegi sint Nou PE aici am o problema la sharan motor afn 110 CP TDI .am probleme cu sigurantele de la 25 si 26 din tablou specifico ca nu sint arse dar nu primesc curent STIE cineva sa-mi zica care ar FI cauza .?
mai adaug ca numi porneste si nici bujiile nu primesc curent. Ar putea FI vreun relè daca da care trebuie schimbat??

 

 

 

Edit.Incearca te rog si scrie si tu corect ca nu e greu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Din cate vad , date si discutii pentru Sharan 7N(2015) sunt putine.Am si eu o rugaminte , o intrebare: daca stie cineva cum se dau jos (cum ajungi la becurile ) triplele de pe caroserie , nu de pe haion .Va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa lungi cautari am gasit exact operatiunile pentru demontarea lampilor.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Referitor la probleme electrice,azi a inceput agregatul sa claxoneze singur in trafic.Va dati seama cam cum e intr-o situatie din asta cand ceilalti nu stiu ca o faci fara intentie.I-am aplicat cateva "corectii" a tacut un timp dupa care iar a inceput.

Ce as putea sa-i fac?Sa dau capacul ala jos...se vede contactul respectiv ?...sa-i dau cu ceva spray?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am o intrebare pt. cunoscatori; prizele din vw sharan,3 la numar vin  din fabrica legate la curent pe direct? ale mele sunt pe direct..

am montat o camera auto dvr  care porneste si se opreste la inpuls de tensiune dar cu prizele legate pe direct  si nu prin contact  functia de pornire si oprire automata a camerei nu functioneaza din cauza ca este tensiune permanenta ,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam toata gama vw e asa,dupa 2006 parca ai numa cu contactu pus curent la priza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai el zice ca are 2007 si merg pe direct - e normal la platforma asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut,

O intrebare pentru posesorii de 7N:luminile de curtoazie de pe oglinzi sunt comandate printr-un contact in oglinda sau de soft?Intreb pentru ca in modul pliat , luminile nu se aprind.Si as vrea sa fac in asa fel incat sa se aprinda si cand oglinzile sunt pliate.Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare, am si eu o problema cu un Sharan 2001. Nu mai merge faza scurta de vreo saptamana, faza lunga e OK. Am masurat pe cele doua sigurante si e tensiune pe ambele cand pornesc din comutator dar nu se aprinde niciun bec. Sigurantele sunt bune, becurile nu le-am verificat dar avand in vedere ca a aparut brusc la ambele presupun ca nu s-au ars amandoua odata. Inainte de a trece la cerecetari mai amanuntite o sa le verific totusi.

Dupa cate am inteles este un releu care comuta intre faza lunga si cea scurta. Imi poate spune cineva unde e? Ma pricep la electrica/electronica deci m-as descurca sa il verific/inlocuiesc daca ajung la el.Eventual daca aveti si o schema ar fi super.

Multumesc anticipat pentru ajutor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica becurile totusi.

 

m-am uitat pe diagrama, nu vad niciun releu - pleca comanda din centrala electrica, catre becuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica becurile,am patit si la sharan si la golf,sau dus amindoua deodata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune becuri noi Hella, Osram sau Philips, nu lua de acelea ieftine ca iti dai de lucru singur.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"La multi ani!"

Duzele de la stropitor cred ca sunt cu incalzire deoarece se vad niste fire.

Pentru a functiona incalzirea apei ce iese din duze trebuie sa pornesc dezaburirea?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...


Am si eu o intrebare de incepator: cum deschid cutia cu sigurante la sharan? Am deschis primul capac (cel care se rabateaza) si am ajuns sa vad sigurantele, insa majoritatea sunt in spatele altui capac din plastic transparent (pe care scrie si numerul fiecarei sigurante, insa nu stiu cum sa il dau jos. Am stat 10 minute pe langa el, dar nu imi dau seama ce pot face (nici nu vreau sa stric ceva din necunostiinta de cauza).

Am un consum prea mare in gol (120mA) care a dus la descarcarea bateriei si ieri nu am mai putut porni decat cu cabluri.

cutie_sigurante.jpg

Modificat de andreimicu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune o poza,eu nu am vazut capac de plastic transparent peste sigurante la nici un sharan.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am atasat poza la mesajul precedent, pentru ca nu stiu de ce nu m-a lasat sa o pun in postul nou. Nici la sigurantele care sunt in stanga pe verticala nu prea stiu cum sa le scot pentru ca sunt tare inghesuite. Sa incerc cu un cleste subrite? In cartea masinii scrie ca la unele modele ar trebuie sa fie un cleste de plastic pe acolo prin cutia cu sigurante cu ajutorul caruia sa le schimbi. Cred ca ar trebui sa fie un accesoriu obligatoriu ca nu imi dau seama cum se pot schimba niste sigurante in caz ca se arde vreuna pe drum...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am reusit pana la urma sa scot chestia aia bagand degetele prin partea stanga. Cred ca am apasat pe o clapa de plastic. In fine, am luat sigurantele la rand, dar cred ca am reusit sa busesc si multimetrul pentru ca arata 0 pe linie. L-am bagat pe intrarea de 10A si asa am reusit sa detectez o siguranta care avea 0.07A prin ea. Cand o scot raman cu curent rezidual de 0.05A care cred ca e mai mult sau mai putin ok. Este siguranta cu numarul 55 de 5A, si in carte scrie pe ea "Zentralelektrik" (in poza este prima siguranta de 5A de sus in jos pe linia din stanga cu sigurantele una sub alta). Cert e ca daca o scot, nu mai merg becurile in interior, stergatorul de parbriz pe treapta I si temporizare (merge pe treapta II), inchiderea centralizata, haionul nu se mai deschide si probabil si altele. Luminati-ma si pe mine ca eu unul nu inteleg nimic din tabelul ala cu sigurantele pentru ca:

1. Cu simbolul "Zentralelektrik" mai sunt vreo 3-4 sigurante acolo

2. Sigurantele pe care apare simbolul de iluminare interioara (Innenbeleuchtung) sunt cele cu numarul 27 si 28, dar daca le scot pe alea becurile de interior merg fara probleme.

 

De unde ar putea sa fie problema cu consumul de 120mA? Ma incurca tare si modulul confort pentru ca trebuie sa stau cu usa deschisa ca sa umblu la sigurante si atunci sunt aprinse becurile de la usi si am consum de 2,7-2,8A, iar variatiile de 0.05 sau 0,07 sunt mai greu de vazut. Sa incerc din nou poate sa iau toate sigurantele la control cu 55 scoasa ca sa nu mai am becurile interioare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca ce am scris in postul precedent nu e relevant. Eu ma gandeam ca modulul confort intra in "sleep" chiar daca nu incui masina. Din intamplare am incuiat masina cu ampermetrul pe ea si surprinzator consumul a scazut la 70mA cu toate sigurantele in bord. Tot mi se pare maricel ce parere aveti? Il las asa sau mai caut prin sigurante sa vad care are consum mai mare? Posibil sa se fi descarcat de la consumul asta bateria pentru ca in ultima vreme (luna) am mers putin cu sharanul, cam odata pe saptamana si nu mai mult de o ora. Acum i-am mutat acumulatorul e vento ca pe aia o folosesc mai des si poate se mai incarca pana imi iau un redresor (sugestiile pentru redresoare sunt binevenite).

Si o ultima intrebare (deocamdata). Daca nu incui masina, modulul confort ramane activat (cu consum mai mare) tot timpul cat e masina descuiata? Ma gandesc ca asta chiar poate sa fie o problema pentru ca mi s-a mai intamplat sa uit masina descuiata zile intregi. Dar daca ramane o usa inchisa prost (de exemplu mi s-a intamplat la portbagaj pentru ca se inchide greu si cam trebuie trantit haionul ca sa se inchida bine) ramane ceva activat chiar daca incui masina?

Modificat de andreimicu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!