Jump to content
Mmarius

Probleme electrice Sharan

Recommended Posts

andrusel

Si atunci cand clima e pornita ? La alternator cat ai(tensiune) cand e clima pornita ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
F l o r i n

Salutare, dacă îmi scade încărcarea la 12v cu climă fără faruri, care ar putea fi defectul, releu încărcare sau vreo diodă? La rece, fără consumatori nu trece de 14v.

 

neata !

 

masoara si pe borna altenatorului, vezi cat ai acolo, cand iti scade tensiunea la 12v. Daca tot atat ai, problema este in alternator.

Share this post


Link to post
Share on other sites
latzy

Am măsurat, cu climă pornită, ventilatoarele maxim 12,9 în baterie, 13,2 la alternator, la 1500 turații urca în baterie la 13,4-13,5.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Al Bundy

si la alternator cat e in turatie ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
latzy

13,9v, în baterie nu urca niciodată peste 14v, și bateria este de 100 ah.

Share this post


Link to post
Share on other sites
adrianf

Eu asa am patit la alternator am 14,2 iar pe baterie 13,6-13,8 pina nu a pornit dimineata si am un element mort la baterie,fa un test si la baterie,dimineata dupa ce deschizi masina cit are bateria si cind pui contactu la cit scade?

Share this post


Link to post
Share on other sites
latzy

Am pus o baterie noua, de 70 ah, la fel face, am observat totuși, ca borna alternatorului se cam incintă împreună cu releul, dar firul până în casetă nu se incintă tare. Dimineață, bateria are cam 12,3v și când pun contactul scade un pic sub 11v, dar merg cu încărcarea asta din iarna, bateria, am măsurat și diodele, valorile diferă, de la 200 la 350k, cât mă pricep eu...

Share this post


Link to post
Share on other sites
adrianf

Ai desfacut siguranta din cutia ce vine sus linga baterie,vezi sa nu faca probleme acolo(unde intra + de la alternator si dupa pleaca firu rosu pe + de baterie),din ce am discutat,mi sa zis ca,dimineata trebuie sa fie pe baterie 12,6-12,7 si cind pun contactu sa nu scada sub 12.

Share this post


Link to post
Share on other sites
F l o r i n

ce baterie ai pus ?

 

ca idee se putea pune una cu amperaj mai mare, la motorul/masina ta

Share this post


Link to post
Share on other sites
latzy

Am baterie de 100 Ah,Europart, nu cred ca-i foarte stralucita , deodată ma ține și cu încărcarea asta, cea de 70 Ah am pus-o numa de probă, ca să mă comving ca nu are legătură bateria.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Al Bundy

13.9 pe baterie este ok.

Share this post


Link to post
Share on other sites
latzy

Am 13,9 in baterie doar la rece fără niciun consumator, cu clima și fază scurtă scade până la 12,9.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Al Bundy

scade cam mult cu consumatori, schimba releul de incarcare si carbunii.

Share this post


Link to post
Share on other sites
crocodill

Salut!

 

Verifica firul care intra in cutia de sigurante de langa baterie, acela nu trebuie sa fie incins tare.Daca este incins ai acolo in acel papuc contact imperfect si de aceea ai diferentele de tensiune intre alternator si baterie. Daca mergi cu ea asa aui sanse sa strici releul regulator de tensiune, acesta va sta in 100% sa acopere deficitul de curent, si la un moment dat va crapa

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
latzy

N-am rezolvat problemă încă, am pus releu nou și nicio schimbare, am pus bateria mea pe un Logan și o încărca bine, cu toți consumatorii loganului în blană nu scade sub 14,2v (cei drept, fără climă), la mine am pus de la srot un alt alternator și îmi încărca 14,3 și cu consumatori scade până în 14, îi biniaor, nu-i cum trebuie, dar... apropo de firul până în caseta, se cam incinta, dar contactele și masă pe motor le-am verificat, sunt ok.

Share this post


Link to post
Share on other sites
adrianf

Pai cum nu ai rezolvat,tu zici ca ai pus de la dezmem si cu consumatori nu scade sub 14,asta e bun asa trebuie.

Share this post


Link to post
Share on other sites
latzy

Prima data am facut doar proba, ieri am si cumparat unul, incarca la fel ca cel cu care am probit, urca pana in 14,3v fara consumatori, dar cred ca mai am si alte probleme, anume: cand pleaca termocupla pe viteza 2 scade tensiunea la baterie pana la 13v, in rest nu scade sub 14v, in plus am oscilatie la tensiunea de incarcare in relanti, oscileaza cam 0.05v (asa face si al meu) si firul de la alternator impreuna cu tot alternatorul se cam incinta, deci problema inca nerezolvata.

Edited by latzy

Share this post


Link to post
Share on other sites
latzy

Acum am descoperit ca am un consummator neidentificat care imi descarca bateria, am pus ampermetrul pe borna de plus dupa ce opresc motorul si am un consum constant de 0,15 Ah, cu cheia scoasa din contact, becuri stinse, nu stiu ce ar putea fi si cum sa-l identific, cred ca nu din cauza incarcarii imi scadea tensiunea in baterie si nici bateria n-are probleme.

Share this post


Link to post
Share on other sites
adrianf

Naspa,ai luat borna de + jos si ai pus aparatu intre cablu de + si borna bateriei de + nu?Iti ramine sa scoti cite o siguranta pina gasesti consumatoru.

Share this post


Link to post
Share on other sites
latzy

Cred ca consumul ala e normal, mi un pic cam slaba bateria, scade tensiunea, dar porneste, n-am probleme deocamdata. Am masurat cu aparatul si cu vag-com, pe vag-com si la panoul de sigurante. am 14,08, iar pe baterie am 14,3. In relanti fara consumatori merge rau motorul, galopeaza, iar incarcarea nu-i constanta, oscileaza ceva de genul: 14,30 scade la 14,21, iar urca 14,30 si tot asa, dar repede si se vede si la luminile interioare scaderile de intensitate, la faruri n-am sesizat. Erori la motor: sensor temp g62   open or short to plus. Ceva nu-i in regula, mi sa nu ma lase si alternatorul asta.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Napoleon

Unde ar trebui cautata eroarea aceasta:

 

-------------------------------------------------------
Address 02: Auto Trans        Labels: None
   Part No: 09B 927 750 L
   Component: AG5 Getriebe 09B   0260   
   VCID: 356525E72781
 
1 Fault Found:
00526 - Brake Light Switch-F 
            28-10 - Short to Plus - Intermittent

Share this post


Link to post
Share on other sites
janos

Contactul de deasupra pedalei de frana se ia la puricat /schimbat. Nu circula asa ca cel din spate nu stie cand pui frana.

P.S. ai facut diagnoza dupa ce ti s-a aprins spirala?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Napoleon

nu s-a aprins nimic, eu cautam o eroare la clima. s-a oprit clima in mers , am oprit la un service, a scos freonul care era complet(950g pentru circuit dublu), l-am bagat la loc si a facut un test unde zice el ca este diferenta de presiune pe senzorul g65 intre cea reala si cea din diagnoza. acum merge bine fara sa schimb senzorul, nu da nici o eroare pe clima, dar am gasit asta cu becurile de frana-care cred ca merg, ma duc acum sa verific. mie imi spune daca am un bec ars ,fie el de pozitie.

 

am verificat spopuri frana si functioneaza toate trei

Edited by Napoleon

Share this post


Link to post
Share on other sites
janos

Atunci este o eroare veche nestearsa, pentru bec ars se aprinde in galben partea superioara al afisajului cu iconita de bec.

Share this post


Link to post
Share on other sites
adrianf

Schimba senzoru,fluctuatia poate fi si din galopare,latzy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri