Jump to content

Probleme electrice Sharan


Mmarius
 Share

Postare recomandată

4 hours ago, Daniel_I said:

Din ce am verificat, cu navigatia deconectata si usile incuiate, mai am curent pe sigurantele de CAN gateway si ECU. Banuiesc ca daca ramane in IDLE ECU, e normal sa consume 400mA. 

Trebuie oare sa scot din lista de CAN gateway modulele lipsa pentru a intra in sleep? 

Ce module lipsa ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand am deconectat cablurile de alimentare de la rns510, nu am scos din lista de can gateway: radio si navigatie. Credeam ca asta va impiedica CAN gateway sa intre in sleep. Se pare ca nu conteaza si intra in sleep chiar daca sunt in lista sau sunt scoase din lista.  Pe langa navigatie am deconectat si Battery monitoring module deoarece nu mai comunica cu CAN gateway(are legatura LIN dedicata)

Ca si concluzii:

- daca conectez multimetrul in serie cu bateria, reusesc sa vad consumul dar cumva CAN-ul nu intra in sleep. Banuiesc ca trebuie un multimetru mai calitativ.

- cu modulele pe care le banuiesc defecte (navigatie, aux heating, battery monitoring) deconectate si scoase din CAN gateway inca am un consum destul de mare

Mai am de investigat o eroare de la becul ceata spate si apoi sa iau la verificat cand masina este in standby, tensiunile pe fiecare siguranta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Can ul trebuie sa isi faca treaba, indiferent de multimetrul utilizat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Nu mai am curent pe contact. Nu se mai aprinde nimic in bord cand pun contactul. Curent in priza de la scrumiera am. 

Masina e un Sharan din 2002 AUY automat. 115CP.

Please help , ca mai am putin si-l duc la dezmembrat la cate probleme am cu el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai verificat partea electrica a contactului? ai verificat sigurantele?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

SHARANMAN2018

Salut,

Am și eu câteva probleme electrice dubioase să zic așa .

La mașina din semnătură 2017 de ceva timp au început să nu-mi mai funcționeze :

Farurile de ceață (aka proiectoarele)

Lămpile de mers înapoi (dar camera de mers înapoi funcționează)

Ceața de pe spate .

Pentru aceste lămpi de mers înapoi și ceața fată și spate î-mi puteți spune unde sunt situate siguranțele (MANUALUL ESTE IN LIMBA GERMANA ȘI NU INTELEG NEAM LIMBA) ?

 

De asemenea (am întrebat și mai demult) înaintea acestor chestii ciudate nu-mi funcționau tot așa din senin :

Ștergătorul spate și stropitorul pentru curățat luneta (acesta din urmă funcționează daca îl acționez din VCDS dar ștergătorul nu)

Nu am curent în brichete .

Menționez că siguranțele atât cea de la brichetă cat și cea de la ștergător au fost înlocuite chiar dacă acestea NU ERAU ARSE .

Cumva mai este vreo siguranță mai mare pentru ștergător și brichete în altă parte (în compartimentul motor sau vreun releu care acționează ștergătorul) ?

 

Mulțumesc anticipat .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare! 

Deoarece nu prea am mai folosit masina, nu am mai investigat problema descarcarii bateriei.

Ultima data mi s-a ars multimetrul cand am incercat sa masor consumul de curent de la baterie. Am cumparat altul dar tot la 10 A e limitat.

Daca cumpar un multimetru care suporta 20A e posibil sa se arda si el sau ar trebui sa-si faca treaba?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU ai consum peste 10A cu cheia scoasa din contact ca sa arzi multimetrul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cumva am avut un varf de curent de peste 10A dar cred ca era si RNS-ul conectat. Acum vreau sa masor cu RNS deconectat, sper sa nu am surprize.

Oricum multimetru cel nou are siguranta si pe 10A (UT131C) si cred ca suporta si varfuri scurte de curent.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salutare. am si eu o problema cu cablul care pleaca din spatele alternatorului si vine in cutiuta cu sigurante de langa baterie(primul de sus, gros, de culoare neagra, conectat la o siguranta de 140-150 amp). se incinge rau, mi-e teama sa nu topeasca cutiuta... atunci cand am activati mai multi consumatori, se incinge rau de tot, am incercat astazi sa il curat cu smilgher, dar degeaba. as dori sa il schimb, ca sa scap de bataile de cap. ma poate ajuta cineva cu un cod de piesa, va rog? am fost in Targoviste la 2 magazine, am dat de 2 incompetenti. nici cu masina in fata, nu au fost in stare sa imi identifice pe schema lor de piese cablul respectiv si sa fie siguri ca ala e...mi-au spus ca imi fac comanda, dar nu garanteaza ca e piesa care trebuie si ei nu o primesc inapoi. am ramas perplex... in fine, va rog sa ma ajutati cu un cod de piesa, ca sa ma duc sa le arat ce am nevoie. masina este un vw sharan, 1.9 tdi, motor asz. seria de sasiu este: WVWZZZ7MZ5V020540 . multumesc mult de tot!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate sa ma ajute cineva cu un cod de piesa pt cablul respectiv?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incerc eu maine, in limita timpului...sa imi aduci aminte,  te rog

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

17 hours ago, dark_ang3l said:

Poate sa ma ajute cineva cu un cod de piesa pt cablul respectiv?

7M3971349DA  asta pare a fi codul.

2021-11-24.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...

Salutare.

 

Prin nu stiu ce circumstanta in timpul noptii de vineri spre sambata am avut o oarecare problema ce a dus la descarcarea totala a bateriei de la Sharan .

Astfel fiind nevoit ca sambata sa demontez bateria si sa o pun la incarcat .

Astazi dupa o lunga perioada de stat la incarcat pe un TELWIN DOCTOR CHARGE 50 am reusit sa o resuscitez (urmeaza sa vad daca se mai intampla sa se descarce) .

Dupa ce am montat bateria pe masina si am sters toate erorile stocate, am ramas cu aceasta eroare pe usa culisanta electrica din stanga (mentionez ca o eroare asemanatoare am avut si la usa culisanta electrica din dreapta dar care am rezolvat-o) :

--------------------------------------------------------------------------------

Address BE: Slid. Door Rear Left       Labels: 7N0-959-244.CLB
Control Module Part Number: 7N0 959 244 B    HW: 7N0 959 244 B
Component and/or Version: Schiebetuer_l 005 2414
           Software Coding: 
            Work Shop Code:   
              ASAM Dataset: EV_AST A03704 (VW36)
                       ROD: EV_AST.rod
                      VCID: 382A202D42DCC28B1F3-806C
Fault Codes have been Erased

1 Fault Found:
52480 - Crash Shut-Down Activated 
          P1609 00 [137] - -
          [Crash-Signal erkannt]
          MIL ON - Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 6
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 37
                    Mileage: 108813 km
                    Date: 2022.10.23
                    Time: 01:49:17

                    Voltage terminal 30: 12.7 V
                    Sliding_Door_Motor_Current: 0.0 A
                    Sliding_Door_Clutch_Current: 0 A
                    Sliding_Door_Locking_Pawl_Motor_Current: 0 A
                    Front button for automatic sliding door: Not operated
                    Rear button for automatic sliding door: Not operated
                    Installed on left side: Yes
                    Installed on right side: Yes
                    Pinch protection sensor: Not operated
                    Latch_Ajar: operated
                    Latch_Pawl: operated
                    Sliding door indicator lamp: active
                    Sliding door indicator lamp 2: active
                    Activation: motor for automatic sliding door: not active
                    Automatic sliding door coupling motor activation: not active
                    Motor activation for enabling ratchet release: not active
                    Sliding_Door_Feedback_Motor_Opening: not active
                    Sliding_Door_Feedback_Motor_Closing: not active
                    Sliding_Door_Feedback_Locking_Pawl_Motor_Opening: not active
                    Sliding_Door_Feedback_Locking_Pawl_Motor_Reversing: not active
                    Sliding_Door_Feedback_Clutch_In: not active
                    Sliding_Door_Feedback_Clutch_Out: not active
                    Sliding_Door_Feedback_Indicator_Light_Front: active
                    Sliding_Door_Feedback_Indicator_Light_Rear: active
                    AD-Value clamping_Protection_Seal: 0
                    Position of automatic sliding door: 0
                    Status_Sliding_Door: latch secondary position
                    Play protection: motor for automatic sliding door: not active
                    Play protection: motor for enabling ratchet release: not active
                    Play protection: automatic sliding door coupling motor: not active
                    Status_Locking_Pawl_Motor: closed
                    Status_Clutch_Motor: Open
--------------------------------------------------------------------------------

Rezolvarea erorii usii din dreapta a fost urmatoare :

 

Prerequisites:
- The power windows must be adapted.
- Factory mode must be deactivated.
(Check Measuring Value Blocks - Factory Mode Adaptation)

- No crash message can present in [Slid. Door Rear] controller
(Check Measuring Value Blocks - Operation Mode)
- Must display = "No crash message present"

* Note: If a crash message is stored, proceed as follows:
- Reset the sliding door control module by removing the sliding door controller fuse for at least 30 seconds. 
- Then turn ignition on, and manually open and close the sliding door.
- Then trun ignition off and on again.


Reset Normalization
Select: [BE-Slid. Door Rear Left] or [BF-Slid. Door Rear Right]
Select: [Basic Settings-04]
From the pull-down menu choose:
[Resetting standardization] - Press [Start] - wait for "Finished Correctly", then Press [Stop]
then
[Resetting of all adaptation values] - Press [Start] - wait for "Finished Correctly", then Press [Stop]

Next:
- Open the sliding door via the switch in the middle of the console.
- If the door is open, close the door via the switch in the middle of the console and then open the sliding door via the switch in the middle of the console.
The basic setting of the sliding door should be complete.

 

Bun .

 

Acum intrebarea mea este :

De ce nu merge acceasi procedura si la usa din stanga ?

 

Multumesc pentru raspunsuri .

Modificat de SHARANMAN2018
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Două chestii:

- unde găsesc, de fapt pe unde am acces, la switch-ul de la lampile de marșarier? 

- la pornire îmi pâlpâie o dată avariile. Ce vrea mașina să îmi spună că o doare? 

 

Mulțumesc 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Compartiment motor.

Ai alarma aftermarket? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am alarmă deloc. Iar faza se întâmplă doar uneori. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Dany_aleksandar

Bună dimineața ! 

De câteva zile am observat că numai îmi funcționează încălzirea lunetei de la haion (apăs butonul din bord, acesta se aprinde însă nu funcționează dezaburirea lunetei) și cele 2 lămpi de la numărul de înmatriculare.

Are cineva idee ce să verific? 

Mașina în cauză: Vw Sharan 1.9 Auy

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica firele din manson cauciic, dintrel hayon si caroserie 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dany_aleksandar

Le-am verificat, e dezastru... Unele fire au fost cositorite și intre timp se pare că s-au desprins.

Îmi poate da cineva o schemă electrică de acolo ca să le refac contactele sau cel puțin are cineva idee ce culoare au firele pentru dezaburire haion și cele 2 lămpi de la plăcuţa de înmatriculare ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dany_aleksandar

Am luat la puricat fiecare fir pe care l-am găsit dezizolat, dezcositorit sau rupt și le-am refăcut cum trebuie.

Acum merge absolut tot ce ţine de acele fire.

Mulţumesc @F l o r i n pentru îndrumare! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu drag, ma bucur ca ai rezolvat 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Va salut! Am o problema la sharanul meu 2012. Are cui pt tractare montat ulterior de fostul proprietar. Nu merg luminile interioare din portbagaj. Nu gasesc rezolvare. Nu am erori. Poate o fi vreo codare incorecta? Las aici un scan. Multumesc anticipat de eventualul ajutor

 

Log-IL 17-WVWZZZ7NZCV048949-310250km-192780mi-1.04.23.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica yala, starea switch-urilor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acum o oră, F l o r i n a scris:

Verifica yala, starea switch-urilor

Am demontat. E totul ok. Ideea e ca atunci cand deschid portbagajul din cheie sau din buton se aprind celealalte lumini interioare, mai putin cele din portbagaj. Tot iluminatul interior este cu becuri led. Am schimbat becurile din portbagaj cu unele noi ca sa elimin si acest aspect. Tot nu vrea.... nu stiu ce ar mai putea fi.... nici erori nu sunt....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!