Jump to content
Mmarius

Probleme electrice Sharan

Recommended Posts

DragosAltu

salutare mie nu mi se mai deschide geamul de la sofer, nu pot sa mai reglez oglinzile si colac peste pupaza ramane blocata clapeta de la rezervor(clapeta de rezervor se deschide si se inchide de 3 ori) daca incerc sa dau geamul jos de la sofer din buton la un moment dat mi se aprind avariile 1 data.

am pus testeru

Adresa 09: Electr. centrala        Eticheta: ROJ\7M3-962-258.clb
   Numar VAG: 7M3 962 258 AM
   Component:    Multifunkt.Einh  0003  
   Codare: 16393
   Atelier: WSC 00020  
   VCID: 050A39F81F21236EB9-50E6

3  coduri de defecte:
01148 - Activare blocare de siguranþã SAFE în usi
            29-10 - scurt la masã - intermitent
01149 - Dezactivarea stãrii de siguranþã SAFE în uºi
            28-10 - Scurt la plus - intermitent
01142 - Motoare de blocare: uºa ºofer ºi clapeta rezervor închise
            36-10 - intrerupt(ã) - intermitent

Share this post


Link to post
Share on other sites
andrusel

Verifica ,in primul rand,burduful cu fire de la usa sofer,s-ar putea sa ai surprize.

Share this post


Link to post
Share on other sites
VIPER79

Schimba toata instalatia usii.Am patit si eu asa.Sa cauti sa fie de pe volan stanga.Sau o dai jos pe a ta si o iei la masurat fir cu rir. Spor la munca

Share this post


Link to post
Share on other sites
Huliganski

Salutare.

Sharan 2001/ 1.9/ 85kw/ 115cp, îmi rămân aprinse ceasurile de bord și becurile de la numărul de înmatriculare ( rămân aprinse dupa ce opresc mașina și o închid din cheie cât și atunci când este pornit motorul și farurile stinse), care ar fi rezolvarea? Eu nu am cunoștințe de electrică și nici mecanica :))

   Va mulțumesc anticipat pentru sfaturi!

Share this post


Link to post
Share on other sites
DragosAltu
On 30.10.2018 at 7:42, DragosAltu a scris:

salutare mie nu mi se mai deschide geamul de la sofer, nu pot sa mai reglez oglinzile si colac peste pupaza ramane blocata clapeta de la rezervor(clapeta de rezervor se deschide si se inchide de 3 ori) daca incerc sa dau geamul jos de la sofer din buton la un moment dat mi se aprind avariile 1 data.

am pus testeru

Adresa 09: Electr. centrala        Eticheta: ROJ\7M3-962-258.clb
   Numar VAG: 7M3 962 258 AM
   Component:    Multifunkt.Einh  0003  
   Codare: 16393
   Atelier: WSC 00020  
   VCID: 050A39F81F21236EB9-50E6

3  coduri de defecte:
01148 - Activare blocare de siguranþã SAFE în usi
            29-10 - scurt la masã - intermitent
01149 - Dezactivarea stãrii de siguranþã SAFE în uºi
            28-10 - Scurt la plus - intermitent
01142 - Motoare de blocare: uºa ºofer ºi clapeta rezervor închise
            36-10 - intrerupt(ã) - intermitent

Multumesc dragi colegi pt sfaturi

Intradevar problema era in burduf, am gasit cablu maro(cred ca masa), intrerupt in mai multe locuri am remediat prb si acum functioneaza normal 

received_560866537671389.jpeg

Share this post


Link to post
Share on other sites
VIPER79

Salutare.

Sharan 2003/ 1.9/ 85kw/ 115cp, îmi rămân aprinse ceasurile de bord și becurile de la numărul de înmatriculare ( rămân aprinse dupa ce opresc mașina și o închid din cheie cât și atunci când este pornit motorul și farurile stinse).Pe vag com nu de nimic nici pe instruments si nici pe central.Am verificat atat potentiometrul pentru intensitate cat si butonul de pornire faruri.Cu ele scoase bordul tot aprins.Am leduri pe spate la numar.Poate sa dea o intoarcere de curent prin led?

   Va mulțumesc anticipat pentru sfaturi!

Share this post


Link to post
Share on other sites
VIPER79
On 12/4/2018 at 7:54 AM, Huliganski said:

Salutare.

Sharan 2001/ 1.9/ 85kw/ 115cp, îmi rămân aprinse ceasurile de bord și becurile de la numărul de înmatriculare ( rămân aprinse dupa ce opresc mașina și o închid din cheie cât și atunci când este pornit motorul și farurile stinse), care ar fi rezolvarea? Eu nu am cunoștințe de electrică și nici mecanica :))

   Va mulțumesc anticipat pentru sfaturi!

Ai un scurt pe undeva, este camm greu de vazut, scoate cate o siguranta pe rand si vezi cand se stinge. Mergi la electrician daca nu te pricepi.

Ceea ce am scris e de la Al_Bundy caruia ii multumesc.

 

Edited by VIPER79
Am uitat sa multumesc Lui Al-Bundy

Share this post


Link to post
Share on other sites
marius_gymy

Bună colegi, am o problema ciudata, am rămas fără curent pe al 3 Lea stop de frână pe un Sharan 2015,tin sa zic ca am verificat siguranțele și toate sunt ok, va rog sa ma ajutați, nu știu unde sa ma uit. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Patrix.ADGARAGE

Verifica la trecerea cablajului inspre hayon in burdufele acelea sa nu fie fir intrerupt!Succes!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nelu Dumitru92

Salut prieteni,  am Si eu nevoie de ajutorul unui mecanic sau cineva care sa mai intalnit cu problema mea .Am un VW Sharan din 97 2.0 b3nzina si de la o vreme a inceput sa imi meargă în 3 iar pe fisa 1 a inceput sa-mi scoată scântei precizez ca am schimbat bujiile si fișele noi am.mers cam o săptămână si din nou am revenit la aceași problema !

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
glx76

Salutare,

As dori sa stiu daca este vreo solutie relativ simpla ca bricheta sa fie alimentata in aceleasi conditii ca si sistemul Radio.

 

Actualmente, bricheta este alimentata doar daca este contactul pus. Atunci cand opresc motorul, se inchide si alimentarea brichetei, insa radioul continua sa functioneze pana cand scot cheia din contact. mi-ar placea ca si bricheta sa functioneze tot pana scot cheia din contact, nu doar cat am contactul pus.

 

Se poate face acest lucru?

 

Am Sharan 2010 MK3.

 

Multumesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites
F l o r i n

Radio primeste informatia de la can gateway de lucreaza asa. Cel mai usor iti este sa o pui pe permanent - dar pentru asta trebuie mutata pe alta borna, din panoul de sigurante.

Share this post


Link to post
Share on other sites
dark_raider_ro
Posted (edited)

Am un Sharan din 2011 căruia i-am inlocuit RNS315 original cu RNS 510 original. Am cumparat modulul bluetooth din atasament si imi trebuie cablul de la unitate la modul. Ce tip de cablu imi trebuie? Acesta este ok https://m.olx.ro/oferta/cablaj-bluetooth-cu-microfon-rns-315-rns-510-volkswagen-vw-seat-skoda-IDbVSxF.html#position=3&page=2? Mai am nevoie de codare?

Microfonul va funcționa pt RNS315? As vrea sa il pun pe Skoda Fabia.

20190513_181437.jpg

Edited by dark_raider_ro

Share this post


Link to post
Share on other sites
F l o r i n

Da, pare ok. 

Da, merge microfonul și la 315

Share this post


Link to post
Share on other sites
adddy

Salutare, am următoarea situație, 3 bipuri de 3 ori înainte de pornirea motorului, am facut un scan si nu am gasit nici o eroare. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
F l o r i n

vezi nivel lichid frana

Share this post


Link to post
Share on other sites
adddy
Posted (edited)

Bipaitul vine din zona butonului de la senzori de parcare, am doi care sunt dusi dar bipaitul lor specific apare doar cand dau cu spatele.. Verific si lichidul, mulțumesc. 

Renunta la citarea inutila, este interzisa de Regulament!

Edited by vdragos
Quote inutil

Share this post


Link to post
Share on other sites
F l o r i n

atunci nu are treaba - nu e vb de senzori, ci de faptul ca nu prea ai ce sa te avertizeze , in acea zona. Buzzerul este in ceasuri

Share this post


Link to post
Share on other sites
escus

Salut,

Am si eu mai multe probleme cu instalatia electrica de la un Sharan din 2001, 1,9 TDI, AUY.

1. De cateva zile nu mai merg faza scurta si stergatoarele. Am verificat toate sigurantele dar oricum nu am vazut nicaieri sa existe o singura siguranta pentru toate astea. Am inteles ca ar putea fi din contactul de la cheie. Am desfacut capacul de sub volan dar nu stiu cum ar trebui sa fie contactele. Am scos si reconectat mufa de la contact si mufa mica galbena de sub volan si daca sunt stergatoarele pornite, la urmatoarea ponire a masinii stergatoarele fac o cursa completa. Dar...atat. Dupa manifestarea asta nu prea pare sa fie din contact dar nu stiu exact cum functioneaza.

2. Nu se deschide geamul din stanga spate. Butonul este bun, am verificat si firele din burduful usii si par in regula (au izolatia destul de deteriorata dar le-am izolat pe fiecare in parte pe portiunea aia). Aveti o schema sa stiu pe unde vine comanda de deschidere si unde pot sa masor daca ajunge tensiune pe motorul care deschide geamul?

3. Geamurile nu se deschid decat din butonul de la sofer de cand am cumparat-o. Butonul de blocare de pe usa de la sofer e bun, de fapt anul trecut s-a stricat un alt buton si am schimbat tot modulul. Am inteles ca ar putea sa fie blocat din calculator. Unde e conectat butonul de pe usa de la sofer care blocheaza deschiderea geamurilor de pe celelalte usi?

Am ideee de electrice/electronice, daca ma puteti ajuta cu o schema ar fi perfect.

Multumesc anticipat,

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri