Jump to content

Probleme electrice Sharan


Mmarius
 Share

Postare recomandată

Salut,

@Revolt sint de parere ca mai bine muti alimentarea pentru lampile de la picioare unde ii este locul.

Din cite stiu alarma are legatura cu intrerupatorul de la usa (acela care da comanda sa se aprinda plafoniera cind deschizi usa de la sofer)

 

@Cataso uita mai jos schema de la lumini.

in acest moment cred ca ar putea fi (repet: ar putea fi) o problema la maneta care schimba fazele (cea incercuita), este singura care este in legatura cu semnalizarile si cu fazele din cite imi dau seama - nu am mare experienta). Poate ai sa o schimbi cu una de proba, cu posibilitate de returnare, chiar si din dezmembrari. Daca ar fi masina mea macar in locul acela as desface sa arunc o privire, mai ales daca nu ai avut interventii la masina. Gindeste-te daca ai avut interventii si cam de cind ti-a aparut defectul.

ai si schema de la inchiderea centralizata  in dreapta, macar verifica siguranta F27 din tabloulde la pasager (sa vina plus si sa plece plus de la ea)  si mufa de la multifunctional control module (astea sint verificari pe partea de hardware ca sa zic asa), partea de programare nu o stiu.

ar trebui verificat ce anume lipseste la usile care nu se inchid cind comanzi din cheie, poate e vreun minus comun si ala lipseste.

7.JPG

6.JPG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de raspuns, si eu cred la fel, electricianul meu nu, si altul nu stiu. Daca este cineva cu recomandare in Timisoara sau Craiova o sa apelez la el, deocamdata o sa scot mufele de la lampi sa vad daca mai face probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat, lampile au fost legate de electrician in cutia de sigurante, dar o mufa nu fusese impinsa suficient si cred ca de aia suna alarma, am impins-o eu, a facut click si nu mai porneste alarma fara motiv.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Bună ziua. Dețin un sharan 1.9 TDI, 116 CP, an 2001. De doua zile nu îmi mai funcționează faza scurta, faza lunga, proiectoare ceata, climatronic și ștergătoare. Ce probleme ar putea avea? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut

 

parerea mea este ca problema e la contactul cu cheie, cel care este incercuit cu rosu in schema de mai jos.

acolo este un pin notat cu 75, cind rotesti de cheie pe poz II (accesorii) ar trebui sa ai plus acolo.

verifica asta. (plusul de pe 75 alimenteaza releul de accesorii - (climatronic + stergatoare) si luminile)

8.JPG

Modificat de alinfa
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...
On 11/29/2019 at 11:03 AM, dark_ang3l said:

cred ca e siguranta cu nr 51, prima de pe randul vertical, din blocul de sigurante mici.ce valoare are, cati amperi ?

salutare, poti te rog sa-mi spui cum ai rezolvat problema in final? daca se poate sa ma ajute cineva cu o schema electrica pentru incalzirea in luneta si oglinzi, va multumesc anticipat

IMG_20210213_230134.jpg

IMG_20210213_230115.jpg

Modificat de Albu Octavian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, vezi daca te ajuta ce este mai jos. Cred ca acea siguranta notata cu 41 este de fapt nr 51 (in Autodata asa este notata - 51).

 

 

Screenshot_20.png

Screenshot_21.png

Modificat de alinfa
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut.Am si eu un sharan 2011 modelul nou.am carlig remorcare electric , care coboara la buton.becul care ar trebui sa foe aprins la buton nu este aprins.cred ca e arsa o siguranta.stiti unde as putea sa gasesc siguranta? In portbagaj am cautat in stanga dar nui.daca ma poate ajuta cineva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Va salut! Dețin un VW Sharan 7N din 2012 cu uși și portbagaj electrice cu softclose. De astăzi portbagajul nu se mai deschide. Am testat cu vcds și nu sunt erori. L-am deschis manual din interior și nu funcționează. L-am închis tot manual dar, deși este închis în bord a rămas mesajul și masina cu el deschis. Când acționez butonul de pe cheie pentru portbagaj sau cel de pe portbagaj pentru a deschide se aude un sunet scurt de comandă (mic clanc) dar nu acționează portbagajul. Am verificat sigurantele. Totul in regula. Va rog sfaturi. Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica in blocurile de masura,  care componenta nu funcționează. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Caz rezolvat. A fost motorul de la încuietoare (broasca). Demontat, gresat, montat la la loc. Sters erori si gata. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cătălin 89

Bună tuturor întrebare am un sharan 2004 și nu îmi mai funcționează nici cum prizele de brichete am schimbat siguranțele 8.si 10 și tot nu am curent știți careva din ce poate fii va mulțumesc 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna ziua,

Am un vw sharan 2004,motor asz,1.9 TDI,130cp.acum cateva zile ,dupa ce am rulat 15km,am oprit,am mers la magazin,cand sa l pornesc,n-a mai vrut.Electromotorul invarte,nu porneste.L am adus pe platforma.Au inceput testele.

Nu vine motorina la intrarea in filtru.

Nu vine +12v pe borna pompei de transfer(in rezervor).

De pe releul 109 din tabloul de sigurante pleaca tensiune la toate cele deservite de el.Se aprindin bord bujii,totul normal.Nu se aprinde martorul motor,care nu stiu daca se aprindea inainte,nu mi amintesc.

Trag +12v de pe iesirea releu 109(care se activeaza pe pozitia  ignition a contactului),porneste pompa de transfer,se umple filtrul,dau cheie,porneste,merge normal ,se tureaza.

Intrebare:pot suspecta fir intrerupt din releu pana la pompa?

Din releu 109 pana la pompa mai exista ceva care conditioneaza alimentarea pompei?

In filtru de motorina am gasit putina apa,la fund,iar filtru era cam umflat in interior.Dar fiind sambata n am avut de unde sa cupar altul.Il voi schimba luni.

Pompa de transfer funcioneaza permanent cand e contactul pus sau intermitent,functie de turatie,consum,cat sa asigure necesarul de combustibil in pompa de inalta?

Am uitat sa precizez.Cand am scos mufa de alimentare a pompei,contactele pluteau in motorina,iar papucul de plus foarte oxidat,verde.Am curatat bine mufa,am conectat,si dupa cum am spus,pompa merge, alimentata pe direct.Cum a ajuns motorina acolo,nu stiu.Cam ce presiune trebuie sa bage pompa?Curge pe furtunul de la intrare in filtru sau tasneste?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sig 13 de 10A ai verificat-o ?

releul pompei este bun ?

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru reactia rapida!Abia am deschis.verific siguranta inca odata,cu toate ca le am verificat pe toate in prima faza de cautare.Care este releul pompei?

Banuiesc ca comanda pompei o da computerul  printr un releu,dar nu am gasit schema pana acum.Nu stiu deci care este releul.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Surpriza!Siguranta 13 nici nu era in tablou!Probabil primul meserias care s a uitat la sigurante a scos o si a pus o in alta parte.De fapt,verifica de ce nu merge AC ul.Dupa verificarea AC ului ea a pornit cu motorina din filtru,a mers cat sa constatam ca ac ul nu cupleaza,am oprit.Cand sa pornesc,n a mai pornit,ca nu mai era motorina in filtru,si nici pompa nu mai baga(siguranta lipsa!).Dupa ce am adus o acasa eu am verificat sigurantele existente,nu si 13.Ca si concluzie ,nu orice binevoitor trebuie lasat sa umble la masina.Disperat cum eram,speram s o rezolve,sa plec acasa....

Si,in primul rand,multumesc mult Al Bundy.Nu ma asteptam la un raspuns promt si documentat.Am pus siguranta si a pornit pompa,fara fir suplimentar.Cosmarul meu a luat sfarsit!!!!Multumesc inca o data!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Salut! Incerc sa investighez descarcarea bateriei in standby dar nu gasesc o schema cu sigurantele pentru Sharan 7n 2011.

Am gasit o schema pentru Passat, panoul din compartimentul motor arata identic, dar cand am scos siguranta sb7 pentru radio , radioul inca functioneaza.

Ma poate ajuta cineva cu o schema pentru sigurante, sau macar cu pozitia sigurantei pentru Radio? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am reusit sa gasesc pe un site rusesc o schema buna, se pare ca SB9 este siguranta pentru radio.

Totusi cand o deconectez radioul inca functioneaza.

E posibil sa primeasca curent prin voltage stabilizer care are si el conexiune catre radio?

Masina are start/stop si voltage stabilizer.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce cod motor ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cod motor CFFB.

Am deconectat radioul si am observat ca s-a mai umblat la liniile de alimentare. Masa si 12V erau taiate si lipite din nou(masina o am de cateva luni). Radioul este HW H11 si SW 1120, 1T0035680B (citite pe label) si CAN gateway H35 0614

Am lasat masina fara radio conectat si am observat ca nu se ma descarca bateria peste noapte. O sa mai verific si maine sa fiu sigur, dar inainte scadea peste noapte de la 12.6v la 11.9v.

As vrea sa montez temporar un comutator pe alimentare, dar nu stiu sigur pe ce linie: am SAFE(12V), A+(12V) si ground.

 

Modificat de Daniel_I
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce consum ai in stand by, cu radio deconectat,  respectiv cu el conectat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat consumul. Cu navigatia deconectata masor 0.4A de cand dau comanda de lock doors. Chiar si dupa 45 min acelasi consum, se pare ca nu intra in stand-by.

Cu navigatia conectata am 2.5 A consum. Vad ca se incinge destul de bine partea inferioara si porneste ventilatorul daca sta conectata cateva minute.

Erori pe navigatie am: 02873 si 03138.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E mult si cu ea deconectata, daca era pe 10A....sau 20A aparatul. Trebuia cu totul inchis sa ai max 0.04A....adica 40A

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce am verificat, cu navigatia deconectata si usile incuiate, mai am curent pe sigurantele de CAN gateway si ECU. Banuiesc ca daca ramane in IDLE ECU, e normal sa consume 400mA. 

Trebuie oare sa scot din lista de CAN gateway modulele lipsa pentru a intra in sleep? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

can ul trebuie sa intre in sleep, in aprox 20 min, consumul maxim 40mA.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!