Jump to content

Cat consuma Golful 7 al vostru?


codz
 Share

Postare recomandată

Vorbeam la modul general ca la modul general s-a stabilit capacitatea rezervorului.Oricum daca se merge la consum, avand in vedere ca mixtul declarat de producator este 6, s-ar putea scoate teoretic(nu stiu cine ar merge la consum cu un gti totusi)La modul particular sunt curios daca R-ul are tot rezervor de 50 sau are de 60.

Modificat de TDR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un drum in afara orasului....Pitesti-Valcea mers usurel sa zic....

post-123923-0-70968300-1384362103_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din categoria "Ne place, ne place, ne place, place, place Valcea!"

Am incercat da trag ceva mai tare, fara sa exagerez si dar nu prea m-a lasat traficul.

post-3294-13843638999894_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa ce mi-a mai trecut entuziasmul noii masinute, revin si eu cu consumul pentru al meu 1.2 tsi 105 cp.

Consumul este realizat doar in Bucuresti, cu deplasari mai mari de 15 km (Salajan-Baneasa) si nu am turat motorul mai sus de 3000 rpm. Schimbarea treptelor am facut-o in jurul valorii de 2600 rpm.

Stilul de condus a fost ponderat cu atentia indreptata spre consum. Am avut drumuri dimineata si seara cu binecunoscutul trafic, dar am avut si drumuri de noapte cu consum de 6.2.

Media celor 328 de km este de 7.7 la suta, cu o viteza medie de deplasare de 21 km/h. 70% sistemul start&stop a fost dezactivat.

Una peste alta, consider ca consumul mediu in oras al acestui motor, pentru un condus normal, se situeaza undeva intre 8.0 - 8.5%

 

post-39305-0-45216300-1384511129_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un consum excelent pt Bucuresti. De curiozitate, de ce dezactivezi S-S? Cel putin la mine la DSG e f usor de modulat cand sa intre sistemul si cand nu. Macar imi da un lucru de facut in trafic. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu credeam ca-l pot controla din pedala (frana) dar apoi am observat ca masina sta pe loc, turata  la turatia de pornire de pe loc, ceea ce inseamna ca tu ai putea sta pe loc dar cu ambreiajul in patinare (asta daca permite DSG, nu stiu daca permite asa ceva sau e doar turatia).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu n-am observat diferenta la turatia de ralanti, intre S-S activat si dezactivat. M-ai facut curios si o sa verific. Sau n-am inteles eu bine ce ai vrut sa zici?

 

Eu cand opresc masina si o tin din frana usor, nu intra S-S. Daca apas mai tare, S-S se activeaza, opreste motorul iar consumul instant se duce la zero (normal).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact despre asta vorbeam. Rog moderatorii sa mute posturile, cred ca e o chestiune importanta de clarificat si stiut. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am cutie manuala, nu DSG.

TudorM, cand sunt putine masini la semafor il activez, dar seara cand este aglomerat, ma enerveaza din cauza ca atunci cand este coloana lunga uni mai dau 1-2 m in fata, pe urma iar se opresc si ma deranjeaza ca la un semafor sa pornesc-opresc motorul de 3-4 ori chiar daca e automata treaba. Eu insa il activez doar cand sunt printre primi la semafor sau acolo unde stiu ca tine semaforul mai mult. Cu siguranta in orasele mai mici unde stai la un semafor o singura data, start&stop se justifica mai mult.

Imi place insa foarte mult, ca atunci cand opresti motorul din gresala porneste automat, fara sa mai fi nevoit sa pornesti din cheie, chiar daca start&stopul este dezactivat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci tu il dezactivezi fix acolo unde el e gandit sa functioneze si unde da rezultate maxime? In traficul bara la bara si cand stai de mai multe ori la un semafor?

Si il activezi atunci cand stai doar putin la semafor si cand e traficul lejer, momente in care nu ai avea nevoie de el, nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fara a crea o polemica, eu am descris exact momentul cand il dezactivez si am prezentat consumul meu, realizat in conditiile mentionate. Analiza traficului si-o face fiecare si decizia ii apartine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu il dezactivez cand merg in coloana. Nu mi se pare sanatos pentru motor sa fie oprit/pornit de 10 ori in 50-60 metri....In plus, nu aici se face marea economie la consum. Tin activat sistemul doar cand nu este aglomerat si opresc la un semafor care tocmai s-a schimbat in rosu. Daca ma apropii de un semafor care mai are 4-5 secunde pana la verde, de asemenea il dezactivez...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fara sa lansez o polemica, sistemul este gandit sa reduca pe cat posibil la 0 consumul masinii atunci cand sta pe loc.

Cand masina sta pe loc consuma combustibil degeaba si cu cat sta mai mult pe loc (in trafic bara la bara) cu atat consuma mai mult asa ca fix acolo sistemul genereaza cele mai mari economii.

 

Accept ca unora le e frica sa-l lase activ in trafic bara la bara gandindu-sa ca dauneaza motorului, desi nu inteleg cum anume ar dauna, dar e gresit sa spuneti ca nu acolo se genereaza economiile. Motoarele noi consuma in medie cam cu un litru mai putin decat cele dinaintea lor si asta e datorat in mare parte fix sistemului asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sistemul e gandit sa faca economie de combustibil cand stai pe loc pt ceva mai mult timp, 30sec-1minut. Daca stai nici 10 secunde si tot se opreste-porneste din 10 in 10 metri nu are eficienta.

Start-stop ar economisi 0.3litri in conditii ideale, departe de acel litru.

Citat de pe siteul audi:

"The potential for saving energy is considerable: for example, an Audi A3 1.4 TFSI with manual gearbox in conjunction with the energy recovery function can save 0.3 litres of fuel per 100 kilometres – this is equivalent to a reduction in CO2 emissions of approximately 7 grams per kilometre. The system is automatically activated when the ignition is switched on. If the driver doesn’t want to use it, it can simply be switched off at the touch of a button."

Sent from my ApfelPhone

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Citez din manual

Trebuie ca timpul opririi trebuie sa fie mai mare de 5 secunde ca sa compenseze benzina necesara pornirii.

Sent from my GT-N7100 using Tapatalk 4

Modificat de florinrmn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Consum Golf GTD

 

Bucuresti - Pitesti - Rm.Valcea - Sibiu - Deva

 

In Bucuresti consuma undeva intre 8 - 9%, nu folosesc sistemul Start & Stop.

Modificat de ice2k
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In Cartea Tehnica scrie clar ca benzina cu cifra octanica mai mare de 95 nu influenteaza nici consumul, nici dinamica masinii.

Vreau sa deschid o discutie pe tema asta si sa vedem parerile tuturor. Dar nu placebo, ci exact ce ati simtit utilizand cele 2 tipuri de benzina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu pot spune ca daca mi-ar fi pus altcineva benzina in rezervor fara sa-mi spuna daca de 95 sau de 100 nu as fi putut spune de care este. Si eu pun plin/plin. Intradevar nu trag de masina la rosu ca sa imi dau seama ca scot in 8,5 sec. sau in 9,0 sec. 0-100kmph dar la utilizare normala pot spune ca nu se vad diferentele.

 

Stiind insa cu ce benzina merg, impresia este ca merge mai bine cu 100, motor mai rotund, consum un pic mai mic chiar si in oras. Am facut pana acum 17 plinuri (900eur) dintre care doar 5 cu benzina de 100, tocmai pentru a testa.

 

Concluzia mea este, daca am bani bag de 100 pentru ca e mai bine pentru masina si nu are cum sa mearga mai rau decat cea de 95 (autoaprinderea cred ca este ultima problema la care trebuie sa ne gandim), daca nu am chef sa trec de pragul psihologic de 300lei/alimentare bag de 95.

 

LE: apropo, foarte interesant, de pe spritmonitor, am consum mediu 8,07/100 cu anvelopele de iarna pe ultimii 1200km fata de 8,43/100 cu cele de vara pe 6800km .. Na paradox, sa vedem la vara daca intradevar "s-a lasat motorul" si o sa am sub 8/100 pe medie cu cele de vara, asa ar trebui altfel ce facem, si mai confortabile si consum mai mic cu cele de iarna:)

Modificat de codz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Legat de tipul benzinei si comportamentul motorului. O publicatie de specialitate din Anglia a facut teste cu un Golf 6 Gti ed 35 utilizand benzina de la 5 statii diferite 95 resectiv 100. Test-ul in conditii delaborator cu conducta de benzina bagata in sticla si test pe dyno.

Diferenta intre cea mai slaba benzina de 95 si cea mai buna de 100 a fost de 5.1 bhp, raportat la cei 232 bhp ai masinii e f putin mai exact 2,19%.

 

Modificat de gigelm5m3
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai conteaza si cum merge motorul si cat consuma, nu numai cati cai dezvolta, iar in plus de asta testul de mai sus este irelevant atat timp cat nu a fost efectuat la noi in tara.

Modificat de TDR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

chiar nu are nimeni de pe aici 1.6 tdi cutie cu 6 trepte?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

as vrea sa stiu si eu cam cat consuma 1.6 tdi in oras... cel cu cutie 5 trepte...

nu stiu ce sa aleg 1.2 tsi sau 1.6 tdi...imi e cam teama de 1,2 tsi...tot aud probleme...cu zgomote ciudate etc...in plus faptul ca are un comportament fluctuant in functie de temperatura.. de 1.6 tdi nu am auzit nimik rau

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu aveai ce probleme sa auzi de 1.2 TSI pentru ca nu mai este acelasi motor, au fost schimbate destule fata de vechea generatie. Asa cum s-a tot discutat. La fel si cu "fluctuatiile" in functie de temperatura...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai tocmai..ce am citit impresii generale ale posesorilor de golf 7...si sunt unii care se plang de 1.2..si de faptul ca au trebuit sa puna nush ce clips ca motorul sa nu mai scoata zgomote suspecte :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!