Jump to content

Cat consuma Golful 7 al vostru?


codz
 Share

Postare recomandată

....sau cand se aprinde cheia in bord, mi-au zis.

Asa a fost si la mine si inainte de 15.000 s-a aprins cheia service in bord. Am sunat si obligatoriu mi-au zis sa vin la revizie.... atentie mare !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci tie iti arata in meniu ca ai 30000 pana la urmatoarea inspectie si cu toate astea cheia sa aprins inainte de 15000? cum este posibil? inteleg ca nu merge 30000 dar 25000 ar trebui sa poti face.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Situatia a stat mai exact asa, daca stau bine sa ma gandesc:

 

Revizia 1 mi-au spus la PBN sa vin la 15.000 km chiar daca aveam interval de revizie de 30.000 km (conform caiet service pe seria mea de sasiu) pentru ca este motorul nou si asa se recomanda (se rodeaza, apar impuritati mult mai multe in primii 15.000 km, etc)

Revizia 2: mi-au pus ulei LL 5w30 si mi-au zis sa vin asa: la 45.000 km...sau....la 1 an.....sau....cand se aprinde martorul service in bord.

Atunci s-a aprins martorul la 28.500 km si m-a avertizat ca pana la 30.000 km in bord sa fac revizia (deci dupa 15.000 km).

Am sunat la PBN, le-am spus ce mi-au zis ei (ca sa vin la 45.000 km...), cu toate astea martorul spune altceva, etc...si m-au chemat obligatoriu la revizie...conform martor.

 

PS este exclus sa fie dictata revizia de senzorul de ulei pentru ca m-am purtat cu masina super ok.... (mers numai legal si numai intre 2.200-3.500 rpm maxim, fara fortari, etc care sa fi dus la degradarea anticipata a uleiului LL fata de ce era normal....)

Modificat de VictorGolf
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este aria potrivita si fiind off topic, trebuie sa stiti ca nu exista niciun senzor care sa masoare vascozitatea sau calitatea uleiului.

Acel asa zis "senzor" este capibil doar sa masoare niste parametrii precum: numarul de porniri, (la rece sau la cald), kilometri parcursi in anumite temperaturi ale motorului sau exterioare, turatii atinse precum si perioada parcursa la anumite turatii. Astfel dupa un grafic prestabilit in memoria acestuia, analizeaza pozitia ta pe grafic si astfel te anunta sa faci revizia la 15.000 sau mai sus spre 30.000. Nu este nicio inginerie moleculara care sa aiba capacitatea sa masoare calitatea uleiului, desi n-ar fi rau :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are nici o legatura cu uleiul sau starea de conducere a autoturismului , la mine a aparut acum mesaj in computer precum ca in urmatorii 3000 km trebui sa merg la revizie avand 27 k in bord , consumul sper sa vad altul dupa revizie si schimbul uleiului ca am rupt-o pe genunchi pana acum dar chiar si asa cu setare in sport si de foarte multe ori si cutia in sport am in jur de 5,7 deci sunt multumit , am fost toata viata benzinar dar chiar sunt placut surprins de acest motor si cutie !!! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, la 30k e la mine. Ma gandeam sa fiu eu super grijuliu si sa ma duc inainte, dar poate merg cand ma intorc din concediu si vedem in ce stare e.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

b0fw.jpg  ack0.jpg

 

Primul drum lung cu noua masina.

Pe ruta: Alba- Cluj- Oradea- Salonta - Gyula (Ungaria) si retur . Am alimentat la plecare, total excursie 650 km, autonomie, aproximatix 880-900 km. Autostrada 45 km (la intoarcere am intrat in Cluj, nu am venit pe autostrada), in rest drumuri nationale/europene/comunale/satesti, :) de toate. Masina in rodaj, roti de 17,  2 persoane + bagaje, AC pornit ocazional, pe tot drumul modul de conducere a fost selectat pe SPORT.

Daca nu era masina in rodaj si aveam roti de 16 + selectam modul de conducere ECO, sunt convins ca media cobora pe la 5-5,3, la cei 650 km si viteza media de aproape 70km/h. Daca aveam la dispozitie autostrada macar jumatate din drum, la fel, consumul scadea vizibil.

Foarte multumit de comportamentul masinii, si al motorasului. ACT intra in functiune de multe ori, pana la 130 km/h, mare avantaj la consum. Masina accelereaza-franeaza impecabil, tinuta de drum mai mult decat buna-suspensii sport-. (Ma gandesc cu invidie la colegii cu GTI care au la dispozitie tsi-ul nu cu 140 ci cu 220 cai....pffff.. :) ..)

Modificat de DDoc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@DDoc: slabut, verifica aici :D

NqKT7bt.jpg

evident ca e vorba de un drum la vale, Brasov - Bucuresti, insa chiar si asa nu reusisem mai putin de 6,4%. Probabil am incercat mai mult.

Desi spuneam ca nu mi se pare ca s-ar fi lasat consumul pe masura ce am adunat kilometri (19.000 in prezent), cred totusi ca se vede o imbunatatire de 0,3-0,5 %

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@DDoc: slabut, verifica aici :D

NqKT7bt.jpg

evident ca e vorba de un drum la vale, Brasov - Bucuresti, insa chiar si asa nu reusisem mai putin de 6,4%. Probabil am incercat mai mult.

Desi spuneam ca nu mi se pare ca s-ar fi lasat consumul pe masura ce am adunat kilometri (19.000 in prezent), cred totusi ca se vede o imbunatatire de 0,3-0,5 %

zid3.jpg  

 

Uite ca si eu pot :icon_rendeer: . Pana la Oradea, DN1. Autonomie de 868 km. La tine koro, cu aproape 100 mai putin :001: . Si 19.000 km fata de 3000 km ai mei...deci....per total tsi-ul e un motor reusit, indiferent cati cai au scos din el cei de la VW :001:

Modificat de DDoc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Topicul asta deja pare a versus ...

 Scuze daca am fost off topic.... desi nu cred :icon_confused: ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

post-125264-14046791484885_thumb.jpg Constanta- Corbeanca. Mers cu 110 pe autostrada cam 80% si restul cu 130-140 +bara la bara de la km 17 pana la km 16 din cauza unui accident. Mers cu 80 km/h pe DN1 constant si A/C pornit tot timpul. 2 persoane cu bagaje
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

@1Q: ne-ai promis niste consumuri dupa drumul lung de concediu... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Productia de weekend: 670 km parcursi (90 km autostrada-tempomat putin peste limita admisa, restul de aproape 600 drumuri nationale de tot felul, cu multe depasiri rapide si atins fara prea mult efort viteza maxima - cel putin pentru cariera mea de sofer) - viteza medie pe tot drumul, 67 km/h - 4 adulti + bagaje - clima pornita 50% din drum - roti de 17- mod de conducere selectat SPORT- 5600 km la bord- consum mediu de 7,0 l/weekendul acesta. Multumit de comportamentul masinii. (Aproximativ acelasi drum, dar cu 2 persoane si clima mai putina mi-a iesit acum 2 saptamani 5,9 l consum mediu, tot pe sport si tot cu viteza medie in jur de 70 km/h).

 

(Singura chestie mai putin placuta dupa drumul acesta: piatra in Oradea- parbriz crapat-35 cm...Urmeaza drumuri la asigurator, completat hartii, programare la reprezentanta, service- de care mi-e groaza... In robotii germani de la fabrica vw, am avut incredere dar in oamenii de la noi din service...parca nu sunt asa de increzator ca fac treaba buna...in fine...vom vedea...)

Modificat de DDoc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Profilul "Eco" pare degeaba la mine. Ba chiar mai rau face...

Bucuresti - Ploiești - Brasov 6,3%

Brasov - Ploiesti - București primii 40-50 km aveam 7,2% dupa care am trecut pe "Normal" si pana in București am avut 4,6%

Dus-intors am avut aceleasi conditii meteo, acelasi trafic, acelasi stil de condus (cruise control 90% din drum).

Modificat de C Z R
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O dilemă.

 

Eu alimentez folosind un card de combustibil. Acu câteva săptămâni am primit de la companie statisticile pe 8100 KM, consum mediu 5,56 l/100, alimentat 485,82l. Aceste statistici au fost calculate pe un consum din trecut în perioada când aveam undeva între 5.000 și 15.000 km la bord.

 

Acum am 33.000Km la bord și îmi arată media de 4,9 l/100.

 

Se poate să-mi scada consumul mediu la 30.000 față de 15.000?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Not_used_calin

@C Z R

 

Da, si la mine pare degeaba "Eco". L-am folosit de cateva ori, am vazut ce poate, acum m-am lasat complet de el. Mai mult de 10% nu mi-a scazut consumul fata de "Normal".

La cilindreele mari nu pare sa aibe impact foarte mare asupra consumului acceleratia. Cel mai mult mi s-a parut ca influenteaza consumul mersul in gol, statul la semafor. Din punctul asta de vedere, START/STOP scade destul de mult consumul. Dar nici cu optiunea asta nu prea sunt prieten. Mi se pare un stres pentru motor.

 

Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Referitor la eco, mie mi se pare ca o calc mai tare tocmai din cauza senzatiei de "pedala moale" si asta face sa consume mai mult. Pe normal cand acceleratia e normala dozez si eu cum trebuie puterea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Profilul "Eco" pare degeaba la mine. Ba chiar mai rau face...

Bucuresti - Ploiești - Brasov 6,3%

Brasov - Ploiesti - București primii 40-50 km aveam 7,2% dupa care am trecut pe "Normal" si pana in București am avut 4,6%

Dus-intors am avut aceleasi conditii meteo, acelasi trafic, acelasi stil de condus (cruise control 90% din drum).

 

In cazul/traseul tau conteaza si diferenta de nivel si de faptul ca in portiunea montana mergi cu motorul ceva mai turat. In cazul TSI Eco reduce consumul, mai ales in oras, dar la TDI nu am experienta. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa se intampla si la mine, as putea folosi Eco doar cand merg in coloana cu 80-100 la ora, decupleaza cand ridici piciorul de pe pedala, insa cand e sa il pui la loc raspunsul este intarziat, de aceea cand ai nevoie de putere trebuie scos modul  Eco.

 

Ca si consum am observat ca poate reduce consumul cu cca 0.5l/100 dar avand in vedere raspunsul intarziat al masinii prefer sa stau pe Normal.

 

Acum ca masina a trecut de 18000 km, consumul extraurban s-au stabilizat la cca 6/100 mers combinat DN+autostrada si putin sub 6 doar pe DN. In oras nu vad mai mult de 10.x chiar daca merg 4km, iar daca merg mai mult scade sub 10 chiar sub 9.

 

 

Referitor la eco, mie mi se pare ca o calc mai tare tocmai din cauza senzatiei de "pedala moale" si asta face sa consume mai mult. Pe normal cand acceleratia e normala dozez si eu cum trebuie puterea.

Modificat de codz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu va contrazic un pic la modul ECO , eu personal ultimul plin facut am executat deja 750 km si mai am inca 230 pana sa merg la peco  :D , dar modul eco inseamna ala batranesc de ne enerveaza pe toti in trafic depaseste alta masina in 3 min nu zvacneste deloc masina , zici ca o impingi cam asa ceva ma refer cand o accelerezi , altfel daca te dai la ea nu mai este ECO , eu personal mi-am pus ambitia doar sa o testez dar sincer prefer Sport mai ales ca dieselul iubeste turatiile si sincer de la plin la plin cu setare sport si pe motor si pe cutie nu manca mai mult de 6,4 , asa ca ma simt multumit , ma repet pe eco te ia somnul  :10[1]: , iar daca incerci sa faci depasiri normale in viteza etc sa dat peste cap totul , este simtita si testata pe pielea mea :) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Weekend

300 km parcursi, pe DN-uri destul de aglomerate ce necesitau depasiri multe cu accelerari energice, autostrada doar 45 km-cu tempomat setat la... multe puncte te penalizare :001:

Masina cu 7100 km la bord, roti de 17, mod de conducere SPORT, AC pornit ocazional.

4 persoane + bagaje full

viteza medie 71 km

consum mediu 7 %

 

In continuare foarte multumit de masina. Motorul 1.4 TSI ACT cu cei 140 cai isi face treaba. :001:

Modificat de DDoc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cluj - Bucuresti ->448km, Valea Oltului, depasiri la greu ca intr-o zi de luni.

 

Km la bord: 10800

4 personae + bagaje

viteza medie 69km

consum mediu 5.3%

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eheee si uite ca in aceste zile, cand in Bucuresti temperaturile sunt de 36 grade, eu nu reusesc sa scad sub 9%, desi in mod normal pana acum m-am incadrat intre 6.5 - 7.5 %

La stationare de la un consum de 0.7 l/h am ajuns la 1.0 - 1.1 l/h. Bineinteles, nu cred ca mai trebuie sa spun ca climatornicul cu AC este pe on.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La cate grade ai AC-ul? Daca e pe spre LOW atunci compresoul va merge mult mai mult, de aici si consumul marit. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!