Jump to content

Octavia 3 - 1.8tsi 180hp


catalinTM

Postare recomandată

Felicitari pentru masina. Ma bucur mult ca tot mai multa lume alege motorul asta. Este genial!

 

S-o stapanesti sanatos 1000000km si sa te bucuri de ea!

Link către comentariu

A aparut si prima problema :(.

Dupa 5 zile si 500 km a trebuit sa merg la service pentru ca am avut un martor aprins ce zicea ca nivelul de racire este scazut.

Am fost in service azi si concluzia este ca radiatorul este spart, defect de fabricatie.

O sa fie schimbat pe garantie.

Problema este ca nu il au in stoc in Ungaria si trebuie sa il comande la fabricant. Momentan nu am un termen in care o sa primeasca radiatorul :(. 

Cei de la service au zis ca estimeaza undeva intre 3-7 zile dar eu nu stiu ce sa zic. Am primit de la ei o O2 FL pana la remedierea problemei.

Va dati seama ca sunt extrem de dezamagit :(.

Link către comentariu

nu e o probleme:).nu demontezi repere de directie,nu trebuie refacuta geometria,nu umbla nici la motor.

e cea mai simpla problema pe care o puteai avea,gandeste te asa:)!

 

te felicit si eu pt masina si te rog:

-sa ne mai tii la curent cu consumul

-sa mi explici ce ai vrut sa spui in primul post prin "modul sport"

 

salutari!

Link către comentariu

Problema cu radiatorul se manifesta si la G7, am vazut pe niste forumuri de afara, ce-or fi facut astia cu noile radiatoare de MQB, au gresit in asa hal design-ul sau fabricatia? Daca este de design e nasol pentru ca atunci inseamna ca apare si in timp. La mine antigelul este la minim si ma uit lunar sa verific sa nu scada. Desi eu am facut 6000km.

De ce nu pun temporar, pana vine radiatorul, substanta care ingroasa antigelul si sa te lase sa mergi cu ea? Oricum sper sa-ti vina intr-o saptamana, ar fi bine. Lasa ca asa e cu masinile noi, apar probleme, se rezolva pe garantie, deabia dupa 2-3 ani si 20-30 mii km incepe sa mearga "ca unsa". Cu cat mai repede cu atat mai bine:)

Modificat de codz
Link către comentariu

Mai mult ca sigur a fost o problema de fabricatie ( daia exista garantie !!!! ) si nu vad de ce iar completa cu acea substanda din moment ce ia dat masina la schimb, nu l-a incurcat cu nimic aceasta problema.

Link către comentariu

Imi pare rau sa aud ca deja ai probleme cu masina. :(

 

"...nu l-a incurcat cu nimic aceasta problema." " "...asa e cu masinile noi,..." Really? Cand dai cateva zeci de mii de euro pe o masina noua, o astepti 3luni, vrei sa te bucur de ea, nu de o masina de imprumut cheala si cu alta motorizare. Pe mine m-ar infuria groaznic asa ceva. 

 

Pe bune VAG ma dezamageste profund. :(

Link către comentariu

Consider ca asa ceva este inadmisibil. Nu ma asteptam sa apara probleme asa repede. Este adevarat ca radiatorul prezenta defecte de fabricatie dar in aceea situatie nu trebuia sa ajunga pe masina. In situatia asta producatorul radiatorului trebuie tras la raspundere de catre VAG. Din pacate, noua nu ne ofera foarte multe alternative legea din Romania.

 

De incurcat m-au incurcat pentru ca eu nu am zis ca le dau banii peste 3 saptamani sau ca le dau numai jumatate acuma si restul cand o sa am chef. Eu le-am platit masina si vreau sa o folosesc.

In legatura cu masina primita la schimb, nici nu concepeam altfel. Si cand au depasit termenul de livrare pentru masina, la fel mi-au pus la dispozitie o alta masina.

 

Sunt dezamagit din cauza asta. Sper totusi sa primeasca piesa cat mai repede si sa nu mai fie probleme.

Link către comentariu

Bine ca nu te-ai apucat de facut un rodaj la un drum intins ( eu am facut 700 km in prima zi :) si restul urban). Iti strica si mini-vacanta.

 

De-obicei problemele de fabricatie apar acum repejor. Cum ziceau si altii mai sus, e doar radiatorul.

Link către comentariu

Da, neplacut sa apara "bube" asa repede, DAR gandeste-te deupa ce-l inlocuiesti  ca o sa te plimbi dinou cu ea :D

E superba masina! Bafta s ai si muuuulti km cu ea ! :)

Link către comentariu

Nasol sa ramai fara masina dupa doar 500km, dar daca e vreo consolare, se intampla si la case mult mai mari. O sa ramana antologic colegul de pe forum caruia i s-a crapat blocul motor la un RS4 nou-nout si a stat o gramada dupa motor nou.

Link către comentariu

din pacate nu e nici o consolare :). 

Am primit azi pe seara un telefon de la service si au zis ca au primit ca si termen de livrare pentru radiator 5 zile.

Deci daca totul este OK pe martea viitoare cel tarziu o sa primesc masina inapoi. 

Sper ca noul radiator sa fie fara probleme.

Link către comentariu

Mi se pare destul de rusinoasa faza asta ptr VAG.

Iar termenul de 5 zile mi se pare destul de mare, probabil din cauza noutatii modelului.

Oare sa fie adevarata povestea ca masinile vandute in Romania sunt verificate calitativ mai putin decat cele pentru Vestul Europei ?

Pe de alta parte asta e riscul de a cumpara un model proaspat aparut, risti sa suferi pana se mai remediaza mici "buguri".

Atata timp cat ai masina la schimb si nu dai bani din buzunar eu zic sa nu-ti faci griji totusi, cum spuneau si colegii nu e decat un radiator.

Link către comentariu

Orice problema, indiferent de gravitatea ei, aparuta la o masina noua in primele zile de functionare este mai mult decat rusinoasa. Este inadmisibila

Link către comentariu

Tu ai dreptate ca este rusinos sa-ti pice ceva la o masina noua dar din pacate se intampla, statistic e imposibil sa nu apara nici o problema, nici un defect. De acord si cu faptul ca producatorul de radiatoare (care, dupa cum spuneam, dau/vor da rateuri la toate MQB-urile - care o fi producatorul?) ar trebui tras la raspundere, probabil ca va face niste sute de radiatoare moka pentru VAG, dar noi nu ne alegem cu nimic.

 

Eu am mai spus, cred ca o masina cu cat este mai supusa presiunii productiei in numar mare, rapid si cu costuri cat mai mici (deci Golf si Octavia, acestea doua au productiile cele mai mari din VAG), la cate bucati se produc pe zi (2200 motoare pe zi - asta inseamna 2-3 pe minut, daca iei in calcul ca fabrica nu merge chiar non-stop), controlul calitatii lasa de dorit. Costurile si timpul ar fi dublate daca s-ar controla fiecare masina temeinic, cum se face la marcile premium si la masinile de lux. Am vazut pe youtube cum se face controlul calitatii la VW, se uita unul pe caroserie daca n-are luft-uri mari sau defecte vizibile, baga testerul sa nu aiba erori si pac gata aplica abtibildul. Dumnezeu cu mila de atunci incolo.

 

Concluzia mea si scuze daca e offtopic, dar ma refer la masina ta, care sper ca in afara acestui neajuns sa-ti mearga super :) este ca sansele sunt foarte mari - insemnand peste 2-3% din masini, sa aiba probleme in primul an de functionare, asta daca nu au defecte de design pe MQB (wastegate, radiatoare samd .. care sunt, din pacate bolile copilariei unui nou design - MQB are foarte multe piese noi dupa cum stii, construite tot pe principiul "cost saving") si atunci o sa fie actiuni de recall.

Link către comentariu

@codz: in mare ai dreptate. Si eu lucrez tot in industria auto. Unul dintre clientii nostri este chiar VAG ceea ce face situatia oarecum funny :). Ceea ce dezvolt eu sunt niste senzori si daca acei senzori montati pe masinile VAG au probleme atunci compania pentru care lucrez plateste intr-un fel sau altu.

Ceea ce pot sa te asigur este faptul ca din punct de vedere al calitatii produsului pe care il oferim catre VAG este aceeasi calitate si aplicam aceleasi procese indiferent ca senzorii respectivi o sa fie montati pe audi, pe porsche sau pe VW.

Link către comentariu

doua lucruri sunt certe: 1. VW si-a asumat un risc enorm cu platforma MQB comuna pe vreo 10 modele; 2. Fiabilitatea Skoda azi e departe de anii 2000-2007 (anii dinaintea crizei)

Link către comentariu

Pai de ce? Nu prea s-a scos model complet nou intre 2007 si 2012. Au fost FL-uri, care sunt aceeasi Marie cu alta palarie.

 

Riscul la MQB e ca daca se proiecteaza ceva gresit din start si pica, atunci vor fi mult mai multe de schimbat (combinat pe marci si modele). Dar aici cred ca tot furnizorii ies in minus, cum zice si Catalin, nu VAG.

Link către comentariu

@codz: in mare ai dreptate. Si eu lucrez tot in industria auto. Unul dintre clientii nostri este chiar VAG ceea ce face situatia oarecum funny :). Ceea ce dezvolt eu sunt niste senzori si daca acei senzori montati pe masinile VAG au probleme atunci compania pentru care lucrez plateste intr-un fel sau altu.

Ceea ce pot sa te asigur este faptul ca din punct de vedere al calitatii produsului pe care il oferim catre VAG este aceeasi calitate si aplicam aceleasi procese indiferent ca senzorii respectivi o sa fie montati pe audi, pe porsche sau pe VW.

 

offtopic - vezi daca dai buleala cu G2/G62-urile? Ti se intoarce :D

 

evident, e o gluma

Link către comentariu

@mad_kat: nu cunosc problemele cu senzorii G2/G62 si nici nu stiu de catre cine sunt produsi. Oricum vinovatul in problema senzorilor respectivi a platit mai mult ca sigur catre VAG. Problema este ca despagubirile pe care le primeste OEM-ul, aici VAG, nu ajung si la utilizatorii finali adica noi astia de pe forumuri. 

Link către comentariu

Pot sa va asigur si eu ca lucrator in Automotive ca saracii supplieri sunt supusi la presiuni foarte mari de catre VAG.

Asta inseamna ca li se impune un anumit pret pentru componente pentru ca altfel nu primesc contract, iar daca au probleme tot ei trebuie sa

plateasca oalele sparte.

Si totusi platforma comuna inseamna reducere de costuri si ar trebui sa insemne si fiabilitate mai mare.

Din pacate acesta este trendul acum, platforme comune si modele noi in fiecare an, daca nu te supui dai faliment.

Link către comentariu

Am primit un telefon de la service si am fost informat ca maine dimineata o sa primeasca noul radiator. Asta inseamna ca maine seara primesc masina :). Sunt foarte curios sa vad daca asa o sa fie.

Link către comentariu

Forte frumoasa masina, sa o stapanesti sanatos si fara evenimente.

Foarte urat ce ai patit la o masina noua. Stiu pe cineva cu Octavia 3 care nu a avut freon in instalatie de noua, au incarcat-o de mai multe ori pana intru-n final sa constate ca pierde pe la vaporizatorul din bord si au trebuit sa dea plansa de bord jos sa il schimbe. Masina avea 20000km si cateva luni.

Link către comentariu

Sa te uiti cu atentie la bara fata - sa fie centrata cum trebuie, fara zgarieturi...etc.

Nu cred ca e loc sa scoata radiatorul pe sus, fara bara fata data jos

Trist ce se intampla cu masinile noi

Modificat de saibot
Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!