Jump to content

Octavia 3 - 1.8tsi 180hp


catalinTM

Postare recomandată

Salut,

 

In final, dupa aproape 12 saptamani de asteptare am fost miercuri (11.10.'13) seara sa imi ridic masina :).

Este vorba de Octavia 3, 1.8tsi 180hp manuala, albastru lava, varianta de exhipare elegance + pachet tehnic(bi-xenon cu AFS + kessy), pachet confort(scaune fata incalzite + bluethooth), pachet dinamic, volan in 3 spite cu comenzi radio si telefon, maxi dot color, parbriz incalzit, duze stropitoare incalzite, hill hold, bolero, proiectoare fumurii cu cornering, senzori fata/spate, geamuri in nuanta inchisa,stergator luneta + alte maruntisuri :).

 

In trei zile am reusit sa fac aprox 500km fara un scop anume :), doar acela de a vedea cum merge masina.

Sunt foarte impresionat de masina. Motorul trage foarte, foarte bine in orice treapta de viteza. Inca nu am depasit 4500rpm dar pe autostrada aveam la 160 sub 3500rpm :). Masina este si foarte silentioasa, amortizeaza foarte bine denivelarile si gropile din asfaltul timisorean. Si la viteze de peste 130km masina este foarte silentioasa. Motorul incepe sa se auda abia de pe la 3500-4000 rpm in sus, nu este un sunet urat ci unul care te indeamna sa urci si mai mult in ture :).

 

Ieri am facut un drum mai lung de ~250 km ce include si serpentine. Masina sta foarte bine be viraje iar motorul te ajuta foarte mult la iesirea din viraje. La finalul celor 250km consumul a fost de 6,6 L/100km, o surpriza foarte placuta pentru mine avand in vedere ca masina are aprox 500km si am mers destul de sportiv. In masina am fost 2 persoane, AC pornit, modul sport selectat pe tot parcursul drumului.

 

In oras, pana acum am avut consumuri intre 7,9 -10,5 L/100km in functie de cat de aglomerat era traficul.

 

Am facut si cateva poze, calitatea nu este foarte buna dar sper sa fie de ajutor pentru cine vrea sa-si faca o parere despre scaunele sport.

post-125686-0-44683500-1379233506_thumb.

post-125686-0-58295300-1379233520_thumb.

post-125686-0-26507200-1379233532_thumb.

post-125686-0-20934200-1379233540_thumb.

post-125686-0-16559900-1379233547_thumb.

Link către comentariu

Foarte foarte frumoasa! Sa o stapanesti sanatos, sa faci km multi cu ea si sa nu ai inccidente!!

Link către comentariu

Sa fii atent cum faci rodajul ! :D

Sa o stapanesti sanatos ca e foarte frumoasa masina :icon_thumleft:

Link către comentariu

Nu prea tii la rodaj daca deja ai mers sportiv primii 250km.

 

Chiar are parbriz incalzit cu rezistente sau e tot povestea cu aeroterma care porneste blana si orienteaza tot aerul spre parbriz?

 

Cat mai multi km cu cat mai putine probleme desi e un tsi de la VAG asa ca mult noroc. :)

Link către comentariu

In legatura cu rodajul: in cartea masinii scrie ca in prima 1000 km sa nu se depaseasca 3/4 din turatia maxima a fiecarei trepte de viteza. Asta inseamna ca nu trebuie depasit aprox 4800 rpm. Eu nu am ajuns nici macar la 4500 rpm.

Ca fapt divers, lucrez in domeniu industriei auto, ma ocup de dezvoltarea si implementarea anumitor senzori pentru grupul VAG + alti OEM. Pot sa va zic ca tot ce trece un OEM in cartea tehnica a unei masini sau manualul de utilizare/service, inclusiv recomandari de rodaj, sunt garantate si testate.

 

Parbrizul este incalzit, adica are rezitentele incorporate in el si exista un buton separat pentru activarea incalzirii in parbriz asemanator cu cel pentru incalzirea in luneta. Nu are legatura cu aeroterma.

Link către comentariu

arata foarte bine si motorul probabil este o incantare . sa o stapanesti sanatos cati mai multi km fara evenimente neplacute :D 

Link către comentariu

Super tare ca are Skoda asa ceva, ma refer la parbriz incalzit.

 

La mine condus sportiv insemna schimburi de viteza in max rpm. Asa ca de aia am intrebat de rodaj. In fine eu nu am prea respectat rodajul ca nu am rabdare si din cate am observat si daca il respecti la vag tot ai probleme grave pana iesi din garantie. :p

Link către comentariu

Foarte misto masina, s-o stapanesti sanatos si fara probleme.

Cand ma gandeam la O3, 1.8 TSI a fost una din optiunile pe care le luam in calcul.

Singura chestie care m-a indepartat de acest motor, a fost problema cu arderea bobinelor de inductie.

Ma rog, probabil cu noua versiune, au reusit sa rezolve problema.

 

Anyway..sa te bucuri de ea! :icon_thumleft:

Link către comentariu

Sa o stapanesti sanatos ! Ai luat si suspensia sport?

Sent from my iPhone using Tapatalk PRO

Link către comentariu

Singura chestie care m-a indepartat de acest motor, a fost problema cu arderea bobinelor de inductie.

Ma rog, probabil cu noua versiune, au reusit sa rezolve problema.

 

Ai vreun link ceva? Nu de alta dar in 2 ani jumatate n-am remarcat problema asta.

 

Noul 1.8 TSI 180CP este diferit fata de vechiul de 160CP. Are atat injectie directa cat si indirecta / 2 circuite de racire (ce ajuta la o mai rapida incalzire a habitaclului pe timp de iarna) / start-stop / etc. (nu stiu daca blocul motor si alte interne sunt asemanatoare...)

 

Mie mi-ar fi placut putin mai mult cuplu pe aceasta motorizare (dar probabil cu un chip-tuning se rezolva problema asta deoarece e clar limitat din soft pentru DSG7 la 250Nm). Varianta 4x4 ce vine cu DSG6 dispune de un cuplu de 280 Nm.

 

Oricum 250 Nm de la 1250RPM e foarte placut la utilizare.

 

Felicitari pentru masina si pentru alegerea facuta cu privire la motorizare.

Modificat de iwolffy
Link către comentariu

 

Singura chestie care m-a indepartat de acest motor, a fost problema cu arderea bobinelor de inductie.

Ma rog, probabil cu noua versiune, au reusit sa rezolve problema.

 

Ai vreun link ceva? Nu de alta dar in 2 ani jumatate n-am remarcat problema asta.

 

Noul 1.8 TSI 180CP este diferit fata de vechiul de 160CP. Are atat injectie directa cat si indirecta / 2 circuite de racire (ce ajuta la o mai rapida incalzire a habitaclului pe timp de iarna) / start-stop / etc. (nu stiu daca blocul motor si alte interne sunt asemanatoare...)

-----

 

 

Nu am link ci am vorbit direct cu propietarii...

Motor 1.8 TSI..ala de pe Seat Cupra.... si parca cineva cu un Passat.

Se vaietau ca le cad bobinele, umblau cu ele in portbagaj.

Ma rog, nu erau scumpe..una era pe la 250 RON or something...

 

Anyway, daca au schimbat cu totul motorul cu noua O3, este si mai bine pentru userii care il folosesc.

Era pacat, motorul este foarte reusit.

Link către comentariu

Bobina nu e scumpa, dar daca pica la dracu in praznic cand esti in concediu nu e fun.

Sa speram ca generatia asta de la vag e mai buna decat precedentele.

Sent from my GT-I9105P using Tapatalk 2

Link către comentariu

Eu n-am auzit de proprietari de 1.8 TSI schimband bobinele de inductie. Stiu ca la vechiul 1.8T 20V au fost probleme cu bobinele (chiar a fost o actiune pentru schimbarea lor).

 

Sunt cativa proprietari de 1.8 TSI pe forum (chiar si varianta Euro4 din 2007 cu peste 70-80.000km si n-au schimbat bobinele).

Link către comentariu

Nu am luat suspensie sport pentru ca nu am stiut cum o sa se comporte prin orasul meu mirific :).

Motorul asta de pe O3 este de generatie noua. Este montat pe noul a3,a4,a5 si noul leon. Eu nu am auzit de probleme cu acest motor. Oricum O3 are 4 ani garantie.

Masina este foarte fain de condus avand in vedere ca intreg cuplul de 250Nm este disponibil de la 1250 rpm la 5000rpm.

Link către comentariu

Felicitari pentru masina, imi plac motorul, culoarea si scaunele in mod special :icon_thumleft:

Link către comentariu

Momentan e cea mai apropiata masina de un RS de pe forum, cu scaunele astea. :)

 

Eu cred ca sigur i-au limitat cuplul din fabrica motorului astuia, fiind identic cu cel de la 1.4 TSI. Fiind mai usoara masina decat un RS, daca ar fi avut cuplu pe la 300Nm (nu cred ca e exagerat pt cilindreea asta), multi s-ar fi gandit de 2 ori inainte sa mai ia un RS. Chiar si asa are 0-100 in 7.5s. Felicitari posesorilor, cred ca cei cu 1.8 TSI chiar au un lup in haine de oaie si multi or sa fie surprinsi in trafic de cat de sprintena e masina.  :icon_thumleft:

Link către comentariu

@TudorM: cuplul este limitat la 250Nm din cauza cutiei de viteza. Pe varianta combi, unde vine cu 4x4 si cutie DSG6 cuplul este de 280 Nm dar pe o plaja de turatii putin mai mica.

Ahh si sa nu uit, are nevoie de numai 7.3s :) pana la 100, combi cu dsg are nevoie de 7.5s :) conform datelor skoda.

Link către comentariu

Pai da, si de ce crezi ca i-au pus DSG7 si nu 6? Cand la 4x4 are 6. :)

 

Eu zic ca motorul asta poate mai mult, lejer. Si atunci ar fi canibalizat serios din vanzarile de RS. Daca 1.4 are 250Nm, 1.8 sigur poate mai mult. Oricum, sa te bucuri de masina, e super.

Link către comentariu

Poate mai mult, dar mare atentie la cutia DSG7 cu ambreiaje uscate.

Singurul 4x4 cu DSG7 este pe tiguan, dar acolo sunt ude ca la 6.

 

Back on topic: Sa o stapanesti sanatos si sa te poarte multi km fara probleme. E o configuratie foarte buna.

Cu mentiunea ca la motorul acesta si la scaune ar fi mers si suspensia sport.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Noua octavia chiar este altceva si are un design care o scoate din anonimatul modelelor anterioare! La motorul asta cred ca ar fi mers si niste jante mai frumoase si mai mari bineinteles! Actualele mi se pare banale!

Link către comentariu

Si eu ma gandeam cand am dat comanda sa iau si niste jante pe 17 si suspensia sport. Din pacate nici un dealer din TM nu avea la test drive nimic cu jante 17 sau suspensie sport. Neavand posibilitatea sa fac un test drive concludent mi-a fost tema de comportamentul masinii pe drumurile din TM asa ca am renuntat la jantele mai mari si la suspensie sport, am ales confortul. Momentan nu regret :), masina sta bine pe viraje si in configuratia actuala :).

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!