Jump to content

Ambreiajul tine sus !


andrein
 Share

Postare recomandată

La masina din semnatura ambreiajul tine in partea de sus a cursei care o face pedala de ambreiaj. Asta insemana ca e pe sfarsite ambreiajul? Alte neplaceri nu am cu el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu cat se uzeaza, cu atat tine mai sus. Pana nu mai intra-n viteza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil sa fie ambreiajul dar un alt motiv poate sa fie si placa de presiune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ambreiajul hidraulic nu se ajusteaza dupa uzarea discului...? si cand se duce de tot, adio...?

eu asa stiam, ca ambreiajul hidraulic tine in aceeasi zona pe toara durata de viata a kitului ambreiaj. ma insel...?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ambreiajul hidraulic nu se ajusteaza dupa uzarea discului...? si cand se duce de tot, adio...?

eu asa stiam, ca ambreiajul hidraulic tine in aceeasi zona pe toara durata de viata a kitului ambreiaj. ma insel...?

la intrebarea asta sunt si eu curios sa aflul raspunsul. Caci daca e asa, inseamna ca nu-i pe sfarsite ambreiajul meu.

..banuiesc ca e hidraulic ambreiajul meu...

Modificat de andrein
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu riscul de a ma repeta, dar cred ca am scris: placa de presiune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate imi aduc aminte, in momentul in care nu mai intra in viteza, atunci placa de presiune e problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

premiumfaraplumb

si la mine tine sus, mai si tare imi rupe piciorul cand trec de pe clio lu tata care e ca un fulg.

si eu sunt curios la chestia cu ambr hidraulic, daca stie cineva din ce an a fost implementat ?

Am impresia ca daca tine sus e de la placa de [resiune, iar daca e si tare e clar. Kit ambreiaj nou nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

99,99% ai ambreiaj actionat hidraulic, monodisc uscat.

Modificat de andREI
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ar trebui sa te uiti dupa orificiul de aerisire,daca prevede.daca are asa ceva,merita intai sa ii faci si o aerisire,se pot observa imbunatatiri substantiale. :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si chiar daca nu se observa imbunatatiri e foarte rapid, ieftin / gratis si mai si elimini un "suspect".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

premiumfaraplumb

am intelesc ca cei care au un ambreiaj care e tare si tine sus se pot duce la orice service vw si preda kitul vechi de ambreiaj asa busit cum este + o diferenta de bani intre 2 si 4 milioane am inteles in schimbul unui kit nou + garantie adica ambreiaj ca fulgul cu o priza normala

un kit nou la passat este foarte scump, nu stiu care este combinatia de o rezolvam doar cu 100 euro dar asa mi-a spus un mecanic care lucreaza la porsche

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu piesa la schimb un kit de ambreiaj pt masina mea este ~ 10milioane... kitul consta din disc, placa de presiune si rulment. Pretul este cu piesele vechi la schimb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu piesa la schimb un kit de ambreiaj pt masina mea este ~ 10milioane... kitul consta din disc, placa de presiune si rulment. Pretul este cu piesele vechi la schimb.

nu ai idee cat costa si o volant si daca e marcata cu X ca si kitul de ambreiaj (disc + placa + rulment)?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai simplu sa afli daca ai ambreiaj hidraulic este s ate uiti la rezervorul lichidului de franare. Daca pe la jumatatea superioara, adica peste semnul de MIN ai un furtun care iese din rezervor, inseamna ca acela merge la ambreiaj. Poti sa te uiti si dupa eventualul cablu care merge spre carcasa ambreiajului, langa cutia de viteze, dar poate estemai greu de identificat.

Daca prinde sus , dar cupleaza lent nu ai probleme. O placa de presiune uzata, pe langa cuplarea pe final de cursa introduce si socuri in momentul cuplarii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu ai idee cat costa si o volanta si daca e marcata cu X ca si kitul de ambreiaj (disc + placa + rulment)?

nu stiu cat e si volanta, dar poti sa suni la porsche sa intrebi... numarul este 021.208.36.61 sau 67 sau 63

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Am intzeles ca daca ambreiajul (discul de ambreiaj si/sau placa de presiune) e uzat, acesta prinde sus?

Mie imi prinde kam un pic sub jumatatea cursei predalei de ambreiaj. Taria pedalei la apasare e medie: nu e tare sa'ti oboseasca piciorul dar nici fulg nu e...

Pareri?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa fie o intrebare stupida? totusi ce inseamna ca tine sus? :unsure:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adica, nu cupleaza ~ imediat ce eliberezi pedala ci, undeva mai sus :unsure: ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"Prinde" adica akolo cupleaza :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceeasi problema o am si eu.Tinand cont ca masina are 128000 de km ar trebui sa ma pregatesc de un kit de ambreiaj.Oricum o sa caut sa mi-l iau din Germania chiar daca e mai scump ,macar e original

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...

Am o intrebare legata de ambreiajul hidraulic.

Din cate stiu ambreiajul hidraulic foloseste acelasi lichid ca si sistemul de franare adica lichidul de frana. Se poate slabi/mari taria pedalei de ambreiaj (atentie nu unde cupleaza ci doar forta necesara pentru a apasa pedala) daca lichidul de frana si-a pierdut din proprietati ? (Producatorul recomanda schimbrea lichidului de frana la 2 ani , pentru ca in timp el acumuleaza apa prin condens etc. )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am schimbat lichidul de fr

Modificat de Predator
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate slabi/mari taria pedalei de ambreiaj (atentie nu unde cupleaza ci doar forta necesara pentru a apasa pedala) daca lichidul de frana si-a pierdut din proprietati ?

NU.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!