Jump to content

Nu porneste


variant
 Share

Postare recomandată

nu cred.... eu zic ca e electromotorul - daca bateria e ok si bornele fac bine contact

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 92
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • F l o r i n

    15

  • lupo_bv

    11

  • giku

    10

  • Ionut Maruta

    6

Cred ca am gasit problema. E de la supapa de la filtrul de motorina. E blocata pe deschis.

Am suflat si am tras pe ambele parti si aerul circula normal desi nu trebuie sa fie asa. Pe o parte cand tragi trabuie sa se blocheze.

Intre timp am sunat pe cumnatul meu de la service si nici el nu stia sigur cum trebuie sa lucreze aceasta supapa, dar norocul a fost ca avea una second hand prin service a curatat-o si a suflat si a tras aer prin ea. La aia se bloca pe o parte cand tragea aer dintr-un anumit sens.

In schimb a mea nu lucreaza deloc. Se aude ceva prin ea cum zdrancane dar e blocata. Asa cum am zis am suflat aer si am tras pe toate partile T-ului si nu poti sa sufli sau sa tragi aer pe latura de la baza unde este sita aia rotunda.

Totodata dupa ce am scos aceasta supapa s-a mai umplut cu motorina locasul unde intra suapapa si nu se mai ridica sau scadea motorina.

Probabil s-a amorsat filtrul. Am pus supapa la loc, i-am dat la cheie si porneste ca una noua :)

Bornele de la baterie arata ca noi, nu am nimic de rugina, semne de corodare, etc.

Tind sa cred ca de aici era problema.

Doamne ajuta, sper sa nu mai fie si de la altceva.

Modificat de Ionut Maruta
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Revin cu problema mea.... :(

De miercurea trecuta pana ieri seara mi-a pornit din prima. Ieri seara a pornit iar greu. Am pus contactul de vreo 4-5 ori si in final a luat-o chinuita.

Azi dimineata aproape la fel. Dar de fiecare data cand porneste scoate fum alb si la relanti si in mers timp de cateva minute bune pana se incalzeste motorul.

Tot azi dimineata la a doua pornire dupa cateva minute iar mi-a tacanit ceva prin fata de vreo 3 ori a pornit din prima, a vibrat putin si merge rotund, dar la fel cu fum dupa ea, in trafic daca sta unu in spatele meu il afum de tot de abia se mai vede.

Duminica am pus testerul pe ea si nu da nici un fel de eroare. Ma gandesc cu disperare sa nu fie vre-un injector sau vreo duza de la injector care automat asta nu da eroare. Nivelul la ulei este la fel de 8 luni.... nu stiu ce sa mai fac.

Daca ar fi de la vre-un injector se poate afla care este acesta ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...

Astazi cand mergeam cu masina, mi-a cazut acul de la vitezometru la 0, display-urile de la ceasuri mi s-au stins si a inceput sa miroase a ars...

 

Am oprit repede, am verificat toate sigurantele (care erau OK), dar acuma nu mai porneste. Da sa porneasca pentru o fractiune de secunda, dupa care se opreste.

 

Momentan masina este in service, dar mecanicii se uita ca mutu la carja. In torpedou am o hartie de la fostul proprietar, unde scrie ceva de genul ca masina s-a stricat pe autostrada si i-a murit imobilizatorul...

 

Eu banuiesc ca fie au murit ceasurile, fie calculatorul masinii.

 

Precizez ca din punct de vedere electronic, totul functioneaza la masina, dar, dimineata mi-a ars siguranta de la clima (acuma nu a mai facut-o).

 

Idei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai mult ca sigur trebuie schimbat bordul ( zici ca ai verificat siguranta si este ok )

acolo ai si info de cip si deaceea porneste si imediat se opreste

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

.......Da sa porneasca pentru o fractiune de secunda, dupa care se opreste.

 

Imobilizatorul se manifestă aşa. Probabil ai un scurt în bord care a afectat mai multe printre care şi imobilizatorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai mult ca sigur s`a stricat din cauza la "csenonu" "ala" a tau :RO flag:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu nu . De la anvelope...

 

 

Intre timp am fost in service. Am descoperit ca pe firul care intra in ceasuri este arsa o rezistenta (in limbajul meu) de la firul care primeste informatii de la senzorul de temperatura exterioara. Ceasurile sunt nerecuperabile. Acuma plec sa caut ceasuri la dezmembrari. Revin cu informatii. Beleaua este ca imi e frica sa nu imi arda si noile ceasuri cand le montez... Revin

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

ce poate sa fie ...? nu porneste daca sta pe loc 7 8 ore ..decat din a doua cheie ,..dupa care nu mai am nici un fel de problema !!

exact asa face !!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare colegi forumisti. Citesc de mult acest forum si de foarte multe ori mi-a fost foarte folositor. In ultima perioada ma confrunt cu o problema cu care nu am gasit ca s-ar mai fi confruntat cineva de pe acest forum. Problema mea este cam ciudatzica...pornesc masina dimineatza, merg cu ea imi fac treaba, o opresc in parcare si dau sa o pornesc din nou...nu mai vrea sa porneasca....o las cateva minute fara sa-i fac absolut nimic, iau pana si contactul, ii dau cheie ..porneste...Nu am nicio explicatie...nu inteleg de ce...Am avut probleme cu senzorul de temperatura(la fel facea cu pornirea)l-am schimbat, a mers 3-4 saptamani si acum iar a inceput sa faca. Tin sa precizez ca atunci cand nu porneste nu se aprinde nici martorul la bujii. Am schimbat si pompa de motorina, si bujii (ce-i drept nu pe toate patru ca a zis electricianu ca doua " mai merg"), am schimbat si bateria, am pus-o si pe tester da' nu-mi dadea nici-o eroare legata de bujii/ pornire...ce sa-i mai fac? sa schimb din nou senzorul de temperatura?sa se fi defectat in 3-4 saptamani? :grrrrrr:


Salutare colegi forumisti. Citesc de mult acest forum si de foarte multe ori mi-a fost foarte folositor. In ultima perioada ma confrunt cu o problema cu care nu am gasit ca s-ar mai fi confruntat cineva de pe acest forum. Problema mea este cam ciudatzica...pornesc masina dimineatza, merg cu ea imi fac treaba, o opresc in parcare si dau sa o pornesc din nou...nu mai vrea sa porneasca....o las cateva minute fara sa-i fac absolut nimic, iau pana si contactul, ii dau cheie ..porneste...Nu am nicio explicatie...nu inteleg de ce...Am avut probleme cu senzorul de temperatura(la fel facea cu pornirea)l-am schimbat, a mers 3-4 saptamani si acum iar a inceput sa faca. Tin sa precizez ca atunci cand nu porneste nu se aprinde nici martorul la bujii. Am schimbat si pompa de motorina, si bujii (ce-i drept nu pe toate patru ca a zis electricianu ca doua " mai merg"), am schimbat si bateria, am pus-o si pe tester da' nu-mi dadea nici-o eroare legata de bujii/ pornire...ce sa-i mai fac? sa schimb din nou senzorul de temperatura?sa se fi defectat in 3-4 saptamani? :grrrrrr:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu prea au treabă bujiile pe vremea asta.

Posibil să fie tot senzorul. Ia vezi cu mufa la senzor scoasă cum porneşte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

. Tin sa precizez ca atunci cand nu porneste nu se aprinde nici martorul la bujii. 

Aprinderea martorului inseamna ca ECU este alimentat.

 

LA tine e defect releul 109, desfa-l si refa lipiturile sau schimba-l.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, am o problema mare la golful meu 1.6 benzina.

Cand si cand, in timpul mersului se opreste brusc, nu mai porneste, motorul se invarte, iar pe bord nu mai apare EPC si Check semnul galben ca o pompa.

Dupa aproximativ o jumatate de ora, merge normal, o zi doua...

La diagnoza apare eroare Can Bus si sondele lambda.

Am curatat cu sprey contact mufele la calculatorul de motor, problema ramande la fel...

Ave-ti vreo idee, de unde poate proveni ?  Poate sa fie caculatorul de motor defect, a-ti mai schimbat asa ceva ? Am inteles ca e mai complicat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Greu de spus.... trebuie facuta o diagnoza competenta... sa vedem de unde este. Dupa ce se opreste, mergi si fa o scanare completa, cu VCDS-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

multumesc Al Bundy. Am schimbat releul si vad ca nu mi-a mai facut probleme.Toate cele bune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara!

Va solicit si eu voua celor de pe aici parerea despre problema pe care o intampin eu de ceva vreme.

Am probleme cu pornirea, respectiv mai ales cand este umezeala si ploua afara, porneste foarte greu. Bateria e ok, de invartit invarte, insa nu se alimenteaza cu motorina (am un golf 4 variant, 1,9 TDI 101 CP, tip motor AXR, an fabricatie 2005). Atunci cand nu vrea sa porneasca, dupa cateva chei ( 3....8, nu e o regula cate) porneste, iar dupa aceea nu mai face nicio figura in timpul functionarii.

Mi s-a spus ca nu functioneaza pompa din rezervor, si inclin sa cred si eu asta. Insa de ce face figura asta doar (sau in cea mai mare masura) cand este umezeala in atmosfera?

Am schimbat toti senzorii posibili (turatie, cama, etc).

Are cineva vrei sugestie? Idee?

Va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Spira de la bujii se aprinde la punerea contactului?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da. Se aprinde spira. Iar dupa ce face figura asta, adica nu porneste la prima cheie, ramane aprinsa (cu intermintente), si becul de "motor" ramane  aprins, uneori si cel de ESP (atunci cand tin mai mult contactul pus in speranta ca porneste).

Uneori mi se intampla ca dupa cateva zile sa se stinga automat aceste becuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

- alimentare carburant - pompa tandem, oringuri injectoare - au fost verificate ?

- incearca cu mufa la G62 scoasa - senzor temperatura apa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

salutare,

va deranjez si eu cu urmatoarea problema:

am un g4 1.9 tdi axr si uneori (fara nici un fel de algoritm sau relatie cu mediul extern) nu porneste. pun contactul si cand dau la automat nu da la electromotor.

se aude cum baga pompa de motorina, se aude si un releu, dar nu da la electromotor.

 

ce am facut pana acum:

- reconditionat electromotor

- schimbat partea electronica a contactului

-face la fel cu ambele chei

- scanat cu tester unde mi-a dat eroare la imobilizator, dar desi am sters-o, nu vrea sa porneasca.

 

Mentionez ca face asa cand are ea pofta, o las o ora sau poate o zi si apoi porneste din prima. Alteori, incerc sa dau la automat de 5-10 ori si o ia pe loc.

Ce pot sa ii fac?

 

 

p.s. cand face aceste probleme nu se aprinde in bord martorul de la imobilizator.

Mentionez ca de-a lungul timpului, demult, tot mai aveam cate o eroare stocata pe computerul de bord cu semnal intermitent imobilizator, dar pana acum 1-2 luni nu a facut nici o figura masina.

Modificat de seby kid
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica cablajul de la contact la releu si mai departe,pana in demaror

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU-l mai pune sa verifice contactele de la releu ca nu are asa ceva pe partea de electromotor.

 

Cand nu porneste, scoate mufa cu un fir de la electromotor si pune un bec acolo si da la automat. daca se aprinde becul problema e le electromotor. Daca nu, e de la contactul de pornire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

nu-mi porneste masina,invarte dar degeaba si nu se aprinde spirala de la bujii cand pun contactul...am verificat bujiile si toate sunt arse dar afara nu e asa frig...ce ar putea fi ?releu 109 sa fie de vina?dar totusi am pornit-o odata fara fisele puse pe bujii?releul nu alimenteaza bujiile?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Releul 109 alimentează ECU nu bujiile. Dacă nu se aprinde deloc spira la punerea contactului atunci nu se alimentează ECU.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!