Jump to content

Golf 1.4 TSI (122CP) sau Octavia 2 1.8TSI?


alex_agape94
 Share

Postare recomandată

Si la mine revizia e 600 si ceva de lei..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 172
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • alex_agape94

    67

  • Rave

    25

  • The_Ego

    25

  • prunaionutz

    14

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ai dreptate, insa am spus ca am cautat pe la dealer golf 6 si nu am gasit nici diesel nici benzina sa ma dau putin cu ele. Prieteni cu asa ceva nu am, iar in alte judete nu am timp sa merg sa vad daca au masini la test. Ma gandesc ca daca as lua la test un G7 nu ar fi relevant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oricum o sa gasesti mai multe TDI-uri la nemti decat TSI-uri asa ca o sa ai ocazia sa faci test-drive cu ambele variante si o sa vezi pe pielea ta care-ti place mai mult si de ce. Asa, pe hartie, fiecare e mai mult sau mai putin subiectiv.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oricum o sa gasesti mai multe TDI-uri la nemti decat TSI-uri asa ca o sa ai ocazia sa faci test-drive cu ambele variante si o sa vezi pe pielea ta care-ti place mai mult si de ce. Asa, pe hartie, fiecare e mai mult sau mai putin subiectiv.

Exact! In orice caz, sunt setat pe benzinarul asta de 1,4 tsi. Diesel am in familie de mai bine de 10 ani si m-am saturat de ele. Vreau altceva. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna aia ca TSi se aude ca dieselul pentru ca are turbo. nup, nu din cauza injectiei directe sau a lantului de la distributie se aude ca o masina de cusut (departe de diesel, fie el si CR).

si mai frumos sa compari benzina aspirata cu turbodiesel si sa spui ca nu avea "acel kick".

costul reviziei depinde foarte mult de service. eu am facut singurele 2 revizii de pana acum la dealer-ul local - 800 lei.

Modificat de mike.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fiecare isi alege masina si motor dupa buget si preferinte. Motorul asta de 122 e cat de cat echilibrat si potrivit pt un incepator. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bbogdanmircea

Am facut azi test-drive cu Golf 7 cu TSI de 140 cp si cutie DSG.

Ce sa zic, am ramas foarte cuvinte, foarte fain motorul si cutia asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A

Intreb asta deoarece s-ar putea sa fii surprins de diferenta de cuplu dintre TDI si TSI, chiar daca pe hartie TSI pare mult mai smecher...

 

Nici eu n-am condus TSI, dar am condus Honda de 1.8 140 cp, si eu ma gandeam ca o sa fie racheta pe langa tractorul meu de 100 cp, poate ca intr-adevar era mai rapida...dar ca si cuplu, pur si simplu n-am simtit nimic din cuplul de la diesel.

Acum intelegi de ce e mai bine sa iti dai cu parerea abia dupa ce conduci amaratele astea de TSi-uri? Multumesc.

PS: 140cp, ca si Civic-ul pe care ziceai ca l-ai condus, mnu? Au vreo treaba?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am condus 9 ani diesel, CR, si am ajuns la concluzia ca e un lucru bun cuplul dar sa fie cand ai nevoie de el. Masina trebuie sa plece usor de pe loc, nu sa zvacneasca de fiecare data (multora le place, pe mine m-a obosit asta). La fel si zgomotul motorului, sa urle cat o vrea dar cand ii cer eu. :D

Modificat de dadu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta vreau și eu :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu zgomotele la rulare cum sta masina?

Se poate purta o discutie normala la viteze de autostrada de exemplu? Intreb pentru ca am citit o parere care acuza zgomote la trenul de rulare pe autostrada.

Ati patit asa ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce intelegi prin viteze de autostrada? intre 130km/h si 160km/h este diferenta mare de zgomot :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zgomotul la rulare depinde de foarte multi factori. In primul rand suprafata de rulare, apoi anvelope, vant daca este.

VW s-a laudat la momentul lansarii G6 cu un zgomot la interior considerabil mai redus. Redesenarea oglinzilor, inca un strat in parbriz care contribuie la antifonare si altele.

 

Nu trebuie confundat zgomotul la rulare cu wind noise, acolo nu mai conteaza cu ce rulezi, pe ce rulezi. Mi se pare mai relevant.

De la min 2:45 vezi exact

Ca sa iti raspund concret, la 130 pana in 170-180 se poate purta lejer o discutie.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zgomotul la rulare depinde de foarte multi factori. In primul rand suprafata de rulare, apoi anvelope, vant daca este.

VW s-a laudat la momentul lansarii G6 cu un zgomot la interior considerabil mai redus. Redesenarea oglinzilor, inca un strat in parbriz care contribuie la antifonare si altele.

 

Nu trebuie confundat zgomotul la rulare cu wind noise, acolo nu mai conteaza cu ce rulezi, pe ce rulezi. Mi se pare mai relevant.

De la min 2:45 vezi exact

Ca sa iti raspund concret, la 130 pana in 170-180 se poate purta lejer o discutie.

 

Asta vroiam sa aud!

Acum e normal sa se auda zgomote la rulare la viteze de peste 130 km/h, dar sa fie macar la fel de "confortabil" ca intr-un Passat B6 2,0 TDI PD. :D

Inca o intrebare. Daca se pun ulterior faruri cu xenon OEM vor fi adaptive? Sau mai trebuie instalat ceva pe langa asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vor fi adaptive, dar costul e destul de ridicat..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un Golf VI benzina e mai "confortabil" decat un Passat TDI PD la viteze de peste 130 Km/h.

Xenon-ul dupa te costa, in functie de cum gasesti piesele, in jur de 1.000 de euro sa-l faci adaptiv (piese second), 1.500 de euro cu piese noi (faruri, calculatoare etc).

E mult mai rentabil sa cauti o masina cu xenon decat sa iei una fara si sa montezi ulterior.

Pe o masina second nu dai 1.000 de euro in plus doar pentru ca are xenon, pe piese dai...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Farurile in sine nu sunt adaptive daca nu ii pui autoleveling, calculator central de xenon si module AFS pt fiecare far.

Sent from my ApfelPhone

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uau...Deci e destul de piperat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Retrofit-urile oem sunt aproape mereu piperate. Fie gasesti deja cu xenon, fie iei niste becuri mai ok cu halogen daca ti se par slabe cele de pe masina.

Sent from my ApfelPhone

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Retrofit-urile oem sunt aproape mereu piperate. Fie gasesti deja cu xenon, fie iei niste becuri mai ok cu halogen daca ti se par slabe cele de pe masina.

Sent from my ApfelPhone

 

Cred ca o sa fie varianta a doua, pentru ca deja cu xenon sunt, dar sunt destul de scumpe si imi depasesc bugetul momentan. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am facut 650km intr-o noapte si inca 500 a doua zi la prima ora si nu am simtit nevoia asa de mare de alte becuri, nu am obosit de la halogenele stock. in sensul in care da, era ok un V6 sub capota, dar ma descurc si cu asta destul de bine.

Modificat de mike.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fratilor, cred ca mi-am gasit masina.

Depaseste putin bugetul, dar zic eu ca merita. Are si xenon, si rns510 si sasiu sport/confort si sistem dynaudio...  Am vorbit cu parintii mei si o vom lua pe firma si vom deduce TVA(sper sa mai mearga treaba asta).

 

Ce ziceti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

masina aia face absolut toti banii, suna sa o rezervi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!