Jump to content

Golf 1.4 TSI (122CP) sau Octavia 2 1.8TSI?


alex_agape94
 Share

Postare recomandată

si daca nu depasesc 2200rpm si schimb cum imi indica computerul de bord tot nu am scos mai jos de 7,5l in bucuresti si asta cred ca noaptea cand e liber...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 172
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • alex_agape94

    67

  • Rave

    25

  • The_Ego

    25

  • prunaionutz

    14

Top Posters In This Topic

Posted Images

Pai în momentul în care dieselul tatălui meu consuma 9 l în oraș(și crede-mă ca nu trage foarte tare de motor... 2.0 l TDI PD) . De acord, nu se poate compara 2l cu 1.4, însă pentru mine un consum de 10 la o benzinara este cât se poate de decent. Cum am spus, nu vreau diesel, chiar dacă cele CR sunt mai rafinate și mai economice. Vreau ca atunci când stau la semafor sa fie liniște in mașină, nu ca la diesel unde se aude destul de pregnant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci poti sa cauti un diesel cu start-stop si ai rezolvat problema cu linistea la semafor, plus ceva economie la carburant.

Si eu as merge tot pe varianta cu G5 GTI pt ca daca esti cu capul pe umeri nu abuzezi de puterea aia. Daca vrei poti sa fii teribilist si cu un tico din punctul meu de vedere dar nu asta e ideea. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu inteleg de ce daca se vorbeste de un motor pe benzina automat 2.0TFSI. Indiferent ce zice omul cum il ca exploata si ce nevoie are, 2.0 din start. De parca restul motoarelor deja nu mai exista cand vine vorba de benzina.

Teribilismul apare cand si masina iti da siguranta. In GTi ai siguranta si de aceea te impinge, doar nu iti iei gti sa mergi la consum.

Sent from my ApfelPhone

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu inteleg de ce daca se vorbeste de un motor pe benzina automat 2.0TFSI. Indiferent ce zice omul cum il ca exploata si ce nevoie are, 2.0 din start. De parca restul motoarelor deja nu mai exista cand vine vorba de benzina. Teribilismul apare cand si masina iti da siguranta. In GTi ai siguranta si de aceea te impinge, doar nu iti iei gti sa mergi la consum. Sent from my ApfelPhone

Total de acord cu tine, insa ei isi exprima o opinie. Deocamdata, eu de atata putere am nevoie. Daca pe viitor o sa am nevoie de mai mult o vand si imi iau gti, sau un A4 2.0tfsi cum se mai vorbea pe aici. Insa pentru un incepator consider ca acest motor e ok. Are si o (mica?) rezerva de putere atunci cand ai nevoie, dar in general iti satisface toate cerintele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pt un incepator este o masina destul de puternica si cea cu 1.4 TSI 122, parerea mea.. Mai ales daca esti genul de persoana care se urca la volan si din senin piciorul drept se transforma in plumb :)

 

M-as fi orientat catre un 2.0 TFSI pt rezerva de putere, dar asta e doar parerea mea.

 

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu unul as zice sa mergi pe un Golf 1.4TSI la acest buget si avand in vedere nevoile tale. Puterea este suficienta pentru mers predominant in oras, iar in afara depasirile oricum trebuie facute cu mare grija de un incepator, nefiind numai viata ta la mijloc. Asadar, puterea este suficienta pentru depasiri safe.

In acelasi timp, un motor mai mic iti va oferi posibilitatea ca la acelasi buget sa iei fie o masina cu istoric impecabil, fie cu mai multe optiuni sau mai putini km, fie toate la un loc, cine stie?!

 

Prima mea masina a avut 130CP la inceput si dupa un an avea circa 170, acestia dovedindu-se prea multi, zic eu, pentru cunostintele si experienta mea de atunci. As merge pana acolo incat a spune ca >200CP pe un sasiu ca al Golf-ului pot fi exploatati dupa ce ai adunat macar 40-50000km. Asta daca vorbim despre sofat, nu doar despre calcat acceleratia si tinut de volan.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pt un incepator este o masina destul de puternica si cea cu 1.4 TSI 122, parerea mea.. Mai ales daca esti genul de persoana care se urca la volan si din senin piciorul drept se transforma in plumb :)

 

M-as fi orientat catre un 2.0 TFSI pt rezerva de putere, dar asta e doar parerea mea.

 

Bafta!

Mersi!

Abia astept sa fac achizitia. Astept pana la viitorul salariu si am plecat:D

I will keep you posted!

Eu unul as zice sa mergi pe un Golf 1.4TSI la acest buget si avand in vedere nevoile tale. Puterea este suficienta pentru mers predominant in oras, iar in afara depasirile oricum trebuie facute cu mare grija de un incepator, nefiind numai viata ta la mijloc. Asadar, puterea este suficienta pentru depasiri safe.

In acelasi timp, un motor mai mic iti va oferi posibilitatea ca la acelasi buget sa iei fie o masina cu istoric impecabil, fie cu mai multe optiuni sau mai putini km, fie toate la un loc, cine stie?!

 

Prima mea masina a avut 130CP la inceput si dupa un an avea circa 170, acestia dovedindu-se prea multi, zic eu, pentru cunostintele si experienta mea de atunci. As merge pana acolo incat a spune ca >200CP pe un sasiu ca al Golf-ului pot fi exploatati dupa ce ai adunat macar 40-50000km. Asta daca vorbim despre sofat, nu doar despre calcat acceleratia si tinut de volan.

Totally agree!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In tara nu ai gasit nimic pe placul tau? Adica de banii care i-ai da pe drum ai putea sa maresti putin bugetul masinii. SI cand ma refer in tara, ma refer la cele cumparate din Romania, nu aduse din Germania si manarite.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In tara nu ai gasit nimic pe placul tau? Adica de banii care i-ai da pe drum ai putea sa maresti putin bugetul masinii. SI cand ma refer in tara, ma refer la cele cumparate din Romania, nu aduse din Germania si manarite.

Sincer nu prea am incredere, si nici nu este o varietate atat de mare. In orice caz, drum pana in Germania pot sa imi fac, vizitez niste rude de acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oricum motorul de 122 nu e prea tunabil. E delicat si cu stage 1 pe acest motor.

Eu am permis din 2010 si masina tot de atunci, iar acum simt ca e nevoie de inca 30cp si macar 40nm in unele situatii.

Sa nu te astepti sa traga cum zice la carte de la sub 2000rpm. Mai degraba de la 2500 in sus si urca liniar.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este tunabil si cel de 122 dar cu o investitie semnificativa.. Adica tot tacamul: turbo,intercooler,HPFP,aprindere,evacuare,admisie,etc..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este tunabil si cel de 122 dar cu o investitie semnificativa.. Adica tot tacamul: turbo,intercooler,HPFP,aprindere,evacuare,admisie,etc..

E prea prematur pentru mine sa ma gândesc la tuning din moment ce abia încep sa îmi găsesc locul în trafic. Capacitatea de tuning a motorului este ultima problema pentru mine. Ma interesează sa meargă bine în oraș. Nu intenționez sa fac liniute, sau ceva de genul, de asta nu prea ma interesează dacă motorul poate fi upgradat sau nu.

Sent from my HTC Sensation XE with Beats Audio Z715e using Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

El prima oara sa cumpere masina, sa se obisnuiasca cu ea si dupa daca mai vrea ceva putere se gasesc colegi pe forum care sa il ajute cu un stage 1, suficient cat sa transforme comportamentul masini.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai deschid alt topic. M-a intrebat un prieten ieri daca un chiptuning afecteaza cu ceva fiabilitatea motorului, si sincer nu am stiut ce sa ii spun. Voi ce ziceti? Ati auzit de asa ceva? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa nu te astepti sa traga cum zice la carte de la sub 2000rpm. Mai degraba de la 2500 in sus si urca liniar.

 

Daca i se adauga si DSG, pare destul de lent la accelerari bruste. Cred ca o manuala e mai recomandata, atunci cand plaja de turatii e asa sensibila.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai deschid alt topic. M-a intrebat un prieten ieri daca un chiptuning afecteaza cu ceva fiabilitatea motorului, si sincer nu am stiut ce sa ii spun. Voi ce ziceti? Ati auzit de asa ceva?

Asta discutam pe alt topic.

Daca vrei un raspuns rapid, acesta ar fi: depinde!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bbogdanmircea

Am si eu o intrebare destul de banala ptr tine.

Ai condus vreuna din masinile de mai sus cu motoarele de mai sus ?

 

Intreb asta deoarece s-ar putea sa fii surprins de diferenta de cuplu dintre TDI si TSI, chiar daca pe hartie TSI pare mult mai smecher...

 

Nici eu n-am condus TSI, dar am condus Honda de 1.8 140 cp, si eu ma gandeam ca o sa fie racheta pe langa tractorul meu de 100 cp, poate ca intr-adevar era mai rapida...dar ca si cuplu, pur si simplu n-am simtit nimic din cuplul de la diesel.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dieselul are un kick la turatie mica, dar merge putin in plaja de turatie, benzina are putere sus in ture..

Spre exemplu zilele trecute am facut comparatie intre Mondeo TDCI 140hp 300 nm vs 1.4 TSI 122 hp 200nm si ma asteptam sa decoleze de langa mine(am condus-o inainte, masina are un super feeling cand se ridica de bot), dar am stat unu' langa altu' pana la 120km/h..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer nu. Acum conduc masina veche a parintilor mei, masina din semnatura. Nu imi place deloc zgomotul motorului, vibratiile, consumul care mi se pare ridicat, reviziile scumpe... Cuplul intr-adevar, este la locul lui, insa am condus un astra 1.6 aspirat al unui prieten si mi-a placut enorm cat de rafinata e masina si consumul care este absolut comparabil. In oras dieselul ia 9l, iar benzinarul ala de la opel ia 10 maxim. Diferenta nu merita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bbogdanmircea

Sincer pe autostrada la 130 la ora deja suieratul aerului depaseste zgomotul motorului orice diesel ai avea...

Iar in oras nu m-a deranjat niciodata zgomotul de la diesel, mai ales ca in habitaclu nu este atat de enervant datorita

antifonarii foarte bune zic eu.

Mie imi place sa aud motorul, iar la un benzinar mi-ar placea sa aud tot asa un motor care se tureaza in draci,

daca vrei sa nu auzi nimic ar trebui sa-ti iei ceva electric :P

 

Poate ma insel, dar din ce stiu eu si TSI-urile sunt destul de zgomotoase, mai mult bat spre diesel decat spre

un benzinar silentios.

 

Eu cred ca cel mai bine ar fi sa conduci masinile alea inainte sa te hotarasti, eu in momentul cand am condus prima

oara Golf TDI am stiut ca asta e masina pe care mi-o doresc, si nici acum dupa 5 ani inca nu m-am plictisit de acest motor

si cum trage.

 

Nu as lua benzina decat daca ar fi un motor performant, macar 1.8 TSI sau un 2.0 de la Subaru (pe gaz :P )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Era vorba cum se aude din habitaclu, nu cu capota deschisa. Aici intervine si izolatea fonica buna de la G6. Cu capota deshisa se aude destul de tare acel zgomot tipic de tsi.

La semafor ai impresia ca motorul este oprit si trebuie dusa sus in ture ca sa se auda ceva.

Sent from my ApfelPhone

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

TSI-urile bat spre diesel la relanti, datorita zornaitului distributiei, in rest se aude ca un motor pe benzina normal, cu extra 'psss' si 'fsss' de la turbo :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bbogdanmircea

Banuiesc ca si 2.0 TDI se aude la fel de putin in habitaclu datorita antifonarii foarte bune, daca TSI nu se aude deloc.

Asa e, din cauza lantului se aude TSI mai tare decat un benzinar normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate vad, acum conduci passat ul cu motor vechi, care e zgomotos. Nu stiu de unde scoti costuri de revizie mari la motoarele noi, eu am platit revizia la masina din semnatura 600 de lei cu toate filtrele schimbate si ulei. Motorul diesel cr nu e deloc la fel de zgomotos ca cel pd, iar tsi ul avand turbo, aproape ca se aude ca un diesel cr. Urmeaza sfatul de mai sus, ia si condu niste masini inainte sa le cumperi, ca si la cr plaja de turatii e liniara, nu ca la pd. Degeaba se scriu 7 pagini de forum daca tu nu testezi nici una din masinile pe care ai vrea sa le cumperi/compari. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!