Jump to content

Swap mk5 to mk3


adrianviperdodge2012
 Share

Postare recomandată

Nu arata rău. Cine nu știe, nu are cum să-și dea seama ca e mk3.însă spatele sunt curios ce o sa faci.

Legat de faruri, eu zic ca merge cu un diluant sau ceva. Soluția aia de polish nu cred ca poate sa facă treaba.

Sent from my HTC Sensation XE with Beats Audio Z715e using Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 66
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • adrianviperdodge2012

    20

  • DJ44MKE

    12

  • Robotelu

    5

  • maxyone

    4

Nu cred că este indicat diluantul pentru că atacă plasticul din care este făcut farul. O soluţie ar fi să izolezi zonele respective şi îndepărtezi răşina cu smirghel cu granulaţii succesive până ajungi la 2000 spre final când ai ajuns la materialul farului. Apoi lustruieşti cu polish pentru faruri (Xerapol, Abro....de care găseşti). Acest polish poate îndepărta mătuirea lăsată de granulaţia de 2000.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru grila intre faruri eu as alege: 1. O grila fara sigla de G5 decupata a.i. sa completeze perfect spatiul ramas cu mici rotunjiri cu fibra la unghiurile drepte. Grila e de plastic, este usor de decupat. 2. Rama de fibra custom pentru spatiul dintre faruri, eventual cu o prelungire de 3-5 cm la buza de sus (ceva in stilul Ford Mustang) in care sa se monteze plasa metalica tip fagure (gen grila G5 GTI). De asemenea, plasa metalica si in spatiul de sub bara, dintre proiectoare, completeaza stilul GTI 5 plus ca face bine si la intercooler. Ca buget, prima varianta se incadreaza in 300 ron, a doua in 200 ron. Personal as alege varianta 2, daca rama custom e lucrata ingrijit, rezultatul o sa fie wow!! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
adrianviperdodge2012

M-am gandit dupa o  mica perioada sa arat cateva poze facute pe Transfagarasan

post-90714-0-77708200-1378193472_thumb.j

post-90714-0-81381400-1378193479_thumb.j

post-90714-0-24231300-1378193492_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incet incet, trebuie sa lucrezi si la partea din spate, sa o aduci in actualitate.... sa se asorteze cu fata. O sa ai ceva de munca, dar daca tot te-ai apucat, eu zic sa ii faci tot exteriorul in concordanta cu fata.

 

spor la treaba !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Stai putin, sa termine si omul concediul! :)... Si eu astept continuarea cu interes, ar fi pacat sa se abandoneze proiectul...

Apropo de "umplerea" din fata, am vazut pe forum la sectiunea vanzari o grila custom foarte frumoasa cu plasa adaugata peste lamele orizontale si cu sigla VW pastrata. Arata excelent si cred ca se poate folosi ideea si aici pentru ca lamele grilei originale sustin perfect plasa care ramane perfect dreapta, cu un efect optic deosebit.

Modificat de DJ44MKE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adrianviperdodge2012

am terminat plimbarile de cateva zile,doar ca sunt ocupat acum la masina cu instalarea geamurilor electrice,am avut ceva divergente cu cel ce mi-a trimis kitul complet din dezmembrari si ma incurca extraordinar.astazi este duminica,este sarbatoare,maine revin cu update la grila farurilor,este deja montata pe masina ,dar nu arata chiar ca la mama ei,asa ca o sa o restilizez putin :D revin cu noi informatii maine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AM vazut masina de cateva ori prin oras.. Interesant proiect, si ambitia ta e de apreciat, ca sa nu mai vorbim de munca depusa si nervii facuti . 

Nu asculta ce zic gurile rele, altii n-ar avea curajul sa inceapa asa ceva, eu unul chiar nu m-as complica, e de apreciat ce ai facut tu . 

Chiar m-am intrebat cand am vazut masina o data pe unirii prin fata pe la bisericuta copiilor parca, cum va arata la final, si sunt curios atat eu cat si ceilalti sa vedem ce ii mai faci .

Ps : scuze ca am scris atat :)) :D . bafta .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
adrianviperdodge2012

nu voi reusi sa pun spatele de golf 5?tocmai mi-ai marit ambitia cu asta.spatele o sa fie de golf 5.de obicei sunt puctual,insa promisunea cu pozele de acum ceva timp  a fost compromisa din cauza unor probleme la facultate.atasez cateva poze cu lucrarea executata astazi :D

post-90714-0-83877800-1380979240_thumb.j

post-90714-0-17095400-1380979249_thumb.j

post-90714-0-05475500-1380979259_thumb.j

post-90714-0-35248600-1380979277_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bravo pentru munca! Cu adaptarea pe spate nu te contrazic, ma gandesc ca ai masurat pe acolo ce si cum...sunt curios ce solutie o sa alegi pentru introducerea stopurilor in hayon, la stalpi cred ca se rezolva cu o rotunjire din fibra. Spor la lucru!

Poate ar fi mai ok sa adaptezi stopuri de mk4, vin mai firesc pe caroseria de mk3...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cred ca grila e elementul de "make or break", cel putin pentru partea din fata. Sunt curios de ce n-ai prelungit capota si intre faruri.

Modificat de Robotelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adrianviperdodge2012

grila daca ma credeti am pus-o pe masina la pozitie,era chestie doar de turnat fibra sa o intaresc si sa arate bine,dar intr-un moment prost ales,mi-am descarcat nervii pe ea si s-a cam facut praf :)) .mai stau vreo saptamana si o sa o comand si pe aia

legat de stopuri si eu ma gandeam la cele de golf 4 insa mai intai trebuie sa fac rost de ele ..sper cat mai curand

:D

Modificat de adrianviperdodge2012
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...
Silvian91imAuto

Felicitari pt. pasiune!

Se vede ca pui mult suflet in proiectul asta si ca esti entuziasmat ca o sa faci un lucru "nemaifacut".. E de apreciat munca si banii investiti in asa ceva.

Insa, pt. ca tot ai facut public "proiectul unicat in Europa si in lume", imi permit sa imi spun si eu parerea.

In primul rand, nu a mai facut nimeni asa ceva pt. ca foarte multi considera un dezastru estetic combinatia respectiva. E ca si cum ai imperechea o girafa cu un bondar iar apoi ai inhama bastardul rezultat la sanie.. E ceva monstruos (si la propriu si la figurat) in combinatia asta, ca de altfel si in combinatia G5 / G3, avand in vedere platformele diferite.

In al doilea rand, farurile de G5 sunt prea mari pt. G3, sunt prea multe spatii de umplut. Asta inseamna ca nu o sa iasa perfect. Si atunci ce rost are sa faci o lucrare care o sa fie etichetata din start drept "carpeala" ?

Eu cred ca Golful 3 merita o noua sansa. Orice i-ai face, tot G3 va ramane. Nu-l va recunoaste nimeni drept Golf 5, chiar daca va trece printr-o o serie de operatii estetice facute cu drujba.. Daca ar putea vorbi, sunt convins ca si G3-ul ti-ar spune acelasi lucru.

Mai ales daca te pricepi si lucrezi singur la masina, cred ca restaurarea Golfului 3 cu piese originale G3 ar fi un proiect ce iti va aduce mult mai multe satisfactii.

Dar pana la urma e alegerea ta.. Totusi, inainte sa continui cu conversia la G5, incearca chestia asta intr-o seara, cand e liniste: lipeste-ti urechea de Golful 3.. Cu putin efort, o sa il auzi cum plange..

Succes!

...de acord, dar:

 

Te felicit pt dedicatia ta fata de aceasta idee dar partea masinii de la rotile fata inainte este mult prea lunga.

Daca vrei sa salvezi aceasta idee trebuie sa urci farurile si sa le tragi in spate iar asta inseamna sa te bagi pe structura de rezistenta a masinii!

Din unghiul asta se vede motivul:

 2uy3.jpg

Poza am gasit-o pe o pagina de facebook ce evidentiaza modificari... esuate (nu gasesc alt cuvant mai moale).

Trebuie sa obtii rezultatul din proiectul acelui Golf Mk3 Cabrio. Vezi in poza asta linia "orizontala" a aripii si capota cum se curbeaza brusc. E asa fiindca omul probabil a pus o parte frontala completa de Mk5: 4p9f.png

Faruri, grila, masca, bara, ARIPI, CAPOTA.

De unde privesc eu... e clar ca fara sa urci farurile si fara sa le tragi spre spatele masinii te duci spre un esec vizual... o dezamagire generala.

Vad ca aproape toate pozele facute masinii sunt aproape perpendiculare pe partea frontala. Da, masina arata bine din fata dar e groaznic din lateral. Schimba-ti unghiul de abordare.

Inteleg cum e sa pleci de la ceva vazut prost, eu incerc sa modific un Sharan si sincer nu e cea mai pretabila masina la tuning dar am grija sa nu fac mai rau chiar daca asta inseamna sa renunt la super idei.

In cazul in care vrei sa modifici partea frontala dar nu vrei sa fie Golf, poti monta una de Vento (Jetta Mk3) cam asa: http://www.flickr.com/photos/andreaseck/9026268658/

Sper ca vei prelua ideea constructiva din mesaj. Salut.

Modificat de Silvian91imAuto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Cum a mai evoluat subiectul?:)

Modificat de Golf TDI
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Modificarile costa bani, cateodata multi. Referitor la fibra de sticla, am cautat si nu am gasit capota si aripi ( nu mai zic de usi) pentru G4 fiindca as vrea sa-i scad greutatea pentru a mari randamentul si performanta. Exista de vanzare capota din fibra de carbon dar costa 1000 euro si nu merita sa dai banii astia pt. o masina de 3000. Fibra de sticla e o varianta accesibila dar nu gasesti pe nicaieri subansamblele mentionate. Cel putin eu nu am gasit. Asa ca il inteleg pe colegul cu swap-ul. Pentru spate as alege stopuri aftermarket de G4 cu look de G5 pentru ca sunt mult mai mici si mai usor de adaptat.

Modificat de DJ44MKE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
adrianviperdodge2012

Masina nu a mai evoluat aproape deloc,doar lateralele au fost vopsite in culoarea barii,cand am hotarat sa fac acest demers am crezut ca totul va decurge conform planului,dar cum planul de acasa nu se potriveste cu ala de la fata locului...a fost cam trist rezultatul final...am bagat in masina (numai cu aceasta modificare) o caruta de bani,si cum arata masina  e de-a dreptul putin trist,ideea este buna,numai ca bani sa o termin lipsesc si deja mi-am achizitionat un Audi A4 B7Avant.Golful e din 92 si bagam lunari bani in el numai pentru a-l sti cum imi doream,ba o bucsa,ba un zdanganit inauntru trebuiau remediate...e masina veche nu am pretentii ,ca fiabilitate e excelenta,insa Audi este peste VV cu mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma bucur ca ai abandonat proiectul. Felicitari! Imi pare rau ca a trebuit sa arzi o gramada de bani doar ca sa-ti dai seama ca era o chestie mega-hidoasa.

PS: Sper ca nu te gandesti sa incepi o chestie similara cu Audi. Sau?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!