Jump to content

Swap mk5 to mk3


adrianviperdodge2012
 Share

Postare recomandată

adrianviperdodge2012

Va salut,am decis sa deschid un topic nou pentru a prezenta un proiect unic in europa ,si de ce nu in intreaga lume.Mai precis aici o sa prezint proiectul meu finalizat in proportie de 70-80%.Este vorba despre un Golf 3 ,motor 1.8 ,cp are peste 100 dar nu cu mult,din 1992 ,modificat in asa fel incat sa arate in fata pe cat posibil cu un golf 5.mai jos gasiti  cateva poze,o sa revin cu poze in detaliu si cu noutati in zilele urmatoare:post-90714-0-56693100-1375304807_thumb.jpost-90714-0-93769700-1375304825_thumb.jpost-90714-0-19547300-1375304834_thumb.jpost-90714-0-44551300-1375304842_thumb.jpost-90714-0-22797300-1375304854_thumb.jpost-90714-0-82549000-1375304863_thumb.jpost-90714-0-93989800-1375304871_thumb.jpost-90714-0-38432000-1375304885_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 66
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • adrianviperdodge2012

    20

  • DJ44MKE

    12

  • Robotelu

    5

  • maxyone

    4

Esti convins ca o sa arate bine?

Sent from my GT-I9100

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic ca da, doar ca mai e foarte mult de lucru. bafta. astept poze in continuare!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie personal mi se par tiganii astfel de modificari dar sunt curios cum va iesi. Bafta multa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca esti atent la detalii poate iesi ceva ok , insa din dorinta de a surprinde cu modificarile s-ar putea sa dai in extrema cealalta .

Modificat de rusen
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie personal mi se par tiganii astfel de modificari

 

Din pacate sunt de aceeasi parere,dar gusturile stiu,nu se discuta! :icon_confused:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar Golful lu Voinea cu fata de Bora (Bolf) v-a placut tuturor :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai ala e alta treaba, masinile au aceeasi platforma si in plus sunt destule Bolf-uri si pe-afara.

Referitor la proiectul de fata, sunt curios cum o sa iasa intr-un final. Deocamdata nu pot sa spun ca imi place capota si tare as vrea sa vad cum se vor integra farurile in partea din fata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Interesanta ideea, dar pare departe de 70-80% realizata.

Mai bine incerci cu capota de mk5 decat acea capota custom.

Sent from my ApfelPhone

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adrianviperdodge2012

Revin cu o schimbare de plan..capota actuala o sa fie schimbata cu una de G5 iar bara fata o astept inca..o sa vina maine prin curier :icon_bounce:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adrianviperdodge2012

sus cu ea..

post-90714-0-50124200-1375825274_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Golful cu fata de Bora se vinde ca atare in Canada deci nu e o inovatie . Inovativa este Dacia cu faruri de Golf 4 (o gasiti cu un search pe Ggl: tuning Golf 4) clasificata la sectiunea horror tuning :) Eu stiu? Daca ii roluieste aripile, pune jante de 17", grila tuning de Golf 4 - "golf 5 look" si un bodykit Wizzard, are sanse sa iasa...Mai trebuie doar vreo 3000 euro si treaba-i gata!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adrianviperdodge2012

Am revenit cu lucruri proaspete : mai e ceva de lucru ,dar am zis sa mai arat  cate ceva

 

 

 

 

 

@DJ44MKE daca nu te priveste subiectul de ce te afirmi aiurea in tramvai?

post-90714-0-90305600-1375966267_thumb.j

post-90714-0-66368100-1375966273_thumb.j

post-90714-0-67742000-1375966283_thumb.j

post-90714-0-68995400-1375966293_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bravo, foarte indraznet proiectul! Daca schimbi si capota cu una de mk5... Se pare ca ai de treaba si la aripi!

 

Mult succes si o lucrare ca la carte, daca nu o sa fie un kitsch si un nou subiect pe topicul ,,Taranisme,,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Felicitari pt. pasiune!

Se vede ca pui mult suflet in proiectul asta si ca esti entuziasmat ca o sa faci un lucru "nemaifacut".. E de apreciat munca si banii investiti in asa ceva.

Insa, pt. ca tot ai facut public "proiectul unicat in Europa si in lume", imi permit sa imi spun si eu parerea.

In primul rand, nu a mai facut nimeni asa ceva pt. ca foarte multi considera un dezastru estetic combinatia respectiva. E ca si cum ai imperechea o girafa cu un bondar iar apoi ai inhama bastardul rezultat la sanie.. E ceva monstruos (si la propriu si la figurat) in combinatia asta, ca de altfel si in combinatia G5 / G3, avand in vedere platformele diferite.

In al doilea rand, farurile de G5 sunt prea mari pt. G3, sunt prea multe spatii de umplut. Asta inseamna ca nu o sa iasa perfect. Si atunci ce rost are sa faci o lucrare care o sa fie etichetata din start drept "carpeala" ?

Eu cred ca Golful 3 merita o noua sansa. Orice i-ai face, tot G3 va ramane. Nu-l va recunoaste nimeni drept Golf 5, chiar daca va trece printr-o o serie de operatii estetice facute cu drujba.. Daca ar putea vorbi, sunt convins ca si G3-ul ti-ar spune acelasi lucru.

Mai ales daca te pricepi si lucrezi singur la masina, cred ca restaurarea Golfului 3 cu piese originale G3 ar fi un proiect ce iti va aduce mult mai multe satisfactii.

Dar pana la urma e alegerea ta.. Totusi, inainte sa continui cu conversia la G5, incearca chestia asta intr-o seara, cand e liniste: lipeste-ti urechea de Golful 3.. Cu putin efort, o sa il auzi cum plange..

Succes!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand, nu a mai facut nimeni asa ceva pt. ca foarte multi considera un dezastru estetic combinatia respectiva. E ca si cum ai imperechea o girafa cu un bondar iar apoi ai inhama bastardul rezultat la sanie.. E ceva monstruos (si la propriu si la figurat) in combinatia asta, ca de altfel si in combinatia G5 / G3, avand in vedere platformele diferite.

In al doilea rand, farurile de G5 sunt prea mari pt. G3, sunt prea multe spatii de umplut. Asta inseamna ca nu o sa iasa perfect. Si atunci ce rost are sa faci o lucrare care o sa fie etichetata din start drept "carpeala" ?

Eu cred ca Golful 3 merita o noua sansa. Orice i-ai face, tot G3 va ramane. Nu-l va recunoaste nimeni drept Golf 5, chiar daca va trece printr-o o serie de operatii estetice facute cu drujba.. Daca ar putea vorbi, sunt convins ca si G3-ul ti-ar spune acelasi lucru.

Mai ales daca te pricepi si lucrezi singur la masina, cred ca restaurarea Golfului 3 cu piese originale G3 ar fi un proiect ce iti va aduce mult mai multe satisfactii.

Dar pana la urma e alegerea ta.. Totusi, inainte sa continui cu conversia la G5, incearca chestia asta intr-o seara, cand e liniste: lipeste-ti urechea de Golful 3.. Cu putin efort, o sa il auzi cum plange..

Succes!

Foarte bine punctat colegul,din pacate foarte multi nu pot face diferenta in tuning in adevaratul sens al cuvantului si tiuning (TIGANIE),pacat de masinuta,oricum are zilele numarate din cauza numerelor de BG,asa ca sa-l lasam pe colegul sa-i faca operatie estetica cu drujba! :lol:

 

Cu putin efort, o sa il auzi cum plange..-sunt convins ca plange de mult ,cam de cand a plecat din tara natala .............................................

Modificat de alex_87
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adrianviperdodge2012

sunt convins ca nu o sa arate ca originalul in fata dar decizia de a-l modifica dupa bunul plac imi apartine,asa ca oricaruia i s-ar parea ca nu e ceva frumos poate sa isi Tina parerea pt el.pt colegu de adineauri care se lega de numerele mele :inmatricularea era 2603euro..acum te intreb si EU PE tine ..tu esti suficient de imbecil sa Dai statului statului bani deodata chiar daca ti i-ar da inpoi? Ma rog ,fiecare face CE vrea..

Modificat de adrianviperdodge2012
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atat timp cat ai facut public proiectul tau, asteapta-te si la critici, nu numai la laude. Iar daca nu esti dispus sa primesti critici, nu meriti sa primesti laude!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bogdan Moraru

No, 

 

Acum, fiecare este liber sa faca ce vrea cu masina lui si sa o aduca intr-o forma pe care el o considera potrivita pentru a il reprezenta. Discutiile de numere de bulgaria, spania, italia nu isi au rostul aici. Daca crezi ca o poti aduce la un aspect unic, iti urez multa bafta si astept cu interes deznodamantul pentru ca intriga deja vad ca e prezenta.

Ce nu imi place, capota prea mica, nu ajunge la nivel, lasa un loc prea mare pentru grila de aer si atunci intr-adevar o sa arate a masina mica dar cu aerisire de tir ceea ce nu e chiar ok. Pune-i o capota mai lunga si lucreaza in fibra conturul farurilor daca nu ai deja asta in gand si scapa de narile alea, alea le consider un kitch ieftin, motorul de 1.8 avand nevoie si de di-ta gurile de aer. 2 la mana, proportiile presupun ca le pastrezi si pe laterale si in spate, cat si la jante.

 

Spor la treaba!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O idee ar fi sa customizezi capota de G5 cu o prelungire bad boy look, daca se acopera 1/3 sup a farurilor de G5 e posibil sa arate ok. Oricum, poti face probe cu prelungiri false pana cand obtii o forma a farurilor potrivita cu caroseria de G3. Si nu te mai enerva, asa au ras oamenii si de L. DaVinci :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema e ca fata de V este foarte rotunda, in timp pe 3-ul e mai patratos, asa ca o sa arate cam ciudat impreuna. Mai degraba mergea o fata de Golf VI...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Auziti colegi?! Ia hai sa lasam mistourile la o parte si sa ajutam omul cu ce idei are fiecare! Eu zic sa prelungeasca cu bad boy capota de G5 si sa acopere farurile pana le da forma celor de la G7. Cei de la ghettotuning il pot ajuta cu o lucrare de calitate. Apoi, grila intre faruri sa fie una de G4 fara stema sau una sport cu plasa metalica. Aripile roluite zdravan, jante 17"/225, eleron NFS, praguri. Pentru spate propun capac portbagaj fara stema si fara maner(clean look). Stopurile de G5 nu cred ca intra fara a pune fibra si a decupa capacul de portbagaj. Poate mai nimerite ar fi unele smoke de G4. La final se poate retusa cu fibra si chit iar o vopsea ca lumea ar desavarsi lucrarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici cei de pe 4t nu puteau s-o spuna mai bine!

 

LE: se pare ca s-a mai facut unul, numai ca e cabrio. Link

Modificat de MRC
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adrianviperdodge2012

capota de g5 nu merge adaptata nicicum pentru ca urechea centrala de prindere de PE trager nu pica in acelasi loc ca cea originala de golf 3 ,iar suportii de prindere sunt aproape imposibil de adaptat datorita prinderilor foarte diferite de-a lungul generatiilor..referitor la golful cabrio il stiam numai ca omul a cam unit 2masini prin sudare,tot compartimentul motor e dupa mk5,numai aripile fata amintesc ceva elemente de mk3..si ala chiar e foarte complex,aranjat si la interior..etc ..nu dispun momentan de venituri sufuciente pt CE a facut respectivul acolo..

 

legat de capota mea actuala ,as prelungi-o pana peste faruri,cu aspect de bad boy si as elimina asa zisele nari de PE ea...

 

grila dintre faruri o am originala,putin plesnita,dar usor de reparat,tind sa o tai si sa o potrivesc la dimensiunile actuale. :D

 

astept propuneri si de la voi cu idei bune:). Va multumesc pentru sustinere

Modificat de adrianviperdodge2012
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!