Jump to content

ventilatoare radiator nu pornesc, termocupla?


SamuraiJerk
 Share

Postare recomandată

Deblocheaza ventilatoarele, curata motorasele lor si apoi verifica sigurantele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Mihai.Nechifor

Ajutati-ma cu o lamurire. In output test ventilatoarele ar trebui sa porneasca doar pe contact pus sau cu motorul pornit? Am luat un ventilator SH si omu se jura ca mergea brici pe masina, dar la mine se mentine eroarea de Fan1 Control module short to GND. Poate fi din alta parte?

 

LE: la o verificare a ventilatorului direct la 12 volti e normal sa mearga sau nu? Al meu merge, cel "nou" nu merge si ma gandesc ca e normal avand in vedere ca sunt 12 v in mufa continuu, insa nu are comanda de pornire

Modificat de Mihai.Nechifor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mihai.Nechifor

Nu mai pot edita> output test merge doar cu contact pus

 

O alta nelamurire: in schema atasata cifrele incercuite 19 si 33 sunt siguranta 19 si 33? Ambele din comp motor sau 33 din stanga bordului? 

post-26988-0-45615600-1433792676_thumb.j

Modificat de Mihai.Nechifor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alea nu sunt sigurante, sunt puncte de legatura.

 

Da curent 12V pe toate cele 3 fire din mufa ventilatorului si pune pinul 4 maro la masa si in 3-4 secunde trebuie sa plece ventilatorul.


Ajutati-ma cu o lamurire. In output test ventilatoarele ar trebui sa porneasca doar pe contact pus sau cu motorul pornit? Am luat un ventilator SH si omu se jura ca mergea brici pe masina, dar la mine se mentine eroarea de Fan1 Control module short to GND. Poate fi din alta parte?

 

LE: la o verificare a ventilatorului direct la 12 volti e normal sa mearga sau nu? Al meu merge, cel "nou" nu merge si ma gandesc ca e normal avand in vedere ca sunt 12 v in mufa continuu, insa nu are comanda de pornire

Siguranta arsa sau fire intrerupte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mihai.Nechifor

Pai si unde este acest 33? Stie cineva sa-mi spuna?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, Elsa ti-l spune... cauta-l pe diagrama - nu inseamna siguranta 19 si 33... ci cauta-i corespondentul in diagrama.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mihai.Nechifor

L-am gasit, in caseta cu sigurante din compartimentul motor. O schema cu acea caseta poate pune cineva va rog?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU ai elsa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mihai.Nechifor

Din nefecirice nu am mai reusit sa o instalez pe noul PC. Altfel nu mai "abuzam" de bunavointa voastra

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mihai.Nechifor

Am reusit sa rezolv babeste. Am masurat cablajul si se pare ca un destept a luat o siguranta si a uitat sa o puna la loc :)) Mari mecanici si nemtii astia

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Era aia de 10 nu? Din compartimentul motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PAi care alta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alta nu:-) Pai initial a zis ca nu are pb la sigurante :-)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mihai.Nechifor

Nu aveam sig. arse, dar neavand o legenda cu sigurantele nu am stiut ca e una LIPSA. Abia cand am desfacut bucati cutia aia si am verificat cablajul cu multimetru am dat de problema. Si oricum de 10 mai sunt vreo 3

Modificat de Mihai.Nechifor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Era topic dedicat cu amplasarea sigurantelor...asta asa ca idee.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mihai.Nechifor

Ei pe ala nu l-am gasit :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

salutatre. am si eu urmatoarea problema. la masina din semnatura nu-mi merg ventilatoarele la viteza maxima si implicit nici ac-ul nu raceste cum trebuie.

mentionez ca am inlocuit electrovalva de la compresorul de ac, pt ca la cea veche se retezase mufa. printre altele mai am si urmatoarea eroare:

 

00926 - Terminal 30
            011 - Open Circuit
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01101011
                    Fault Priority: 4
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 123
                    Mileage: 160405 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2014.07.23
                    Time: 14:38:00

             Freeze Frame:
                        ON
                    Voltage: 5.00 V
                        ON
                        ON
                        OFF
                        OFF
                        OFF

 

la output test ventilatoarele merg la turatie maxima si toate sigurantele din compartimentul motor sunt bune.

daca aveti vreo idee, pls spuneti-mi si mie.

Modificat de giga_3310
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

TErminal 30 este legat de borna de plus de la baterie, verifica sa fie stranse cum trebuie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este tot strans corect. insa problema cu ventilatoarele persista. dupa ce pornesc motorul si ac-ul, nu merg ventilatoarele. nici dupa 10 min. abia cand se incalzeste bine motorul si merg foarte incet

am vizualizat si niste valori la un momentdat:

 

Address 08: Auto HVAC  (3C0 907 044 BB)

15:40:01 Group 003
  10.0 bar  Coolant Pressure
  38.4 %  Radiator Fan Activation (actual)
  39.2 %  Radiator Fan Activation (spec.)
  ON   Engine Speed (increase)

15:40:01 Group 002: Compressor
  0.820 A  Compressor Current (actual)
  0.820 A  Compressor Current (specified)
  900 /min  Compressor Rotations
  4.8 Nm  Compressor Load

15:40:01 Group 001: General
  0.0  Compressor Shut-Off Code
  700 /min  Engine Speed
  0.0 km/h  Vehicle Speed
  00:03  Standing Time

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tu ai probleme cu electrovalva de pe compresor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna ziua revin cu aceeasi problema privind ventilatorul,respectiv acesta functioneaza tot timpul indiferent de temperatura exterioara,si csnd opresc motorul acesta se opreste dupa cca un minut.....am ajuns la un electrician cu problema asta si mi-a spus ca de vina pt treaba asta este"calculatorul pt ventilator" ....acum nu stiu si intreb exista asa ceva la Passat 1.9 tdi,2007,motor BLS?Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce eroare ai ?

DA, exista.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu ce eroare da,dar asta o zis ca e defect di nu stiu cam cat costa si unde e pozitionat,multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica temperatura antigelului de pe grupul 007.Releul care comanda ventilatorul e pozitionat jos langa ventilator,pe partea soferului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Modulul la acest tip de masina este in ventilatorul mare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!