Jump to content

Octavia 3 - Impresii/probleme constatate de către PROPRIETARI


Rave
 Share

Postare recomandată

@ rifflections

 

Am incercat la Skoda... As ajunge la o suma colosala, pe undeva intre 800-1000 ron, si mi-au spus ca nu garanteaza ca nu vor fi zgomote ulterior, fiindca ei n-au mai facut asemenea operatii. Asta m-a cam dezamagit, plus ca spuneau ca trebuie sa-mi dezasambleze jumatate de masina, adica pana la bord !!! De-asta ma gandeam ca oate ar fi mai bine sa incerc la altii, mai priceputi...   Pfff, pana la urma nu stiu ce naiba sa fac, dar parca n-as lasa-o doar in difuzoarele de pe usa fata, este mult prea putin iar sunetul, desi destul de clar, nu reuseste sa ma impresioneze!

 

@ TGBabanu

 

Tu ti-ai mai facut ceva la masina cu ei? Lucreaza bine?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt clientul lor din 1997.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Am mai intrebat si pe alt topic insa se pare ca nu era cel mai potrivit, asa ca imi incerc norocul aici!


O intrebare scurta si la obiect. Pe gerul asta de afara…-10 grade.. este normal sa stea turatia la relanti undeva pe la 1000rpm chiar si cu motorul incalzit (dupa 30km de mers)??!!


Pentru ca la mine asa sta si parca nu ar fi tocmai normal, desi la frigul de afara te astepti la orice...


Mersi fain!


Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In aparenta nu e normal dar eu stiu asa (principial vorbind): orice motor la care lichidul din circuitul de racire nu a ajuns la temperatura optima de functionare (in general temperatura asta e de 90 0C) regulatorul motorului nu-l va cobori sub o anumita turatie (de obicei 1000 rot./min) deoarece apare functionarea defectuoasa a motorului (ar tremura din toate incheieturile).

 

Acum zic si eu, sa fie vreo problema pe circuitul de racire motor, termostat sau/si senzor temperatura apa si sa nu vada ECU ca motorul a ajuns la temperatura optima si sa-l aduca la turatia de ralanti ?

 

Incearca sa vizualizezi cu un tester temperatura antigelului din circuitul de racire dupa un drum d-sta de 30 Km.

Modificat de Guadalcanal
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La bord indicatia temperaturii apei este de 90 de grade.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In dreptul celui de-al 3 lea stop de frana, dezaburirea nu merge si cu zapezile astea, era mereu acoperit. :(

Mai are cineva problema asta ??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am observat si eu ca imi sta turata la 1000 acum cu temperaturile astea de -19. In acelasi timp consumul l/h e undeva la 0,8-0,9l. Probabil o fi normal avand in vedere ca apa nu era inca la 90 de grade nici dupa un drum de 10 km, si aveam mai multi consumatori porniti (incalzire in oglinzi, in ambele scaune + bolero, clima etc.). Nici la mine nu dezgheata in dreptul stopului de frana de pe luneta, dar parca nu are traseu electric in dreptul lui.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si in cazul meu  de cand temp. a scazut sub -10 grade motorul sta  la aproape 1000 de turatii chiar si atunci cand apa a ajuns la 90 de grade si toti consumatorii sunt opriti.

Modificat de kyu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate are vreo legatura cu benzina, desi e ciudat sa stea constant relantiul la 1000rpm.

 

Mai mult decat sigur daca se manifesta la mai toti posesorii de 1.2, 1.4 inseamna ca asa a fost proiectat. Desi posibil sa apara un update de software.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe vremea asta asa rece eu zic sa evitati pe cat posibil folosirea calduri pana cand antigelul ajunge la temperatura de 90 c pentru ca daca dati drumu la caldura nici in 20 de km nu ajunge la 90 C si de aici rezulta un consum ridicat de combustibil si posibil problema cu relantiu ...... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si crezi ca e o problema daca relanti-ul sta la 1000 rot/min? 

e o aberatie sa nu folosesti caldura ca sta relanti-ul marit......, sa nu mai pomenim  de siguranta traficului cand mergi cu geamuri aburite/ inghetate.

 

Fratilor nu va mai stresati cu detalii de astea marunte. Ca sa il citez pe Blitz - Bice..... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am zis posibil acuma eu nu am zis sa mearga cineva cu geamurile aburite :) dar nu inseamna mers fara caldura in masina pe o distanta de 3- 4 km max = geamuri aburite  nu stiu de ce tragi niste concluzii ... :) eu am dat o solutie pentru a merge economic si eco umpik asa :D  si sanatos pentru masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie mi se pare totusi cel putin suspect.

Generatia precedenta de TSI-uri are relantiul chiar si la -10 grade la 750rpm. Doar in primele 30-60secunde de la pornire daca e sa stea mai turat, in rest nu. Fie si o temperatura foarte scazuta, cu multi consumatori.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunt 4 ani de garantie....   daca e sa crape ceva, sigur crapa. Daca nu crapa, inseamna ca asa e facut.   Cum se zice... It's a feature, not a bug.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va multumesc pt raspunsuri... se pare ca este un comportament general la motoarele tsi acest relanti ridicat la temperaturi joase.

Astazi la minus 7 grade turatia la relanti cu motorul incalzit a scazut la 8-900 rpm fata de 1000rpm la minus 13 grade ieri.

O seara buna!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La 1.6 tdi, in ultimele zile (cele friguroase), la relanti sta pe la 1150-1200 rpm imediat dupa pornire in jur de 30-40 secunde. Apoi sta la 1000 rpm pana cand ajunge temperatura la 90 grade, dupa care scade la 780 rpm. Prefer asa decat in urma cu doua saptamani, cand imi oscila intre 750-1000 rpm chiar si cu motorul rece. Si nu mai zic cat de urat trepida la doar 750 rpm...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta e motorina :) eu unu sunt obisnuit de la vechea o2 numai ca aia era mult mai galagioasa la temperaturi de genul asta ;) si statea mai mult de 1 minut turata asa sa ne multumim cu ce avem!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Tin minte ca in ziua in care am luat-o, indicatorul de combustibil era la zero, adica la ultima [cenzurat], iar CB imi indica o autonomie de 0 km. Evident, prima oprire a fost la un OMV unde nu mi-au intrat decat 45 l. Acum, la aproape 3000 km, am aceeasi problema, nu stiu exact cand se aprinde becul, nu stiu cati litri mai am in rezervor cand CB imi indica 0 km autonomie. Mi se pare mult mai complicat decat la fostul Peugeot 308 unde la 130 km autonomie mi se aprindea becul, iar de la 20 km nu imi mai indica nimic(adica un fel de 0 km), iar acul indicator scadea corespunzator. Practic, la cealalt masina stiam exact cat mai pot merge, cat pot sa bag in rezervor, etc. Octavia nu este la fel de draguta in a-mi arata la fel de exact ce si cum...   Vroiam sa va intreb daca voi stiti de la cati litri se aprinde becul, sau daca nu cumva de-abia atunci cand iti indica autonomie 0 km intra rezerva de 7 litri si practic mai poti face in jur de 100 km?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E un tip pe forumul din UK care a incercat sa vada cat poate merge cand ii arata 0 range si a zis ca a reusit sa faca vreo 50-60km parca. Pe urma a zis ca n-a mai avut curaj si a alimentat.

 

Eu cand am ridicat masina si eram cu 0 range, masina era clar pe vapori. La alimentare mi-au intrat vreo 50,6l parca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu ca poate e o intrebare tampita, dar de ce ai ajunge vreodata sa mergi cu 0 km range si sa nu alimentezi? Din cate stiu, nici nu este indicat sa lasi masina cu rezervorul gol, hai la astea noi mai merge ca e rezervorul curat, dar tot nu inteleg de ce sa o lasi pana la 0 range.

Sent from my HTC One X using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Sunt si eu posesorul une O3 Elegance 1.2tsi 105cp si sunt extrem de multumit de ea dupa 12400km pe care ii am insa din momentul de cand m-am urcat la volan am regretat 2 chestii pe care nu le-am luat ca si optiuni:

1. comenzile pe volan deoarece mi-a placut foarte mult volanul sport l-am luat fara sa stiu ca comenzile de pe volanul cu 4 spite se vor scoate si asta nici agentul de vanzari cu care am facut configurarea masinii nu a stiut ca se scot si deci am dat 18500 E pe o masina fara comenzi pe volan ceea ce e de ras. :tuktuk: :tuktuk:

 

2. bluetooth-ul ala smecher prin care poti sa dai play la video sau melodii pe telefon si sa se vada pe bolero.

 

Intrebare: stie cineva daca aceste optionale se mai pot pune pe masina dupa achizitie si daca da cat costa.

 

 

in rest de masina extrem de multumit tinuta de drum extraordinara, consumul cel mai bun consum l-am scos 4.0l/100km pe aprox 95 km pe dn1, iar despre viteza am ajuns la 200km/h pe A3 deci motorul asta mic e fâșneț

 

o alta chestiune mi s-a intamplat sa mi se aprinda martorul nivelului de ulei si am ramas surprins cand am verificat joja era cu 3-4 mm sub limita minima si eu vin de pe un motor opel 1,7td care nu manca ulei deloc, am ramas surprins ca si benzinarele turbo mananca ulei.

 

In rest va urez la toti sa va bucurati de masini si multi km fara evenimente!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Se pot pune insa doar daca schimbi volanul cu totul si asta te poate duce la peste 500 euro.

2. Si asta ar trebui sa se poate pune usor insa momentan nu cred ca poti lua piese decat de la reprezentanta si iarasi iesi foarte scump.

 

Daca citesti in urma ai sa vezi ca mai toate benzinarele turbo de la VW mananca ulei, deci e normal :)

 

P.s. A3-ul ala unde ai ajuns la 200km/h e undeva in Germania nu? Caci ultima oara cand am verificat la noi la Romania viteza maxima admisa (si de bun simt as adauga) e de 130km/h :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

4 litri la suta  cu 1.2 tsi pare ireal, dar daca zici asa o fi, depinde si de inclinatia drumului, vant , incarcatura etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca pe DN1 insemna Predeal - Ploiesti - Bucuresti unde se coboara, se explica. Daca era invers, nu prea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!