Jump to content

Octavia 3 - Impresii/probleme constatate de către PROPRIETARI


Rave
 Share

Postare recomandată

Bogdan81, nu man, poate nu s-a exprimat corect omul. Daca a fost la service si problema nu s-a manifestat, mai bine s-o mai lase in pace o perioada. Poate se mai aseaza bucse, șuruburi, draci sa le ia. Este absolut frustrant, crede-ma, sa cauti un defect ca un tâmpit, sa nu găsești nimic, sa nu știi ce sa spui clientului decât ca s-au verificat toate si nu am gasit nimic etc...

Mike, nu scrie nicăieri asa ceva. Se vorbește doar despre uzura normala a elementelor de tren de rulare, dar asta se evaluează pe fiecare caz in parte.

Modificat de BLiTZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu vorbeam de situatia in care se manifesta mereu :). Si da, stiu ce inseamna sa fii si de cealalta parte, cand nu stii de unde sa apuci o problema tocmai din cauza faptului ca nu se reproduce :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Victorieeee!  :)

 

   In sfarsit, s-a rezolvat problema cu geamurile posedate, care nu vroiau sa se inchida decat la a treia actionare, lucru foarte enervant, dealtfel! Problema a trecut de la sine, fiindca din lene nu m-am prezentat pana acum la nici un service sa vad care-i problema. Nici macar acum nu stiu ce motive au avut sa nu se inchida/deschida complet la o actionare ferma a butonului (practic trebuia sa stau sprijinit in buton ca sa faca ceea ce le comandam, iar la inchidere se duceau pana sus, apoi coborau pana la jumatate ca asa vroiau ele de doua ori, de-abia la comanda a treia ramaneau sus). Una peste alta, la fix o luna si jumatate de la achizitie, dracii au fugit si acum ma pot bucura de niste geamuri care in sfarsit ma asculta!  :)

   Aveti idee de unde imi pot pune niste difuzoare pe spate (fiindca n-am) si daca operatiunea se poate face atat de profi incat sa nu-mi caraie ulterior fetele de usi? Vreo recomandare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La a mea abia acum a inceput sa se manifeste cu geamul pe dreapta exact in aceleasi conditii. Abia la a treia actionare ramane sus. Sper ca e de la vreme ca nici eu nu am chef sa ma duc in service :)

Problema care ma streseaza pe mine cel mai mult este alta: se aud niste zgomote suspecte (pacanituri, sasaituri, etc) in zona din bord de deasupra torpedoului, gen aerisirea lateral dreapta.

Nu imi pot da seama exact sursa zgomotului, poate fi poate chiar si din usa tot in zona aia pe acolo... dar ideea este ca se manifesta doar la gropi si ma streseaza enorm :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trage putin de suportul de plastic din parbriz pentru tiketul de parcare o sa ai surprize ;)

Modificat de BKL36
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce zice colegul e pe partea dreapta. Si eu am un soi de clipocit. Pare ca de bucata de plasic care zbarnaie usor, sau uneori ca de cauciuc usor lipicios.Vine din aceeasi zona, deasupra torpedou sau montant (zice pasagerul), desi eu parca il aud in usa in partea de sus.

La mine nu se aude la gropi, ci in mers pe drum bun, de la vibratiile foarte fine ale drumului sau motorului. Am facut masaj montantului, am masat si usa si torpedoul si gura de aerisire cu ornament cu tot. Nu prea vrea sa taca. Probabil ca e  undeva sub elemente.

Uneori se aude continuu, alteori deloc. Probabil ca e de la vreme si va disparea la primavara. Nu prea vreau sa ma strezez cu el ca nu e asa deranjant. Totusi mai incerc cand si cand sa vad daca il gasesc pe greieras :) si acum ma "bucur" ca mai il are cineva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine la leon face... pare a fi intre bord stalp si parbriz.. face numai cand e frig dar e cel mai pronuntat. Face si cand trec peste marcaje. Se pare ca este comun

Am reusit sa il reproduc batand usor cu pumnul in muchia de deasupra torpedoului.

Modificat de florinrmn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Primul meu post aici (asa ca nu dati cu pietre)

@kthor post #684

Asta cautam de la acest forum ! La mai multe astfel de postari !

Foarte detaliat (in principal pe partea de achizitie !). Asta ar trebui sa scrie aici cei care si-au cumparat masina recent. Pret - tips and tricks aplicate la achizitie (cum au obtinut reducerea) - dealer-ul de la care au luat-o (fara a fi luat in considerare ca se face reclama) - optionale inutile sau utile si altele.

Si eu sunt in proces (3-4 luni) de a schimba masina actuala si vreau o octavie (este masina mea preferata).

 

PS

Conduc day by day Logan 1.5DCI iar in wkend O2 2.o TDI Elegance (masina de firma)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@tziganushu - Pe partea de discount fiecare negociaza cum poate cu dealerul si cum sunt N Reprezentante Skoda ......iti ramane decat sa incerci marea cu degetul. "Succesuri" in cautarea noii masini !

Modificat de ionut_slatina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut si bine v-am gasit ! Sunt de patru luni posesorul unei O3 1,4 TSI, 140 CP. Desi s-a discutat aici adiacent acest subiect, doresc sa semnalez dar sa si intreb colegii ce parere au despre consumul de ulei considerat "normal". La 5000 km s-a aprins senzorul, nivelul era minim si am completat 1 litru. Acum la 10000 km, nivelul coborand iarasi pana aproape de minim, am mai completat cu un litru. Masina nu are pierderi de ulei si functioneaza impecabil. A mai sesizat cineva asemenea consum ? Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Si eu am tot 1.4TSI. Pana acum am facut aprox 4k km.

Pe la 3600km a trebuit si eu sa completez cu ulei (aprox. 1.5L)...

In ultima vreme nu am mai verificat nivelul la ulei ... (Nici nu e cazul deocamdata).

Din ce stiu eu mai sunt persoane, cu aceeasi motorizare, care au completat cu ulei pe la aprox 5k km. Nu am auzit pana acum cineva care sa di completat si a 2a oara - probabil ca nu au mers nici f. mult cu masina.

Se pare ca motorizarea asta are 'nevoie' de mai mult ulei..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa nu-i casa greu la stomac uleiul :)) dar dupa 15000-20000 km a mai completat careva ? Sau atunci insa in normal cu consumul ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

18200km si n-am completat deloc. Uleiul este la nivel... chiar si eu ma mir :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

             Mi se pare absolut anormal ca in anul de gratie 2014 un motor produs de celebrul grup VAG sa consume ulei cat o gogoserie. Sa nu fiu inteles gresit, masina chiar isi merita banii, ma deranjeaza insa ideea in sine. Toata admiratia pentru peformantele care au reusit sa le obtina din micutul propulsor de 1.4 l dar asa ceva consider inacceptabil. Conduc din 1987 si va spun cu mana pe inima ca nici Dacia lui tata nu facea asa, in zilele bune cand avea benzina si catadicsea sa porneasca, desigur. Cu siguranta este prima si ultima masina VAG pe care o cumpar. 

            N-ar fi rau poate un pic de initiativa in ceea ce priveste informarea corecta a potentialilor cumparatori dar si sensibilizarea ( a se citi aducerea cu picioarele pe pamant ) a producatorului. Ce ziceti de un forum intitulat " consumul de ulei la masini noi indiferent de marca", unde posesorii pot trece marca vehicolului si consumul. Dupa 6 luni cu siguranta putem face un clasament interesant. Clasament  pentru care imi asum popularizarea spre pietele consacrate, publicatiile de specialitate si mai ales ilustrul concern VAG. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In esenta esti bine intentionat dar nu o sa ia nimeni in seama niste vorbe aruncate pe forumuri (vezi subiectul 1.2 tsi carait lant, i-a durut undeva drept urmare si pus curele mai nou). Sa lăsăm testele specializate sa faca asta si sa ne bucurăm de masini. Din cate vad cei cu 1.4 se plâng de ulei restul nu. Care ar fi explicatia ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ krygod_ro & Aditu

 

Eu am aceeasi problema, la denivelari mici in mers, se aud sasaituri(foarte enervant), ideea e ca uneori se aud, uneori nu. Inca nu am identificat sursa de zgomot, pare sa fie undeva intre zona de mijloc a bordului si usa din dreapta.

O alta sursa de zgomot, mai exact, de vibratii, este atunci cand accelerez motorul(~2000 rot/min), se aude de la usa torpedo-ului, mecanismele din usa :)

 

M-am hotarat sa ma bucur de ea asa cum e, fara sa ma mai gandesc la asta...

 

Ma gandeam ca sunt singurul... :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

18200km si n-am completat deloc. Uleiul este la nivel... chiar si eu ma mir :)

 

 

o recomandare din experienta, pentru cei care intentioneaza sa pastreze mult timp masinile : incercati sa schimbati uleiul la 12-15.000 km.  Va scuteste de multe neplaceri ulterioare.  Mai ales primele schimburi ar trebui facute mai rapid, pentru ca uleiul este mai solicitat in timpul rodajului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie masina imi spune ca uleiul trebuie schimbat peste 4000km. Eu peste 1800km am sa-l schimb.

 

Eu unul am sa tin cont de recomandarile producatorului, eu fiind pe interval flexibil de service.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O recomandare din experienta, pentru cei care intentioneaza sa pastreze mult timp masinile : incercati sa schimbati uleiul la 12-15.000 km. Va scuteste de multe neplaceri ulterioare. Mai ales primele schimburi ar trebui facute mai rapid, pentru ca uleiul este mai solicitat in timpul rodajului

Și eu recomand așa ceva, mai ales în condiții de trafic greu. Dar la O3 s-a trecut la intervale flexibile, deci înlocuire ulei la indicația ceasurilor de bord.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca pe masini s-ar monta senzori complecsi , care sa masoare efectiv calitatea uleiului - respectiv TBN ramas, umiditatea, combustibilul, particule de fier, etc, - atunci am putea avea incredere in indicatiile computerului de bord.

 

Pana atunci insa, e bine sa facem service ulei - the old fashion way.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Referitor la ,,sasaitul din dreapta fata" - eu l-am constatat la peste 120 km / h (autostrada). Acum nu se mai aude. O posibila cauza am crezut ca este faptul ca, in afara, plasticul (nu stiu termenul tehnic) care vine peste parbriz pe partea de jos, si se ridica spre stanga si dreapta, are o mica parte care nu este lipita. Ramane de vazut daca mai apare.

Modificat de Alin Skoda
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu doua intrebari:

 

1.   Care e intervalul de revizie la motorul de 1.6 tdi?

2.   Pentru cei din Bucursti, aveti idee unde imi pot monta difuzoarele spate (fiindca masina mea a venit fara ele)? Ma intereseaza o firma bune, de unde sa pot pleca cu garantia ca nu o sa-mi pacane/scartaie fetele de la usi in urma operatiei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

30 de mii de km! Cat despre boxe sincer ca sa nu ai probleme la clemele de prindere si sa nu pacane de preferat ar fi reprezentanta sau o firma serioasa care se ocupa cu asa ceva daca daca erai din cta iti si recomandam unde ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

15.000 km pt ulei+filtru. 30.000 celelalte filtre. Asa mi-au zi mie.

Pt. Boxe recomand pe Darius- str. Campia Libertatii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Depinde ce-ai ales cand ai ridicat masina. Daca ai ales flexibil atunci trebuie sa te iei dupa indicatiile din Bolero/Columbus insa nu mai tarziu de 2 ani sau 30.000 km. Daca ai mers pe 'clasic' atunci nu mai tarziu de 1 an sau 15.000km. Scrie in cartea masinii ce interval de service a fost ales.

 

2. Cel mai bine le montezi la Skoda... ca sa nu pierzi garantia pe partea electrica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!