Jump to content

Octavia 3 - Impresii/probleme constatate de către PROPRIETARI


Rave
 Share

Postare recomandată

Celor care cred ca O3 are multe probleme, le recomand o vizita prin aria Passat B6 :D Been there, done that! :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

RadulescuRomulus

orice masina anterioara a "fost facute cu mai multa responsabilitate si cu mai multe teste!"

 

aia cu passat B6 lauda B5-ul; aia cu reno megane 2 lauda pe primu si se cam indoiesc de 3; aia cu O3 regreta O2... Pana si aia cu Spark plang dupa vechiul matiz ca nu li se ardeau becurile asa des!

 

sunt satul.

Modificat de RadulescuRomulus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu prietene nu e vorba de regret ci de problemele care se semnaleaza intr un timp foarte scurt facand doar comparatie cu modelul anterior care nici dupa 6 ani nu a avut vreo problema din cele mentionate aici si aici ma refer strict la mine nu stiu ceilalti! Si ca sa fiu scurt eu personal cu octavia 3 nu am avut probleme pana acum dupa 2 luni si 4500 de km doar ca e enervant faptul ca se aude cum joaca motorina in rezervor si imi permit iar sa fac comparatie cu octavia 2 care avea rezervorul mai mare si care niciodata nu s a auzit motorina din rezervor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca si minusuri, pana acum, la 1750 km parcursi, voi trece geamurile atat de figurante, scaunele care nu ofera deloc suportul pe care mi l-as fi dorit, zgomotul de barca pe valuri dupa ce ii fac plinul, autonomia destul de mica (in jur de 600 km in regim combinat) si consumul cu apx 2 litri mai mare decat cel dat de producator- pana la urma nimeni nu se asteapta la ce spun ei, dar diferenta e prea mare, mai ales in cazul TDI de 1.6 -consum aproape dublu decat cel din cartea tehnica. Bineinteles, trec si cutia la capitolul minus, pentru cele doar 5 rapoarte-concurenta ofera 6, iar eu eram obisnuit cu ele in oras. Acum, ori merg prea turat in a 3-a, ori subturat in a 4-a... Totusi, pentru ca nu-mi place doar sa ma plang, voi trece la plusuri silentiozitatea atat a motorului cat si a trenului de rulare (fata de ce am avut pana acum), si un sistem audio deasemena peste ce am avut la 308, desi in sine i-as spune mai mult "decent". Si design-ul, evident, foarte reusit! Dar... per total, minusurile sunt mai multe in cazul meu...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze ca intreb, dar de ce O3 atunci si nu 308 cel nou (si urat)? (Apropo, inainte de a ma decide pt Golf am testat de vreo trei ori 308 si agata schimbatorul de viteze enervant de mult, cel putin la ala pe motorina de 112cp.)

Modificat de Navi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu dupa 1500km nu am niciun minus de semnalat. Poate ar putea fi trecuta autonomia redusa, dar aici e de vina reducerea volumului rezervorului. Combinat cu consumul mai ridicat al motorului se traduce prin vizite dese la benzinarie pt plinuri mai mici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa ridice mana cati si-au cumparat acest model doar ca sa-i descopere diversele "probleme". Banuiesc ca atunci cand va conduceti masina sunteti atenti doar la aspectele negative. Si scriu din perspectiva unui posesor de O3.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca si minusuri, pana acum, la 1750 km parcursi, voi trece geamurile atat de figurante, scaunele care nu ofera deloc suportul pe care mi l-as fi dorit, zgomotul de barca pe valuri dupa ce ii fac plinul, autonomia destul de mica (in jur de 600 km in regim combinat) si consumul cu apx 2 litri mai mare decat cel dat de producator- pana la urma nimeni nu se asteapta la ce spun ei, dar diferenta e prea mare, mai ales in cazul TDI de 1.6 -consum aproape dublu decat cel din cartea tehnica. Bineinteles, trec si cutia la capitolul minus, pentru cele doar 5 rapoarte-concurenta ofera 6, iar eu eram obisnuit cu ele in oras. Acum, ori merg prea turat in a 3-a, ori subturat in a 4-a... Totusi, pentru ca nu-mi place doar sa ma plang, voi trece la plusuri silentiozitatea atat a motorului cat si a trenului de rulare (fata de ce am avut pana acum), si un sistem audio deasemena peste ce am avut la 308, desi in sine i-as spune mai mult "decent". Si design-ul, evident, foarte reusit! Dar... per total, minusurile sunt mai multe in cazul meu...

Eu zic sa mai astepti un poc sa se "lase" motorul. Si eu am cam acelasi stil de mers: schimb a 4-a la 70km/h si am autonomie de 600 km daca merg preponderent urban.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Katanro...daca aici vor fi doar plusurile, care in cazul meu sunt muulte, atunci O3 ar fi masina perfecta , ideala si Bug free. Ceea ce e fals. Eu personal sunt interesat sa aflu minusurile unei masini, pentru ca plusurile le gasesti peste tot expuse, pe cand minusurile doar din gura proprietarilor le auzi, sau ff rar pe la diverse publicatii(de orice fel) nu foarte manjite :).

Iti dau un exemplu de minus care eu nu l am citit nicaieri in presa noastra - zgomotul motorinei in rezervor. (Poate o fi undeva mentionat dar eu nu l am gasit).

Acum nu trebuie cazut in extrema cealaltat cu probleme inchipuite, dar cele reale cu cat mai multe prezentate cu atat mai bine.

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si asta duce la prezentarea aici doar a minusurilor. Si asa mai citeste cineva si se sperie si nu mai vrea sa cumpere masina din cauza ca a citit el undeva ca... ceva!

Nu exista masina doar cu plusuri si decizia trebuie luata punand in balanta plusurile si minusurile. Si la final, desi masina are cateva chestii deranjante, tot este un pachet complet foarte bun la pretul ei.

Asa ca trebuie sa fim echitabili, altfel se va transforma topicul in "Ce de [cenzurat] e O3, frate!"

Sent from my iPhone using Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu exista masina doar cu plusuri si decizia trebuie luata punand in balanta plusurile si minusurile. Si la final, desi masina are cateva chestii deranjante, tot este un pachet complet foarte bun la pretul ei.

Sent from my iPhone using Tapatalk 2

Evident ca nu exista, si nici nu va exista vreodata, insa minusurile astea trebuie stiute ! Dar sunt cativa (vorbesc la modul absolut general atat ca persoane cat si ca forum) care parca ii injuri daca scrii ceva de rau de masina, masina ta , exprimandu-ti nemultumirile, si scotand in evidenta problemele!

Cel mai bine ar fi un topic de probleme si varsat tot acolo, dar asta nu va schimba cu foarte mult continutul acestui topic intitulat, Impresii ale proprietarilor!(bune sau rele tot impresii sunt)

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Modificat de bogdann81
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am zis-o si o mai zic: O2 la final de cariera era MASINA de luat, la categoria compacte familiale. Punct.

Toate bolile copilariei corectate, motoare decente, suspensie spate independenta, spatiu mai mult decat destul, masina mai simpla, ieftin de intretinut, foarte solida si cu textile pe usi, nu mushama :))

Anul asta, undeva prin Octombrie, voi vinde Golful 7. Acum a fost evaluat la 15.500-16.000 (dupa 8 luni si 36.000 km; pret de lista 19.800 Eur). E model nou, dotare de top + extra, km relativ putini, nu sunt SH-uri pe piata,...., poate iau un 14.000 la toamna.

Cu banii astia ma duc si imi iau O2 1.4 TSI sau 2.0 TDI, pana in 50 k km, 2012-2013 (chiar) si mai imi ramane si de un Disney....

Modificat de VictorGolf
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie chiar nu mi se pare ca O3 a mea nu ar fi masina si nu merita luata... Dar poate eu sunt subiectiv. :)

 

In alta ordine de idei, a prins vreun coleg de pe forum capota care sare in caz de impact? Eu am verificat la a mea si nu am sistemul asta. E drept ca eu am dat comanda tarziu.

 

PS: Eu tocmai am facut un Disney acum o luna desi am O3. :P

Modificat de TudorM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristiansen077

Daca ar fi sa aleg intre cele 2, as lua O3 fara sa ma mai gandesc, chiar daca are anumite neajunsuri...

oferta la masina ta victor este foarte buna, eu cu O3, 1.2, 4900 km, pret de lista 18000 e, am oferta de 13000 e de la brady si 13500 de la pbn

totusi mi se pare cam mare devalorizarea dupa 6 luni, dar tb si ei sa traiasca, oferind preturi de samsari..

pun koni fsd, cand vor aparea, astfel sper sa rezolv pb cu supensia, in rest masina este ok

Bogdan ai dreptate, dar si pe alte forumuri este la fel, asa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La VW se pastreaza mai bine valoarea de revanzare, mai ales la Golf. Este un adevar pur tehnic.

Un Golf de 1.2 se pliaza mai mult pe o masina de oras in opinia unui cumparator, decat o O3 la care exista senzatia (falsa de altfel) ca este submotorizata si se va vinde mult mai greu.

Cumparatorul de Octavia este mai mult genul de persoana care vrea sa arate noul sau statut social (limuzina mare, etc) si deja se va gandi anticipat la mishtourile necunoscatorilor despre "motorasul" jucarie de pe masina lui. Asta-i realitatea, fie ca ne place sau nu.

Modificat de VictorGolf
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cumparatorul de Octavia este mai mult genul de persoana care vrea sa arate noul sau statut social

E , na ! Ai zis-o !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:)))) chiar ca. Skoda prin definitie te incadreaza intr un anumit statut social ... Dar se mai destinde atmosfera aici, si asa incarcata doar cu probleme!

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masini noi si va duceti sa va le evalueze ??

Mie imi suna a ceva cunoscut!!!!

 

In alta ordine de idei, mai putin cu minusurile. Ca se degenereaza( vin altii si spun  ca ce vrei atunci, cand dai 20000 de E pe masina nu ai dreptul la pretentii; de la 50000 in sus se mai poate avea, dar nici acolo nu prea!), mai ales de la paiele aruncate pe foc de unii romancieri, si se inchide topicul.

 

Asa ca , lasati nemultumirile deoparte si bucurati-va de masini. Daca nu vindeti-le cu minus 4-5000 de E( urmeaza acusica romancierii sa va spuna) si luati-va altceva, decat sa fiti nefericiti.

 

Scuze de off.

Modificat de bogdanpiatra
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca OFF suntem de ceva vreme.

 

Nu cred ca in ziua de azi mai exista masini fara "bube" sau "bube inchipuite" si cand zic asta ma refer la toata gama de masini de la cea mai ieftina la care pretentiile sunt mult mai mici la cele mai scumpe la care pretentiile cresc exponential cu pretul :D

 

In general in viata este mai usor sa scoti ochii pentru o fapta rea decat sa lauzi o fapta buna; cam asa se intampla si pe acest forum si cei care au intentia sa cumpere in viitor o masina vor fi rezervati de ceea ce citesc negativist referitor la aceasta masina.

 

Sper ca cei ce intentioneaza sa isi cumpere in viitor octavia sa nu se sperie de ceea ce citesc, nu e draq asa mare !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Faptele bune le-ai platit. Tu, ca si proprietar.

Adica ai dat o suma de bani pentru ca masina sa aiba ,,,, sa ofere,,,, sa consume.....sa fie silentioasa..... sa fie economica.....sa fie spatioasa........sa fie fiabila..........sa fie o noutate tehnologica......................sa aiba musama pe portiere(ai stiut cand ai vazut-o si ai acceptat-deci liniste aici).TOATE ASTE SE GASESC IN FISA MASINII, IN GARGARA DEALERULUI, IN SPOTUL DE PREZENTARE, IN RECLAMA TV.......Pentru asta ai semnat OP. si PENTRU ASTA NU TREBUIE LAUDAT NIMIC, DOAR CONSTRUCTORUL SI-A FACUT TREABA.

 

In schimb NU AI PLATIT: faruri aburite, nu ai platit zgomot combustibil in rezervor, nu ai platit servodirectie dubioasa, nu ai platit consum mult mai mare decat zice cartea, nu ai platit lanturi care zornaie, portiere care scartaie si vajaie, etc, etc.

Ori, tocmai aici e scopul unui forum, sa vezi si sa auzi ceva ce la un dealer nu vei vedea si auzi niciodata. sa stii ca atunci cand te duci sa cumperi vei avea niste dezamagiri calculate, etc, etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect Bogdane ceea ce spui,dar totul este marketing ,nu ai sa vezi vreun diler sa-ti prezinte defectele unui nou model de masina.Riscul este al cumparatorului care ia din prima masina ,nu asteapta un an sa vada ce boli ale copilariei are.Cand a aparut motorul TSI 1,2 au dat toti buzna,de nu a asteptat nimeni sa vada ce bube are noua tehnologie si are destule,asa si cu DSG-ul ,este un risc asumat (din pacate pentru cumparator )cu costuri suplimentare mari .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@bogdanpiatra..Exact asta zic si eu, plusurile sunt peste tot, le stie toata lumea care se informeaza despre o masina, insa minusurile sunt tinute sub pres sau apar pe forumuri. Pe de alta parte , plusurile mentionate de proprietari(cei realisti) cantaresc mai mult decat orice reclama sau gargara de dealer. Eu inainte sa iau masina am citit toate forumurile de profil de la noi si vreo 2 de afara, tocmai sa aflu cam ce chichite ascunde modelul asta nou. Nu am prea aflat multe insa pt ca s au nu existau chichitele sau proprietarii se feresc in a le expune. Nu trebuie sa sperie pe nimeni probleme prezentate aici, este o masina absolut noua, apar diverse, si rolul important aici il are serviceul, importatorul, producatorul in a le rezolva. Semne de intrebare ar trebui sa apara atunci cand problemele nu sunt rezolvate sau si mai rau, recunoscute ca probleme de cei abilitati. Pana atunci, noi sa fim sanatosi si bani de benzina/motorina.

@calin...tocmai asta e farmecul si "puterea" forumurilor.. Sa prezinte fata nevazuta/nestiuta a masinilor. Nimeni din presa de specialitate nu va vorbi de probleme, decat atunci cand exista rechemari :)

A incercat cineva cu DSG pana acum launch control? Eu tot astept sa prind asfalt uscat dar cam slabe sanse. (Sper sa am si eu optiunea si nu doar RS-urile, nu am fost atent in manual daca apare vreo restrictie)

Functia de balans o voi incerca la prima ninsoare ca sunt ff curios. (Am incercat o pe un ford focus automat dar nu m a ajutat cu nimic iarna trecuta).

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Modificat de bogdann81
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda.. azi am implinit 6 luni de O3 si 7000 de km, pana acum am achimbat modul xenon stg ( bara data jos, nepricepere , timp , nervi...) in rest de sasait pe spate nu sasaie, becuri prin bord nu s-au aprins desi am ridicat masina de la dealer cu nivelul la ulei si antigel la minim si asa sunt si acum , cu rigiditatea mai m-am obisnuit, ,,musamaua ''de pe usi se intretine usor....merge , merge masinuta, eu deocamdata raman multumit de achizitie.

Modificat de kyu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce ai schimbat modulul ala? Ce simptome? Si eu m am trezit cu becul pe stanga stins fara nicio eroare nimic.

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!