Jump to content

Octavia 3 - Impresii/probleme constatate de către PROPRIETARI


Rave
 Share

Postare recomandată

Guys ....am vazut ieri un G7 cu faruri normale (halogen) si care la semnal dreapta i s-a stins DRL-ul (evident tot pe dreapta; gen AUDI style). Am incercat si eu sa vad daca la O3 face asta si nu stiu eu ....nope, nu face. La cele cu xenon si banda led DRL se diminueaza intensitatea lor ? Mi s-a parut draguta chestia asta.

 

Am codat si eu asta la masina mea; cel mai probabil, se poate coda si la O3.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bun, si care o fi eficienta acestei stingeri a drl-ului la semnalizare? Face cu ochiul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar ce te faci cu, culoarea?? Ca e alba si nu se face galbena ca la Audi.

sent from Tapatalk-powered by B 1 60LF A

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce treaba are culoarea? DRL-ul ramane DRL si semnalizarea ramane semnalizare, fiecare la locul ei si cu scopul ei. Functia face asta:

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizibilitate mai buna/mare a semnalizarii!

DA, la voi. La mine drl e langa becul de ceata, in proiectoare, jos in spoiler. chiar n-are a face. Acolo , la golf, da!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rave - te contrazic, inca de anul trecut am urmarit in mediul internet stiri despre o3 si a sa platforma mqb, revistele auto de la noi si ce i drept mai putin pe forum, cu toate ca eram la curent cu pb lantului de distributie, turbinei, etc. Pe acest forum mi am facut cont dupa ce dadusem comanda si indiferent ce as fi citit nu cred ca imi schimbam parerea, intrucat toata lumea spunea numai de bine. M a atras design ul, peste ceea ce a oferit skoda pana acum, am condus o in test drive de cateva ori si mi s a parut ok, de vina probabil fiind traseul pe care am mers, cu drum bun si fara gropi. Am avut in atentie astra j sedan care avea dezavantajul motorului turbo fara injectie directa, jetta care avea vechea platforma si flence, la care am renuntat din cauza comportamentului reprezentantilor de vanzari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adaug si eu o impresie (mai stufoasa) de "recent proprietar" dupa 9 zile si aproximativ 700 km. Pt a scuti ceva timp cu prezentarea atasez cateva poze precum si oferta in baza careia s-a facut achizitia (am modificat doar jantele "pe ultima suta" din Ilias in Minoris - dc imi amintesc corect). 22,8K pret final, cerut de mine si acceptat de PBN (6,91% discount - sa evitam calcule suplimentare). Comanda 15.10 cu livrare in 03.12. Masina anterioara Fiat Bravo 1.4 90CP - noiembrie 2007 (16,8K pret final). Masini conduse in ultimii 2 ani (unele cu zilele, altele doar din dreapta - rulaj intre 120km si 9.000 km): Logan 2, 206, Alfa 147, Saab 93, Insignia, X1 1.8d, X5 3.0d, X6 5.0d, Cayenne GTS.

Alternative considerate (dotari similare atat cat s-a putut, preturi oficiale raportate la configuratia finala fara discount, negativele in paranteza):
- Laguna: 27,3K - 11,5% mai scump (dotari mai putine, putere mai mica, volum portbagaj inferior, diesel);
- Mondeo: 27,4K - 11,8% mai scump (dimensiuni si mase sensibil mai mari, putere mai mica, tapiterie textil)

De remarcat:
- consum mai bun sau cel putin similar Bravo.
- AFS, ACC, FA, S&S, kessy: bine de avut, interesant de vazut cum vor functiona in viitor (mai ales S&S si fiabilitatea demarorului).

Probleme prezentate si discutate pe forum:
- aburirea farurilor: fenomen sporadic, observat prima data la 5 minute dupa plecarea de la dealer. De mai bine de 5 zile n-am reusit sa-mi surprind masina cu blocurile optice "in ceata". Greu de legat de vreme sau "igiena".

- faza scurta nefunctionala: singurul motiv de lauda cu martor aprins pe bord. Apare destul de des, pe partea stanga, insa doar la comutare manuala a luminilor de intalnire. Deci doar cand circul in afara localitatii pe timp de zi. In rest las luminile pe automat si pana acum "martorul de probleme" nu s-a activat in modul asta.

- zgomot combustibil: nu am reusit sa-l aud sau poate nu stiu eu cum ar trebui sa se auda... desi ma gandesc ca ar suna similar unui bidon cu apa in portbagaj (iar d'astea am mai carat cu Bravo si stiu ce sunete melodioase scoteau). Totusi, curiozitatea e mare asa ca dc are cineva timp de pierdut, vin bucuros sa ascult si eu "melodia" si eventual sa incercam s-o identificam si la mine.

- alte zgomote si "cantecele": similar cu ce am spus mai sus.

Pseudo-probleme prezentate si discutate pe forum:
- pret de achizitie mare: raportat la puterea de cumparare a romanilor, Logan 2 (11K pret de lista la configuratia "de bun simt" insa cu lacune la finisaje si calitate materiale) depaseste cu f mult baremul impus de teoria economica. Prin urmare, de orice marca/model de masina am discuta vom fi cu mult "pe langa". Revenind la piata auto in general si la preturile practicate "in bransa" nu este deloc greu de observat ca O3 se prezinta cu "un scor" mai mult decat decent. Fiabilitate, intretinere, exploatare, etc. se aduc in discutie separat prin TCO (total cost of ownership). Am observat insa, si pe alte forumuri, obiceiul de a compara (de la design, finisaje si materiale pana la performante) cu auto din alte sfere. Lucru bun de altfel dc este facut din dorinta de a "impulsiona" producatorul. Altfel, cand diferenta de pret depaseste 20% (iar la "premium" lucrul asta este regula - pastrand clase similare) vorbim vorbe.

- asteptari: fara a fi deloc ironic, cand dai 22,8K pe o masina la ce sa te astepti? La tinuta de drum finisaje, comportament similar masinilor de 30K (categorie "modesta" de altfel)?! Sunt totusi +31,5% in costuri dc este sa fim rigurosi. Si asta este enorm in conditii de analiza la rece si "cu picioarele pe pamant". Te astepti la plusuri si minusuri (valabile si la clase de pret "astronomice" prin comparatie) sub toate aspectele. Decente ce-i drept insa prezente.

- design, materiale fete de usi: Bravo este net superior in privinta asta. Si a altor elemente de design interior. Da' doar Bravo, nu Fiat in general. Alfa 147 si X1 nu. Da' iar trebuie sa accentuez: nu Alfa sau BMW in general. Nu ma deranjeaza deloc regresul in aceasta privinta comparativ cu O2 FL intrucat a fost compensat cu multe altele, printre care si atat de controversata crestere in dimensiuni (opinie personala). Si recunosc, nu am abilitatea de a conduce cu ochii in interioarele usilor iar asta ma ajuta f mult sa nu ma simt agasat de o "ieftineala" a celor de la Skoda.

- scaune: suficient de confortabile si cu o sustinere laterala adecvata. Nu vad nicio problema la ele atat timp cat nu pierdem din vedere destinatia masinii precum si "target-ul" avut in vedere de Skoda cu ea. Consider scaunele din X6 (chiar si cele din Saab 93) ca fiind "de vis" insa fara nicio relevanta pt subiectul actual.

Ca si idee de final, tot ce este scris mai sus vine de la cineva care cosidera Skoda o marca comuna, fada si care "nu spune mai nimic" dar care s-a alaturat marcii dintr-un singur motiv: O3.

o3_ctk_final.pdf

post-127470-0-52545400-1386844936_thumb.

post-127470-0-68108600-1386844936_thumb.

post-127470-0-83894700-1386844936_thumb.

post-127470-0-01916900-1386844937_thumb.

post-127470-0-18341600-1386844937_thumb.

post-127470-0-34194000-1386844937_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Felicitari pentru achizitie :). Este poate cel mai argumentat post de aici..big like pentru obiectivisim :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema zgomotului de la rezervor era strict la diesel nu la benzina :D felicitari sa o stapanesti sanatos si cat mai multi km !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foarte tare postarea si foarte echilibrata echiparea. Un plus mare si pt motor. Sa o stapanesti sanatos!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Felicitari pentru achizitie, este motorizarea cu cele mai mari beneficii :icon_thumleft: singura pe care o aveam si eu in considerare la O3. Super pret, exat atat am dat si eu pe sora MQB mai mica  :)

 

Sa o stapanesti sanatos! Ca posesor de O2 timp de 9 ani (mi-am luat O2 pentru ca mi-a placut design-ul, motorul, a fost primul diesel, si pe urma am descoperit confortul si fiabilitatea) iti spun ca peste cativa ani o sa apreciezi masina fiind o masina care o sa acopere 99% din dorinte, la orice fel de drum, chestiile mici sunt doar chitibusarii :) eu daca eram nemultumit nu stateam cu masina 9 ani, Skoda chiar face masini bune, cehii sunt mai seriosi imho decat francezii, spaniolii, ungurii, turcii, mexicanii.

 

LE: bravo pentru ACC si FA, banuiesc ca ai de gand se iesi pe afara cu ea, totul e sa nu adormi pe autostrazi :) LLE: da, merge si la noi @TudorM :blah: trebuia sa-mi iau si eu

Modificat de codz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ACC merge f bine si la noi si pe autostrada si pe drum national, ca nu suntem noi mai cu mot. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Frumoasa masina dar jantele ......jantele sunt bestiale  :10[1]: abia astept sa le pun inapoi pe masina. Sa va stapaniti sanatosi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@kthor: felicitari pentru achizitie. Configuratia ta este asemanatoare cu ce am luat si eu :). Eu zic ca o sa te multumeasca foarte foarte mult motorul din toate punctele de vedere :).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu problema zgomotului anormal de la puntea spate.

Cei de la reprez au schimbat amortizoarele intre ele, zgomotul s a transferat , iar ei au decis ca e "zgomot normal de functionare" .

Acum, dupa 3 zile , pe langa zgomotul ramas pe partea stg , in urma schimbarii, a aparut acelasi tip de zgomot pe partea dr.

Concluzia: nu puteau sa ma lase cu zgomotul MONO, acum am STEREO.

In rest..........fara cuvinte.

sent from Tapatalk-powered by B 1 60LF A

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu problema zgomotului anormal de la puntea spate. Cei de la reprez au schimbat amortizoarele intre ele, zgomotul s a transferat , iar ei au decis ca e "zgomot normal de functionare" .

:tuktuk:

Si era nevoie sa le schimbe intre ele ca sa-si dea seama ca zgomot normal de functionare?

Eu zic sa te duci la alta "reprezentanta".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba service ul, iar dc nu ti le schimba, da le cu ele in cap

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fiind masina de serviciu, il las pe responsabilul cu parcul auto sa isi faca nervi cu ei.

P.S.: reprez e aia din Pantelimon, ca sa stiti. ;)

sent from Tapatalk-powered by B 1 60LF A

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foloseste la ceva DAB in tara noastra?Ca e destul de scump ca optional.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu l-am bifat doar in ideea unui sistem de receptie radio mai bun. N-am reusit sa identific niciun post la scanare. Din ce am inteles, afara este destul de utilizat.

 

LE: @codz: FA este mai mult pt oras cred. S-a activat de cateva ori desi n-am reusit sa-i inteleg logica... inca. :unsure:  ACC merge folosit si pe DN-uri "decente" fara probleme, pana acum nu m-a dezamagit. Cat despre adormit la volan: ar trebui sa am si o ceasca de cafea pe maxidot dc masina detecteaza ceva oboseala (probabil in stilul de condus)... insa chestia asta chiar n-am reusit s-o activez.  :icon_cheesygrin: 

Modificat de kthor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mergi 30 de minute pe autostrada linistit si apoi trage brusc de volan ca si cum ai evita ceva din drum in ultimul moment. ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zgomotul pe care il reclamati pe spate e cumva similar cu acela celebru de la Peugeot 307 cand treceai peste denivelari si batea susensia tare (ca si cum amortizoarele aveau o cursa foarte-foarte scurta) ?

Modificat de VictorGolf
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am DAB si se aude sensibil mai bine ca FM, dar in Bucuresti n-am gasit decat un numar limitat de posturi (vreo 4-5) si nu-s ce ascult eu de obicei. Merita daca ajungi si prin Europa destul de des. Desi acolo mai multi s-au plans de raza de acoperire a posturilor DAB. Daca vrei calitate deosebita a auditiei, oricum trebuie sa mergi pe combinatie de Canton plus surse bune audio (flac sau mp3 cu bitrate f mare). Daca nu, renunta si la DAB si la Canton si baga banii in altceva.

 

ACC merge folosit practic in orice conditii, inclusiv in trafic de oras. Impreuna cu DSG stie sa urmareasca masina din fata pana la oprirea completa si apoi sa plece iar de pe loc, cand masina din fata pleaca si ea. Eu am mai avut alerte de FA cand am fost aventuros cu distanta pastrata fata de masina din fata. Alertele mi s-au parut corecte si daca n-as fi fost atent oricum, as fi avut risc serios de accident.

 

@Rave, sistemul de detectare a oboselii n-ar reactiona in situatia descrisa de tine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!